Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

MAB2003-3,0vsΜΑΒ2005-3,0(--ΜΑΒ2005-2,3vsΜΑΒ2005-3,0)

Συντονιστής: SUVord

MAB2003-3,0vsΜΑΒ2005-3,0(--ΜΑΒ2005-2,3vsΜΑΒ2005-3,0)

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 12 Αύγ 2004, 19:04

ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΟΜΗΣΕΙ ΟΙ ΗΔΗ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΡΟ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΜΑΒ!?ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΙΣΜΩΝ
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Re: MAB2003-3,0vsΜΑΒ2005-3,0(--ΜΑΒ2005-2,3vsΜΑΒ2005-3,0)

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 16 Αύγ 2004, 00:49

iperodigos έγραψε:ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΟΜΗΣΕΙ ΟΙ ΗΔΗ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΡΟ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΜΑΒ!?ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΙΣΜΩΝ
Αυτες οι διαφορες μας....τρωνε ολους.Καθε φορα που κανω και ενα ταξιδι,οπως το 3ημερο Θεσσαλονικη-Μεσσολογγι αναρωτιεμαι ποσο καλυτερο θα ηταν το 2,3 :twisted: :twisted: :twisted: γιατι οταν επιστρεφω εχω παντα αναμεικτα συναισθηματα.Ειμαι ας πουμε ικανοποιημενος οσο ταξιδευω στην εθνικη και...τα περνω μολις πιασω τις ανηφορες-κατηφορες του Μπραλλου και τις νταλικες που φορτωμενος και με A/C δεν περνιουντε χωρις προσευχη.Περιμενουμε τους καινουργιους να μας φτιαξουν τη διαθεση.....και τους παλιους να μας πουν κανα νεο απο Καρανικολα :D :D :D :D
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 16 Αύγ 2004, 08:46

Έκανα ήδη 1000 χλμ με το καινούργιο 2.3 και σαν πρώτη εντύπωση έχω τα εξής:
Σε σχέση με το 2.0. είναι εμφανής η διαφορά στην ροπή. Δηλαδή, κινείσαι με τα ίδια μεν χλμ αλλά πιο άνετα και χωρίς κατεβάσματα. Περιμένω όμως να το στρώσω πρώτα, γιατί μέχρι τώρα δεν περνάω τις 4.000 στροφές και για να φτάσω εκεί το πάω μαλακά. Όταν "απλώσει" το μοτέρ θα μπορώ να σας πω αν πηγαίνει απλά καλύτερα ή είναι όντως "το κάτι άλλο". Σημειώνω επίσεις ότι το καινούργιο κιβώτιο είναι πιο γλυκό και σαφές από το παλαιό, με μικρότερες διαδρομές του λεβιέ (αφού είναι πιο κοντός) αλλά δυστυχώς είναι πιο μακρύ. Η πρώτη στο 2.0 δίνει 7,4-7,6 χλμ/1.000 στροφές ενώ στο 2.3 8,6/1.000 στροφές ή 9,2/1.000, δεν θυμάμαι ακριβώς. Πάντως ή 5η έδινε 34,4 ενώ τώρα δίνει 37,4! Ευνοεί βέβαια την κατανάλωση, αλλά φοβάμαι στα δύσκολα μήπως το μακρύ κιβώτιο εξανεμίζει την καλύτερη ροπή και έχουμε μία από τα ίδια. Είναι και αυτό στα προς διερεύνηση. Στην άσφαλτο τουλάχιστον το μακρύτερο κιβώτιο δεν το αισθάνεσαι καθόλου. Η κατανάλωση για μικτή διαδρομή (Εθνική + βουνο διαδρομή Τρίπολη-Μεγαλόπολη) ήταν 12,4 λιτρα/100 χλμ., A/C ON, δύο άτομα, αποσκευές.
Το κράτημα στον δρόμο είναι πιο καλό από πλευράς τιμονιού και πατήματος (μεγαλύτερα μετατρόχια) αλλά η ανάρτηση πλέον είναι πιο μαλακή (φαρδύτερα απορτισέρ) και πιο ήσυχη (άλλα συνεμπλοκ) χωρίς τα "γκουπ-γκουπ" του παλιού. Γενικά το αυτοκίνητο είναι πιο ήσυχο (το μοτέρ μέχρι τις 4.000 δεν ακούγεται καθόλου), οι αεροδυναμικοί θόρυβοι όμως έχουν ελάχιστα μειωθεί. Παρόλη την αναβάθμιση των πλαστικών, στις πόρτες παραμένουν τα ίδια, οπότε το ελαφρό "τσικ-τσικ" που είχε περιστασιακά το παλιό, είναι και εδώ παρόν, έστω και πιο σπάνια. Για τους γενικότερους τριγμούς της καρότσας και της πίσω πόρτας, είναι νωρίς πιστεύω να πούμε κάτι γιατί το αυτοκίνητο είναι καινούργιο ακόμη. Πάντως μου δίνει την αίσθηση σαφώς πιο μονοκόματου και άκαμπτου πλαισίου, χωρίς τις στρεβλώσεις που παρουσίαζε το παλίο όταν πιεζόταν (λόγω των αλλαγών στην δομική ενίσχυση της καρότσας)
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: MAB2003-3,0vsΜΑΒ2005-3,0(--ΜΑΒ2005-2,3vsΜΑΒ2005-3,0)

Δημοσίευσηαπό juan » 16 Αύγ 2004, 14:42

MAVERICKios έγραψε:
iperodigos έγραψε:ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΟΜΗΣΕΙ ΟΙ ΗΔΗ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΡΟ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΜΑΒ!?ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΙΣΜΩΝ
Αυτες οι διαφορες μας....τρωνε ολους.Καθε φορα που κανω και ενα ταξιδι,οπως το 3ημερο Θεσσαλονικη-Μεσσολογγι αναρωτιεμαι ποσο καλυτερο θα ηταν το 2,3 :twisted: :twisted: :twisted: γιατι οταν επιστρεφω εχω παντα αναμεικτα συναισθηματα.Ειμαι ας πουμε ικανοποιημενος οσο ταξιδευω στην εθνικη και...τα περνω μολις πιασω τις ανηφορες-κατηφορες του Μπραλλου και τις νταλικες που φορτωμενος και με A/C δεν περνιουντε χωρις προσευχη.Περιμενουμε τους καινουργιους να μας φτιαξουν τη διαθεση.....και τους παλιους να μας πουν κανα νεο απο Καρανικολα :D :D :D :D


Με κάλυψες απόλυτα ... Το ίδιο αισθάνομαι και εγω... Στο τσακ εχω γλιτώσει τον Καρανικόλα.
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 17 Αύγ 2004, 00:23

Τελικα οπως και να εχει το πραμα το 2,3 θα ειναι σιγουρα πιο ευχαριστο στο δρομο.Τωρα αν επιλεχθηκαν μακρυτερες σχεσεις,μαλλον θα κριθηκε σκοπιμο αλλα θα προτιμουσα κοντητερες προσωπικα,για καλυτερη κινηση σε ανηφορικα-δυσβατα κομματια εκτος δρομου,και ενδεχομενως καλυτερες ρεπριζ.Αν το τιμονι σε αισθηση εχει βαρυνει καπως στο νεο ΜΑ θα ειναι μαλλον καλυτερο απο το παλιο.Κατι αλλο, να ρωτησω αν εχουν γινει-δημοσιευτει αποτελεσματα και βαθμολογιες σε crash test για το νεο ΜΑ ωστε να δουμε κατα ποσο βελτιωθηκε ειδικα στα μετωπικα οπου υπηρχε καποιο προβλημα.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 17 Αύγ 2004, 09:41

MAVERICKios έγραψε:Τελικα οπως και να εχει το πραμα το 2,3 θα ειναι σιγουρα πιο ευχαριστο στο δρομο.Τωρα αν επιλεχθηκαν μακρυτερες σχεσεις,μαλλον θα κριθηκε σκοπιμο αλλα θα προτιμουσα κοντητερες προσωπικα,για καλυτερη κινηση σε ανηφορικα-δυσβατα κομματια εκτος δρομου,και ενδεχομενως καλυτερες ρεπριζ.Αν το τιμονι σε αισθηση εχει βαρυνει καπως στο νεο ΜΑ θα ειναι μαλλον καλυτερο απο το παλιο.Κατι αλλο, να ρωτησω αν εχουν γινει-δημοσιευτει αποτελεσματα και βαθμολογιες σε crash test για το νεο ΜΑ ωστε να δουμε κατα ποσο βελτιωθηκε ειδικα στα μετωπικα οπου υπηρχε καποιο προβλημα.


Δες στο www.nhtsa.com. Το περίεργο είναι ότι στην γενική κατάταξη αναφέρεται αλλού με 4 και αλλού με 5 αστέρια. Προσοχή, στις πλάγιες συγκρούσεις, το ΜΥ2005 έχει δοκιμαστεί χωρίς πλαινούς αερόσακους ή κουρτίνες ενώ το ΜΥ2001-2003 με πλαινούς αερόσακους. Αν προσέξεις τις φωτογραφίες, στο παλαιό φαίνεται να τσαλακώνει περισότερο το πάτωμα απ΄ότι στο καινούργιο. Το ουσιαστικό πρόβλημα που ρίχνει την βαθμολογία είναι ότι το δεξί γόνατο του οδηγού βρίσκει στο ταμπλό (κάτω από την κλειδαρια), επειδή από την κατασκευή του είναι πολύ κοντά.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 17 Αύγ 2004, 13:36

Μιας και είμαστε οι περισσότεροι εδώ γονείς δεν κάνουμε μια συζήτηση σχετικά με παιδικά καθισματα να δούμε ποιά είναι τα καλύτερα ή τουλάχιστον ποιά μπαίνουν στο αμάξι μας με άνεση και είναι και ασφαλή για τους μικρούς μας συνταξιδιώτες.....

[ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ ΝΕΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ''ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ]
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 17 Αύγ 2004, 15:00

Απο οτι φαινεται πρεπει σαφως να εχει βελτιωθει το νεο ΜΑ.Σε πλαινη συγκρουση το παλιο ΜΑ τα πηγε καλα.Για...δικαιη συγκριση θα πρεπει να δουμε τεστ με αεροσακους πλαινους καιστο νεο ΜΑ.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 18 Αύγ 2004, 14:11

Δείτε επίσεις και το www.hwysafety.org
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Τιμή

Δημοσίευσηαπό juan » 18 Αύγ 2004, 23:07

Λοιπόν έχω μια απορία : Η τιμή του νέου Mav2005 είναι σχεδον ίδια με αυτή του Mav2002. Πως είναι δυνατό να διατηρηθεί η τιμή των δύο μοντέλων στα ίδια επίπεδα αφού έχουμε για το 2λιτρο επέκταση σε 2,3 και βελτίωση σε τόσους τομείς που έχεουμε αναφέρει στο Forum. Κάτι δεν πρέπει να περικόψανε ?
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 19 Αύγ 2004, 00:25

Λογικη απορια!Μια αιτιολογια ειναι οτι η εταιρεια θελει να κρατησει χαμηλα τις τιμες λογω του ισχυρου ανταγωνισμου (το νεο Tuscon πχ.τζαμπα σερβις...)αλλοστε ο πελατης δεν ειναι για μια φορα και ετσι και αλλιως το....παρτυ για τις αντ/πειες αρχιζει μετα την αγορα του αγαπημενου αυτοκινητου μας.Οποτε κραταει χαμηλα την τιμη στην αρχη και στα περνει για καιρο μετα!!Η αλλη αιτιολογια που δεν...ακουγεται καλα ειναι το,νεο ΜΑ να υπολοιπεται του παλιου και να εχει γινει μια ωραια κινηση-τρικ του μαρκετινγκ (οπως με το Pajero και Pajero Sport )αλλα εδω δεν ισχυει κατι τετοιο νομιζω.Αν το καλοδουμε θα διαπιστωσουμε οτι γινανε αλλαγες,αλλα και πολλα ειναι ιδια αρα κρατανε το κοστος οσο γινεται χαμηλα.Γενικα δε βρισκω κατι....υποπτο,το μονο κακο ειναι οτι εμεις δεν ετυχε να παρουμε το νεο και αγορασαμε το παλιο για....νεοανακαινισμενο :twisted: :twisted: :twisted:
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Re: Τιμή

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 19 Αύγ 2004, 09:49

juan έγραψε:Λοιπόν έχω μια απορία : Η τιμή του νέου Mav2005 είναι σχεδον ίδια με αυτή του Mav2002. Πως είναι δυνατό να διατηρηθεί η τιμή των δύο μοντέλων στα ίδια επίπεδα αφού έχουμε για το 2λιτρο επέκταση σε 2,3 και βελτίωση σε τόσους τομείς που έχεουμε αναφέρει στο Forum. Κάτι δεν πρέπει να περικόψανε ?


Οι λόγοι πουαναφέρει ο MAVERICKios είναι σωστοί και προσθέτω και τους ακόλουθους, γαι τους οποίους η τιμή νέου και παλαιού είναι σχεδόν η ίδια (διαφορά 1000 ευρώ).
1. Το νέο ΜΑ είχε μηδαμηνό κόστος έρευνας και εξέλιξης διότι αυτή έγινε από τους προηγούμενους αγοπραστές με τα διάφορα παράπονά τους καθώς και από τα στατιστικά στοιχεία των συνεργείων.
2. Δεν προσέθεσαν κάτι απλά αντικατέστησαν κάποια παλιά κομμάτια με καινούργια που ήδη όμως είχαν στην διάθεσή τους (κινητήρας, κιβώτιο, πλαινοί αερόσακοι με κουρτίνες κλπ)
3. Η μόνη ίσως αύξηση κόστους θα ήταν οι αλλαγές στις δομικές ενισχύσεις του αμαξώματος, αλλά και αυτές απορροφήθηκαν από την αυξηση των πωλήσεων που παρουσιάζει (τουλάχιστον στις ΗΠΑ) το μοντέλο.
4. Σχεδόν πάντοτε το κόστος κατασκευής δεν έχει καμία σχέση με την τιμή πώλησης, η οποία διαμορφώνεται από τις τάσεις της αγοράς αλλά και από το περιθώριο κέρδους που θέλει να δώσει η εταιρία στους αντιπροσώπους και ειδικά στην Ελλάδα από τις διάφορες επιβαρύνσεις της Ελληνικής νομοθεσίας.
5. Πολλοί κατασκευαστές ήδη από το λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου έχουν υπολογίσει το κόστος και των μελλοντικών αναβαθμίσεων μέχρι την αντικατάστασή του, γνωρίζοντας τι ακριβώς θα κάνουν αλλά το εμφανίζουν σταδιακά ή απλώς έχοντας προβλέψει το κονδύλι, για να κρατούν πάντοτε το ενδιαφέρον της αγοράς
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 19 Αύγ 2004, 10:44

Αγαπητοι Μαβερικοδηγοί,,,,,το νέο Μαβ. έχει αλλαγές των 1000-1500 ευρώ,μιας και το ισοζύγιο παλιών αξεσουάρ με νέων δε διαφέρει πάνω από τόσο.
Σε προηγούμενες αναφορές συνάδερφος ανέφερε έναν μεγάλο αριθμό διαφορών,,,που όμως στην ουσία ήταν ένα λίφτινγ φτηνό...δυο νεοι μεντεσέδες στην πόρτα ,δυο νέα φανάρια πολυ κακής ποιότητος (όχι όσον αφορά την φωτεινότητα,είναι πιο δυνατά-τι κόστος έχουν 4 λάμπες πιο δυνατες?αστείο!) συνέχεια ΤΡΕΜΟΥΝ στις πιο αμυδρες ανωμαλίες του δρόμου,άλλο σχέδιο στα καθίσματα και όχι αναβάθμηση ποιότητος που μας λένε,δυο μπάρες στισ αναρτήσεις του πεντακοσάρικου,,,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑΓΗ / ΡΩΤΑΩ?
Η ΜΟΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΤΟΥ ΛΕΒΙΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΕΡΟΚΟΥΡΤΙΝΕΣ ΑΕΡΟΣΑΚΩΝ που αν αφαιρεσεις το κοστος του ταμπλω,των χειρολαβων,και του ηλεκτρικου μπλοκε του πισω αξονα κανουν μια διαφορα το πολύ 1000.με 1500 ευρώ.....
ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΙΝΑΙ η προσθεση στο νεο μοντελο ESP,PARKING KONTROL ,KLIMA,ΡΡΡΡΟΟΟΟΛΟΟΟΙΙΙ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΧΕΙ ΣΩΣΤΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ!!!
ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΝΑ ΠΑΝΤΟΥ!
ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΕΣ,,,ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!!!
ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΠΙΝ,,,,,,ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΡΜΕΝΌΜΕΝΟΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ........ΟΧΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΥΠΟΜΕΝΟΥΜΕ΄΄΄΄΄΄΄΄



ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ
Η ΜΟΝΗ ΣΟΒΑΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΤΩΝ 2.3ΛΙΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΟΝΤΩΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΩΝ 2.3 ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 19 Αύγ 2004, 12:02

1. Είναι γεγονός ότι για να αλλάξει κάποιος από ΜΥ2001 ή 2003 σε ΜΥ2005 θα το κάνει μόνο εφόσον δεν θα χάσει συνολικά περισσότερα από 3.000-4.000 ευρώ (δηλαδή 1,0 με 1,3 εκ. δρχ). Και αυτό για τα μοντέλα 2.0 γιατί για τα 3.0 δεν έχεις καν το κίνητρο της νέας ιπποδύναμης. Με δεδομένο όμως ότι ένα μεταχ. 2.0 διετίας με δέρμα-οροφή αυτή την στιγμή πωλείται 25.000 στην καλύτερη 27.000 ευρώ και το καινούργιο Luxury 2.3 έχει τελική τιμή 34.500, η αλλαγή δεν είναι καθόλου συμφέρουσα για την τσέπη.
2. Οι αλλαγές που έχω γράψει σε άλλη ενότητα και προφανώς αυτές εννοούσε ο iperodigos, είναι όντως πολλές και φαίνονται σημαντικές αλλά θα συμφωνήσω ότι θα τεθούν στην αμείλικτη κρίση του χρόνου που εν τέλει θα δείξει την ποιότητά τους.
3. Το μοντέλο στις ΗΠΑ, έχει επιλογή θερμαινόμενων καθρεφτών και υπολογιστή ταξιδιού με ενδείξεις για βλάβες, έλεγχο παρκαρίσματος μαμίσιο κλπ. Εδώ οι φτωχοί συγγενείς έχουμε κατουρίσει σε πηγάδι φαίνεται και δεν αξίζουμε ούτε να έχουμε το δικαίωμα της επιλογής!
4. Έχει δοκιμάσει κανείς αν μπαίνουν πίσω οι αεραγωγοί από ΧΙΟΥΝΤΑΙ? Πάντως από ποτηροθήκες σκίζουμε, παρόλο που το USA owners manual λέει να μην βάζουμε ποτήρια με ζεστά υγρά (γιατί άραγέ?)
5. ESP δεν θέλουμε ρε γιατί είμαστε όλοι οδηγάρες (γιαυτό πηραμε ΜΑV)! ESP να βάλουν οι άλλοι, οι δειλοί (που έλεγε και ο Χ. Κλύνν)!
6. Παρατήρησα ότι όντως τα νέα μπρος φανάρια τρέμουν στις αναπηδήσεις λες και κρατιούνται από μία βίδα! Να λοιπόν που έγιναν οι περικοπές στο κόστος. Βάζεις μια λάμπα παραπάνω, βγάζεις μια βίδα!

ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΤΕ, ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ!!!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 19 Αύγ 2004, 13:46

Με άλλα λόγια εαν είσαι κάτοχος του παλιού ΜΑV και βάλεις λίγο Καρανικόλα ( ''ένα τίγρη στην μηχανή σου'' ) είσαι Super !!!

Όλο το λέμε και δεν τολμάμε ...

Αντε να δούμε
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 51 επισκέπτες