Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

YMC Club

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό Porto » 13 Ιουν 2009, 14:54

Φίλε ποσο καιρό το εχεις το Lander? Εμενα μου τον εκοψε περιπου στα 2400 χ.λ.μ. Με εχει συμβουλευσει μηχανικος απο την YMC να βρω τον ιδιο απο CARBON. Δυστυχως εβαλα τον μαμα και ανυσηχω μην εχουμε τα ιδια...
Porto
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 13 Ιουν 2009, 14:43
Τοποθεσία: drapetswna peiraias

Δημοσίευσηαπό Porto » 13 Ιουν 2009, 14:58

πότε θα κανονίσουμε καμια συναντησούλα?
Porto
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 13 Ιουν 2009, 14:43
Τοποθεσία: drapetswna peiraias

Δημοσίευσηαπό Landertakis » 13 Ιουν 2009, 19:40

Kαταρχήν Καλησπέρα!!!Τον ιμάντα μου τον έκοψε στα 2950χλμ φίλε μου και μου είπαν ότι είναι από φυσιολογική φθορά αλλά και από απότομα ξεκινήματα....Τι να πω δεν ξέρω???Το καλό είναι ότι τον πήρσ 70€ (από την ymc) και τον άλλαξα μόνος μου...Που μπορούμε να βρούμε αυτόν που λες από carbon???Θα είναι όντως καλύτερος ή θα πρέπει να συμβιβαστούμε με το γεγονός ότι κάθε 2500-3000 χλμ θα σκάμε ένα 70άρι???Για συνάντηση όποτε θέλετε το κανονίζουμε αρκεί να μαζευτούμε......
Μπορεί να αργήσεις να καταλάβεις το γουρούνι σου,όταν το μάθεις όμως δεν ξεκολλάς...........
Άβαταρ μέλους
Landertakis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 13:39

Δημοσίευσηαπό Porto » 13 Ιουν 2009, 21:04

κι εμενα μου ελεγαν εξαιτιας κακης χρησης και αποτομων ξεκινηματων... ??? πρεπει να ψαξω στην καλλιροης μπας και βρω τον carbon. δεν ειναι μονο τα 70 ευρω ειναι και η ταλαιπωρια που τραβαμε...
Porto
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 13 Ιουν 2009, 14:43
Τοποθεσία: drapetswna peiraias

Δημοσίευσηαπό Porto » 14 Ιουν 2009, 21:50

γεια σας LANDERοσυναδελφοι! εμενα 100 στην ευθεια. ουτε χ.λ.μ. παραπανω. μου ειπαν στον Γιαννουλα οτι μου το ζηγκλερωσαν. Τωρα ο θεος και η ψυχη τους. σκεφτομαι για ελευθερο φιλτρο. Να καταργησω τον παπα. Το εχει επειχηρησει κανεις?
Porto
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 13 Ιουν 2009, 14:43
Τοποθεσία: drapetswna peiraias

Δημοσίευσηαπό nimfasiwtis » 14 Ιουν 2009, 22:18

καλησπερα εγω ο κωλοφαρδοσ εχω κανει 3400χλμ και το εχω σκισει γενικα και λεω να αλλαξω ιμαντα.μόνος μπορω η ειναι ιμαντας χρονισμου? μπαινει ευκολα? ειναι 1 μαγαζι στην ανω γλυφαδα και μου ειπε να μου φερει ιμαντα της malossi πολυ καλο απλα πρεπει πρωτα να παω τον δικο μου να βρουμε ιδιο γιατι παιζονται διαφορα με τους κωδικους. ο ιμαντας εχει περιπου 40ευρο.
Άβαταρ μέλους
nimfasiwtis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 19:08

Δημοσίευσηαπό Porto » 14 Ιουν 2009, 23:16

καλησπερα και παλι. Μακαρι να βρεις κατι καλυτερο ποιοτικα απ'της YMC, γιατι εχει φοβηθει το ματι μου... Μην τον αλλαξεις ομως χςρις λογο. Κριμα ειναι. απλα πηγαινε να στον τσεκαρουν. Τωρα αν μπαινει ευκολα δεν εχω ιδεα. SORRY... Πως θα ανεβασουμε λιγο την τελικη του Landerογουρουνιου μας???? Μονο με αλλαγη πισω γραναζιου παιζει ή θα χασουμε πολλυ στις επιταχυνσεις??
Porto
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 13 Ιουν 2009, 14:43
Τοποθεσία: drapetswna peiraias

Δημοσίευσηαπό Porto » 14 Ιουν 2009, 23:17

καλησπερα και παλι. Μακαρι να βρεις κατι καλυτερο ποιοτικα απ'της YMC, γιατι εχει φοβηθει το ματι μου... Μην τον αλλαξεις ομως χςρις λογο. Κριμα ειναι. απλα πηγαινε να στον τσεκαρουν. Τωρα αν μπαινει ευκολα δεν εχω ιδεα. SORRY... Πως θα ανεβασουμε λιγο την τελικη του Landerογουρουνιου μας???? Μονο με αλλαγη πισω γραναζιου παιζει ή θα χασουμε πολλυ στις επιταχυνσεις??
Porto
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 13 Ιουν 2009, 14:43
Τοποθεσία: drapetswna peiraias

Δημοσίευσηαπό Landertakis » 15 Ιουν 2009, 12:01

Kαλημέρα παίδες!!!Φίλε Nimfasiwti είσαι όντως τυχερός απ'ότι φαίνεται σε αυτό το θέμα οπότε μην τον αλλάζεις ακόμα,άστον να κάνει το τσαφ και να σου κοπεί και μετά τον πετά έτσι όπως θα είναι κομμματάκια κομματάκια...χι χι χι....Η αλλαγή πάντως είναι εύκολη,τίποτα το ιδιαίτερο,εγώ την έκανα με ένα φίλο μου που είχε αλλάξει στο hilander του...Βέβαια αν το κάνεις πρώτη φόρα ίσως σου φανεί λίγο δύσκολο αλλά αν καταπιάνεσαι λίγο με μηχανικά είναι παιχνιδάκι...Εμένα πάντως και με το ζιγκλερ από την Ymc που του έβαλα πάνω από 95 χλμ δεν πάει και αυτά μόνο σε ελαφρά κατηφορική ευθεία έτσι....
Μπορεί να αργήσεις να καταλάβεις το γουρούνι σου,όταν το μάθεις όμως δεν ξεκολλάς...........
Άβαταρ μέλους
Landertakis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 13:39

Δημοσίευσηαπό Porto » 19 Ιουν 2009, 19:17

καλησπερα LANDERοσυναδελφοι και παλι... προχτες εβαλα μεσα στο φιλτροκουτι ενα ελευθερο φιλτρο. Οτι επιταχυνει πολυ πιο ζωηρα ειναι σιγουρο. Η τελικη παρεμεινε η ιδια δυστυχως... :(
Porto
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 13 Ιουν 2009, 14:43
Τοποθεσία: drapetswna peiraias

Δημοσίευσηαπό frosty » 24 Ιουν 2009, 12:43

Χαιρετώ το Forum είμαι καίνουργείος στα κόλπα και έχω δει σε ένα μαγαζί ένα ΥΜC 250cc και είναι στα 2500 χιλίαρικα περίπου και το θέλω για καθημερινή χρήση όχι βουνά και τέτοια,θα ήθελα κάποια γνώμη αν αξίζει να το παρω.Ευχαριστώ προκαταβολικά
Άβαταρ μέλους
frosty
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 24 Ιουν 2009, 12:39
Τοποθεσία: attikh

Δημοσίευσηαπό nimfasiwtis » 02 Ιούλ 2009, 21:32

Να ρωτισω ρε μαγκες...ξερει κανεις που μπορω να βρω το manual για το sphinx 330;;;οχι αυτο που δινει η YMC.Η γουρουνα ειναι η εξης Access Tomahawk 300 limited αν βρειτε κατι....! Α και αλλαξα ιμαντα στα 4000 χλμ χωρις να θελει και ο ιμαντας μου φανικε πολυ καλος.100euro μαζι με εργασια μια χαρα.Με την Lander φοραει το ιδιο η 330 γιατι εχετε αναφερει οτι σας εχει κοπει σχετικα νωρις?
Άβαταρ μέλους
nimfasiwtis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 19:08

Δημοσίευσηαπό Lukas » 04 Ιούλ 2009, 12:03

Porto αν διαβασεις πιο πριν στο thread λες για το τι χρειαζετε το μηχανακι για να βελτιωσεις την συμπεριφορά του
nimfasivwtis το 330 πιστεψε με το 99% το ξεκινανε με μπαντες οποτε κοβει πιο ευκολα τον ιμαντα και ειμαι με παρα πολλα ονοματα στην ευρωπη το 330 αναλογα με την χωρα που το κανει εισαγωγη αυτα είναι μερικα
SS250R, Hammel,
Quadzilla, Bogart Patriot, Nexmotor, Tomahawk,
Apollo, Spike, Speed, Maverick, TKM, FOCUS,
TENA, TRITON, MAX, APACHE, Burelli,
Warrior
Άβαταρ μέλους
Lukas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 16:53
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό Porto » 09 Ιούλ 2009, 20:13

Γεια χαρα και παλι... η επισκεψη μου οφειλεται στο χειροφρενο του Lander. Μηπως αντιμετωπιζεται κι εσεις το ιδιο προβληματακι? Εννοω στο οτι καθε μηνα περιπου το χειροφρενο χρειαζεται μαζεμα... εδω και 7 μερες παω χωρις χειροφρενο. Επισης θα ηθελα να σας ρωτησω αν ειστε ικανοποιημενοι απ'το μπροστα συστημα φρενων? εχω την εντυπωση οτι οι δισκοι δεν εχουν το σωστο μεγεθος για το βαρος του lander. Εριξα μια ματια στις μπροστινες δισκοπλακες του highlander και εντυπωσιαστηκα. εχουν τουλαχιστον την διπλασια διαμετρο. λετε να μπαινουν κουτι και στο lander? Θα ρωτησω. Ευχαριστω.
Porto
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 13 Ιουν 2009, 14:43
Τοποθεσία: drapetswna peiraias

Δημοσίευσηαπό nimfasiwtis » 09 Ιούλ 2009, 20:32

ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟ 330 ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΩ ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΜΠΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΣΤΟ ΤΑΚΑΚΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟΨH ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ Κ ΕΙΔΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΒΑΛΑ FERODO
Άβαταρ μέλους
nimfasiwtis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 19:08

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες