Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

MAVERICK 2005 vs HUMMER

Συντονιστής: SUVord

MAVERICK 2005 vs HUMMER

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 14 Αύγ 2004, 12:17

Μετα απο αιτηση του συναδελφου Maverickman θεώρησα σωστο να ανοίξω αυτην την ενότητα για να συγκρίνουμε το Mav μας με αυτό της Αμερικάνικης εταιρίας Hummer. :lol: :lol:

Εικόνα

Δειτε περισσοτερα στοιχεια για το <σεμνό> αυτό όχημα εκτός δρόμου στο επομενο link : http://www.hummer.com

Ας κάνουμε μια υπέρβαση και ας συγκρίνουμε.....
Τελευταία επεξεργασία από MaverickLover και 14 Αύγ 2004, 19:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverickman » 14 Αύγ 2004, 18:40

αααααααααχ! :roll:
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 16 Αύγ 2004, 08:23

Ρε παιδιά, έχουμε λαλήσει τελείως? Μας βάρεσε η ζέστη? Όχι τίποτε άλλο, αλλά θα μας περάσουν ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΨΩΝΙΑ από τα άλλα forum! M' αρέσει όμως! Μ'αρέσει πολύ! Είμαστε μακράν οι πιο πωρωμένοι. Λυπάμαι τον φουκαρά που θα διανοηθεί να μας την πει για το "τουτού" μας! Θα τον φάμε ζωντανό!!!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 16 Αύγ 2004, 10:30

Καλημέρα σε όλους .. Ας ονειρευτούμε λίγο σήμερα.. Φανταστείτε να είχαμε όλοι HUMMER και να πηγαίναμε για καφέ στο Κολωνάκι και να έπρεπε να παρκάρουμε ΧΕΧΕ. Μάλιστα να είχαμε το HUMMER H1 που ήταν πιο άγριο γιατί το δεύτερο έγινε κάπως πιο κυριλέ. Επίσης φανταστείτε να έπρεπε να στρίψουμε σε κανένα στενάκι προς τον περιφερειακό του Λυκαβηττού θα είχε πολύ γέλιο...
Πάντως το HUMMER πρέπει να είναι ο κρυφός πόθος κάθε εργαζόμενου στο κέντρο της Αθήνας ή σε αυτούς που έχουν αποθημένα με τους ταξιτζίδες.
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 16 Αύγ 2004, 20:20

Με ένα Hummer θα είχαμε λύσει το κυκλοφοριακό μας πρόβλημα. Γιατί? πολύ απλά: όλοι θα έκαναν χώρο να περάσουμε.....
Όχι παίζουμε....
Λοιπόν ας κοιτάξουμε συγκριτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο Αμερικάνικων μοντέλων... όσα μπόρεσα να βρώ ...:twisted:

<b>Hummer H2</b>
Κάτω από το καπό του νέου Hummer H2, βρίσκονται πιο συμβατικές λύσεις, αφού το πλαίσιο προέρχεται από το Chevrolet Suburban. Στον τομέα του κινητήρα, κρίθηκε απαραίτητη η τοποθέτηση ενός συνόλου που θα ταιριάζει με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και θα του προσφέρει την απαιτούμενη ισχύ για την κίνηση του αμαξώματος, αλλά και την απαιτούμενη δύναμη έλξης. Έτσι, εξοπλίζεται με έναν V8 κινητήρα, 6.000κ.εκ.(!), με απόδοση 325 ίππων (i) και θηριώδη ροπή, απαραίτητη για την εκτός δρόμου κίνηση.
Επίσης δίνουν δώρο και ένα ειδικό trailer ώστε να μπορείτε να βάλετε μερικά βαρέλια βενζίνης καλού κακού.

Standard equipment:
Mechanical

Engine: Vortec 6000 V8 6.0 liter with cast iron block, cast aluminum cylinder heads,
sepquential fuel injection
Drivetrain: front-engine, full-time 4WD
Transmission type: 4L65-E 4-speed auto
Displacement (cu. in./cc): 364/5967
Bore and stroke (in./mm): 4.00 x 3.62/101.6 x 92.0
Valvetrain: OHV
Compression ratio: 9.4:1
Horsepower (SAE hp): (est.) 316@5200
Torque (lb.-ft/Nm): (est.) 360@3600
Gear ratios (:1):
1st 3.06
2nd 1.62
3rd 1.00
4th 0.69
Rev. 2.29
Transfer Case with five mode selections (accessed on dash)
High range open: 4 HI Open (dry road surfaces)
High range lock: 4 HI Locked (semi-slippery surfaces)
Low range lock: 4 LO Locked (severe off-pavement use)
Eaton electronic rear differential lock: 4LO Locked + Rear Diff Locked (climbing and steep
grades)
Neutral: 4LO Locked and 4 High Open (flat towing)
Stall ratio: 1.90
Final drive (axle) ratio: 4.10
Low range lock gear reduction: 2.64
Crawl Ratio: 33.1
Trailering Capacity: 7000 lbs.

Chassis/Suspension

Frame: 3-piece fully welded ladder-type frame
Front Suspension: Independent w/ torsion bars; 46 mm monotube gas shocks; 35.9mm
front stabilizer bar
Rear Suspension: 5-link variable-rate coil spring; optional self-leveling air sprint (w/ RPO
ZM6); 46mm monotube shocks, 30mm stabilizer bar
Traction Control System (TCS): Brake controlled, single-wheel control capability with rear
axle locking differential
TC2 System: 2nd mode of TCS system with 3 additional operating modes
Steering type: Variable ration, integral power; recirculating ball type
Ratio: 15/13.1
Steering wheel turns, (lock-to-lock): 3.25
turning circle, curb-to-curb (ft./m): (est.) 44.3/13.5
Brakes: 4-wheel disc, 4-wheel/4 channel ABS, dual piston calipers with Dynamic Rear
Proportioning
Wheel size and type (in.): 17.0 x 8.5 cast aluminum
Tire size and type: Standard: LT315/70R17
Full size spare tire (located in left rear compartment)
GVWR Standard (lbs./kg): 8600/3901
Base Curb Weight (lbs./kg): (est.) 6400/2909
Trailer towing maximum (lbs./kg): (est.) 7000/3182
Fuel tank capacity (gal.): (est.) 33

Δείτε τις φωτό:
http://assets.in.gr/dgenesis/assets/con ... 679_02.jpg

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/con ... 1_3331.jpg
Τιμή εκκίνησης στην Αμερική 48,800 δολλάρια.

<b>Maverick 2.0</b>

Κινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.): 1988 Κύλινδροι: 4
Διάταξη κυλίνδρων: Σ Βαλβίδες ανά κύλινδρο: 4
Ισχύς ECE (HP)/στροφές: 124/5300 Ροπή ECE (Kgm)/στροφές: 17,7/4500
Μηχανικά μέρη
Μετάδοση: Ε, 4x4 Φρένα (εμπρός/πίσω): ΑΔΔ
Διαστάσεις
Μήκος (χιλιοστά): 4415 Πλάτος (χιλιοστά): 1825
Υψος (χιλιοστά): 1755 Βάρος (κιλά): 1440
Χώρος αποσκευών (λίτρα): 490
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-100 (δευτ.): 13,5 Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα): 166
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
Πόλη: 13,1 Εκτός πόλης: 7,9
Μέση: 9,8

Τιμη εκκίνησης στην Ελλάδα 29,000 ευρω

Συγκριτικά με τα δικά μας Mav οι διαφορές που βλέπω είναι μόνο στο....χρώμα...
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 16 Αύγ 2004, 23:41

Καλα ειμαστε unpectable!!!Δε φανταζομουν να μπει τετοια...φιτιλια με ενα hummer :lol: :lol: :lol: πλακα εχει.Εγω παντως-κατα συμπτωση-σημερα πρωτοειδα hummer ζωντανο....ειναι πολυ τερας!!Κιτρινο-παλιο-εννοειται-μοντελο και γερμανικα μαλλον νουμερα :roll: :roll: :roll:
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 17 Αύγ 2004, 08:53

Καθώς σερφάριζα σήμερα στο Ιντερνετ βρήκα το παρακάτω πολύ ωραίο site :
http://www.fuh2.com/

Μεταφραση: fuck you and your Hummer 2 ! (ας με συγχωρέσει ο συντονιστής)
Στο site αυτό έχει φωτογραφίες απο κατόχους με suv και τζίπ και όχι μόνο που έχουν ορκιστεί αντιHUMMER και βλέπουν το Hummer σαν ένα θηρίο της General motors που <πιάνει> μόνο χώρο στο δρόμο και καταστροφέα της οικολογίας!
Δείτε και τις φωτογραφίες των μελών που έχουν τραβήξει ενώ οδηγούν η συντανούν ένα τέτοιο αυτοκίνητο και τις <ευγενικές> τους χειρονομίες!

http://www.fuh2.com/submissions.php

Διαβάστε πόσο στοιχίζει η συντήρηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου καθώς και διάφορα ατυχήματα και προβλήματα που έχουν δημιουργηθει και κατεβάστε να δείτε και διάφορα βίντεο που έχει απο ζημιές που έχει πάθει σε offroad πορείες στο:

http://www.fuh2.com/links.php

Χωρίς παρεξηγηση κανω και εγώ το ίδιο !

Εικόνα

Θα άλλαζα λέτε το Mav μου με ένα τέτοιο αυτοκίνητο?
Με τίποτα...

Ενας υπερήφανος MaverickLover !
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

hummer ? no thank you...

Δημοσίευσηαπό alp » 21 Σεπ 2004, 14:47

Sorry αν χαλαω το ονορε σε μερικους, αλλά πιστεύω πως το Hummer ειναι εντελως ακαταλληλο για off-roading... :(

Και εξηγουμαι :
με τετοιο μηκος πως θα κανεις αναστροφη σε αδιεξοδο δασικο ?
με τετοιο πλατος πως θα χωρεσεις σε στενο περασμα ?
με τετοιο βαρος πως θα καταφερεις να μη βουλιαξεις σε μαλακο εδαφος ?
και με τετοια καταναλωση πως θα χαθεις στα δαση, μακρυα απο τον πολιτισμο ?
(δεν εχω οδηγησει Hummer, αλλα το tahoe το οποιο ειναι "αδελφο" μοντελο και λιγο μικροτερο ειναι απο τα χειροτερα αυτοκινητα που εχω οδηγησει)

Το H1 φτιαχτηκε για ερημους που εχεις πολυ χωρο να κινηθεις (τα μετατροχια επιλεχτηκαν με μοναδικο σκοπο να
'πατανε" στις ροδιες των αρματων μαχης )
Το Η2 φτιαχτηκε για φιγουρα στα clubs του Beverly Hills.
Και αυτο ειναι κατι που το ξερουν και αποδεχονται ολοι στην Αμερικη....

Αντιθετως, το Unimog ειναι πολυ καλυτερο σε ολα (εκτος του κεντρου βαρους και του συντελεστη εφε-φιγουρας)....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες