Δεν φτάνει που η Yamaha παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Raptor 700R και το Wolverine 450, αλλά κατάφερε να βελτιώσει και στα σημεία το υπερόπλο YFZ 450!
Έτσι, όπως έλεγαν κι οι φήμες το YFZ 450 απέκτησε το μεγαλύτερο σε χωρητικότητας κινητήρα της μοτοσυκλέτας YZ450F στα 449cc (ήταν στα 439cc).
Νέες ρυθμίσεις έχει το τέρας FCR 39mm καρμπυρατέρ της Keihin, ενώ έχει επανασχεδιαστεί η κεφαλή του κινητήρα και ο χρονισμός της ανάφλεξης.
Νέο είναι και το μεγαλύτερης χωρητικότητας ψυγείο το οποίο έχει διαφορετική τοποθέτηση που το προφυλάσσει καλύτερα από τα χτυπήματα.
Η Yamaha έδωσε έμφαση στην άνεση του αναβάτη. Νέο τιμόνι, νέα σέλα με περισσότερο αφρώδες. Και το πίσω αμορτισέρ διαθέτει μεγαλύτερη διαδρομή στα 270mm αντί για τα 256mm του προηγούμενου μοντέλου.
Για ευκολότερη ρύθμιση της αλυσίδας υπάρχουν νέοι έκκεντροι ρεγουλατόροι. Η ασπίδα για τη θερμότητα του κινητήρα είναι πια από τιτάνιο (πολύ ελαφρύτερη). Νέα είναι τα ελαστικά, και νέο είναι το πίσω φως με λάμπες LED.
Το YFZ 450 θα παραχθεί και σε special Bill Balance edition με στάνταρ τον μπροστινό προφυλακτήρα, τα nerf bars, και κόκκινα νούμερα με τον άσσο, αλλά και με την υπογραφή του πρωταθλητή του αμερικάνικου GNCC για το 2004.
Κι οι αντίπαλοι? Κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου???
Τσεκάρετε το YFZ 450 εδώ: http://www.yamaha-motor.com/sport/products/modelhome/323/0/home.aspx