Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

MAB2003-3,0vsΜΑΒ2005-3,0(--ΜΑΒ2005-2,3vsΜΑΒ2005-3,0)

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 16 Δεκ 2004, 01:19

Με αφορμη τις τελευταιες ανταλλαγες αποψεων,μπαινω παλι στο διλημα να δωσω το 2λιτρο & να παρω το 3λιτρο????Αξιζει να δοθει αυτη η διαφορα???ή να δω κατι αλλο ή......να κατσω με το 2λιτρο απο το οποιο μου λειπουν ΜΟΝΟ οι επιδοσεις.Αν καποιος απο την παρεα περασε απο το 2,0 στο 3,0 αν θελει μου λεει την γνωμη του.Για το.... 2,3 δεν ξερω πως το εχω παρει αλλα το βρισκω πολυ κοντα με το 2,0 και δεν το σκεφτομαι.Μπορει να κανω και λαθος αλλα λεω,αν ειναι να αλλαξεις ας ειναι το καλυτερο δυνατο....
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 16 Δεκ 2004, 12:30

MAVERICKios έγραψε:Με αφορμη τις τελευταιες ανταλλαγες αποψεων,μπαινω παλι στο διλημα να δωσω το 2λιτρο & να παρω το 3λιτρο????Αξιζει να δοθει αυτη η διαφορα???ή να δω κατι αλλο ή......να κατσω με το 2λιτρο απο το οποιο μου λειπουν ΜΟΝΟ οι επιδοσεις.Αν καποιος απο την παρεα περασε απο το 2,0 στο 3,0 αν θελει μου λεει την γνωμη του.Για το.... 2,3 δεν ξερω πως το εχω παρει αλλα το βρισκω πολυ κοντα με το 2,0 και δεν το σκεφτομαι.Μπορει να κανω και λαθος αλλα λεω,αν ειναι να αλλαξεις ας ειναι το καλυτερο δυνατο....




Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!ΠΑΤΑΣ ΓΚΑΖΙ ΤΕΡΜΑ ΚΑΙ ΣΕ 20sec ΠΑΣ ΜΕ 180 ....ΑΣΤΟ ΜΗΝ ΤΟ ΣΗΖΗΤΑΣ....
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό mavlover » 16 Δεκ 2004, 23:03

Μα ρε παιδιά τι συζητήσεις κάνετε. Άμα το 2.3 και το 2.0 είχαν τις ίδιες επιδόσεις τότε ποιός ο λόγος να το αλλάξουνε. Αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι σας κόφτει τόσο πολύ και τα συγκρίνετε. Σαφώς το 2.3 θα έχει καλύτερες επιταχύνσεις.Συνιστώ πάντως επείδη άκουσα για κάτι ξεκινήματα του στύλ 1η και τον διακόπτη στο on για να μετρηθούν 0-100 κτλ να μην γίνονται.

1ον) Φθορά του δίσκου
2ον)Ζόρισμα της πρώτης ταχύτητας που είναι κοντή και ούτως ή άλλως δεν έχει επιτάχυνση.
3ον) Είναι ΑΣΚΟΠΟ

Αφήστε το αμάξι να κάνει όσα δευτερόλεπτα θέλει. 124 άλογα είναι και θέλουν το χρόνο τους. Ποιά η ουσία του να το ζορίζουμε. Να λέμε ότι αντί για 12 δευτ/λεπτα το αμάξι κάνει 10.6 δευτ/λεπτα τα 0-100. Σιγά τα αυγά..!!

Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου. Δεν πήγα στο άσχετο. Ήξερα ότι αυτό το αυτοκίνητο υστερεί εκεί. Εν γνώσει αυτού του γεγονότος το πήρα οπότε τώρα γιατί να ψάχνομαι.?
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 17 Δεκ 2004, 00:38

mavlover έγραψε:Μα ρε παιδιά τι συζητήσεις κάνετε. Άμα το 2.3 και το 2.0 είχαν τις ίδιες επιδόσεις τότε ποιός ο λόγος να το αλλάξουνε. Αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι σας κόφτει τόσο πολύ και τα συγκρίνετε. Σαφώς το 2.3 θα έχει καλύτερες επιταχύνσεις.Συνιστώ πάντως επείδη άκουσα για κάτι ξεκινήματα του στύλ 1η και τον διακόπτη στο on για να μετρηθούν 0-100 κτλ να μην γίνονται.

1ον) Φθορά του δίσκου
2ον)Ζόρισμα της πρώτης ταχύτητας που είναι κοντή και ούτως ή άλλως δεν έχει επιτάχυνση.
3ον) Είναι ΑΣΚΟΠΟ

Αφήστε το αμάξι να κάνει όσα δευτερόλεπτα θέλει. 124 άλογα είναι και θέλουν το χρόνο τους. Ποιά η ουσία του να το ζορίζουμε. Να λέμε ότι αντί για 12 δευτ/λεπτα το αμάξι κάνει 10.6 δευτ/λεπτα τα 0-100. Σιγά τα αυγά..!!

Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου. Δεν πήγα στο άσχετο. Ήξερα ότι αυτό το αυτοκίνητο υστερεί εκεί. Εν γνώσει αυτού του γεγονότος το πήρα οπότε τώρα γιατί να ψάχνομαι.?
Για τον mavlover,τα συγκρινουμε για να δουμε αν αξιζει η αλλαγη!Οτι εχουν διαφορετικες επιδοσεις......το βλεπουμε ολοι.Και οσο αφορα το 0-100,δεν το βλεπω ποτε,γιατι η ουσια ειναι οι....ρεπριζ.Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω και με το 2ον).Η πρωτη εχει επιταχυνση αλλα.....στο ΜΑ δεν ειναι κοντη.Αν ηταν κοντη θα ανεβαιναμε και καμια αποτομη....κλιση πιο ανετα!! :D :D :D
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό vaggos » 17 Δεκ 2004, 20:50

Διάβασα το παρακάτω και μου έκανε φοβερή εντύπωση:

Ο αερόσακος απενεργοποιείται μόνος του, αν ο αισθητήρας δεν διαγνώσει πίεση στο κάθισμα του συνοδηγού τουλάχιστον 25 κιλών. Τα λαμπάκι ανάβει με την εκκίνηση του κινητήρα (κάνει έλεγχο το σύστημα) καθώς και κάθε φορά που η πίεση στο κάθισμα αλλάζει από 25 πάνω ή 25 κάτω κιλά (πχ όταν σηκώνεται ή κάθεται ο συνοδηγός). Οι υπόλοιποι αερόσακοι είναι πάντα ενεργοποιημένοι.


Σίγουρα όμως ΔΕΝ ισχύει.
Είχα μια οδυνηρή εμπειρία πριν μερικές μέρες και δυστυχώς διαπίστωσα ότι δεν ισχύει. Ημουν μόνος στο αυτοκίνητο και άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι. Στο κάθισμα του συνοδηγού δεν υπήρχε ούτε ένα φίλο χαρτί.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 18 Δεκ 2004, 10:21

vaggos έγραψε:Διάβασα το παρακάτω και μου έκανε φοβερή εντύπωση:

Ο αερόσακος απενεργοποιείται μόνος του, αν ο αισθητήρας δεν διαγνώσει πίεση στο κάθισμα του συνοδηγού τουλάχιστον 25 κιλών. Τα λαμπάκι ανάβει με την εκκίνηση του κινητήρα (κάνει έλεγχο το σύστημα) καθώς και κάθε φορά που η πίεση στο κάθισμα αλλάζει από 25 πάνω ή 25 κάτω κιλά (πχ όταν σηκώνεται ή κάθεται ο συνοδηγός). Οι υπόλοιποι αερόσακοι είναι πάντα ενεργοποιημένοι.


Σίγουρα όμως ΔΕΝ ισχύει.
Είχα μια οδυνηρή εμπειρία πριν μερικές μέρες και δυστυχώς διαπίστωσα ότι δεν ισχύει. Ημουν μόνος στο αυτοκίνητο και άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι. Στο κάθισμα του συνοδηγού δεν υπήρχε ούτε ένα φίλο χαρτί.


Ετσι ξαφνικά? Στο συνεργειο τι σου ειπαν? Αυτο ειναι πολυ σοβαρο!!! Για φαντάσου να οδηγάς και να ανοιξουν τι εχει να γίνει?
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 18 Δεκ 2004, 10:25

MaverickLover έγραψε:
vaggos έγραψε:Διάβασα το παρακάτω και μου έκανε φοβερή εντύπωση:

Ο αερόσακος απενεργοποιείται μόνος του, αν ο αισθητήρας δεν διαγνώσει πίεση στο κάθισμα του συνοδηγού τουλάχιστον 25 κιλών. Τα λαμπάκι ανάβει με την εκκίνηση του κινητήρα (κάνει έλεγχο το σύστημα) καθώς και κάθε φορά που η πίεση στο κάθισμα αλλάζει από 25 πάνω ή 25 κάτω κιλά (πχ όταν σηκώνεται ή κάθεται ο συνοδηγός). Οι υπόλοιποι αερόσακοι είναι πάντα ενεργοποιημένοι.


Σίγουρα όμως ΔΕΝ ισχύει.
Είχα μια οδυνηρή εμπειρία πριν μερικές μέρες και δυστυχώς διαπίστωσα ότι δεν ισχύει. Ημουν μόνος στο αυτοκίνητο και άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι. Στο κάθισμα του συνοδηγού δεν υπήρχε ούτε ένα φίλο χαρτί.


Ειχεσ ατυχημα????εισαι καλα???
Τι εγινε????

Ετσι ξαφνικά? Στο συνεργειο τι σου ειπαν? Αυτο ειναι πολυ σοβαρο!!! Για φαντάσου να οδηγάς και να ανοιξουν τι εχει να γίνει?
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό vaggos » 18 Δεκ 2004, 13:54

Φίλοι MaverickLover και iperodigos κατ' αρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Το οδυνηρό πήγαινε δυστυχώς στο δυστύχημα. Σωματικά δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Ψυχολογικά όμως ακόμα δεν έχω συνέλθει και μιάμιση βδομάδα μετά, δεν έχω τολμήσει καν να βγώ από το σπίτι. Και αυτό γιατή δίκυκλη μοτοσικλέτα βγήκε από κόκκινο με ιδιαίτερα μεγάλη ταχύτητα, σε ιδιαίτερα κεντρικό δρόμο, που στο διάζωμα υπήρχαν δένδρα. Κάτι έπιασε το μάτιμου από αριστερά, αλλά πριν καλά καλά συνειδητοποιήσω τι ήταν άκουσα το "μπαμ" στο μπαμπρίζ. Η μοτοσικλέτα είχε περάσει το κατερχόμενο ρεύμα και με ταχύτητα έπεσε επάνω μου στο αριστερό φτερό. Αμέσως άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι, είχε σπάσει το μπαμπρίζ, μέσα η καμπίνα θόλωσε και εγώ δεν ξέρω πως μπόρεσα να σταματήσω σε μικρή απόσταση. Και μόνο όταν βγήκα έξω κατάλαβα ΔΥΣΤΥΧΩΣ τι είχε γίνει.
Εύχομαι σε κανέναν από εσάς να μη τύχει αυτό που έτυχε σε μένα. Οδηγώ από το 1978, έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα και όλη την Ευρώπη και ποτέ δεν μου έχει συμβεί έστω και το παραμικρό. Εμελλε να γίνει στα 45 μου. Και φυσικά ουδόλως με απασχολούν οι ζημιές στο δικό μου αυτοκίνητο.
Πάντως τηλεφςνικα επικοινώνησα με τον Λιάπη όπου το μετέφεραν μετά το σχετικό πόστ για τους αερόσακους. Και μου είπε ότι δεν έχει αισθητήρα. Ο ίδιος μου είπε πως έχει το MONDEO σίγουρα καιίσως το νέο ΜΑV. Δεν το γνώριζε.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 18 Δεκ 2004, 14:51

vaggos έγραψε:Φίλοι MaverickLover και iperodigos κατ' αρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Το οδυνηρό πήγαινε δυστυχώς στο δυστύχημα. Σωματικά δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Ψυχολογικά όμως ακόμα δεν έχω συνέλθει και μιάμιση βδομάδα μετά, δεν έχω τολμήσει καν να βγώ από το σπίτι. Και αυτό γιατή δίκυκλη μοτοσικλέτα βγήκε από κόκκινο με ιδιαίτερα μεγάλη ταχύτητα, σε ιδιαίτερα κεντρικό δρόμο, που στο διάζωμα υπήρχαν δένδρα. Κάτι έπιασε το μάτιμου από αριστερά, αλλά πριν καλά καλά συνειδητοποιήσω τι ήταν άκουσα το "μπαμ" στο μπαμπρίζ. Η μοτοσικλέτα είχε περάσει το κατερχόμενο ρεύμα και με ταχύτητα έπεσε επάνω μου στο αριστερό φτερό. Αμέσως άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι, είχε σπάσει το μπαμπρίζ, μέσα η καμπίνα θόλωσε και εγώ δεν ξέρω πως μπόρεσα να σταματήσω σε μικρή απόσταση. Και μόνο όταν βγήκα έξω κατάλαβα ΔΥΣΤΥΧΩΣ τι είχε γίνει.
Εύχομαι σε κανέναν από εσάς να μη τύχει αυτό που έτυχε σε μένα. Οδηγώ από το 1978, έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα και όλη την Ευρώπη και ποτέ δεν μου έχει συμβεί έστω και το παραμικρό. Εμελλε να γίνει στα 45 μου. Και φυσικά ουδόλως με απασχολούν οι ζημιές στο δικό μου αυτοκίνητο.
Πάντως τηλεφςνικα επικοινώνησα με τον Λιάπη όπου το μετέφεραν μετά το σχετικό πόστ για τους αερόσακους. Και μου είπε ότι δεν έχει αισθητήρα. Ο ίδιος μου είπε πως έχει το MONDEO σίγουρα καιίσως το νέο ΜΑV. Δεν το γνώριζε.



ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ ΠΛΕΟΝ......ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ....ΚΙΟΛΑ ΤΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ.............
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 18 Δεκ 2004, 20:35

vaggos έγραψε:Φίλοι MaverickLover και iperodigos κατ' αρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Το οδυνηρό πήγαινε δυστυχώς στο δυστύχημα. Σωματικά δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Ψυχολογικά όμως ακόμα δεν έχω συνέλθει και μιάμιση βδομάδα μετά, δεν έχω τολμήσει καν να βγώ από το σπίτι. Και αυτό γιατή δίκυκλη μοτοσικλέτα βγήκε από κόκκινο με ιδιαίτερα μεγάλη ταχύτητα, σε ιδιαίτερα κεντρικό δρόμο, που στο διάζωμα υπήρχαν δένδρα. Κάτι έπιασε το μάτιμου από αριστερά, αλλά πριν καλά καλά συνειδητοποιήσω τι ήταν άκουσα το "μπαμ" στο μπαμπρίζ. Η μοτοσικλέτα είχε περάσει το κατερχόμενο ρεύμα και με ταχύτητα έπεσε επάνω μου στο αριστερό φτερό. Αμέσως άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι, είχε σπάσει το μπαμπρίζ, μέσα η καμπίνα θόλωσε και εγώ δεν ξέρω πως μπόρεσα να σταματήσω σε μικρή απόσταση. Και μόνο όταν βγήκα έξω κατάλαβα ΔΥΣΤΥΧΩΣ τι είχε γίνει.
Εύχομαι σε κανέναν από εσάς να μη τύχει αυτό που έτυχε σε μένα. Οδηγώ από το 1978, έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα και όλη την Ευρώπη και ποτέ δεν μου έχει συμβεί έστω και το παραμικρό. Εμελλε να γίνει στα 45 μου. Και φυσικά ουδόλως με απασχολούν οι ζημιές στο δικό μου αυτοκίνητο.
Πάντως τηλεφςνικα επικοινώνησα με τον Λιάπη όπου το μετέφεραν μετά το σχετικό πόστ για τους αερόσακους. Και μου είπε ότι δεν έχει αισθητήρα. Ο ίδιος μου είπε πως έχει το MONDEO σίγουρα καιίσως το νέο ΜΑV. Δεν το γνώριζε.


Παλι καλα που εισαι μια χαρα. Οι λαμαρινες φτιαχνονται.
Ο αερόσακος ανοιξε την καταλληλη στιγμη. Υπηρχε επαφή που κριθηκε απο το συστημα οτι ηταν αναγκαίο να ανοιξει... (οπως τα αναφέρεις φυσικά) Εγω αυτό πιστεύω...Μαλλον ηταν για καλο που ανοιξαν. Πως λες οτι ανοιξε του συνοδηγου μονος του? Φαντασου λοιπον στα κλασματα του δευτερολεπτου αυτου απο το τρανταγμα κάποιας συγκρουσης να είχες μετακινηθεί δεξια προς τη θέση του συνοδηγού. Αν δεν είχει ανοίξει ο αερόσακος θα είχες γλιτώσει απο τη θέση του οδηγού αλλα θα είχες χτυπήσει στου συνοδηγού... Μαλλον λοιπόν επειδή ήταν το χτύπημα μπροστοπλάγιο ανοιξαν και οι δύο αερόσακοι για να καλύψουν πιθανότητες επαφής του σώματός σου με το παρμπρίζ και το ταμπλω... Έτσι θα το έχουν κατασκευάσει απο τη FORD. Καλλιο γαιδουρόδενε...
Σωστα θεωρείς λοιπον όπως και εγώ οτι δεν θα πρέπει να υπάρχει αισθητήρας στα καθίσματα μας. Θα ρωτήσω τωρα που θα πάω για το πρώτο σέρβις στη Βελμαρ να δω τι θα μου πούνε και να σας ενημερώσω....
Παντως σου εύχομαι ναχεις παντα ΑΓΙΟ και εσύ και η οικογένειά σου όπου και να βρεθείς με αυτοκίνητο ή χωρίς.....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 19 Δεκ 2004, 20:29

Σε τετοια συγκρουση ανοιξαν και οι πλαινοι αεροσακοι του καθισματος?-Δεν ξερω αν οι πλαινοι ειναι ιδια τοποθετημενοι και στο νεο ΜΑ--
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 20 Δεκ 2004, 11:21

vaggos έγραψε:Διάβασα το παρακάτω και μου έκανε φοβερή εντύπωση:

Ο αερόσακος απενεργοποιείται μόνος του, αν ο αισθητήρας δεν διαγνώσει πίεση στο κάθισμα του συνοδηγού τουλάχιστον 25 κιλών. Τα λαμπάκι ανάβει με την εκκίνηση του κινητήρα (κάνει έλεγχο το σύστημα) καθώς και κάθε φορά που η πίεση στο κάθισμα αλλάζει από 25 πάνω ή 25 κάτω κιλά (πχ όταν σηκώνεται ή κάθεται ο συνοδηγός). Οι υπόλοιποι αερόσακοι είναι πάντα ενεργοποιημένοι.


Σίγουρα όμως ΔΕΝ ισχύει.
Είχα μια οδυνηρή εμπειρία πριν μερικές μέρες και δυστυχώς διαπίστωσα ότι δεν ισχύει. Ημουν μόνος στο αυτοκίνητο και άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι. Στο κάθισμα του συνοδηγού δεν υπήρχε ούτε ένα φίλο χαρτί.


Φίλε vaggo,
όπως είπαν και οι υπόλοιποι, το σημαντικό είναι ότι δεν χτύπησες οπότε τα λοιπά είναι φιλολογίες. Εγώ έγραψα για τον αισθητήρα στο κάθισμα του συνοδηγού και προφανώς αναφερόμουν στο ΜΥ2005 και όχι στο ΜΥ2003 (το έχω γράψει κιόλας). Απ΄ ότι θυμάμαι, εσύ έχεις το προηγούμενο μοντέλο, το οποίο δεν είχε αισθητήρα για τον αερόσακο του συνοδηγού (γι΄ αυτό άλλωστε δεν έχει και το σχετικό λαμπάκι στο ταμπλό), οπότε μην απορείς που άνοιξαν και οι δύο αερόσακοί σου. Πρόκειται για την φυσιολογική λειτουργία του συστήματος, το οποίο διαπίστωσες με τον πιο οδυνηρό τρόπο ότι τουλάχιστον λειτουργεί καλά.
Απαντώ επίσης και σε άλλο θέμα, αναφέροντας ότι το νεό ΜΑΒ δεν έχει πλαινούς αερόσακους (στα καθίσματα) όπως το παλιό, αλλά αερόσακους τύπου κουρτίνας οι οποίοι καταλαμβάνουν όλο το πλάτος του αυτοκινήτου όταν ανοίξουν και κατεβαίνουν μέχρι το ύψος των ώμων. βρίσκονται στην οροφή, δεξίά και αριστερά και για αυτό τον λόγο το νεό ΜΑΒ δεν έχει (δυστυχώς) τις χειρολαβές του προηγούμενου.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες