Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό mavis » 05 Μάιος 2005, 17:13

Γεια χαρά σε όλους. Είμαι εδώ και περίπου ένα μήνα κάτοχος του 2λιτρου Mav. Το αυτοκίνητο είχε κάνει 25.000Km (σχεδόν όλα στην άσφαλτο) και φοράει ακόμη τα μαμίσια λάστιχα (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ είναι ή πιο κόσμια έκφραση που μπορώ να χρησιμοποιήσω γι’ αυτά).
Θα τα αλλάξω το Σεπτέμβριο κι έχω (σχεδόν) αποφασίσει να βάλω τα Bridgestone Dueler 694/ΑΤ . Σκέφτομαι επιπλέον να του αλλάξω την διάσταση από 215/70/R16 σε 225/75/R16 ή 215/85/R16 κι εδώ ακριβώς θέλω τη γνώμη σας.
Το θέμα έχει αναλυθεί πολύ σε πολλά fora αλλά εγώ είμαι newbis στο κουρμπέτι κι έχω μπερδευτεί λίγο με όλα όσα έχω διαβάσει.

Παρακαλώ τις απόψεις σας.
Άβαταρ μέλους
mavis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 12:12
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 05 Μάιος 2005, 21:52

Συμφωνώ για την επιλογή σου γιατί την ίδια κίνηση έκανα και εγώ.Αν και δεν έχω κάνει πάνω από 5.000χιλ με αυτά έχω να πω .α) καμία σχέση με τα μαμίσια
β)Πολύ καλό δούλεμα στο χώμα-λάσπες-χιόνια(τα έχω δοκιμάσει σε όλα).
γ)Καλό κράτημα στην άσφαλτο και στις απότομες αλλαγές πορείας ακόμη και στο βρεγμένο.
δ)Σχετικό (μεγαλώνη με το ζέσταμα)θόρυβο στην πορεία και ειδικά πάνω από τα 110km/h.
ε)Ελάχιστα άνοδο της κατανάλωσης
ΓΕΝΙΚΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΛΑΣΤΙΧΟ (με πολύ μικρές υποχωρήσεις Α/Τ γάρ.)

Υ.Σ Η φωτό που έχεις βάλει είναι από την σκάλα τζαβέλενας????
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 06 Μάιος 2005, 14:31

Γεια σας και χρονια πολλα σε ολους.Στο θεμα των ελαστικων,συμφωνω στον τυπο του ελαστικου,ειναι μαλλον το καλυτερο αυτη τη στιγμη.Διαφωνω,σε οτι αφορα την αλλαγη διαστασης προς τα πανω,ειδικα για το διλιτρο που.....υποφερει στον τομεα ροπης-συμπλεκτη-σχεσεις....σαζμαν,ακομα και οι μικροτερες αλλαγες αυτου του τυπου κακο κανουν και οχι καλο.Το κερδος ειναι μονο.....αισθητικο!! ειναι η γνωμη μου.-
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 06 Μάιος 2005, 17:02

mavis έγραψε:Γεια χαρά σε όλους. Είμαι εδώ και περίπου ένα μήνα κάτοχος του 2λιτρου Mav. Το αυτοκίνητο είχε κάνει 25.000Km (σχεδόν όλα στην άσφαλτο) και φοράει ακόμη τα μαμίσια λάστιχα (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ είναι ή πιο κόσμια έκφραση που μπορώ να χρησιμοποιήσω γι’ αυτά).
Θα τα αλλάξω το Σεπτέμβριο κι έχω (σχεδόν) αποφασίσει να βάλω τα Bridgestone Dueler 694/ΑΤ . Σκέφτομαι επιπλέον να του αλλάξω την διάσταση από 215/70/R16 σε 225/75/R16 ή 215/85/R16 κι εδώ ακριβώς θέλω τη γνώμη σας.
Το θέμα έχει αναλυθεί πολύ σε πολλά fora αλλά εγώ είμαι newbis στο κουρμπέτι κι έχω μπερδευτεί λίγο με όλα όσα έχω διαβάσει.

Παρακαλώ τις απόψεις σας.



225/70/16 Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 07 Μάιος 2005, 08:41

iperodigos έγραψε:
mavis έγραψε:Γεια χαρά σε όλους. Είμαι εδώ και περίπου ένα μήνα κάτοχος του 2λιτρου Mav. Το αυτοκίνητο είχε κάνει 25.000Km (σχεδόν όλα στην άσφαλτο) και φοράει ακόμη τα μαμίσια λάστιχα (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ είναι ή πιο κόσμια έκφραση που μπορώ να χρησιμοποιήσω γι’ αυτά).
Θα τα αλλάξω το Σεπτέμβριο κι έχω (σχεδόν) αποφασίσει να βάλω τα Bridgestone Dueler 694/ΑΤ . Σκέφτομαι επιπλέον να του αλλάξω την διάσταση από 215/70/R16 σε 225/75/R16 ή 215/85/R16 κι εδώ ακριβώς θέλω τη γνώμη σας.
Το θέμα έχει αναλυθεί πολύ σε πολλά fora αλλά εγώ είμαι newbis στο κουρμπέτι κι έχω μπερδευτεί λίγο με όλα όσα έχω διαβάσει.

Παρακαλώ τις απόψεις σας.



225/70/16 Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ!!!


Συμφωνω απόλυτα. Μονο που θα δυσκολευτει να βρει σε αυτη τη διασταση λαστιχα, μιας και υπάρχουν μονο τα Goodyear AT/R και αλλη μια μάρκα που δεν θυμάμαι την φοράει απο τη μανα του το Hyundai Santa fe.
Προσωπικά απο την αλλαγή των μαμίσιων ελαστικών σε αυτην τη διάσταση με Goodyear ΑΤ/R (50-50) ειδα μεγάλη διαφορά στο κράτημα σε ασφαλτο, σε offroad με αμμο και λάσπη αλλα και χιόνι. Ψήλωσε το αμάξι 1 πόντο και <γέμισαν> οι θόλοι. Μειονεκτημα τους είναι ο λίγο παραπάνω θόρυβος κύλησης στην ασφαλτο μιας και το πέλμα του είναι αραιό.
Λένε βέβαια οτι τα Goodyear γενικώς δεν είναι και τα τέλεια λάστιχα αλλα εγώ με την απόδοσή τους γενικότερα είμαι ευχαριστημένος. Α είναι και φθηνά 450 ευρω μου κόστισαν πέρσι...
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό mavis » 07 Μάιος 2005, 17:01

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και την βοήθεια σας.
Το Α/Τ 694 βγαίνει σε διάσταση 225/70/16 σύμφωνα με το επίσημο site της Bridgestone Europe . Δεν ξέρω βέβαια αν έρχεται στην Ελλάδα ή πόσο καλά ενημερωμένος είναι ο κατάλογος. Πάντως συμφωνώ απολύτως με τον φίλο MAVERICios όσο αναφορά το θέμα ροπής -
Άβαταρ μέλους
mavis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 12:12
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό mavis » 07 Μάιος 2005, 17:27

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και την βοήθεια σας.

Το Α/Τ 694 βγαίνει σε διάσταση 225/70/16 σύμφωνα πάντα με το επίσημο site της Bridgestone Europe . Δεν ξέρω βέβαια αν έρχεται στην Ελλάδα ή πόσο καλά ενημερωμένος είναι αυτός ο κατάλογος. Πάντως συμφωνώ απολύτως με τον φίλο MAVERICios όσο αναφορά το θέμα ροπής στο MAV. Αυτος ακριβώς είναι ο φόβος μου.
Από τη μία η απειρία του οδηγού σε off road από την άλλη τα ελαστικά σε δύο εκδρομές που έχω προλάβει να κάνω μέχρι τώρα δεν με έχουν αφήσει ευχαριστημένο όσο αναφορά με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σε αυτό τον τομέα. Από την άλλη βέβαια οι φωτογραφίες με διαψεύδουν πανηγυρικά οπότε μάλλον θέλει πολύ δουλειά ακόμη...

Φίλε Κωνσταντίνε η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στην λίμνη Πλαστήρα ακριβώς πάνω απο το φράγμα. Είναι ένας χωματόδρομος που βρήκαμε τυχαία (δεν τον είχε ούτε ο χάρτης της Ανάβασης που είχα μαζί μου) όταν απο το χωρίο Ανθηρό προσπαθούσαμε να φτάσουμε στη λίμνη χωρίς να κάνουμε κύκλους.
Άβαταρ μέλους
mavis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 12:12
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pek » 28 Δεκ 2006, 19:06

Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Επανέρχομαι στο θέμα των ελαστικών επειδή άρχισαν τα χιόνια και την επόμενη βδομάδα θα πάω να αλλάξω τα μαμίσια μετά από 14000χλμ. Όλοι αναφέρεστε σε διάφορους τύπους, πχΑ/Τ ή Μ/Τ κλπ. Δεν αναφέρθηκε όμως κανείς σε αμιγές χιονολάστιχο. Με ενδιαφέρει πολύ και επειδή ανεβαίνω σχεδόν κάθε σαβ/κο σε βουνό για σκι το σκέφτομαι. Ξέρει κανείς αν επηρεάζεται η οδήγηση στην άσφαλτο?
Άβαταρ μέλους
pek
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2006, 13:44

Δημοσίευσηαπό SUVord » 29 Δεκ 2006, 18:25

pek έγραψε:Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Επανέρχομαι στο θέμα των ελαστικών επειδή άρχισαν τα χιόνια και την επόμενη βδομάδα θα πάω να αλλάξω τα μαμίσια μετά από 14000χλμ. Όλοι αναφέρεστε σε διάφορους τύπους, πχΑ/Τ ή Μ/Τ κλπ. Δεν αναφέρθηκε όμως κανείς σε αμιγές χιονολάστιχο. Με ενδιαφέρει πολύ και επειδή ανεβαίνω σχεδόν κάθε σαβ/κο σε βουνό για σκι το σκέφτομαι. Ξέρει κανείς αν επηρεάζεται η οδήγηση στην άσφαλτο?


Τα λεγόμενα χιονολάστιχα ή χιονοπαγολάστιχα ή γενικά τα χειμερινά λάστιχα αφορούν κυρίως οδήγηση σε άσφαλτο και όχι εκτός δρόμου οδήγηση καθότι η μαλακώτερη γόμα τους δεν ενδείκνυται.Το χειμώνα είναι τα ιδανικά λάστιχα για όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Σε Ευρώπη και ΗΠΑ αυτά που θεωρούνται κορυφαία σε αυτή την κατηγορία είναι δύο μοντέλα Blizak της Bridgestone και τα Φινλανδικά Nokian Hakkappelitta.
Αν δεν πηγαίνεις συχνά, μα πολύ συχνά σε απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές, δηλαδή πάνω απο 3000 χιλιόμετρα το χρόνο, τότε δεν νομίζω οτι τα ΑΤ ή τα ΜΤ είναι οτι το καλύτερο.
Καλή χρονιά και ευτυχισμένα χειμωνιάτικα χιλιόμετρα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό xtrail » 29 Δεκ 2006, 21:16

Και να έχεις υπόψη σου πως όταν καλοκαιρίαζει τα αλλάζει για να μην τα φας άδικα.
Όπως είπε κι ο SUVord βασικά είναι για εντός ,λόγω μαλακής γόμας.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mavfun » 31 Δεκ 2006, 19:06

Φιλε pek και εγώ το χειμώνα κάνω πολλά χιλιομετρα σε χιόνι και το mav μου φοράει τα dueler 694 A/T. Είναι πολύ καλό λάστιχο και συμπεριφέρεται πολύ καλά σε χιόνι και πάγο.Εγώ σου προτείνω να τα βάλεις επειδή σε όλυς τους τομείς βρίσκονται πάνω από το μέσο όρο. :P
Άβαταρ μέλους
mavfun
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 21:05

Δημοσίευσηαπό patrinos » 09 Ιαν 2007, 16:50

iperodigos έγραψε:225/70/16 Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ!!!

Σημερα εβαλα τα Bridgestone Dueler 694 A/T σε διασταση 225/70/16 ...Απο εμφανιση μια χαρά...Απο εντυπωσεις...θα επανελθω :)

Εικόνα
Εικόνα
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό filos » 09 Ιαν 2007, 22:36

Γεια σας! Η αλήθεια είναι ότι είμαι άσχετος σε θέματα ελαστικών! Φόρεσα
στο Mav τα bridgestone D694 (σήμερα μόλις) σε διάσταση 215/70/16 όπως και τα μαμίσια! Πριν φορούσα goodyear ultra grip! Τα bridgestone φαίνονται καλά στο δρόμο αλλά το πέλμα τους είναι αρκετά μικρότερο (σε πλάτος) από τα προηγούμενα. Μήπως ξέρει κανείς τι τελικά σημαίνει το 215, γιατί εγώ νόμιζα ότι είναι 215 χιλιοστά, μετρώντας όμως είδα ότι το ultragrip ήταν περίπου 170 ενώ το bridgestone 155 χιλιοστά περίπου. Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
filos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 22:18

Δημοσίευσηαπό SUVord » 10 Ιαν 2007, 19:37

filos έγραψε:Γεια σας! Η αλήθεια είναι ότι είμαι άσχετος σε θέματα ελαστικών! Φόρεσα
στο Mav τα bridgestone D694 (σήμερα μόλις) σε διάσταση 215/70/16 όπως και τα μαμίσια! Πριν φορούσα goodyear ultra grip! Τα bridgestone φαίνονται καλά στο δρόμο αλλά το πέλμα τους είναι αρκετά μικρότερο (σε πλάτος) από τα προηγούμενα. Μήπως ξέρει κανείς τι τελικά σημαίνει το 215, γιατί εγώ νόμιζα ότι είναι 215 χιλιοστά, μετρώντας όμως είδα ότι το ultragrip ήταν περίπου 170 ενώ το bridgestone 155 χιλιοστά περίπου. Ευχαριστώ!


Α ρε Αϊνστάϊν τι μας κάνεις!
Ολα είναι σχετικά.
Ο αριθμός 215 δηλώνει μεν τα χιλιοστά του πέλματος που έρχονται σε επαφή με το δρόμο αλλά η κάθε εταιρία έχει το δικό της σχεδιασμό οπότε το ζητούμενο είναι πώς έγινε η μέτρηση για το κάθε ελαστικό χωριστά.
Οπως και στο παρελθόν έχω τονίσει, όλα αυτά συμβαίνουν διότι δεν υπάρχουν διεθνείς προδιαγραφές απο κάποια ανεξάρτητη αρχή στα ελαστικά.Οι εταιρίες απο μόνες τους θέτουν τις προδιαγραφές..δυστυχώς!!!
Παράδειγμα: Μιας μεγάλης εταιρίας το Α/Τ 215 είναι αρκετά φαρδύτερο απο της ίδιας εταιρίας το Μ/Τ 225.
Αλλο παράδειγμα: Η περίμετρος του ελαστικού απο μάρκα σε μάρκα διαφέρει κι ας έχουν τα ίδια νούμερα. Η περίμετρος του 215-70-16 της χ εταιρίας δεν είναι ίδια με το 215-70-16 της ψ εταιρίας.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό helias » 11 Ιαν 2007, 09:00

Συνεπώς την επόμενη φορά που αγοράζω ελλαστικά στο Βουλκανιζατέρ, να έχω μαζί μου και μεζούρα !!!!!
Μάλιστα μάστορα μισό λεπτό να μετρήσω να δώ εαν μου κάνει !!!
Χωρίς πλάκα θα πάω να τα μετρήσω ρε γμτ, μήκος πλάτος ύψος !!!!
Τελικά έχεις δίκιοSUVord "ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!"

Το μέγεθος όμως πάντα μετράει! :wink:
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 35 επισκέπτες