Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ανηφόρες????

Συντονιστής: SUVord

Ανηφόρες????

Δημοσίευσηαπό mavfun » 06 Οκτ 2007, 09:30

Έχω το maverick 2,3 εδώ και τέσσερα χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. Έχω όμως μια απορία. Σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα πριν το maverick στις ανηφόρες πατούσα συμπλέκτη και το γκάζι περίπου μέχρι τη μέση. Στο maverick πρέπει να το κολλήσω κάτω. Είναι όλα τα maverick έτσι ή μόνο το δικό μου και αν είναι όλα έτσι γιατί?
Άβαταρ μέλους
mavfun
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 21:05

Δημοσίευσηαπό mavfun » 06 Οκτ 2007, 09:39

Συγνώμη ξέχασα να διευκρινήσω κάτι. Αυτό γίνεται σε ξεκίνημα σε ανηφόρα. Παρακαλώ απαντήστε μου γιατί αν υπάρχει κάτι να το πώ στη ford που θα πάω για service την άλλη βδομάδα.
Άβαταρ μέλους
mavfun
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 21:05

Δημοσίευσηαπό helias » 07 Οκτ 2007, 15:15

Δεν καταλαβαίνω; Ούτε το μισό γκάζι στην ανηφόρα...όχι και τέρμα! :?:
Δεν ξέρω βέβαια και γιατί ανηφόρα μιλάς.
Για πές τους το να δούμε τί θα σου πούν;; :?:
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Re: Ανηφόρες????

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 08 Οκτ 2007, 11:48

mavfun έγραψε:Έχω το maverick 2,3 εδώ και τέσσερα χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. Έχω όμως μια απορία. Σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα πριν το maverick στις ανηφόρες πατούσα συμπλέκτη και το γκάζι περίπου μέχρι τη μέση. Στο maverick πρέπει να το κολλήσω κάτω. Είναι όλα τα maverick έτσι ή μόνο το δικό μου και αν είναι όλα έτσι γιατί?


Και το δικό μου (2.3) έτσι θέλει, και ένα άλλο 2.3 έτσι ήταν. Που να δεις και το παλιό που είχα (2.0). Το πρόβλημα βρίσκεται στη δυσκολία συντονισμού των πεντάλ συμπλέκτη και γκαζιού, σε συνδυασμό με την «ψόφια» ροπή κάτω από τις 1.000-1.200 στροφές. Το φαινόμενο το παρατηρείς στην ανηφόρα γιατί εκεί είναι πιο έντονο το ζόρι. Προσπάθησε όταν αρχίσει η σύμπλεξη της ταχύτητας να έχεις ήδη ανέβει πάνω από τις 1.200 στροφές. Λίγο θα πατινάρεις το δίσκο παραπάνω, λίγο θα σου κομπιάσει, στο τέλος θα την βρεις την άκρη. Πες το πάντως και στο σέρβις να δεις τι θα σου πούνε. Περιμένουμε !
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mavfun » 08 Οκτ 2007, 16:40

ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η FORD ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ. ΒΕΒΑΙΑ Η FORD ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. :!: ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ. ΦΙΛΕ ΗΛΙΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΗΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΑΜΑΞΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ :( ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ 2300 ΚΥΒΙΚΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ). ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΛΑΣΠΩΜΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΕΖΑΡΩ ΤΟ ΓΚΑΖΙ. ΊΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΗΦΟΡΑ Η ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΡΕΜΑ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ :D :D :D ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ MAVERICK ΜΕ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΣΠΡΟΠΡΟΣΩΠΟ. :razz: :razz:
Άβαταρ μέλους
mavfun
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 21:05

Δημοσίευσηαπό tsakiris » 03 Νοέμ 2007, 20:56

Είχα το ίδιο πρόβλημα και στο δικό μου (2.0) από την πρώτη στιγμή. Γενικά το εύρισκα πολύ "ψόφιο" και ειδικά στο ξεκίνημα σε ανηφόρα ή με πολύ φορτίο ήταν απελπισία. Από την αντιπροσωπεία προσπαθούσαν να με πείσουν ότι είναι φυσιολογικό, αφήνοντας και υπονοούμενα για τις οδηγικές μου ικανότητες.
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε κατά λάθος. Κάποια στιγμή άρχισε η μηχανή στο σταμάτημα σε φανάρι π.χ. να ανεβάζει στροφές και μετά από λίγο να πέφτει στο ρελαντί. Μου αντικατέστησαν τη ντίζα του γκαζιού και ως δια μαγείας το αυτοκίνητο έγινε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Συγχρόνως δε μειώθηκε και η κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
tsakiris
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 01 Μαρ 2007, 01:50
Τοποθεσία: Καβάλα


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες