kfx έγραψε:Παντως στον ξενο τυπο βγαινει το yamaha με διαφορα
Σωστά τα λες φιλέ Θοδωρή, αλλά όχι για πολύ ακόμα..
Τα δύο σημεία που χάνει το LT είναι στους πίσω τροχούς και στο "γκάζι"(???).
Ποίος θα φανταζόταν, πως θα εγραφαν οι ξένοι δημοσιογράφοι, οτι το γκάζι του είναι " Vanilla engine" !? Bέβαια τα σχόλια είναι απο επαγγελματίες του είδους και αρκετά αυστηρά. Το LT έχει μικρούς τροχούς ΜΧ (8"), που κάνουν για ΜΧ και τίποτα άλλο. Το τεστ ήταν για γενική χρήση και γι' αυτο και το αποτέλεσμα. Δεν πιστεύω πως το επίπεδο στη χώρα μας μπορεί να κρίνει και να καταλάβει αυτές τις διαφορές που κάνει το ένα καλύτερο απο το άλλο...
Μη τρελαθούμε κιόλας!
Αυτό που έχει όμως πάρα πολύ ενδιαφέρων είναι μια λίστα με 25 τιμές ανταλακτικά και αναλώσιμα απο το κάθε quad. Η λίστα περιλαμβάνει απο μανέτες, φτερά, ψυγεία, ελατήρια, πιστόνια έως και κολώνες τιμονιού. Οτι ακριβώς χρειάζεται να γνώρίζει ένας ενδιαφερόμενος για τι συντήριση και τόυμπα του κάθε quad. To LT έχει τα 10 ποιό ακριβα ανταλακτικά,μετά ακολουθεί το YFZ με 9 και τέλος το TRX με 6.
Ρε Ζάχο το ΛΤ-ρ πως πάει καλααά??