από commbba » 09 Ιουν 2008, 16:06
Κοίταξε φίλε , απο την στιγμή που έχεις αυτοκίνητο , θα ξέρεις ότι κάθε κινητήρας έχει άλλη κατανάλωση στίς 2000 στροφές , άλλη στίς 4000 στροφές και άλλη στις 6000 στροφές.Οπότε με ένα μηχανάκι , το οποίο δέν έχει , ώς επι το πλείστον , στροφόμετρο ,μπορείς πολύ έυκολα να την 'πατήσεις' και να καίς παραπάνω και από αυτοκίνητο , και άς έχει έναν κύλινδρο.Οπότε οι επιλογές σου είναι δύο :παίρνεις κάτι που να σε καλύπτει ίσα-ίσα στίς μετακινήσεις σου , και είναι και πιό φθηνό , αλλά χαλάς χρήματα σε καύσιμο και σέρβις , γιατί ο κινητήρας δουλεύει συνέχεια στο όριο , άρα καίει περισσότερο , άρα φθήρεται περισσότερο ή αγοράζεις κάτι που υπερκαλύπτει τις ανάγκες σου αλλά δέν καταπονείται τόσο ώστε να σου παρουσιάσει άμεσες και 'χοντρές' βλάβες.
Επίσης , το αυτόματο κιβώτιο επιβαρύνει αρνητικά την κατανάλωση , αλλά δέν υπάρχουν πολλά quad-atv με μηχανικό κιβώτιο.
Τέλος , και η τετρακίνηση σε κάνει να καίς παραπάνω , αλλά με λίγο ψάξιμο υπάρχουν quad-atv με μοχλό επιλογής δικίνησης-τετρακίνησης , και για να μήν φθήρεται άσκοπα το όλο σύστημα.
Το κακό είναι ότι όλα αυτά επιβαρύνουν αρνητικά και την τιμή.π.χ. το νέο Kymco MXU 400 με επιλογή 2wd-4wd θα έχει γύρω στα 6000 με 6500 ευρώ , ενώ το Kymco MXU 500 2wd-4wd έχει 7500.
Διαλέγεις ....................................ή συνέχεια βενζινάδικο-συνεργείο ή βαθιά το χέρι στην τσέπη.Πάντως το Kymco MXU 300 πιστεύω ότι είναι πολύ καλή επιλογή , ψήνομαι για να το πάρω και εγώ.