Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Φτωχο ή πλουσιο μειγμα?

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Φτωχο ή πλουσιο μειγμα?

Δημοσίευσηαπό kfx » 23 Απρ 2006, 21:00

Χρονια Πολλα Χριστος Ανεστη!

Εχω ενα kfx400 03 και πηρα ενα ζιγκλερ dynojet για το μηχανακι μου, εχω φιλτρο και εξατμιση ελευθερη χειροποιητη. συμφωνα με τις οδηγιες απο το ζιγκλερ για αυτα που εχω πρεπει να βαλω 144 για κατω απο 3000 feetαπο 130 που εχει μαμα. Επισης εβαλα και την βελονα που ειχε στην συσκευασια!
Σε μια βολτα με το Μιχαλη και το Νικο παρατηρησαν οτι δεν παει καλα το μηχανακι, προσωπικα εχω δει διαφορα αλλα δεν ξερω αν μπορει να παει καλυτερα, παντως αυτα που μπορω να πω ειναι οτι σε σκασιματα απο την εξατμιση πεταει φλογες και σε γρηγορες αλλαγες δουλευοντας το ψηλα καμια φορα κανει κενα. Πως μπορω να καταλαβω αν θελει μεγαλυτερο η μικροτερο?
Φοραει κανενας Ζιγκλερ σε ιδιο μηχανακι?
Μike τι προτεινεις να βαλω?

Ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
kfx
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 12 Μάιος 2005, 18:30
Τοποθεσία: αθηνα

Φτωχο ή πλουσιο μειγμα?

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Απρ 2006, 07:04

Χρονια πολλά !!!!!!

ωχ ... χμμμ προσφατα αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα ... μηχανικος δεν ειμαι αλλα απο την ελαχιστη εμπειρια μου ... θα πηξεις !! καλυτερα να το πας σε συνεργειο, το αφηνεις καποιες μερες και αφηνεις να παλευουν οι ειδικοι !
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό Nick » 25 Απρ 2006, 08:00

Καλημέρα Θοδωρή,

Πιστεύω πως η διαφορά που είδαμε στην βόλτα μας ήταν συνδυασμός πραγμάτων.
Το KFX 03 με 05 έχουν ορισμένες ουσιαστικές διαφορές σαν μοτέρ και η εξάτμιση σου έκανε πολλά (μπαμ-μπαμ) σκασίματα.

Θέλει ψάξιμο!
Πάντως όποτε θες πάμε στον Mike να τα δούμε από κοντά.
Nick :-)
Άβαταρ μέλους
Nick
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 31 Μάιος 2005, 13:29
Τοποθεσία: Mars

Δημοσίευσηαπό kfx » 25 Απρ 2006, 09:05

Δεν σας ειπα οτι τη μερα που πηγαμε βολτα ειχα βγαλει το καπακι απο το φιλτροκουτι με το δικο του φιλτρο μεσα. Αλεξανδρε δεν πιστευω να υπαρχει μηχανικος που θα κατσει να ψαξει τα ζιγκλερ γιατι εγω εχω ενα κουτι που ουσιαστικα θα πρεπει μονο να τα δοκιμαζει, ΧΩΡΙΣ ΚΕΡΔΟΣ.
Καλα σιγουρα θα εχουν διαφορα το 03 με 05 δεν το συζηταω αλλα τα κενα ωψιλα δεν εχουν να κανουν με το μοντελο.
Σκεφτομαι μηπως παιζει ρολο και μια βιδα που εχει στο καρμπθλατερ και λεει να την ξεσφιξεις 3,5 βολτες μηπως μπορω να παιξω απο εκει.
Παντως λογικα τα κενα ψιλα ειναι φτωχο μειγμα και οι φλογες(σε περιπτωση που δεν λειτουργει ) πλουσιο ετσι δεν ειναι?
Παντως και τα δυο συμβαινουν σε ψιλες στροφες 4000 - 5000 εκει που δειχνει και το διαγραμμα στο κουτι οτι δεινει το ζικλερ, Οταν ανοιγεις τερμα ολες τις ταχυτητες μπορει να κανει κενο και αμα αφησεις το γκαζι σκασιμο με φλογα.
Άβαταρ μέλους
kfx
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 12 Μάιος 2005, 18:30
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Απρ 2006, 10:24

ναι ειναι δυσκολο να βρεις μηχανικο αλλα οχι ακατορθωτο.
θα πρεπει να υπαρχει μια αρχη ομως, τι φοραγε ''μαμα'' και τι ζηταει ο κατσκευαστης του κιτ και της εξατμισης ετσι ωστε να περιοριστούν οι επιλογες και ο χρονος επιλυσης του προβλήματος.

μετα υπαρχει και το θεμα του υψομετρου που δουλευει το γουρουνι, θα παιζει χαμηλα ή θα ανεβαινει και πανω απο καποια μετρα υψομετρικα ? και ποσο ψηλα και με τι καιρο ...
η επιδοση ερχεται με καποιους συμβιβασμους ...

μηπως τελικα πρεπει να τα αφηνουμε ως εχουν ?
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 25 Απρ 2006, 12:45

Θοδωρή το μηχανάκι σου είναι φτωχό. Στο δικό μου με εξάτμιση από λαιμό και φίλτρο χωρίς καπάκι φόραγα βελόνα και ζιγκλέρ 167,5 το χειμώνα και 162,5 το καλοκαίρι. Την βίδα που ρυθμίζει αναλογία αέρα/καυσίμου μην την πειράξεις ακόμη. Δοκίμασε 160 ξιγκλέρ και βελόνα στην τρίτη σκάλα (χωρίς καπάκι στο φίλτρο) και θα είσαι μια χαρά.
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kfx » 25 Απρ 2006, 15:26

Αλεξανδρε φοραγα 130 μαμα και εχω βαλει 144 που ειναι για μεχρι 3000feet ,τωρα χειμωνα η καλοκαιρι δεν εγραφε.
Νικο ξεχασα να σου πω επειδη ειχες πει οτι ηθελες να πουστεψεις λιγο το kfx με φλας κτλ σου εχω ενα πολυ καλο σετακι κοντερ με στροφομετρο, ενδειξη βενζινης, λεντακια για φλας πολυ γαματο, αφου το σκεφτομουν και γω. Το ειδα σε ενα ραπτορ απο γερμανια αμα σε ενδιαφερει πες μου.
Μανο κατ'αρχην ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ, εχεις φαει κιτρινη καρτα που δεν το ανακοινωσες και δεν με πηρες ουτε τηλεφωνο. Καλοταξιδο φιλε και προσοχη. Ελπιζω να αξιζουν τα λεφτα τους τα πραγματα που πηρες αν και νομιζω οτι επρεπε να ψαχτεις λιγο παραπανω, σε εδωσα κανονικα ετσι μην νομιζεις οτι δεν τα μαθαινω.
Οταν λες τριτη γραμμη εννοεις στην βελονα ετσι γιατι και γω εκει το εχω, παντωε εχω μεχρι 165 και στο προσπεκτους προτεινει μεχρι 156 για εξατμιση και φιλτρο χωρις καπακι! Εσυ ειχες αλλαξει και βελονα? Οταν ειχαμε βγει βολτα τι φοραγες, γιατι θυμασαι που μπερδευε χαμηλα ? Εμενα δεν κανει τιποτα σε ολο το φασμα, μηπως με το 167,5 που λες κανει μπερδεματα χαμηλα?
Αμα βαλω μεγαλυτερο απ οτι πρεπει θα μπουκωνει χαμηλα, ετσι δεν ειναι? Απο τι αλλο μπορω να το καταλαβω?
Άβαταρ μέλους
kfx
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 12 Μάιος 2005, 18:30
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 27 Απρ 2006, 01:09

Αν το ΣΚ είσαι Αθήνα κατέβα Νότια να το δούμε!::arrow:

Υ.Γ. Ο Nick ΔΕΝ "πουστεύει" το kfx του, .... απλά επειδή δεν πουστεύει άλλο! :pottytrain2:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό kfx » 27 Απρ 2006, 09:08

Ευχαριστω ρε φιλε αλλα ευτυχως η δυστυχως φευγω απο σημερα για Ωροπο με το μηχανακι εννοειται να κανω καμια βολτα, και ας ειναι σκατα η αλυσιδα μου, γουρουνα express εχουμε? Τελως παντων εκει θα ειμαι μεχρι την δευτερα περαστε καμια βολτα, ξερω δεν εχετε προβλημα με την μεταφορα
........Suzuki, Kawasaki, Polaris, Honda, Kymco, Ymc
Άβαταρ μέλους
kfx
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 12 Μάιος 2005, 18:30
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό SALVATOR » 28 Απρ 2006, 17:07

φιλε kfx τα πραγματα ειναι απλα...τα κεντρικα ζιγκλερ(main jet) ρυθμισουν τα 3/4 του γκαζιου και η βελονα(needle)απο το1/4 στα 3/4...θεωρητικα σημαινει οτι για τα χαμηλα εαν δεν δουλευη σωστα αλλαζουμε θεση στη βελονα για τα ψηλα αλλαζουμε ζιγκλερ...οσο ανεβαζουμε ζιγκλερ τοσο πιο πολυ αερα θελη αρα πιο ελευθερο φιλτρο η και καταργηση του καπακιου!υπαρχη και το pilot jet για μεγαλυτερο ευροσ στισ μεσαιεσ ασ πουμε αλλα αυτο αστο εκτοσ εαν διαθετησ δυναμομετρο!!!μεγαλη σημασια εχει φυσικα και το υψομετρικο αλλα και η εξατμιση και μαλιστα θα σου αναφερω το παραδηγμα το δικο μ οπου με crd ολοσωμη φορουσα 160 και τριτη σκαλα,με alba ολοσωμη φοραω 165 κ πρωτη σκαλα..ελπιζω να βοηθησα μηχανικοσ δεν ειμαι για να μην παρεξηγηθω απλα και εγω οταν βρεθηκα στη δυσκολη θεση μιλησα με καποιουσ βελτιωτεσ στην αμερικη και μου τα εξηγησαν.......
Άβαταρ μέλους
SALVATOR
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 14:21

Δημοσίευσηαπό kfx » 28 Απρ 2006, 19:03

Ευχαριστω πολυ με βοηθησες πολυ, αλλα μονο απλα δεν ειναι ε. Αρα σιγουρα θελω μεγαλυτερο ζιγκλερ, τωρα για την βελονα δεν εχω κανενα προβλημα και ειναι για το υψομετρο που πρεπει αρα λεω να το αφησω οπως εχει.
Άβαταρ μέλους
kfx
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 12 Μάιος 2005, 18:30
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό Steve.2t » 15 Μάιος 2006, 10:09

Το να ρεγουλαρεις ενα καρμπυρατερ δεν ειναι και οτι ευκολοτερο φιλε μου.
Κατα'ρχας θα πρεπει να αποφασισεις πως θα εχεις το φιλτοκουτι σου ... δηλαδη θα βγαλεις το καπακι ? Θα το τρυπησεις ? Θα μεγαλωσεις την εισαγωγη αερα επανω στο φιλτρο κλπ. Μετα θα ξεκινισεις με το κυριο ζικλερ το
οποιο δουλευει μονο του οταν εχουμε το γκαζι τερμα ανοιχτο ... αρα βγαινεις
βολτα και δοκιμαζεις τον κινητηρα με τερμα γκαζι τι κανει .... εφοσον εχεις μαζι σου καποια ζικλερ (αρκετα) .... ετσι αποφαζιζεις ποιο κρατας βλεποντας
που εχει μεγαλυτερη δυναμη ο κινητηρας. Εαν σκαει η εξατμηση οταν αφηνεις
το γκαζι αυτο σημαινει οτι εχεις φτωχο μιγμα , οταν δουλευει βαρια εχεις
πλουσιο , οταν ασπριζει πολυ η εξατμηση εχεις φτωχο , οταν αρχισει και μαυριζει εχεις πλουσιο , οταν ζεστενεται το μοτερ εχεις φτωχο .
Οι βελονες ρεγουλερνουν το μιγμα στις μεσαιες στροφες... ανεβαζοντας την βελονα (κατεβαζοντας την ασφαλεια) γινεται ποιο πλουσιο το μιγμα. μπορουμε επισης να βαλουμε διαφορετικες βελονες συνηθως πιο λεπτες με σχεδον το ιδιο αποτελεσμα . Γενικα ειναι λιγο πονοκεφαλος και θελει υπομονη να ρεγουλαρουμε τις μεσαιες στροφες . Παντως να προτιμησεις να ασχοληθεις ο
ιδιος παρα να το πας σε συνεργειο. Συνδιασμος βελονες-βιδα αερα θα ρεγουλαρεις τις χαμηλες-μεσαιες στροφες. Οταν στις μεσαιες στροφες ανοιγεις αποτομα το γκαζι τερμα και τραβαει δυνατα τα πρωτα δευτερολεπτα
ενω στην συνεχεια μπουκωνει σημενει πλουσιο μιγμα ενω εαν αργει να ανεβασει στροφες στην αρχη και ακουγεται πιο κουφια το φιλτρο αερα και οταν κλεινουμε γκαζι αργει να κατεβασει στροφες εχουμε φτωχο μιγμα.
Αυτα σε γενικες γραμες .... Τι να πουμε και εμεις με τα διχρονα ρε παιδια!!
Να ξερατε τι τραβαμε να τα ρεγουλαρουμε .... εχω τρυπισει πιστονια μεχρι
να μαθω !!!!!
Άβαταρ μέλους
Steve.2t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 18:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη,Νεαπολη

!

Δημοσίευσηαπό jimmy01000001 » 15 Μάιος 2006, 10:42

Και το συμπέρασμα???????


ΖΗΤΩ Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΨΕΚΑΜΣΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Αστειεύθειν βαιβαίος βεβαίος..............
01000001
Άβαταρ μέλους
jimmy01000001
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 14:00
Τοποθεσία: Αυλώνας Αττίκης

!

Δημοσίευσηαπό xontros » 15 Μάιος 2006, 17:26

Steve, πες και για ρελαντί-χαμηλές, ωραία τα είπες τα υπόλοιπα!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Steve.2t » 16 Μάιος 2006, 01:19

Σιγουρα ο ψεκασμος ειναι οτι το καλυτερο.....αλλα δεν μπαινει εκει ευκολα χερι. Εαν ομως υπαρχει σπασμενο το προγραμμα στο ιντερνετ τα πραγματα ειναι ευκολοτερα. Υπαρχουν φυσικα καποιες εταιριες που ειναι η δουλεια τους να πουλαν τα προγραμματα σπασμενα. Ετσι χρειαζεται μια συνδρομη σε αυτους
ενα λαπ-τοπ με το αναλογο προγραμμα το αναλογο φισ για τον εγκεφαλο του μοτερ,μια καινουργια τρυπα στην εξατμηση για να μπει ενας δευτερος αισθιτηρας λ και βγαινουμε στον δρομο η σε δυναμομετρο και κανουμε το τελειο ρεγουλαρισμα και ας εχουμε βαλει οπιαδηποτε εξαμηση και ας εχουμε κανει οποια μετατροπη μας εχει κατεβασει το κεφαλη στο φιλτρο αερα!!!!
Μετα αντιγραφουμε τα καινουργια δεδομενα σε ενα αδειο τσιπακι εφοσον εχουμε τον ειδικο ανταπτορα που συνδεεται με το λαπ-τοπ και το κουμπονουμε
στον εγκεφαλο μας. Υπαρχει φυσικα η περιπτωση το τσιπακι στον εγκεφαλο να
μην ειναι κουμποτο...τοτε βρισκουμε ενα γατονι ηλεκτρονικο που μας ξεκολαει
το παλοιο με ολο το ρισκο και βαζουμε το νεο.....με καινουργια πλεον βαση η
οποια θα ειναι κουμποτο το τσιπ !!!!
Ετσι εχουμε το τελειο ρεγουλαρισμα για το μηχανακι-αυτοκινητο-atv που ειναι με ψεκασμο....
Επισης πρεπει να ξερουμε οτι με αυτη την μεθοδο οποιοδηποτε οχημα κατασκευης μετα το 2000 χωρις να αλαχθει το παραμικρο θα παρει καποια αλογακια γιατι
πλεον οι νομοι για τα καυσαερεια ειναι αυστηροτατοι και ολα τα οχηματα εχουν φτωχα μιγματα.
διστιχως ειναι αλλη η τελεια αναλογια αερα-βενζινης για την τελεια καυση
και αλλη για την μεγαλυτερη υποδυναμη!!!!
:D :D :D
Οσο για το ρελαντι το ρεγουλαρουμε απο τις βιδες του ρελαντι για να ανεβασουμε η να κατεβασουμε στροφες.....και το μιγμα απο τα μικρα ζικλερ
και τις σταθμες της βενζινης στα λεκανακια που πρεπει να ειναι ιδια οταν εχουμε πολους κυλινδρους
Άβαταρ μέλους
Steve.2t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 18:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη,Νεαπολη

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες