Εδώ είμαστε! Η Yamaha έκανε την κίνηση ματ!
All new from the ground up αναφέρει, όχι απλά μια ανανέωση, αλλά επανασχεδιασμός και εφοδιασμός του νέου όπλου της με ένα ΝΕΟ ψεκαστό τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 686cc με 1ΕΕΚ, που ανεβάζει 9.000rpm! Νέο είναι και το υβριδικό πλαίσιο από ατσάλι (μπροστά) και αλουμίνιο (πίσω στο υποπλαίσιο), νέα και τα πανέμορφα πλαστικά.
Το κάρτερ είναι ξηρό, υπάρχει μίζα, ενώ το κιβώτιο είναι πέντε ταχυτήτων και διαθέτει όπισθεν (φυσικά). Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ενισχυμένο σε σχέση με το παλιό Raptor, όπως και ο heavy-duty συμπλέκτης. Εμπρός τα αμορτισέρ προσφέρουν 231mm διαδρομής κι είναι ρυθμιζόμενα μόνο ως προς την προφόρτιση (κρίμα). Το πίσω αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και έχει διαδρομή 256mm.
Νέο είναι το αλουμινένιο ψαλίδι το οποίο διαθέτει έκκεντρους ρεγουλατόρους για πανεύκολο ρύθμισμα της αλυσίδας. Το χειρόφρενο είναι στο χέρι, στο στιλ του YFZ 450. Νέα είναι και τα ελαστικά της Dunlop, ειδικά για το Raptor 700R στα 21x7-10 εμπρός και στα 20x10-9 πίσω.
Τα φρένα προέρχονται αυτούσια από το YFZ 450, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τα μαρσπιέ. Το ρεζερβουάρ είναι χωρητικότητας 11lt. Το βάρος που ανακοινώνει για το νέο Raptor η Yamaha είναι 180kg άδειο. Το Raptor 700R θα κοστίζει στις H.Π.Α. 6.999 δολλάρια όταν αρχίσει η διάθεση του τον Ιούλιο.
Τσεκάρετε τη σελίδα του Raptor 700R ΕΔΩ: http://www.yamaha-motor.com/sport/products/modelhome/439/0/home.aspx