Και όμως είναι γεγονός: μετά από μακρά περίοδο κύησης (...), από σήμερα είμαι πανευτυχής κάτοχος ενός μπλε Linhai 260 με όμορφες αλουμινένιες ζαντούλες. Όπως και να το κάνεις, είναι μια αρχή Ακολουθούν οι πρώτες εντυπώσεις ενός πανάσχετου μετά από 12 ολόκληρα χιλιόμετρα:
- όσο και να το είχα περιεργαστεί σε μαγαζιά και εκθέσεις, έπεσα από τα σύννεφα όταν περιεργαζόμουν το ΔΙΚΟ μου. Μπορεί να είναι τίμιο για τα λεφτά του, αλλά η ποιότητα κατασκευής των Κινέζων έχει πολύ δρόμο μπροστά της. Π.χ. τα πλαστικά δεν κουμπώνουν όπως θα έπρεπε, το κοντέρ είναι για το βράδυ μόνο, το χρώμα έχει μικρά άσπρα στίγματα σα να άσπριζαν την διπλανή οικοδομή, το κλειδί είναι για τα μπάζα και μάλλον ανοίγει όλα τα Linhai, ενώ μαζί με τα εργαλεία παίρνεις ως αντικλεπτικό και ένα κινέζικο λουκέτο Gold Door χειρίστης ποιότητας για να πέσει κάτω από τα γέλια ο επίδοξος κλέφτης...
- γενικά σαν κατασκευή όμως, για κάποιο λόγο εμπνέει εμπιστοσύνη, ίσως λόγω όγκου
- το χειρόφρενο είναι πρακτικά ανύπαρκτο. Η ασφάλεια είναι πλαστική και λογικά τρώγεται αφού πιάνει σε μέταλλο, ενώ ακόμα και στο δικό μου που είναι του κουτιού μόνο μια φορά κατάφερα να την κουμπώσω. Η συμβουλή του πωλητή ήταν να το παρκάρω με στριμένους τροχούς προς το πεζοδρόμιο. Έλα όμως που με τα 24άρια λάστιχα, τα ανεβαίνει για πλάκα
- έχει κραδασμούς, τόσους ώστε να τρέμει εμφανώς ολόκληρο το μοτέρ στο ρελαντί, παρέα με τα δεξιά πλαστικά...
- τα πλαστικά είναι λεπτά, αλλά ελπίζω τουλάχιστον ότι είναι από αυτά που λυγίζουν αλλά δεν σπάνε
- οι σχάρες είναι θηριώδεις μεν, αλλά η πίσω (που αντέχει σχεδόν τα διπλά κιλά από την μπροστινη) είναι πιο μικρή από την μπροστινή!!! Η τοποθέτηση αξιόλογης μπαγκαζιέρας πίσω προϋποθέτει πατέντα ώστε να είναι ανακλινόμενη, αλλιώς δεν ανοίγει η σέλα!!! Απ'ότι μου είπαν, έχουν τέτοια λύση.
- είναι μεγάααααλο. Στο γκαράζ το έβαλα δίπλα σε ένα Aygo και δεν είχαν και πολύ διαφορά...
- δεν πάει και άσχημα στην κίνηση. Στο φανάρι φεύγει μπροστά από τα ήμερα παπιά, αλλά λόγω στρωσίματος στα 50-60 έμενε πίσω, εκεί έχει κόκκινο το κοντέρ. Στην αρχή μπερδεύτηκα με το κόκκινο στο κοντέρ, είχε και ντάλα ήλιο και δεν έβλεπα τα νούμερα, και νόμιζα ότι ήταν στροφόμετρο Α, και το δικό μου κοντέρ είναι θαμπό σα να έχει πάρει υγρασία, και δυστυχώς έχω δει και άλλα
- τα φρένα είναι σκληρά αλλά ικανοποιητικά για τις ταχύτητες που αναπτύσει, και πιστεύω ότι θα βελτιωθούν όταν πατήσουν καλά τα τακάκια. Θέλουν όμως πάτημα μαζί, αλλιώς η μια τρόμπα σπρώχνει το έμβολο της άλλης, π.χ αν πατάς τη μανέτα σταματημένος και ακουμπάς το πεντάλ, το νοιώθεις να σηκώνεται...
- είναι πολύ θορυβώδες, αλλά δεν μπορώ να το συγκρίνω με άλλα. Εκτός από τα φασαριόζικα λάστιχα Excavator, ακούγονται και διάφοροι άλλοι θόρυβοι, ίσως απο το φυγοκεντρικό και τον άξονα
- η πίσω ανάρτηση είναι πάααρα πολύ μαλακή και αργή σε επαναφορά, μάλλον θα κάνω σύντομα πειράματα με το γαντζόκλειδο. Η μπροστά είναι σφιχτή και συμπαθητική όμως.
Παρόλα αυτά όμως, περιμένω με αγωνία να το ξανακαβαλήσω αύριο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Α, και η κόρη μου το ερωτεύτηκε, ειδικά αφού την πήγα μια βόλτα στο τετράγωνο...