Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό mav2007 » 02 Ιαν 2009, 23:35

Ποτε ειναι λογικο να αλλαξω λαστιχα.Σημειωτεον οτι εχω κανει 17000 χλμ,με τα μαμα.
Άβαταρ μέλους
mav2007
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 19:10

Δημοσίευσηαπό elisseos » 03 Ιαν 2009, 01:00

Εξαρταται απο τη χρηση και τις απαιτησεις που εχεις απο το αυτοκινητο .....
Εγω για παραδειγμα τα αλαξα προσφατα (γυρω στις 23.000 χλμ) για να μπορεσω να μετακινηθω με ασφαλεια και χαλαρα σε κανα βουνο να παιξουμε χιονια με την οικογενεια, μιας και τα μαμα ελαστικα μονο για χρηση εντος πολης νομιζω οτι κανουν.
Άβαταρ μέλους
elisseos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2006, 21:15
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό farouk1 » 03 Ιαν 2009, 22:08

γνωμη μου ειναι να μην τα αφήσεις πολύ ακόμα , τα μαμα goodyear δεν ειναι και ότι καλύτερο σίγουρα γλιστρανε και δνε ειναι για πολλά , η ασφαλεια προεχει
Άβαταρ μέλους
farouk1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 24 Δεκ 2006, 12:28
Τοποθεσία: ανοιξη Αττικης

Δημοσίευσηαπό elisseos » 03 Ιαν 2009, 22:37

farouk1 έγραψε:....... η ασφαλεια προεχει



:thumbup:
Άβαταρ μέλους
elisseos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2006, 21:15
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό mav2007 » 06 Ιαν 2009, 01:58

Ειμαι αναμεσα σε duler 694 και pirelli str,τι να διαλεξω ρε παιδια.Καταρχην θελω να ειναι οσο το δυνατον αθορυβα.Επισης να ανεβω σε διασταση η θα εχω επιπτωσεις σε (επιδοσεις,σφαλμα ταχυμετρου.καταναλωση,κ,λ,π)Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Άβαταρ μέλους
mav2007
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 19:10

Δημοσίευσηαπό farouk1 » 06 Ιαν 2009, 23:36

to 694 ειναι ποιο χωματινο λαστιχο οποτε θα κανει και λογικά περισσοτερο θορυβιο στην ασφαλτο αλλα θα ειναι καλυτερο στο χωμα τα str ειναι ποιο ασφαλτινη επιλογη . εγω εβαλα τα str γιατι ειμαι ασφαλτο και που και που λίγο χωμα και χιονακι (οπου και πανε αρκετα καλά ) οποτε γιατι να παω σε λαστχο 50/50 ?
Άβαταρ μέλους
farouk1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 24 Δεκ 2006, 12:28
Τοποθεσία: ανοιξη Αττικης

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 07 Ιαν 2009, 11:47

mav2007 έγραψε:Ειμαι αναμεσα σε duler 694 και pirelli str,τι να διαλεξω ρε παιδια.Καταρχην θελω να ειναι οσο το δυνατον αθορυβα.Επισης να ανεβω σε διασταση η θα εχω επιπτωσεις σε (επιδοσεις,σφαλμα ταχυμετρου.καταναλωση,κ,λ,π)Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.


φίλε mav2007 απο τα λάστιχα που αναφέρεις σαφώς το καλύτερο για 50-50 είναι το dueler. Ο θόρυβος είναι ελάχιστος, σα να φοράς χιονολάστιχα. Όσον αφορά τη διάσταση, αν έχεις το 3λιτρο θα σου έλεγα οτι μπορείς να πάς με ασφάλεια στο 225/75 R16 το οποίο σου ανυψώνει το όχημα 2.5 εκατοστά. Υπάρχει ένα σφάλμα 5% στο κοντέρ. Σε επιδόσεις οι διαφορές δεν είναι μεγάλες αλλά υπάρχουν. Θα σου μειώσει την επιτάχυνση αλλά θα αυξήσει τη τελική. Εκτός δρόμου θα σε βοηθήσει στις πέτρες και στις λακούβες καθώς θα έχεις καλύτερη απόσβεση. Βέβαια σε ένα αυτοκίνητο το οποίο το έχεις κυρίος για ταξίδια ασφάλτινα δε θα πρότεινα αλλαγή διάστασης για λόγους καταπόνησεις του όλου συστήματος.
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό SUVord » 08 Ιαν 2009, 21:15

1/ Τα μαμίσια ελαστικά του MAVERICK δεν είναι ασφάλτινα αλλα είναι ελαστικά παντός καιρού που σημαίνει οτι πολύ ικανοποιητικά θα ανταπεξέλθουν σε στεγνή ή βρεγμένη άσφαλτο και σε ήπιες εκτός δρόμου περιηγήσεις.Δενείναι τυχαίο οτι όλα τα SUV και τα 4Χ4 με όμοια ή παόμοια ελαστικά πωλούνται. Για γενική οικογενειακή χρήση είναι ανώτερα των ελαστικών 50-50 καθότι η γόμα τους ανταπεξέρχεται εξ ίσου ικανοποιητικά τόσο στο βρεγμένο όσο και στο στεγνό δρόμο. Επίσης, λιγότερος θόρυβος και καλύτερη κατανάλωση απο των αντιστοίχων διαστάσεων 50-50.
2/Αν η μέγιστη ασφάλεια και η σιγουριά, τηρουμένων των αναλογιών, είναι το ζητούμενο, τότε είναι μονόδρομος η χρήση χειμερινών ελαστικών το χειμώνα και κανονικών το καλοκαίρι.
3/ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΙΣΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΑ ΚΑΛΟ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό farouk1 » 08 Ιαν 2009, 23:24

ayto που ξερω ειναι ότι τα μαμα ειναι καλα για περίπου 10κ χλμ απο εκει και μετά γλιστρανε και ειναι λίγο μπαλονέ ισως τα νεα goodyear hp να ειναι καλυτερα δεν το ξέρω απο εκει και μετά εχεις δίκιο
Άβαταρ μέλους
farouk1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 24 Δεκ 2006, 12:28
Τοποθεσία: ανοιξη Αττικης

Δημοσίευσηαπό SUVord » 09 Ιαν 2009, 23:12

farouk1 έγραψε:ayto που ξερω ειναι ότι τα μαμα ειναι καλα για περίπου 10κ χλμ απο εκει και μετά γλιστρανε και ειναι λίγο μπαλονέ ισως τα νεα goodyear hp να ειναι καλυτερα δεν το ξέρω απο εκει και μετά εχεις δίκιο



Δυστυχώς, τα συμπτώματα που αναφέρεις είναι πολύ χειρότερα και πιο εμφανή σε συντομώτερο διάστημα για τα ελαστικά 50-50 και ακόμα χειρότερα για τα λασπολάστιχα παρόλο που το πέλμα τους μπορεί και να μή δείχνει έντονα σημάδια φθοράς.
12000 χιλιόμετρα σε τρείς εβδομάδες στην Ευρώπη με ταχύτητες άνω των 140χλμ/ω με τα μαμίσια και μερικές εκδρομές σε χιόνια και κακοτράχαλα εδάφη με ελάχιστα κολλύματα ήταν οτι περισσότερο θα μπορούσα να ζητήσω απο αυτά τα λάστιχα.
Εκτοτε έχω πειραματιστεί αρκετά με 50-50 και λασπολάστιχα κανένα απο τα οποία όμως δεν σου επιτρέπουν να κινηθείς πολύ γρήγορα στην άσφαλτο όπως με τα μαμίσια.
Εδώ και ενάμισυ χρόνο καταστάλαξα σε συγκεκριμένο πέλμα και διαστάσεων λασπολάστιχο και μάλιστα αναγόμωσης καθόσον το αυτοκίνητο έχει αποσυρθεί απο την οικογενειακή του χρήση.
Και μία υπενθύμιση για όσους αλλάξουν σε μεγαλύτερη διάσταση, καλό είναι να γίνει μία ευθυγράμιση.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Δημοσίευσηαπό iatros » 14 Ιαν 2009, 23:47

YOKOHAMA ATS Το λάστιχο.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Δημοσίευσηαπό helias » 15 Ιαν 2009, 09:26

iatros έγραψε:YOKOHAMA ATS Το λάστιχο.


Άλλες εντυπώσεις;
Θόρυβο, κράτημα στο βρεγμένο;
πόσο καιρό τα έχεις; κλπ.
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 15 Ιαν 2009, 17:16

helias έγραψε:
iatros έγραψε:YOKOHAMA ATS Το λάστιχο.


Άλλες εντυπώσεις;
Θόρυβο, κράτημα στο βρεγμένο;
πόσο καιρό τα έχεις; κλπ.


Ηλία, το συγκεκριμένο λάστιχο είναι κορυφαίο και υστερεί μόνο στα λεγόμενα "θερμικά" για χρ'ηση το χειμώνα όπως επίσης είναι πολύ ευάλωτα τα πλαϊνά του για εκτός δρόμου διαδρομές με φυτεμένη πέτρα.
Αψογο λάστιχο, αρκεί να ξέρεις που να μήν το πάς.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Δημοσίευσηαπό helias » 16 Ιαν 2009, 09:02

"θερμικά" :shock: ;;;; τί είναι αυτά ;;
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 16 Ιαν 2009, 14:52

helias έγραψε:"θερμικά" :shock: ;;;; τί είναι αυτά ;;


"Θερμικά" είναι ακόμη ένας απο τους όρους, διεθνώς , με τον οποίο αναφερόμαστε στα χιονολάστιχα ή χειμερινά λάστιχα.
Λέγονται έτσι διότι η μαλακιά γόμα τους ζεταίνεται εύκολα και σε συνδυασμό με την κατασκευή του πέλματος ανταπεξερχονται με κορυφαίες επιδόσεις στο χιόνι στον πάγο και στο βρεγμένο οδόστρωμα, κάνοντας τη χρήση αλυσίδων οχι απαραίτητη εκτός απο ακραίες περιπτώσεις.
Τα τελευταία χρόνια αρκετές εταιρίες ελαστικών λανσάρουν και στην ελληνική αγορά τα χιονολάστιχά τους κάτι όμως που εδώ δεν έχει βρεί την σωστή αντιμετώπιση απο τους οδηγούς, λόγω πρόσθετου κόστους αφ ενός και αλλαγής δυο φορές το χρόνο αφ εταίρου.
Απο τον Νοέμβριο μέχρι τον Απρίλιο αυτα φορώ στο ΙΧ κάθε χρόνο.
Φθείρονται πολύ πιο εύκολα στη στεγνή και ζεστή άσφαλτο με μέση διάρκεια ζωής μόλις τα 12000 χλμ.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες