Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

W-Tec Eraser - Η ανατροπή !!!

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

W-Tec Eraser - Η ανατροπή !!!

Δημοσίευσηαπό alexandros » 30 Σεπ 2005, 16:02

Η λέξη εξέλιξη είναι το βασικό στοιχείο που συνδυάζει το Eraser. Η εταιρεία W-Tec προσφέρει ένα μοντέλο έτοιμο για χρήση motocross και super motard.
Το πλαίσιο του δέχεται τους περισσότερους 2χρονους και 4χρονους κινητήρες και είναι από 25CrMo4. Το πιο περίεργο όμως που συναντάμε στο Eraser είναι οι μπροστινές του αναρτήσεις οι οποίες έχουν συνεχώς ρυθμιζόμενη τη γωνία caster αφού είναι τοποθετημένες πάνω στα ψαλίδια τα οποία και είναι σε παράλληλη θέση με το πλαίσιο αντί για κάθετη όπως έχουμε συνηθίσει να τα βλέπουμε σε όλα τα sport quads όλων των εταιρειών. Μια καινοτομία που αποδεικνύεται χρήσιμη ειδικά σε αγώνες με διαφορετικά τεραίν.

Πλεονεκτήματα:
- Δεν παρουσιάζεται αλλαγή στο ολικό φάρδος του μπροστινού συστήματος κατά την διαδρομή των αναρτήσεων.
- Μεγαλύτερα μπροστινά δισκόφρενα με μεγαλύτερες δαγκάνες.
- Καλύτερα χαρακτηριστικά αναρτήσεων
- Ρυθμιζόμενη γωνία caster

Οι πίσω ανάρτηση είναι και εδώ μια ακόμα καινοτομία της εταιρείας μιας και χρησιμοποιεί 2 αναρτήσεις αντί μιας αντικαταστώντας το πίσω ψαλίδι με σωληνωτό πλαίσιο κερδίζοντας έτσι και σε βάρος αντί του χυτού ψαλιδιού και σε επιδόσεις μιας και η αλλαγή κέντρου βάρους του γουρουνιού που περνάει σε συνολικά τέσσερεις αναρτήσεις αντί τριών.
Το φίλτρο μπορεί να επισκεφτεί και αλλαχθεί σε ελάχιστο χρόνο και χωρίς εργαλεία.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΚΤΜ 525 ΕXC
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟ
6 ΤΑΧΥΤΟ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΜΑΝΙΒΕΛΑ & ΜΙΖΑ
13 ΛΙΤΡΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

ΣΩΛΗΝΩΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΛΑΦΡΟΥ ΚΡΑΜΑΤΟΣ 25CrMo4
ΧΡΩΜΑΤΑ: ΚΙΤΡΙΝΟ, ΜΠΛΕ, ΠΡΑΣΙΝΟ, ΜΑΥΡΟ-ΑΣΠΡΟ
ΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ: 1830 ΧΙΛ.
ΟΛΙΚΟ ΦΑΡΔΟΣ: 1280 ΧΙΛ.
ΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ: 1170 ΧΙΛ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 890 ΧΙΛ.
ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΥΨΟΣ: 280 ΧΙΛ.
ΒΑΡΟΣ ΣΤΕΓΝΟ: 180 ΚΙΛΑ
ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΦΡΕΝΑ: 4ΠΙΣΤΟΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΣΕ ΔΙΣΚΟΥΣ 250 ΧΙΛ.
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ: 4ΠΙΣΤΟΝΙ ΔΑΓΚΑΝΑ ΣΕ ΔΙΣΚΟ 210 ΧΙΛ.
ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 22/8/10 ή 21/7/10
ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 22/11/10 ή 20/11/10
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

W-Tec Eraser - Η ανατροπή !!!

Δημοσίευσηαπό denis » 30 Σεπ 2005, 17:01

Απλα φοβερο εργαλειο.
QUAD GARAGE

Q.R.T
quad racing team
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

W-Tec Eraser - Η ανατροπή !!!

Δημοσίευσηαπό markd » 30 Σεπ 2005, 18:28

Ρε Alex πού πας και τα ξετρυπώνεις όλα αυτά????
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: W-Tec Eraser - Η ανατροπή !!!

Δημοσίευσηαπό alexandros » 01 Οκτ 2005, 07:31

markd έγραψε:Ρε Alex πού πας και τα ξετρυπώνεις όλα αυτά????


και δεν εχω και πολυ χρονο πλεον .... το συγκεκριμενο γουρουνι δεν ειναι καινουργιο μοντελο, υπαρχει εδω και αρκετα χρονια .... απλά το ειχα εντοπισει σε γαλλικο περιοδικο που ειχε αφιερωμα σε τοπικούς αγωνες πριν κανα χρονο οπου και μου ειχε κανει εντυπωση το παραξενο αυτο συστημα με τα ψαλιδια !

είναι όμως ε ε ε !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Re: W-Tec Eraser - Η ανατροπή !!!

Δημοσίευσηαπό markd » 01 Οκτ 2005, 08:04

Άπαικτο!!!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 01 Οκτ 2005, 13:14

Alex ωραίο το quad , αλλά μήπως έχουν βάλει πολύ "καινοτομία" τα παλικάρια!?:? Ψαλίδια ... out of space, πολλές αναρτήσης , πολλά μοτέρ (μήπως έχουμε 4-5 ο καθένας μας? :roll: ) και στο τέλος τι!? 180 κιλά dry????
Raptor 182, Banshee 175, YFZ450 159, KFX400 169, Warrior-"Raptor"350 170.
Και εαν "ακουμπίση" λίγο το εμπρός ψαλίδι ΤΙ θα γίνει? Που θα πρωτοστραβώσει??? Το ΜΟΝΟ + που βλέπω είναι το μοτέρ. Aπο δύναμη ΜΟΝΟ και οχι αξιοπιστία ή χαμηλώ κόστος συντήρησης.:oops: Και κάτι ακόμα, το σασμάν η ΚΤΜ το έχει σχεδιάσει με γνώμονα ένα δίτροχο 113+ κιλά και ΟΧΙ 180+ κιλά. π.χ. Τα γρανάζια σε ένα RD350 και σε ένα Βanshee μπορεί να δείχνουν ίδια αλλά εάν τα μετρίσης είναι 4 χιλιοστά ΠΟΙΟ χοντρά. :shock:
Aκούω τα comments σου! :binky:

χχχ

Μichael S. :angel12: + :angel12: + :angel12:
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό markd » 01 Οκτ 2005, 13:27

Μήπως αυτοί που το έφτιαξαν τα είχαν όλα αυτά υπ' όψιν τους?
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 02 Οκτ 2005, 13:09

Μήπως όχι;
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό markd » 02 Οκτ 2005, 13:39

Από ότι βλέπω στις φωτογραφίες υπάρχει αγωνιστική ομάδα.
Δεν νομίζω να έχει γίνει τόσο πρόχειρη δουλειά.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 02 Οκτ 2005, 17:57

Αυτό τον αντίλογο τον δέχομαι καλύτερα από ένα "μήπως τα είχαν υπόψη τους?" :-) :-) :-)
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό markd » 02 Οκτ 2005, 21:35

Sorry αν σε προσέβαλα.
Να είσαι σίγουρος ότι δεν είχα τέτοια πρόθεση.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό alexandros » 03 Οκτ 2005, 07:09

σας κάνω quote κατι που θα σας λύσει τις απορίες καθως 3 stock erasers έτρεξαν στο 2002 Pont de Vaux και όχι μόνο τερμάτισαν και οι 3 αλλά και μέσα στην πρώτη 10άδα.

''3 factory standard W-Tec Erasers with factory standard KTM 4-stroke 520 engines have raced the 12h race. No modifications where done specially for the PDV 12h race.

2002 is the first time that W-Tec together with ATV World has brought the Erasers into action on Pont de Vaux. All 3 factory standard W-Tec quads are finished within the top-ten.

Team number 7:
ATV World / W-Tec racing team.
Drivers: Haywood, Hand and Davies
After some technical problems during the practise and riding the night race without any front-light, team nr 7 finished on the 7th place.

Team number 73:
W-Tec factory racing team.
Drivers: ten Vregelaar and Albrecht
During the race Ingo (Kermit) and Jens were fighting with tyre problems. They finished 6th anyway.

Team number 3:
ATV World / W-Tec racing team.
Drivers: Davies, Duke and Baldwin
Team number 3 raced a very consistent race. They finished on the 9th place.''

Μιχάλη νομίζω πως δεν είμαστε σε θέση να κρίνουμε απόλυτα εαν κάνουν ή όχι εκτός αν κάποιος σας το έχει καβαλήσει και μπορεί να πεί κατι για αυτό

Ειναι μια αξιολογη προσπαθεια της W-tec απο καποιους που εχουν αποψη, φαντασια και ισως και κάποιες επιτυχίες. Μπορει απλα να μην είναι παγκοσμιού επιπεδου η προωθηση του προιοντος διότι δεν θα εχει τα ιδια budget, δεν σημαινει πως δεν ειναι καλά όμως επειδή δεν τα έχουμε δει.

Τώρα για την αξιοπιστία, την σχεδίαση και την μελέτη για αυτά τα γουρουνάκια νομίζω πως ο τερματισμός σε ενα τετοιο αγωνα τα λεει απο μονος του.

Υπολόγισε οτι φετος με την διαμορφωση της πίστας καταλληλοτερο γουρουνι για να τρεξει και να τερματισει ηταν ενα banshee, όπως λεει η ομαδα Duncan Racing και αυτο καναν τα παιδια.
Πιστευεις εσυ πως ενα banshee θα αντεχε τετοια καταπονηση ? αν το ακουγες πριν καν παρει εκκινηση ο αγωνας δεν θα το σκεφτοσουν πολυ για την αξιοπιστια του συγκεκριμενου που εχεις και αποψη ?

Θέλω να πω πως τα νούμερα δεν μου λένε τίποτα, μήπως υπςρβάλεις λιγάκι ?????
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 03 Οκτ 2005, 14:16

OK then!
To Eraser είναι αναμφήβολα το "νέο hit", o οίκος Duncan Racing τρέχει με STOCK quad, το ERASER πέρνει χώρις "mods" τρείς θέσης στη 10άδα ( άρα ο αγώνας μάλλων είναι για των ΓΙΟΥΤΣΟ ), το Βanshee που ετρεξέ και κέρδισε φέτος ΗΤΑΝ Βanshee ( ναι τι ώρα? ). Και εάν θες μπορώ να σου πω με σιγουρία πως τα ΜΟΝΑ stock parts πάνω σε ένα τέτοιο quad είναι τα καρτερ και το "ταψή" τις σέλας. ΟΛΑ τα άλλα είναι aftermarket και χωρίς να υπερβάλω.... λιγάκι! :8: ::twisted: 0X
Να συμπλιρώσω επίσης πως οποιός πιστεύει οτι τα quad που τρέχουν σε τέτοιους αγώνες είσαι stock, τότε ο ELVIS is alive και εγώ είμαι ο ΕLVIS!
Tα είπα λίγο καλύτερα μήπως???:-k


Michael S. :angel12: + :angel12: + :angel12:
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 03 Οκτ 2005, 14:35

Markd δεν με πρόσβαλες φίλε. Απλώς μου βγήκε λίγο στριμμένο το σχόλιο, ήταν δύσκολη νύχτα. Αυτό που εννοούσα ήταν πως οι εικασίες μόνες τους δεν βοηθούν το διάλογο. Ενώ με λίγο ψάξιμο μπορείς να συνεισφέρεις χειροπιαστά στοιχεία που να πουσάρουν τον αντίλογο με ενδιαφέρον! :-)
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 03 Οκτ 2005, 14:41

180 κιλά στεγνό
+
μπαταρία
+
13 λίτρα ρεζερβουάρ
+
Υγρά
+
Λάδια

Μπορεί να περνάει τα 200 κιλά. Λίγο βαρύ είναι. Κατα τα άλλα είναι επαναστατικό.
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες

cron