Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ MAVERICK...?

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό juan » 12 Μαρ 2005, 01:08

MAVERICKios έγραψε:Στις χαμηλες δεν αλλαζει κατι δραματικα,ουτε ζεστη ουτε κρυο! Διαφορα βλεπεις οπως ειπα απο 3500 και πανω και ειδικοτερα διαπιστωνεις εντονη διαφορα στην εκκινηση απο σταση οπου η 1η ειναι αρκετα δυνατοτερη πλεον.Παντως.....η αυξηση ιπποδυναμης ειναι τετοια που συνηθιζεται.....γρηγορα!! Αυτη ειναι βεβαια η δικη μου αποψη!...


Δηλαδη αξιζει ο κοπος και το χρήμα ?
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

.

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 12 Μαρ 2005, 22:48

Αν παρουσιάσει προβλήματα (μακάρι να μην γίνει ποτέ) που θα τα παρουσιάσει?
Εγγύηση υπάρχει?
Για πόσα άλογα μιλάμε?
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 14 Μαρ 2005, 01:23

MAVERICKios έγραψε:Αυτος ειναι ο παραλληλος εγκεφαλος που συνδεεται στο ΜΑ.


Συνάδελφοι το παρκάτω link έχει κι αλλες πληροφορίες σχετικά με το chip: http://www.dastek.co.za/
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό bane_mav » 15 Μαρ 2005, 14:12

MaverickLover έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Αυτος ειναι ο παραλληλος εγκεφαλος που συνδεεται στο ΜΑ.


Συνάδελφοι το παρκάτω link έχει κι αλλες πληροφορίες σχετικά με το chip: http://www.dastek.co.za/


Πήγα στο συγκεκριμένο site από περιέργεια ρίξε μια ματιά ποιός είναι ο ντήλερ της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη... !!!!
Άβαταρ μέλους
bane_mav
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 08:53
Τοποθεσία: Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 18 Μαρ 2005, 16:09

juan έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Στις χαμηλες δεν αλλαζει κατι δραματικα,ουτε ζεστη ουτε κρυο! Διαφορα βλεπεις οπως ειπα απο 3500 και πανω και ειδικοτερα διαπιστωνεις εντονη διαφορα στην εκκινηση απο σταση οπου η 1η ειναι αρκετα δυνατοτερη πλεον.Παντως.....η αυξηση ιπποδυναμης ειναι τετοια που συνηθιζεται.....γρηγορα!! Αυτη ειναι βεβαια η δικη μου αποψη!...


Δηλαδη αξιζει ο κοπος και το χρήμα ?
Ολα ειναι σχετικα,για να μην επηρεασω και κανεναν αρνητικα ή θετικα,εγω δεν μετανοιωσα,αλλα η αλλαγη ειναι τετοιου μεγεθους (για μενα) που γρηγορα την συνηθιζεις,οποτε......ο καθενας οπως το κρινει!!
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Re: .

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 18 Μαρ 2005, 16:16

KONSTANTINOS έγραψε:Αν παρουσιάσει προβλήματα (μακάρι να μην γίνει ποτέ) που θα τα παρουσιάσει?
Εγγύηση υπάρχει?
Για πόσα άλογα μιλάμε?
Κωνσταντινε,για εγγυηση δεν το εψαξα....γιατι αν κατι δεν παει καλα,οπως εχω πει και παλιοτερα εδω Ελλαδα ειναι...και θα βρουμε ακρη αν χρειαστει κατι να γινει!!!Οσο για την ιπποδυναμη,μου ειπαν για 15 ιππους.....αλλα δεν μπορω να το πω με σιγουρια αυτο αν δεν το δω :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 29 Μαρ 2005, 23:22

Λοιπον,την Κυριακη εκανα ενα ταξιδι....αστραπη Θεσ/νικη-Μετσοβο.Μετα την μετατροπη,διαπιστωσα τα εξης. 1)Διατηρεις πιο ευκολα ταχυτητες 140-160 χλμ,2)Σε ορεινη διαδρομη ειναι μεν πιο σβελτο,αλλα μια το βαρος μια η κλιμακωση του κιβωτιου δεν αφηνουν πολλα περιθωρια βελτιωσης.Καποιες φορες η 3η ειναι λιγη και η 2η....απλως δεν μπορει να χρησιμοποιηθει,ειναι πολυ κοντη και πρακτικα αχρηστη,εκτος αν κατεβουν πολυ οι ταχυτητες.Και 3)η....εκπληξη ειναι η καταναλωση που με ταχυτητες 140-170+ εμεινε στα 13,5 λιτρα.Στο θεμα αυτο βεβαια θα επανερθω και με νεες μετρησεις,και σε διαδρομες στην πολη,αλλα και εκτος.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 27 Απρ 2005, 23:45

Ξέρετε τίποτα για το φίλτρο αέρος ανοιχτής χοάνης?
Κάποιος φίλος μου είπε οτι αν το αλλάξω θα έχω μεγαλύτερες επιδόσεις σε ροπή απο χαμηλά και πιό γρήγορες εκκινήσεις ...
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Lepes » 28 Απρ 2005, 07:56

Υστερα απο μια βολτα στο χωμα αρκετα απαιτητικη καταλαβα που υστερει το αμαξι μας..θελει αρκετη ροπη στις χαμηλες εκει πρεπει να βρουμε πως θα το φτιαξουμε γιατι διαβασα παραπανω οτι το chip στις χαμηλες δεν κανει καμια διαφορα.Τωρα για το φιλτρο αερος το σιγουρο ειναι οτι εχει καποιον θορυβο....
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 28 Απρ 2005, 14:48

Lepes έγραψε:Υστερα απο μια βολτα στο χωμα αρκετα απαιτητικη καταλαβα που υστερει το αμαξι μας..θελει αρκετη ροπη στις χαμηλες εκει πρεπει να βρουμε πως θα το φτιαξουμε γιατι διαβασα παραπανω οτι το chip στις χαμηλες δεν κανει καμια διαφορα.Τωρα για το φιλτρο αερος το σιγουρο ειναι οτι εχει καποιον θορυβο....


Ολη η ιστορια ειναι στο σασμαν .....θελει ενα γραναζι λιγοτερο η 1η αλλα που θα το φτιαξεις αυτο ....ε? που?
Δεν ειναι θεμα ουτε ιπποδυναμης ουτε ροπης....εννοω βεβαια πτι η ροπη σωστα χρειαζεται ,αλλα το σασμαν παιζει καθοριστικο ρολο.....

Εγω με το 3λιτρο με ροπη 270 σε μια ανηφοραραααα απο σταση τα βλεπω ολαααααα!!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 10 Μάιος 2005, 22:50

Νεοτερα,σχετικα με βελτιωση-κιτ-Καρανικολα.Η καταναλωση εχει σταθεροποιηθει στα 13,5 λ/100 χλμ σε οδηγηση μεσα-εξω.Δυσκολα να πεσει κατω απο αυτο,αλλα δεν καταναλωνει και παραπανω και ας κινησε με ταχυτητες 150-160 χλμ.Η διαφορα παντως ειναι οτι τωρα πας με 160-170 με πολυ ανεση και ο κοφτης ερχεται πολυ γρηγορα!.Κατι που ισως ειναι προβλημα,ειναι κατι σκορτσαρισματα σε χαμηλες στροφες με μεγαλες σχεσεις στο σαζμαν.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 11 Μάιος 2005, 01:14

MAVERICKios έγραψε:Νεοτερα,σχετικα με βελτιωση-κιτ-Καρανικολα.Η καταναλωση εχει σταθεροποιηθει στα 13,5 λ/100 χλμ σε οδηγηση μεσα-εξω.Δυσκολα να πεσει κατω απο αυτο,αλλα δεν καταναλωνει και παραπανω και ας κινησε με ταχυτητες 150-160 χλμ.Η διαφορα παντως ειναι οτι τωρα πας με 160-170 με πολυ ανεση και ο κοφτης ερχεται πολυ γρηγορα!.Κατι που ισως ειναι προβλημα,ειναι κατι σκορτσαρισματα σε χαμηλες στροφες με μεγαλες σχεσεις στο σαζμαν.


Δηλαδή μέχρι στιγμής ολα πάνε καλά χωρίς να έχεις κάποιο πρόβλημα με την τροποποίηση απο ότι βλέπω. Αξιζει τον κόπο τελικά να το τοποθετήσουμε?
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 11 Μάιος 2005, 12:20

MaverickLover έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Νεοτερα,σχετικα με βελτιωση-κιτ-Καρανικολα.Η καταναλωση εχει σταθεροποιηθει στα 13,5 λ/100 χλμ σε οδηγηση μεσα-εξω.Δυσκολα να πεσει κατω απο αυτο,αλλα δεν καταναλωνει και παραπανω και ας κινησε με ταχυτητες 150-160 χλμ.Η διαφορα παντως ειναι οτι τωρα πας με 160-170 με πολυ ανεση και ο κοφτης ερχεται πολυ γρηγορα!.Κατι που ισως ειναι προβλημα,ειναι κατι σκορτσαρισματα σε χαμηλες στροφες με μεγαλες σχεσεις στο σαζμαν.


Δηλαδή μέχρι στιγμής ολα πάνε καλά χωρίς να έχεις κάποιο πρόβλημα με την τροποποίηση απο ότι βλέπω. Αξιζει τον κόπο τελικά να το τοποθετήσουμε?
Εγω δεν το μετανοιωσα,αλλα ολα ειναι σχετικα,και με δεδομενο οτι δεν αλλαζει κατι φοβερα,απλως εχουμε μια αισθητη βελτιωση,το αφηνω στην κριση του καθενος.Ειναι αλλοστε και τα 600 περιπου ευρω,για αλλον λιγα και για αλλον πολλα.....
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 10 Ιουν 2005, 19:45

MAVERICKios έγραψε:
MaverickLover έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Νεοτερα,σχετικα με βελτιωση-κιτ-Καρανικολα.Η καταναλωση εχει σταθεροποιηθει στα 13,5 λ/100 χλμ σε οδηγηση μεσα-εξω.Δυσκολα να πεσει κατω απο αυτο,αλλα δεν καταναλωνει και παραπανω και ας κινησε με ταχυτητες 150-160 χλμ.Η διαφορα παντως ειναι οτι τωρα πας με 160-170 με πολυ ανεση και ο κοφτης ερχεται πολυ γρηγορα!.Κατι που ισως ειναι προβλημα,ειναι κατι σκορτσαρισματα σε χαμηλες στροφες με μεγαλες σχεσεις στο σαζμαν.


Δηλαδή μέχρι στιγμής ολα πάνε καλά χωρίς να έχεις κάποιο πρόβλημα με την τροποποίηση απο ότι βλέπω. Αξιζει τον κόπο τελικά να το τοποθετήσουμε?
Εγω δεν το μετανοιωσα,αλλα ολα ειναι σχετικα,και με δεδομενο οτι δεν αλλαζει κατι φοβερα,απλως εχουμε μια αισθητη βελτιωση,το αφηνω στην κριση του καθενος.Ειναι αλλοστε και τα 600 περιπου ευρω,για αλλον λιγα και για αλλον πολλα.....


ΜΑΒΕΡΙΚΙΕ ο Καρανικολας σουκαψε το αμαξι!!!!
κανε μουγκα μην το παρουνε χαμπαρι στην αντιπροσωπια και χασεις την εγγυηση!!! αντε γρηγορα με το 2.3 και καλα ταξιδια
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό maverickman » 10 Ιουν 2005, 20:13

iperodigos έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:
MaverickLover έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Νεοτερα,σχετικα με βελτιωση-κιτ-Καρανικολα.Η καταναλωση εχει σταθεροποιηθει στα 13,5 λ/100 χλμ σε οδηγηση μεσα-εξω.Δυσκολα να πεσει κατω απο αυτο,αλλα δεν καταναλωνει και παραπανω και ας κινησε με ταχυτητες 150-160 χλμ.Η διαφορα παντως ειναι οτι τωρα πας με 160-170 με πολυ ανεση και ο κοφτης ερχεται πολυ γρηγορα!.Κατι που ισως ειναι προβλημα,ειναι κατι σκορτσαρισματα σε χαμηλες στροφες με μεγαλες σχεσεις στο σαζμαν.


Δηλαδή μέχρι στιγμής ολα πάνε καλά χωρίς να έχεις κάποιο πρόβλημα με την τροποποίηση απο ότι βλέπω. Αξιζει τον κόπο τελικά να το τοποθετήσουμε?
Εγω δεν το μετανοιωσα,αλλα ολα ειναι σχετικα,και με δεδομενο οτι δεν αλλαζει κατι φοβερα,απλως εχουμε μια αισθητη βελτιωση,το αφηνω στην κριση του καθενος.Ειναι αλλοστε και τα 600 περιπου ευρω,για αλλον λιγα και για αλλον πολλα.....


ΜΑΒΕΡΙΚΙΕ ο Καρανικολας σουκαψε το αμαξι!!!!
κανε μουγκα μην το παρουνε χαμπαρι στην αντιπροσωπια και χασεις την εγγυηση!!! αντε γρηγορα με το 2.3 και καλα ταξιδια



? αυτο τωρα που κολλαει?
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες