Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ MAVERICK...?

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 24 Μάιος 2004, 16:46

MaverickLover έγραψε:Αγαπητοι συναδελφοι,
Εγω δεν θα κανω την επεμβαση Καρανικολα γιατι απλα αποφασισα να το πουλησω. Να το ανταλλαξω δηλαδη με το καινουργιο μοντελο (escape), και μαλιστα το 3,0λτ. Ο πωλητης που το αγορασα μου ειπε οτι το αμαξι θα ειναι διαθεσιμο σε ενα μηνα και οτι η τελικη τιμη του θα ειναι 36000 ευρω (το 3,0 lt).
Θα παρει το δικο μου μισω με 31.000 (ειναι το lux edition με τα δερματινα κλπ) και θα πληρωσω 5000 ευρω παραπανω.
Οποτε και το εχω <δεσει > για αλλαγη.
Εσεις τι λετε καλα δεν θα κανω?
Επιχειρησα πριν 3 μηνες να κανω το ιδιο ,δινωντας το 2,0 και να παρω το 3,0 και οχι για το νεο ΜΑ και η αντ/πεια μου το αγοραζε....με παρακαλια δικα μου στα 27000.....και το παρατησα γιατι ηταν 6 μηνων 20000 χλμ και το πηρα 33500.-
Αν σου δινουν τετοια τιμη κατεβαινω Αθηνα να το δωσω και γω!!! Παντως,να μιλησω σοβαρα,η τιμη που σου εδωσε ο πωλητης ειναι υπερβολικα καλη και αν ειναι οντως ετσι ουτε να το σκεφτεσαι.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 24 Μάιος 2004, 19:34

MAVERICKios έγραψε:
MaverickLover έγραψε:Αγαπητοι συναδελφοι,
Εγω δεν θα κανω την επεμβαση Καρανικολα γιατι απλα αποφασισα να το πουλησω. Να το ανταλλαξω δηλαδη με το καινουργιο μοντελο (escape), και μαλιστα το 3,0λτ. Ο πωλητης που το αγορασα μου ειπε οτι το αμαξι θα ειναι διαθεσιμο σε ενα μηνα και οτι η τελικη τιμη του θα ειναι 36000 ευρω (το 3,0 lt).
Θα παρει το δικο μου μισω με 31.000 (ειναι το lux edition με τα δερματινα κλπ) και θα πληρωσω 5000 ευρω παραπανω.
Οποτε και το εχω <δεσει > για αλλαγη.
Εσεις τι λετε καλα δεν θα κανω?
Επιχειρησα πριν 3 μηνες να κανω το ιδιο ,δινωντας το 2,0 και να παρω το 3,0 και οχι για το νεο ΜΑ και η αντ/πεια μου το αγοραζε....με παρακαλια δικα μου στα 27000.....και το παρατησα γιατι ηταν 6 μηνων 20000 χλμ και το πηρα 33500.-
Αν σου δινουν τετοια τιμη κατεβαινω Αθηνα να το δωσω και γω!!! Παντως,να μιλησω σοβαρα,η τιμη που σου εδωσε ο πωλητης ειναι υπερβολικα καλη και αν ειναι οντως ετσι ουτε να το σκεφτεσαι.


Το δικο σου ειναι το απλο ?Πότε το πηρες? Πολυ λιγα στο ζηταγανε .... Μαλλον για κανενα βλακα ψαχνανε ....Καλα εκανες και δεν το δωσες....

Το αμαξι το δικο μου εχει κανει 4500 χλμ (επιτηδες δεν το κυκλοφορω παρα πολυ απο την στιγμη που εμαθα για το νεο μοντελο) το εχω απο 2/01/04. Φυσικα αγρατσουνιστο κλπ. Το αγορασα 32000 κομπλε με ολα τα εξτρα πακετο πολυτελειας (οχι pathmaker) κλπ.
Απο οτι μου ειπε ο πωλητης το μοντελο 2000 θα εξακολουθησει να ειναι εμπορικο λογω κυβικων, τεκμηριων και τιμης ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ. Τωρα δεν μαφηνει με τιποτα να αγορασω το 2,4 γιατι οι διαφορες ουσιαστικα ειναι μικρες, θα δωσω ετσι παραπανω λιγα λεφτα και θα εχω ένα πιο εξελιγμενο δυνατο και καινουργιο Mav και με διορθωμενα αρκετα σημεια αρνητικα απο το τωρινο και 3000 κυβικα (χαλαλι τα παραπανω εξοδα αν ειναι τοσο αξιοπιστο οσο με αυτο που εχω τωρα).
Απο εξαρχης με πιεζε να παρω το 3,0 αλλα λογω των μειονεκτηματων που αναφερω σε αλλη ενοτητα (καταναλωση, λεβγιε στο χερι...) δεν το πηρα. Οπως καταλαβες δεν θα αφησω την ευκαιρια να παει χαμενη. Το αυτοκινητο το εχω αγαπησει ειναι αξιοπιστο και δυνατο αλλα δεν θα μπορεσω να εχω ενα καινουργιο μοντελο που αλλαζει μεσα σε 6 μηνες. Νομιζω οτι ολοι το ιδιο θα καναμε.

Και 30,000 ευρω να μου το ζηταγε θα το αλλαζα.
Ας ελπισουμε οτι δεν μου λεει ψεμματα και αλλες μπαρουφες....
Τον ξερω πολλα χρονια και εχω αγορασει απο αυτον 3 αυτοκινητα.
Και απο οτι μου λεει εχει προτασεις αρκετες για 2,0 λτ mav...
Αν θες τον ρωταω ....
Τελευταία επεξεργασία από MaverickLover και 24 Μάιος 2004, 23:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό juan » 24 Μάιος 2004, 23:00

Lepes έγραψε:Για κοψιδια και εγω μεσα αλλα σε κανα μηνα να το εχω παρει πρωτα το MAV :lol: :lol: :lol:


ΝΑΙ !!!
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 27 Μάιος 2004, 13:04

Σημερα πηγα στην γειτονια μου σε ενα καταστημα της r&s motorsports. Για οσους δεν ξερουν ειναι μια εταιρια διεθνως αναγνωρισμενη η οποια ασχολειται με βελτιωσεις chip klp. Ρωτησα αν υπαρχει chip για το Mav και μου ειπε οτι δεν εχει ακομα βγει τιποτα για το συγκεκριμενο μοντελο. Του αναφερα το ονομα του Καρανικόλα. Του ηταν γνωστο αλλα δεν μου εδωσε οτι χαρηκε που ακουσε το ονομα. Αφου του συστηθηκα τον παρακαλεσα να μου σχετικα για την δουλεια του Καρανικολα. Μου ειπε τα εξης: Στην ευρωπη ακομα δεν εχει βγει κατι ωστε να βελτιωνει τον κινητηρα του 2,0 Mav εγγυημενα. Πως λοιπον ο Καρανικολας βαζει κατι τετοιο. Μου ειπε οτι εχει ακουσει αρκετα παραπονα κλπ απο πελατες.
Αυτα που μου ειπε μου εφταναν για να βγαλω εντελως την ιδεα της βελτιωσης. Βεβαια μπορει να ειναι μονο λογια που λενε οι ανταγωνιστες, αλλα δεν μου φανηκε να μου λεει ψεμματα. Μου φανηκε σοβαρος ανθρωπος και σωστος επαγγελματιας μιας και εκεινη την στιγμη εφτιαχνε στο μαγαζι του 4 αυτοκινητα καινουργια...

Λοιπον εγω παω για την αλλαγη που ελεγα παραπανω...και ας ελπισουμε να πραξω σωστα και να μην την πατησω.... 8)
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverickman » 27 Μάιος 2004, 15:27

MAVERICKios έγραψε:
MaverickLover έγραψε:Αγαπητοι συναδελφοι,
Εγω δεν θα κανω την επεμβαση Καρανικολα γιατι απλα αποφασισα να το πουλησω. Να το ανταλλαξω δηλαδη με το καινουργιο μοντελο (escape), και μαλιστα το 3,0λτ. Ο πωλητης που το αγορασα μου ειπε οτι το αμαξι θα ειναι διαθεσιμο σε ενα μηνα και οτι η τελικη τιμη του θα ειναι 36000 ευρω (το 3,0 lt).
Θα παρει το δικο μου μισω με 31.000 (ειναι το lux edition με τα δερματινα κλπ) και θα πληρωσω 5000 ευρω παραπανω.
Οποτε και το εχω <δεσει > για αλλαγη.
Εσεις τι λετε καλα δεν θα κανω?
Επιχειρησα πριν 3 μηνες να κανω το ιδιο ,δινωντας το 2,0 και να παρω το 3,0 και οχι για το νεο ΜΑ και η αντ/πεια μου το αγοραζε....με παρακαλια δικα μου στα 27000.....και το παρατησα γιατι ηταν 6 μηνων 20000 χλμ και το πηρα 33500.-
Αν σου δινουν τετοια τιμη κατεβαινω Αθηνα να το δωσω και γω!!! Παντως,να μιλησω σοβαρα,η τιμη που σου εδωσε ο πωλητης ειναι υπερβολικα καλη και αν ειναι οντως ετσι ουτε να το σκεφτεσαι.

με λιγες γρατζουνιες απο κλαδακια το παιρνουν?
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό maverick1710 » 23 Ιουν 2004, 14:00

Λοιπον με το σκεπτικο οτι το μοτερ του 2λιτρου maverick ειναι απο το focus πρεπει να ψαχνουμε για τσιπακια που κανουν δουλεια στο focus σωστα?? Ειχα ακουσει πριν κανενα 6μηνο απο Αγγλία για ενα τσιπακι απο την Ford που ανεβαζε την ιπποδυναμη και ενεργοποιουνταν και απενεργοποιουνταν με ενα κουμπι που τοποθετούνταν στο ταμπλό...ηθελες εξτρα αλογακια...τσουπ στο ον...ηταν περισεβούμενα...τσουπ στο οff...
Επειδη εχει περασει ενα εχαμηνο αφηστε μου λιγο χρονο για να ανασυνταξω τις δυναμεις μου και θα δω που μπορω να το ξεθάψω το συγκεκριμένο περιοδικό...
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Ολα τα παραπάνω εχουν βαση μονο ανα το μοτερ του 2λιτρου ειναι απο το focus...αν οχι σαν να μην τα διαβασατε ποτε...
maverick1710
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 22 Ιουν 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αγια Παρασκευη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverickman » 24 Ιουν 2004, 17:51

maverick1710 έγραψε:Λοιπον με το σκεπτικο οτι το μοτερ του 2λιτρου maverick ειναι απο το focus πρεπει να ψαχνουμε για τσιπακια που κανουν δουλεια στο focus σωστα?? Ειχα ακουσει πριν κανενα 6μηνο απο Αγγλία για ενα τσιπακι απο την Ford που ανεβαζε την ιπποδυναμη και ενεργοποιουνταν και απενεργοποιουνταν με ενα κουμπι που τοποθετούνταν στο ταμπλό...ηθελες εξτρα αλογακια...τσουπ στο ον...ηταν περισεβούμενα...τσουπ στο οff...
Επειδη εχει περασει ενα εχαμηνο αφηστε μου λιγο χρονο για να ανασυνταξω τις δυναμεις μου και θα δω που μπορω να το ξεθάψω το συγκεκριμένο περιοδικό...
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Ολα τα παραπάνω εχουν βαση μονο ανα το μοτερ του 2λιτρου

ειναι απο το focus...αν οχι σαν να μην τα διαβασατε ποτε...

εαν ειναι απο focus μηπως ταιριαζει και κανενα καπακι για να προστατευεται το κεφαλαρι και τα μπουζοκαλωδια απο τυχον νερα λασπες κλπ? για να το ερευνησουμε...
σχετικα με το τσιπ περιμενουμε σνυπομονα τα νεα σου...
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

καρανικολας

Δημοσίευσηαπό Lepes » 28 Ιούλ 2004, 07:53

Λοιπον εχω το αμαξι μου(Χεχε θελω να το λεω...) στο καρανικολα,του εσπαγα τα νευρα αρκετη ωρα και ο ανθρωπος φαινοταν οτι ηξερε τι ελεγε,απο καφεδακι που ειπια διπλα σε ενα καφε εμαθα απο το παλικαρι που το ειχε (το καφε) οτι προκειτε για εναν απο τους καλυτερους μαστορες της Ford βαριεμαι να γραφω τα παραδειγματα και τα επειχηρηματα...
ειχε παρα πολλυ δουλεια πολλα ford, και τελος τον ρωτησα για το τσιπακι μου ειπε οτι δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο απλα δινει 10-15 αλογα χωρις να ανεβαζει καταναλωση(?) το κοστος ειναι 450 euro , ο καφετζης δε μου ειπε τα εξης 2 :
1) το τσιπ το εχει φτιαξει ο καρανικολας ο ιδιος(ειναι ηλεκτρονικος)
2) Ο Σπανος της BMW που ειναι διπλα του ζηταει να γραψει και ενα για BMW..
Τωρα αυτα που σας λεω μπορει να ειναι μπαροφες,αλλα ο Καρανικολας μου φανηκε αρκετα σοβαρο ατομο ..
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 10 Αύγ 2004, 15:24

ΤΕΛΙΚΑ αυτο το περιφημο τσιπακι δεν τολμα κανεις να το βαλει??....Εσεις ρε παιδια κατω απο Αθηνα δε μπορειτε να πετυχετε κανενα...φτιαγμενο και να μαθουμε τι λεει το πραμα?...απο οτι λενε πρεπει να φτιαχνει αρκετα.Τωρα που γυριζει,γιατι αν τα 2.3 αρχισουν να πουλανε....τοτε θα παψουν να ασχολουντε με εμας.....σωστα???
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 11 Αύγ 2004, 12:40

MAVERICKios έγραψε:ΤΕΛΙΚΑ αυτο το περιφημο τσιπακι δεν τολμα κανεις να το βαλει??....Εσεις ρε παιδια κατω απο Αθηνα δε μπορειτε να πετυχετε κανενα...φτιαγμενο και να μαθουμε τι λεει το πραμα?...απο οτι λενε πρεπει να φτιαχνει αρκετα.Τωρα που γυριζει,γιατι αν τα 2.3 αρχισουν να πουλανε....τοτε θα παψουν να ασχολουντε με εμας.....σωστα???


Το πράγματα ειναι σοβαρά σε κατι τετοιες επεμβάσεις. Απο την στιγμη που δεν υπάρχει εγγύηση απο την αντιπροσωπεία πώς να εμπιστευτούμε τον κάθε Καρανικόλα. Τον ξέραμε και απο χθές? Τέλος πάντων η μόνη λύση είναι να βρούμε κάποιον που να έχει βάλει το τσιπάκι για να πειστούμε και εμείς για την τοποθέτησή του.
Τελικά (επειδή λείπω αρκετό καιρό απο το Portal) όσο αφορα την ανταλλαγή που έλεγα απο το mav2003 σε mav2005 δεν την έκανα γιατι:1)Δέν υπάρχουν αλλαγές ουσιαστικές που να με κάνουν να αλλάξω αυτοκίνητο. Περισσότερο για αυτοκίνητο δρόμου το μετέτρεψαν παρά σε suv. Στο Mav2003 καταλαβαίνεις οτι είσαι σε ένα offroad αυτοκίνητο στο καινούργιο με όλες τις μικροβελτιώσεις που έκαναν (κονσόλα, καθίσματα, αυτόματο 4χ4 κλπ) το μετέτρεψαν σε rav4. 2) Δεν έχω εμπιστοσύνη στους υπεραυτοματισμούς (νέο control trac) και κατάργηση του manual εμπλοκής διαφορικού.3)Δέν αγόραζω καινούργιο αυτοκίνητο (μοντέλο) παρά ένα facelift που θα μου στοίχιζε 6000 ευρω παραπάνω. 4) Όποιος κυνηγάει τα πολλά χάνει και τα λίγα. 5)Είχαν δίκιο μερικοί συνάδελφοι απο το παρόν forum που θα έκαναν αλλη επένδυση με αυτα τα χρήματα 6) Προτιμώ να τα φάω τα λεφτά σε σουβλάκια παρά να πέσω θύμα της καταναλωτικής πολιτικής της Ford !! 7)(και σημαντικότερο) Το mav που εχω δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα, μου είναι πιστό και με κάνει ευτυχισμενο στα δύσκολα !!!
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 11 Αύγ 2004, 17:30

Φίλε MaverickLover,
αν και η συζήτηση για το ΜΥ2005 γίνεται σε ξεχωριστή ενότητα, εν τούτοις ενέδωσα στον πειρασμό να απαντήσω και ξεκινώ από το σημείο (7) των σκέψεών σου: Εγώ είχα το ΜΥ2003 από το οποίο ήμουν απόλυτα δυσαρεστημένος, σκασμένος και φοβερά αγανακτησμένος. Παρουσίασε από τα 3.000 χλμ ένα τσουβάλι προβλήματα, με άφησε τρεις φορές στο δρόμο, το κράτησα μόνο 11 μήνες, έκανα 20 επισκέψεις στο συνεργείο, έγιναν 11 εισαγωγές για επισκευή με συνολικό χρόνο παραμονής 4 μήνες μέσα και εν τέλει έγιναν μόνο πασαλείματα! Ως εκ τούτου τους τάραξα στις επιστολές και τα εξώδικα (Ελλάδα και έξω), τους έγινα στενός κορσές για δυο μήνες, τους έπρηξα τα "φρύδια" όπως έπρηξαν και αυτοί τα δικά μου και τελικά δέχθηκαν να το πάρουν πίσω το σαράβαλο με μια μικρή επιβάρυνση δική μου, λέγοντάς μου ότι ή παίρνω πάλι το ΜΥ2003 σε καινούργιο, ή περιμένω 2 μήνες για το ΜΥ2005. Προτίμησα το ΜΥ2005 κυρίως για ψυχολογικούς λόγους αλλά και για τα κατωτέρω:
Σημείο (3): Η συνολική και τελική επιβάρυνσή μου ήταν σαφώς κατώτερη από 6.000
Σημείο (1): Θεώρησα πολύ σημαντικές αλλαγές την βελτίωση των φώτων, την βελτίωση της παθητικής ασφάλειας με την προσθήκη δομικών ενισχύσεων στο αμάξωμα, τα νέα φαρδύτερα μπροστινά αμορτισέρ, τα επανασχεδιασμένα συνεμπλόκ και stabilizer, την αύξηση του μετατρόχιου μπρος-πίσω, τα δισκόφρενα πίσω και τα μεγαλύτερα δισκόφρενα μπρος, την βελτιωμένη ηχομόνωση, το νέο άμεσο κιβώτιο με το μικρό σαφές λεβιέ, φυσικά το νέο μοτέρ 2.3 με τα 5 αντίβαρα και την μεταξένια-αθόρυβη λειτουργία, το επανασχεδιασμένο πιο ανθεκτικό πίσω κάθισμα, την κανονική ρεζέρβα με τον επανασχεδιασμό του πατώματος του πορτ μπαγκαζ, τουν νέους μεντεσέδες στις πέντε πόρτες, τους νέους αντιχαρακτικούς και καλύτερα τοποθετημένους προφυλακτήρες, το νέο κεντρικό κλείδωμα με άλλες κλειδαριές, το νέο πιο σκούρο παρμπριζ κλπ Γενικά, δεν είδα να μένουν στο καινούργιο και πολλά πράγματα από το παλιό. Κονσόλες, ταμπλό και λοιπά αισθητικά, δεν με απασχόλησαν καθόλου.
Σημείο (2): Το ΜΥ2003 δεν είχε ποτέ manual εμπλοκή 4Χ4 με την στενή έννοια του όρου. Ηλεκτρονική ήταν πάντα η εμπλοκή (στο AUTO) και ηλεκτρική όταν γύριζες τον διακόπτη στο ΟΝ. Τώρα στο ΜΥ2005 είναι απλά μόνο ηλεκτρονική. Η αξιοπιστία και των δύο συστημάτων είναι συνεπώς ίδια, ο δε διακόπτης του ΜΥ2003 είναι το ίδιο αξιόπιστος όπως οποιοσδήποτε κοινός ηλεκτρικός διακόπτης. Η αποτελεσματικότητα του συστήματος του ΜΥ2005 τουλάχιστον στα χαρτιά θεωρείται καλύτερη από αυτήν του ΜΥ2003. Η πράξη όμως θα δείξει την ουσία της αλλαγής.
Αυτά προς το παρόν και περιμένω αντίλογο!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 11 Αύγ 2004, 18:30

η τελικη του Μ2003 ερχεται πιο γρηγορα απο του Μ2005,απλα το 2005 ειναι λιγο πιο γρηγορο στα 0-100.
μιλαω εκ πειρας και ωσ κατοχος και των 2μαβ,3λιτρων.
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 11 Αύγ 2004, 20:05

maverick4wd έγραψε:Φίλε MaverickLover,
αν και η συζήτηση για το ΜΥ2005 γίνεται σε ξεχωριστή ενότητα, εν τούτοις ενέδωσα στον πειρασμό να απαντήσω και ξεκινώ από το σημείο (7) των σκέψεών σου: Εγώ είχα το ΜΥ2003 από το οποίο ήμουν απόλυτα δυσαρεστημένος, σκασμένος και φοβερά αγανακτησμένος. Παρουσίασε από τα 3.000 χλμ ένα τσουβάλι προβλήματα, με άφησε τρεις φορές στο δρόμο, το κράτησα μόνο 11 μήνες, έκανα 20 επισκέψεις στο συνεργείο, έγιναν 11 εισαγωγές για επισκευή με συνολικό χρόνο παραμονής 4 μήνες μέσα και εν τέλει έγιναν μόνο πασαλείματα! Ως εκ τούτου τους τάραξα στις επιστολές και τα εξώδικα (Ελλάδα και έξω), τους έγινα στενός κορσές για δυο μήνες, τους έπρηξα τα "φρύδια" όπως έπρηξαν και αυτοί τα δικά μου και τελικά δέχθηκαν να το πάρουν πίσω το σαράβαλο με μια μικρή επιβάρυνση δική μου, λέγοντάς μου ότι ή παίρνω πάλι το ΜΥ2003 σε καινούργιο, ή περιμένω 2 μήνες για το ΜΥ2005. Προτίμησα το ΜΥ2005 κυρίως για ψυχολογικούς λόγους αλλά και για τα κατωτέρω:
Σημείο (3): Η συνολική και τελική επιβάρυνσή μου ήταν σαφώς κατώτερη από 6.000
Σημείο (1): Θεώρησα πολύ σημαντικές αλλαγές την βελτίωση των φώτων, την βελτίωση της παθητικής ασφάλειας με την προσθήκη δομικών ενισχύσεων στο αμάξωμα, τα νέα φαρδύτερα μπροστινά αμορτισέρ, τα επανασχεδιασμένα συνεμπλόκ και stabilizer, την αύξηση του μετατρόχιου μπρος-πίσω, τα δισκόφρενα πίσω και τα μεγαλύτερα δισκόφρενα μπρος, την βελτιωμένη ηχομόνωση, το νέο άμεσο κιβώτιο με το μικρό σαφές λεβιέ, φυσικά το νέο μοτέρ 2.3 με τα 5 αντίβαρα και την μεταξένια-αθόρυβη λειτουργία, το επανασχεδιασμένο πιο ανθεκτικό πίσω κάθισμα, την κανονική ρεζέρβα με τον επανασχεδιασμό του πατώματος του πορτ μπαγκαζ, τουν νέους μεντεσέδες στις πέντε πόρτες, τους νέους αντιχαρακτικούς και καλύτερα τοποθετημένους προφυλακτήρες, το νέο κεντρικό κλείδωμα με άλλες κλειδαριές, το νέο πιο σκούρο παρμπριζ κλπ Γενικά, δεν είδα να μένουν στο καινούργιο και πολλά πράγματα από το παλιό. Κονσόλες, ταμπλό και λοιπά αισθητικά, δεν με απασχόλησαν καθόλου.
Σημείο (2): Το ΜΥ2003 δεν είχε ποτέ manual εμπλοκή 4Χ4 με την στενή έννοια του όρου. Ηλεκτρονική ήταν πάντα η εμπλοκή (στο AUTO) και ηλεκτρική όταν γύριζες τον διακόπτη στο ΟΝ. Τώρα στο ΜΥ2005 είναι απλά μόνο ηλεκτρονική. Η αξιοπιστία και των δύο συστημάτων είναι συνεπώς ίδια, ο δε διακόπτης του ΜΥ2003 είναι το ίδιο αξιόπιστος όπως οποιοσδήποτε κοινός ηλεκτρικός διακόπτης. Η αποτελεσματικότητα του συστήματος του ΜΥ2005 τουλάχιστον στα χαρτιά θεωρείται καλύτερη από αυτήν του ΜΥ2003. Η πράξη όμως θα δείξει την ουσία της αλλαγής.
Αυτά προς το παρόν και περιμένω αντίλογο!



Συνάδελφε Maverick4wd,
Τα προβλήματα λοιπόν που ανέφερες πραγματικά είναι σοβαρά και φυσικά και εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα. Θα τους τα έπρηζα καθε μέρα. Απάντησέ μου όμως σε κάτι: αν δεν είχες κανένα πρόβλημα θα άλλαζες αυτοκίνητο μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα? Να μήν λάβεις υπόψιν σου ότι είμαστε εδω μέσα σχεδόν όλοι πορωμένοι με το Mav (Γράφουμε και ξαναγράφουμε λίστες ολόκληρες για τα υπέρ και τα κατά του αυτοκινήτου...) Να το σκεφτείς σαν ένας λογικός καταναλωτής που διέθεσε 30τόσα χιλιάρικα για μια αγορά που θα του κράταγε για 5 χρονια περίπου και θα τον <υπηρετούσε> χωρίς προβλήματα φυσικά.
Επίσης δεν αμφιβάλω και δεν απορρίπτω τις νέες αλλαγές που έγιναν στο νέο Mav. Αλλα πάντα μιλάμε για Facelift και όχι για ένα καινούργιο μοντέλο και για αυτό αλλαξα γνώμη.
Όσο αναφορά το τελευταίο τί θα έκανες αν του χρόνου έβγαινε το MY2006 facelift?
Θα το αλλαζες?

Παντα φιλικά
Mavericklover
Τελευταία επεξεργασία από MaverickLover και 12 Αύγ 2004, 12:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 12 Αύγ 2004, 10:41

Βρε συ MaverickLover, μας μπέρδεψες!
Αυτός με τα προβλήματα είμαι εγώ, ο Maverick4wd και όχι ο Iperodigos!
Aν θες να δεις αναλυτικά τα προβλήματά μου, τα έχω παλαιότερα γράψει στην σχετική ενότητα ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ κλπ.
Σχετικά με την ερώτησή σου αν θα το άλλαζα υπό κανονικές συνθήκες, η απάντησή είναι ΟΧΙ. Και τα 6.000 ευρώ είναι πολλά, και αν ήμουν ευχαριστημένος δεν θα είχα σοβαρό λόγο. Ούτως ή άλλως, όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, το μοτέρ 2.0 δεν με προβλημάτισε παρά σε ακραίες καταστάσεις. Βέβαια, τώρα που έχω το 2.3 η διαφορά είναι σημαντική σε ροπή και δύναμη. Αν βγει και αυτό προβληματικό, δεν θα περιμένω το ΜΥ2006, 2007 ή 2008. Θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω και θα πάρω κάτι άλλο.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 12 Αύγ 2004, 12:21

maverick4wd έγραψε:Βρε συ MaverickLover, μας μπέρδεψες!
Αυτός με τα προβλήματα είμαι εγώ, ο Maverick4wd και όχι ο Iperodigos!
Aν θες να δεις αναλυτικά τα προβλήματά μου, τα έχω παλαιότερα γράψει στην σχετική ενότητα ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ κλπ.
Σχετικά με την ερώτησή σου αν θα το άλλαζα υπό κανονικές συνθήκες, η απάντησή είναι ΟΧΙ. Και τα 6.000 ευρώ είναι πολλά, και αν ήμουν ευχαριστημένος δεν θα είχα σοβαρό λόγο. Ούτως ή άλλως, όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, το μοτέρ 2.0 δεν με προβλημάτισε παρά σε ακραίες καταστάσεις. Βέβαια, τώρα που έχω το 2.3 η διαφορά είναι σημαντική σε ροπή και δύναμη. Αν βγει και αυτό προβληματικό, δεν θα περιμένω το ΜΥ2006, 2007 ή 2008. Θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω και θα πάρω κάτι άλλο.


Μπερδευτηκα ! Sorry. Πρεπει να ειμαι ερωτευμενος .....(Διορθωσα την προηγούμενη παραθεση μου προς αποφυγην παρεξηγησεων)
Αν βγει και αυτο που εχεις προβληματικο ..... θα είσαι πολύ ατυχος. Τότε σου προτεινω το Toyota Land Cruiser.....


Φιλικα
Mavericklover
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες