Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Quads και Rally Raid....

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Quads και Rally Raid....

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μάιος 2005, 13:40

Quad & Rally Raid....

Άντε.... ψηθείτε....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Quads και Rally Raid....

Δημοσίευσηαπό alexandros » 20 Μάιος 2005, 23:20

ανεβηκε το σχετικο αρθρο προετοιμασίας γουρουνιων για αγωνες αντοχης !!!

σχολιάστε - ρωτήστε - διορθώστε - ενημερώστε !
Τελευταία επεξεργασία από alexandros και 21 Μάιος 2005, 15:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Quads και Rally Raid....

Δημοσίευσηαπό IKE » 20 Μάιος 2005, 23:24

Πολύ καλό το άρθρο!

Το λίνκ για αργότερα που θα φύγει απο την πρώτη σελίδα:

http://www.off-road.gr/article438.html
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Quads και Rally Raid....

Δημοσίευσηαπό alexandros » 20 Μάιος 2005, 23:28

ευχαριστω ike

οποιαδηποτε ερωτηση - απορια την συζητάμε εδω !
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

DRIVER ?!

Δημοσίευσηαπό geco » 21 Μάιος 2005, 02:37

Γειά σου φίλε Άλεξ,

Πρίν από όλα, Συγχαρητήρια !

Γιά το άρθρο, γιά το ατελείωτο κέφι σου, γιά τον χαβαλέ που κάνεις με όλους τους άλλους πυροβολημένους και μή, γιά τις επιδόσεις σου, γιά τις γνώσεις που μαζεύεις και μοιράζεις καθημερινά, γιά το φιλικό-παρεϊστικο κλίμα που δημιουργείς, γιά το αυθόρμητο χαμόγελό σου!

Όλα ωραία, αλλά με προβλημάτισες !

Υπογράφεις σαν "DRIVER A" .

Και στό μεν Α θα συμφωνήσω!

Εκείνο το Driver όμως ?

Εγώ θεωρώ τους γουρουναραίους RIDERS γιά τους παρακάτω πολύ σοβαρούς λόγους :

Γιατί κρατούν τιμόνι μοτοσυκλέττας, κάθονται καβάλα σε σέλλα, είναι έξω (εκτεθειμένοι στη βροχή, τη λάσπη, τη σκόνη, τις πέτρες, το κρύο, τα κλαριά, τη μοναξιά των αποστάσεων κλπ).

Κάνω λάθος ? Η είναι θέμα ερμηνείας στα αγγλικά ?
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό alexandros » 21 Μάιος 2005, 08:53

γεια σου ρε γιώργο με τα ωραια σου !!!

σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια, ειναι για εμενα ενα feedback απο εναν ανθρωπο με αποψη και γνωση στον χωρο που μου δινει μια ικανοποιηση.

πρωτογνωριστηκαμε στο trail ''σκοτεινη πλευρα της Παρνηθας'' στο τέλος του '03 και μου ειχε κανει την μεγαλυτερη εντυπωση απ'ολους η δικιά σου αντιδραση οταν εβλεπες τον raptorα ! χα χα ! ειχε γελιο παντως το σκηνικό ετσι !!! που πας ρε καραμητρο με τουτο !!!

για το θέμα της υπογραφής πρέπει να πω πως έχεις απόλυτο δίκιο, δεν ειχε δωθει η απαραιτητη σημασία γιατι όπως καταλαβαινεις οταν ''καναμε'' την Q.R.T. απλα ψαχναμε πως να γεμίσουμε με στοιχεια τον καθε ενα απο εμας για δειχνει πιο ωραιο (ουσιαστικα για να καλυπτουμε την ορεξη μας) μαλλον ηρθε η ωρα να αλλαχτει γιατι ναι ηταν θεμα λανθασμενης ερμηνειας και σαφεστατα ειμαστε αναβατες και οχι οδηγοι !! τοση βροχη, λασπη, κρυο, πετρα και σκονη εχουμε φαει χα χα !!

το αρθρο εγινε με σκοπο την ενημερωση ολων εμας που εχουμε αυτο το μικροβιο και αγαπαμε αυτα τα σκηνικα καθως και για να μπορει καποιος ο οποιος ξεκιναει τωρα να αποφυγει τις λαθος επιλογες στο στησιμο και σε αξεσουαρ που εγω εκανα και ακομα κανω !!

μετα απο τα ομορφοτερα συναισθηματα που εχω νιωσει απο τις βολτες και απ'ολη την ιστορια με τις γουρουνες εχω να πω οτι για εμας τους αναβατες υπαρχει κατι πισω στο κεφαλι μας που μας συνδεει και μας ενωνει με τροπο μαγικο και ιδιαιτερο. χαρακτηριστικοτερο παραδειγμα στον τερματισμό του raid Ευβοιας και 1ος αγωνας του κυπελλου που απο τον πρωτο που τερματισε μεχρι και τον τελευταιο ξαφνικα μεσα σε 2 ωρες ειχαμε στησει 1 και μονο τραπεζι οπου και καταληξαμε να πινουμε μπυρες και να τρωμε σουβλακια ολοι μαζι συζητωντας και γελωντας για αυτο που μολις ειχαμε ολοι μοιραστει ασχετως αν καποιος τερματισε, επεσε, χαθηκε, κερδισε, εχασε κλπ κλπ δεν ενδιεφερε κανεναν εκεινη τη στιγμη το τι, το πως και το γιατι, ημασταν ολοι μαζι παρεα και αυτο αρκουσε. Κατι τετοιες στιγμες αναγνωριζεις και τον λογο για τον οποιο το κανεις και γιατι γουσταρεις τοσο πολυ !!

Γιώργο και παλι ευχαριστω για τα καλα σου λογια !
Αντε και στο Πηλιο ξανα τα ιδια !!!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 22 Μάιος 2005, 11:07

Μπράβο Αλέξανδρε. Ωράιο άρθρο, ψαγμένο, χρήσιμο για πολλούς, και φτιαγμένο για να βάλει κόσμο στην πρίζα. Πάντα τέτοια ρεεε! :-)
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Μάιος 2005, 10:22

Τα post σχετικά με .... τους εμπόρους και τις τιμές ανταλλακτικών μεταφέρθηκαν .... εδω: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-2220.html
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 23 Μάιος 2005, 10:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 23 Μάιος 2005, 21:38

Αλεξανδρε φιλε μου εχεις κανει πολυ δρομο απο τη Ροδοπη!! :D :D

Μπραβο για το πολυ καλο αρθρο...να ρωτησω και κατι....

Συστηνεις αποστατες μπρος-πισω κατι που σημαινει αυξημενα μετατροχια.
Πρακτικα αυτο σου δινει καλυτερο κρατημα στις στροφες (πιθανοτατα στις γουρουνες αυτο σημαινει καλυτερα ελεγχομενο διωξιμο και μαζεμα του πισω μερους) Στις ευθειες ομως με μεγαλες ταχυτητες η συγκεκριμενη ρυθμιση μεταβαλλει την ευσταθεια κανοντας το γουρουνι πολυ πιο ασταθες (εφοσον εχουμε ενα πιο τετραγωνο σχημα) καθως και πιο "νευρικο" στο φρεναρισμα! Εχει δοκιμασει κανεις κατι τετοιο σε ρυθμους αγωνα? Η συγκεκριμενη ρυθμιση ειναι κατι που ψαχνω και για το 4Χ4!

ΥΓ. Παρακαλω οχι απαντησεις και τεχνικες αναλυσεις απο τους γνωστους "θεωρητικους-παντογνωστες της πλακας" που θεωρουν οτι εχουν απαντησεις επι παντος επιστητου. Ευχαριστω.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Tat2 » 24 Μάιος 2005, 11:22

Τα 4χ4 δεν ρυθμιζωνται οπως τα πισωκινητα Τατ2
Άβαταρ μέλους
Tat2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 19:00
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό alexandros » 24 Μάιος 2005, 13:23

tedos εγραψε

Αλεξανδρε φιλε μου εχεις κανει πολυ δρομο απο τη Ροδοπη!! Very Happy Very Happy

Μπραβο για το πολυ καλο αρθρο...να ρωτησω και κατι....

Συστηνεις αποστατες μπρος-πισω κατι που σημαινει αυξημενα μετατροχια.
Πρακτικα αυτο σου δινει καλυτερο κρατημα στις στροφες (πιθανοτατα στις γουρουνες αυτο σημαινει καλυτερα ελεγχομενο διωξιμο και μαζεμα του πισω μερους) Στις ευθειες ομως με μεγαλες ταχυτητες η συγκεκριμενη ρυθμιση μεταβαλλει την ευσταθεια κανοντας το γουρουνι πολυ πιο ασταθες (εφοσον εχουμε ενα πιο τετραγωνο σχημα) καθως και πιο "νευρικο" στο φρεναρισμα! Εχει δοκιμασει κανεις κατι τετοιο σε ρυθμους αγωνα? Η συγκεκριμενη ρυθμιση ειναι κατι που ψαχνω και για το 4Χ4!

ΥΓ. Παρακαλω οχι απαντησεις και τεχνικες αναλυσεις απο τους γνωστους "θεωρητικους-παντογνωστες της πλακας" που θεωρουν οτι εχουν απαντησεις επι παντος επιστητου. Ευχαριστω.


ευχαριστω για τα καλα σου λογια !

η απαντηση που θα σου δωσω ειναι ακομα στο σταδιο της εξελιξης.
γνωριζε οτι περα απο τις δοκιμες που κανουμε προσπαθουμε να παρουμε την τεχνογνωσία απο τους Αμερικανους που τα εχουν λιωσει αυτα τα θεματα με ατελειωτα σεταρισματα και εχουν καταληξει σε αυτες τις μετατροπες!

ο tat2 που απανταει ειναι απο τους ανθρωπους που εχω γνωρισει εγω μεχρι σημερα ο πιο γνωστης των πραγματων. εχει την γνωση αλλα και την εμπειρια στο στησιμο σε πολυ μεγαλυτερο επιπεδο απο εμενα.

τωρα,
εμεις σε πρωτη φαση φαρδαινουμε γιατι τα γουρουνακια εχουν την ταση να σηκωνονται στους 2 πλαινους τροχους αν πηγαινεις με πολλα και στριβεις αποτομα. οποτε ξεκιναμε απο εκει!
το αποτελεσμα που θελουμε να πετυχουμε ειναι να ''ανοιξουμε'' το γουρουνι λιγο ακομα ετσι ωστε μπορει να κραταει και να ειναι σταθεροτερο στα πολλα αρα αυτο που μου λες οτι μπορει να γινεται πιο ασταθες δεν το νομιζω. σχεση κιλων - αλογων - κεντρου βαρους - υψους

η λυση με αποστατες για το μπροστινο οπως γραφω και στο αρθρο δεν ειναι η καλυτερη. ο λογος ειναι ενας και συγκεκριμενος διοτι αν δεις τα Aftermarket ψαλιδια του εμποριου περα απο το φαρδεμα δημιουργουν και μια νεα γωνια απο το σασι ετσι ωστε καθως φαρδενουν το γουρουνι του τοποθετουν τους μπροστινους τροχους και πιο μπροστα κατα περιπου 2 με 3 ποντους. δηλαδη οχι μονο απο το 111 πας στο 116 αλλα πας και πιο μπροστα (απλωνουν οι τροχοι - μακραινουν)

παντως μεχρι τωρα στους αγωνες Motard αλλα και trail rides καποιοι δουλευουν με φαρδυ εμπρος και πισω νορμαλ, καποιοι δουλευουν αναποδα (πισω φαρδυ μπροστα νορμαλ) και καποιοι αλλοι εχουν κανει δουλεια και στα 2. θεωρητικα το καλυτερο ειναι και μπρος και πισω.
εγω τρεχω με φαρδυ πισω και νορμαλ μπροστα.

ελπιζω να σε καλυψα
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό tedos » 24 Μάιος 2005, 16:30

Thanks boys! :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες