|
|
|
Συντονιστής: SUVord
Maverick_Prosexos έγραψε:Σαν υποψήφιος κάτοχος τετρακίνητου οχήματος κάνω μια έρευνα αγορά. Κατά την διάρκεια test drive με το MAZDA TRIBUTE είχα μια συζήτηση με τον πωλητή που συνόδευε. Η ερώτηση αφορούσε αν η αυτόματη τετρακίνηση θα τα καταφέρει σε καταστάσεις έναρξης σε πάγο, χιόνι, άμμο και η απάντηση ήταν ενθαρρυντική. Κατά τα λεγόμενα του πωλητή το όχημα εκκινεί με τετρακίνηση και προοδευτικά συνεχίζει σαν προσθιοκίνητο. Αυτό θα ήταν κατά την γνώμη μου πάρα πολύ καλό και θα έλυνε το πρόβλημα έλλειψης μόνιμης εμπλοκής στο δύσκολο έργο εκκίνησης σε εδάφη με ελάχιστη πρόσφυση. Αυτό είναι όμως αλήθεια και αν ναι για τo Maverick ισχύει ;
MaverickLover έγραψε:Maverick_Prosexos έγραψε:Σαν υποψήφιος κάτοχος τετρακίνητου οχήματος κάνω μια έρευνα αγορά. Κατά την διάρκεια test drive με το MAZDA TRIBUTE είχα μια συζήτηση με τον πωλητή που συνόδευε. Η ερώτηση αφορούσε αν η αυτόματη τετρακίνηση θα τα καταφέρει σε καταστάσεις έναρξης σε πάγο, χιόνι, άμμο και η απάντηση ήταν ενθαρρυντική. Κατά τα λεγόμενα του πωλητή το όχημα εκκινεί με τετρακίνηση και προοδευτικά συνεχίζει σαν προσθιοκίνητο. Αυτό θα ήταν κατά την γνώμη μου πάρα πολύ καλό και θα έλυνε το πρόβλημα έλλειψης μόνιμης εμπλοκής στο δύσκολο έργο εκκίνησης σε εδάφη με ελάχιστη πρόσφυση. Αυτό είναι όμως αλήθεια και αν ναι για τo Maverick ισχύει ;
Στη θεωρία ετσι είναι, στην πράξη όμως τα πράγματα είναι πολυ διαφορετικά. Τα ιδια ισχυουν και σε Maverick αλλα και σε Tribute. Αν το σηκωσεις κατο δεις απο κάτω ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια! Καλυτερα να πάιρνεις γνώμες απο ατομα που είναι κάτοχοι ενος τετοιου αυτοκινητου του. Αυτοι εχουν δει τα δύσκολα αλλα και τα εύκολα. Οι πωλητες ολο θεωρία ειναι....
iperodigos έγραψε:MaverickLover έγραψε:Maverick_Prosexos έγραψε:Σαν υποψήφιος κάτοχος τετρακίνητου οχήματος κάνω μια έρευνα αγορά. Κατά την διάρκεια test drive με το MAZDA TRIBUTE είχα μια συζήτηση με τον πωλητή που συνόδευε. Η ερώτηση αφορούσε αν η αυτόματη τετρακίνηση θα τα καταφέρει σε καταστάσεις έναρξης σε πάγο, χιόνι, άμμο και η απάντηση ήταν ενθαρρυντική. Κατά τα λεγόμενα του πωλητή το όχημα εκκινεί με τετρακίνηση και προοδευτικά συνεχίζει σαν προσθιοκίνητο. Αυτό θα ήταν κατά την γνώμη μου πάρα πολύ καλό και θα έλυνε το πρόβλημα έλλειψης μόνιμης εμπλοκής στο δύσκολο έργο εκκίνησης σε εδάφη με ελάχιστη πρόσφυση. Αυτό είναι όμως αλήθεια και αν ναι για τo Maverick ισχύει ;
Το tribute μου προκαλει αισθητικη αηδια και εμετο [σκεφτηκαν πολυ για να το φτιαξουν.\] Το Μαverick αισθητικα ειναι καλυτερο αν και ηχαμενη ford προσπαθει να βρει μεσα απο το ford των εαυτο της .Ειναι μπερδεμενη κατασταση και δεν μου γεμιζουν το ματι σε τιποτα . Εδω εχουμε τον ηγετη της κατηγοριας και εσυ ψαχνεσαι? RAV ακομη δεν μπορουν να τοφτασουν σε τιποτα
Oi χωροι ειναι μικροι οντως .Η ΤΟΓΙΟΤΑ οχι και αυτο για την ευρωπη μορεις να το καταλαβεις απο τις πωλησεις της σε ολα τα μοντελα της που ειναι ι κορυφαια στην κατηγορια τους κατα γενικη ομολογια .στην αμερικη η LEΞΟΥΣ ειναι στηνπρωτη θεση πωλησεων οπως και ολη η τογιοτα . η εγγυηση ειναι 6 χρονια η 180000 κμ και ισχυει στηνπραγματικοτητα αν και δεν χρειαζεται ποτε 3 τογιοτα στην οικογενεια χωρις προβληματα ακομη και μετα 250000 κμ . Σε συγκριτικα στοιχεια ολου του εντυπου τυπου και του ξενου χαραχτηριζεται to GTI ΤΩΝ SUV και με το πιο καλο μονιμα τετρακινητο και ειναι αληθεια . σχεδιαστιακ ειναι μπροστα περιεργο για γιαπωνεζικο ? για αυτο αντεχει ? και ειναι και γνησιο .οχι μαιμου FORD KAI MAZNTA ειναι ενα πλεον εδω και 2 χρονια και μην νομιζεις οτι πηρες αμερικανικο γιαπωνεζικο μαιμου ειναι BLEPE εχουν την ιδια τετρακινηση και αλλα .STA FIESTA ΦΟΡΑΝΕ YAMAXA Μερδεμενη κατασταση δηλαδηmavlover έγραψε:ΕΕΕΕ όχι και RAV. Ιαπώνέζικες αστοχίες. Καλύτερο ως προς τι? Κάθεσαι στο πίσω κάθισμα και δεν χωράνε τα πόδια σου, μια τετραμελής οικογένεια με πράγματα θέλει μπαγκαζιέρα και τρέιλερ για να χωρέσουν όλα.Τετρακίνηση: Τι σχέση έχει η τεχνογνωσία των Γιαπωνέζων με την 100νταετή των Αμερικάνων που ζούν όλη την ώρα μεσα στα χιόνια. Άνεση: Άπαξ και είσαι λίγα παραπάνω κιλά τα πόδια σου κολάνε στο τιμόνι. Κινητήρας: Καλός μόνο και μόνο λόγω του vvt-i. Άμα δεν το είχε , ψωφίμι θα ταν κι αυτός. Σχεδίαση: Ιάπωνες σχεδιαστές (δεν σχολιάζω...) Δεν προσπαθώ να δείξω κακία ούτε είμαι κολλημένος με τη φορντ, αλλά μην ασπαζόμαστε τις μαλακίες των περιοδικών και κάνουμε πρότυπο μας την toyota.ΕΛΕΟΣ Φορντ και πάλι Φόρντ(σκεφτείτε μόνο πόσο εμπιστοσύνη έχουν σε αυτό που φτιάχνουν και δίνουν 5 χρόνια εγγύηση για τα πάντα.)
discoman έγραψε:συμφωνω και διαφωνω
δηλαδη οπου περνουσες με τα αλλα περνασ και με το mav kai φταει μονο ο οδηγος?maverick4wd έγραψε:discoman έγραψε:συμφωνω και διαφωνω
Πολλή κουβέντα για το τίποτα. Το πρώτο και το πλέον σημαντικό είναι τα χέρια του οδηγού. Άντε μετά και τα λάστιχα. Στην αρχή είχα LR 90 V8, μετά Wrangler 2.5, τώρα έχω αλλάξει 1 mav (2.0L) και κατέληξα στο 2.3L. Όποτε κόλλαγε, πρώτα εγώ έφταιγα και μετά το αμάξι. Η πολλή φιλολογία, βλάπτει την ουσία.
Αυτά
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες