Η λέξη εξέλιξη είναι το βασικό στοιχείο που συνδυάζει το Eraser. Η εταιρεία W-Tec προσφέρει ένα μοντέλο έτοιμο για χρήση motocross και super motard.
Το πλαίσιο του δέχεται τους περισσότερους 2χρονους και 4χρονους κινητήρες και είναι από 25CrMo4. Το πιο περίεργο όμως που συναντάμε στο Eraser είναι οι μπροστινές του αναρτήσεις οι οποίες έχουν συνεχώς ρυθμιζόμενη τη γωνία caster αφού είναι τοποθετημένες πάνω στα ψαλίδια τα οποία και είναι σε παράλληλη θέση με το πλαίσιο αντί για κάθετη όπως έχουμε συνηθίσει να τα βλέπουμε σε όλα τα sport quads όλων των εταιρειών. Μια καινοτομία που αποδεικνύεται χρήσιμη ειδικά σε αγώνες με διαφορετικά τεραίν.
Πλεονεκτήματα:
- Δεν παρουσιάζεται αλλαγή στο ολικό φάρδος του μπροστινού συστήματος κατά την διαδρομή των αναρτήσεων.
- Μεγαλύτερα μπροστινά δισκόφρενα με μεγαλύτερες δαγκάνες.
- Καλύτερα χαρακτηριστικά αναρτήσεων
- Ρυθμιζόμενη γωνία caster
Οι πίσω ανάρτηση είναι και εδώ μια ακόμα καινοτομία της εταιρείας μιας και χρησιμοποιεί 2 αναρτήσεις αντί μιας αντικαταστώντας το πίσω ψαλίδι με σωληνωτό πλαίσιο κερδίζοντας έτσι και σε βάρος αντί του χυτού ψαλιδιού και σε επιδόσεις μιας και η αλλαγή κέντρου βάρους του γουρουνιού που περνάει σε συνολικά τέσσερεις αναρτήσεις αντί τριών.
Το φίλτρο μπορεί να επισκεφτεί και αλλαχθεί σε ελάχιστο χρόνο και χωρίς εργαλεία.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΚΤΜ 525 ΕXC
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟ
6 ΤΑΧΥΤΟ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΜΑΝΙΒΕΛΑ & ΜΙΖΑ
13 ΛΙΤΡΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
ΣΩΛΗΝΩΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΛΑΦΡΟΥ ΚΡΑΜΑΤΟΣ 25CrMo4
ΧΡΩΜΑΤΑ: ΚΙΤΡΙΝΟ, ΜΠΛΕ, ΠΡΑΣΙΝΟ, ΜΑΥΡΟ-ΑΣΠΡΟ
ΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ: 1830 ΧΙΛ.
ΟΛΙΚΟ ΦΑΡΔΟΣ: 1280 ΧΙΛ.
ΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ: 1170 ΧΙΛ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 890 ΧΙΛ.
ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΥΨΟΣ: 280 ΧΙΛ.
ΒΑΡΟΣ ΣΤΕΓΝΟ: 180 ΚΙΛΑ
ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΦΡΕΝΑ: 4ΠΙΣΤΟΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΣΕ ΔΙΣΚΟΥΣ 250 ΧΙΛ.
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ: 4ΠΙΣΤΟΝΙ ΔΑΓΚΑΝΑ ΣΕ ΔΙΣΚΟ 210 ΧΙΛ.
ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 22/8/10 ή 21/7/10
ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 22/11/10 ή 20/11/10