|
|
|
thanos_oith έγραψε:Διαβάζω για βλάβες στα Linhai και σκέφτομαι ότι θα επρεπε να κάνουμε μια λίστα με τις ποιό συχνές βλάβες που παρουσιάζουν αυτά τα γουρουνάκια. Πιστεύω ότι αυτό θα βοηθούσε όχι μόνο τους υποψήφιους αγοραστές (νέων αλλά και μεταχειρισμένων) αλλά και θα ήταν ένας μπούσουλας για το τί θα πρέπει να προσέχουμε όταν κάνουμε service αλλά και όταν θέλουμε να κάνουμε μια αναβάθμιση στα γουρουνάκια.
xontros έγραψε:Και ΛΑΔΙΑ!!!! 1.4 λίτρα 15W-50 παίρνει (15W-40 λέει στο βιβλίο...), φροντίστε να το βλέπετε πάντα γεμάτο, με κρύο μοτέρ, σε επίπεδο έδαφος, και χωρίς να βιδώνετε τον δείκτη. Και κάθε βδομάδα να τα κοιτάτε, δεν είναι υπερβολή, γιατί ο Κινέζος δεν ξέρει από μικρές ανοχές... Αν δεν έχει λάδι, μην περιμένετε να κρατήσει το μοτέρ πάνω από 10.000 χλμ...
Linhai_warrior έγραψε:xontros έγραψε:Και ΛΑΔΙΑ!!!! 1.4 λίτρα 15W-50 παίρνει (15W-40 λέει στο βιβλίο...), φροντίστε να το βλέπετε πάντα γεμάτο, με κρύο μοτέρ, σε επίπεδο έδαφος, και χωρίς να βιδώνετε τον δείκτη. Και κάθε βδομάδα να τα κοιτάτε, δεν είναι υπερβολή, γιατί ο Κινέζος δεν ξέρει από μικρές ανοχές... Αν δεν έχει λάδι, μην περιμένετε να κρατήσει το μοτέρ πάνω από 10.000 χλμ...
Να σε ρωτήσω κάτι ρε φίλε xontros έχεις αλλάξει λάδια σε κινητήρα που να ήταν ζεστός ή που να ήταν σε κεκλιμένο έδαφος ? Εγώ από ότι ξέρω πάντα τα λάδια τα αλλάζεις όταν είναι κρύος ο κινητήρας, για να έχουν στραγγίξει τα λάδια από τα ψηλότερα σημεία λίπανσης στο κάρτερ, αυτό γίνεται για ευνόητους λόγους κυριότερος να μην υπάρχει παραπάνω λάδι μέσα στο κινητήρα. Όσο για το επίπεδο έδαφος που λες, πιστεύω πως όλοι αλλάζουν τα λάδια σε επίπεδο έδαφος για να μην έχουν πάει μονόπαντα μέσα στο κάρτερ, αυτό ξέρω να γίνεται από παπί μέχρι φορτηγό. Αν λέω κάτι λάθος διόρθωσέμε. Και μία μικρή συμβουλή αν θες την δέχεσαι ποτέ μην βασίζεσαι σε τυχόν μικρο ανοχές που δίνει ο κατασκευαστής, άποψη μου είναι να ελέγχεις το μηχάνημα σου πριν φτάσει σε οριακά σημεία.
Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες γιατί δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου απλά είπα την γνώμη μου. Αν κάτι σε πείραξε απλά πέστο μου.
xontros έγραψε:Ωραία τα λες φίλε μου, και φαίνεται ότι το ξέρεις και το έχεις ψάξει το θέμα. Το παραέκανα με το κρύο και την κλίση, εσύ μπορεί να τα ξέρεις, αλλά για πολλούς δεν είναι ευνόητα αυτά. Αλλά αν βρίσκεις εσύ λογικό να κοιτάς τα λάδια καθημερινά, τότε δεν έχω τίποτα άλλο να πω...
Το που είναι ο πήχης των Κινέζων, είναι άλλο θέμα. Αρκεί να δεις στο κάρτερ τις φωλιές των ρουλεμάν του στροφάλου για να καταλάβεις, οι άνθρωποι φτιάχνουν κινητήρες με καλούπια στο περίπου.
xontros έγραψε:Πολύ σωστά τα λες, το εργοστάσιο το έχει η LYM (Linhai Yamaha Motors), και απότι έχω διαβάσει, το 70% ανήκει στη Yamaha.
Θεωρητικά το ίδιο μοτέρ φοράνε τα εξής σκουτεράκια:
- Aprilia Leonardo 250-300
- Malaguti Madison 250
- Benelli Velvet 250
- Yamaha Majesty 250
- Yamaha Versity 300
- Yamaha X-Max 250
Το θέμα είναι ότι αυτά τα σκουτεράκια δεν είναι 300 κιλά, ούτε έχουν τις λαστιχάρες του Linhai, επομένως το μοτέρ έχει ένα πολύ ευκολότερο έργο στη ζωή του. Κάτι οι μεγαλύτερες καταπονήσεις, κάτι η κακή ποιότητα κατασκευής (είναι αντίγραφο της Yamaha μεν, αλλά δεν είναι και ίδιο), δύσκολα θα βρεις Linhai να έχει περάσει τα 10.000 χλμ. χωρίς να έχει λυθεί.
Δε λέω πως δεν είναι τίμιο για τα λεφτά του, αλλά Yamaha σίγουρα δεν είναι.
thanos_oith έγραψε:Από τα παραπάνω γραφόμενα και διορθώστε με εάν κάνω λάθος καταλαβαίνω ότι το συγκεκριμένο ATV δεν παρουσιάζει χοντρές βλάβες αλλά περιφεριακές. Βέβαια σημαντικότατος παράγοντας είναι το πως αξιοποιείς ένα τέτοιο όχημα, δηλαδή εάν το έχεις για "άγρια" χρήση ή τουλάχιστον μικτή για να μην πω μόνο για τον δρόμο.
Φυσικά θεωρώ ότι είναι αυτονόητη μια σωστή συντήρηση και ένας σχολαστικός έλεγχος όπως όλοι (με τον δικό σας τρόπο βέβαια)αναφέρατε ειδικά όταν πρόκειται να πας μια εκδρομή σε βουνό αφού θα συμφωνήσετε ότι μια βλάβη στην μέση του πουθενα είναι ανεπιθήμητη.
Φίλε xontros αναφέρθηκες σε κοινούς κινητήρες. Θέλω να σου κάνω μια επιπλέον ερώτηση, τα ανταλλακτικά είναι κοινά? Δηλαδή μπορώ να πάρω ένα κύλινδρο από Yamaha και να τον χρησιμοποιήσω για το Linhai ή όχι? και κάτι τελευταίο: Για συνεργεία πάμε σε αυτά της Yamaha ή υπάρχουν ειδικευμένα για το Linhai ?
GALLOPER έγραψε:δύσκολα θα βρεις Linhai να έχει περάσει τα 10.000 χλμ. χωρίς να έχει λυθεί.
Ρε φιλε.............πολυ αισιοδοξο σε βρισκω.................αλλα εδω που τα λεμε,με τοσο μπινελικι που εχεις ριξει στον Κ.Δ,πως να μην σε εκδικηθει;;;;;;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες