Σιγουρα ο ψεκασμος ειναι οτι το καλυτερο.....αλλα δεν μπαινει εκει ευκολα χερι. Εαν ομως υπαρχει σπασμενο το προγραμμα στο ιντερνετ τα πραγματα ειναι ευκολοτερα. Υπαρχουν φυσικα καποιες εταιριες που ειναι η δουλεια τους να πουλαν τα προγραμματα σπασμενα. Ετσι χρειαζεται μια συνδρομη σε αυτους
ενα λαπ-τοπ με το αναλογο προγραμμα το αναλογο φισ για τον εγκεφαλο του μοτερ,μια καινουργια τρυπα στην εξατμηση για να μπει ενας δευτερος αισθιτηρας λ και βγαινουμε στον δρομο η σε δυναμομετρο και κανουμε το τελειο ρεγουλαρισμα και ας εχουμε βαλει οπιαδηποτε εξαμηση και ας εχουμε κανει οποια μετατροπη μας εχει κατεβασει το κεφαλη στο φιλτρο αερα!!!!
Μετα αντιγραφουμε τα καινουργια δεδομενα σε ενα αδειο τσιπακι εφοσον εχουμε τον ειδικο ανταπτορα που συνδεεται με το λαπ-τοπ και το κουμπονουμε
στον εγκεφαλο μας. Υπαρχει φυσικα η περιπτωση το τσιπακι στον εγκεφαλο να
μην ειναι κουμποτο...τοτε βρισκουμε ενα γατονι ηλεκτρονικο που μας ξεκολαει
το παλοιο με ολο το ρισκο και βαζουμε το νεο.....με καινουργια πλεον βαση η
οποια θα ειναι κουμποτο το τσιπ !!!!
Ετσι εχουμε το τελειο ρεγουλαρισμα για το μηχανακι-αυτοκινητο-atv που ειναι με ψεκασμο....
Επισης πρεπει να ξερουμε οτι με αυτη την μεθοδο οποιοδηποτε οχημα κατασκευης μετα το 2000 χωρις να αλαχθει το παραμικρο θα παρει καποια αλογακια γιατι
πλεον οι νομοι για τα καυσαερεια ειναι αυστηροτατοι και ολα τα οχηματα εχουν φτωχα μιγματα.
διστιχως ειναι αλλη η τελεια αναλογια αερα-βενζινης για την τελεια καυση
και αλλη για την μεγαλυτερη υποδυναμη!!!!
Οσο για το ρελαντι το ρεγουλαρουμε απο τις βιδες του ρελαντι για να ανεβασουμε η να κατεβασουμε στροφες.....και το μιγμα απο τα μικρα ζικλερ
και τις σταθμες της βενζινης στα λεκανακια που πρεπει να ειναι ιδια οταν εχουμε πολους κυλινδρους