Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ MAVERICK...?

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 11 Φεβ 2005, 00:00

Επανερχομαι,παροτι σε αλλη ενοτητα με.....απασχολησε το ενδεχομενο πωλησης του ΜΑ,σημερα μιλησα παλι με τον Καρανικολα :roll: :roll: :roll: .Μου ειπε οτι την Τριτη θα εχει το....περιβοητο κιτ.Συμφωνησαμε να μου το στειλει,μαζι με καποιες οδηγιες τοποθετησης.Εκτος απροοπτου θα το εχω και θα τοποθετηθει το ταχυτερο δυνατον!!Εννοειτε οτι θα σας ενημερωσω για καθε νεοτερο!!
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 11 Φεβ 2005, 00:53

MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι,παροτι σε αλλη ενοτητα με.....απασχολησε το ενδεχομενο πωλησης του ΜΑ,σημερα μιλησα παλι με τον Καρανικολα :roll: :roll: :roll: .Μου ειπε οτι την Τριτη θα εχει το....περιβοητο κιτ.Συμφωνησαμε να μου το στειλει,μαζι με καποιες οδηγιες τοποθετησης.Εκτος απροοπτου θα το εχω και θα τοποθετηθει το ταχυτερο δυνατον!!Εννοειτε οτι θα σας ενημερωσω για καθε νεοτερο!!



Αντε Maverickie να σαι καλα ....Όλοι πανω σου στηριζομαστε και περιμένουμε να μάθουμε νέα σου συντομα. Έπρεπε να κάνει καποιος την αρχή γιατι εγώ είμαι λίγο κότα σε τέτοια....Να ρωτησω και κάτι? θα το βάλεις μόνος σου? Όταν τον είχα πάρει τηλέφωνο πέρσι (τον Καρανικόλα) μου είχε πεί οτι χρειάζεται το αυτοκίνητο να το έχει για 5-6 ώρες εκει...και κόστος περιπου 500-600 ευρω...αλλο κίτ είναι αυτό που θα σου στείλει και τί ακριβώς θα κάνει?
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 11 Φεβ 2005, 21:15

MaverickLover έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι,παροτι σε αλλη ενοτητα με.....απασχολησε το ενδεχομενο πωλησης του ΜΑ,σημερα μιλησα παλι με τον Καρανικολα :roll: :roll: :roll: .Μου ειπε οτι την Τριτη θα εχει το....περιβοητο κιτ.Συμφωνησαμε να μου το στειλει,μαζι με καποιες οδηγιες τοποθετησης.Εκτος απροοπτου θα το εχω και θα τοποθετηθει το ταχυτερο δυνατον!!Εννοειτε οτι θα σας ενημερωσω για καθε νεοτερο!!



Αντε Maverickie να σαι καλα ....Όλοι πανω σου στηριζομαστε και περιμένουμε να μάθουμε νέα σου συντομα. Έπρεπε να κάνει καποιος την αρχή γιατι εγώ είμαι λίγο κότα σε τέτοια....Να ρωτησω και κάτι? θα το βάλεις μόνος σου? Όταν τον είχα πάρει τηλέφωνο πέρσι (τον Καρανικόλα) μου είχε πεί οτι χρειάζεται το αυτοκίνητο να το έχει για 5-6 ώρες εκει...και κόστος περιπου 500-600 ευρω...αλλο κίτ είναι αυτό που θα σου στείλει και τί ακριβώς θα κάνει?
Λοιπον,πριν απο καιρο ο Καρανικολας μου ειχε δωσει την τιμη που αναφερεις,τωρα μου ειπαν κατι για 400 ευρω????Τωρα κατι γινεται εδω αλλα δεν το ψαχνω!Ισως επεσε η τιμη,ισως δεν υπολογισε τοποθετηση,οτι και να ειναι παντως θα το μαθουμε....Τοποθετηση θα κανω εδω στην αντ/πεια μεσα,τα παιδια ειναι γνωστα και μαλλον θα με βολεψουν.Βεβαια ζητησα και θα μου σταλουν και καποιες οδηγιες τοποθετησης.Για να δουμε......τι θα δουμε.Απο οτι βλεπω μαλλον απλο μου διχνει το...σκηνικο,θα το κανω και οτι βρεξει ας κατεβασει...που λεει και ο λαος :twisted: :twisted: :twisted:
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό juan » 11 Φεβ 2005, 22:32

MAVERICKios έγραψε:
MaverickLover έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι,παροτι σε αλλη ενοτητα με.....απασχολησε το ενδεχομενο πωλησης του ΜΑ,σημερα μιλησα παλι με τον Καρανικολα :roll: :roll: :roll: .Μου ειπε οτι την Τριτη θα εχει το....περιβοητο κιτ.Συμφωνησαμε να μου το στειλει,μαζι με καποιες οδηγιες τοποθετησης.Εκτος απροοπτου θα το εχω και θα τοποθετηθει το ταχυτερο δυνατον!!Εννοειτε οτι θα σας ενημερωσω για καθε νεοτερο!!



Αντε Maverickie να σαι καλα ....Όλοι πανω σου στηριζομαστε και περιμένουμε να μάθουμε νέα σου συντομα. Έπρεπε να κάνει καποιος την αρχή γιατι εγώ είμαι λίγο κότα σε τέτοια....Να ρωτησω και κάτι? θα το βάλεις μόνος σου? Όταν τον είχα πάρει τηλέφωνο πέρσι (τον Καρανικόλα) μου είχε πεί οτι χρειάζεται το αυτοκίνητο να το έχει για 5-6 ώρες εκει...και κόστος περιπου 500-600 ευρω...αλλο κίτ είναι αυτό που θα σου στείλει και τί ακριβώς θα κάνει?
Λοιπον,πριν απο καιρο ο Καρανικολας μου ειχε δωσει την τιμη που αναφερεις,τωρα μου ειπαν κατι για 400 ευρω????Τωρα κατι γινεται εδω αλλα δεν το ψαχνω!Ισως επεσε η τιμη,ισως δεν υπολογισε τοποθετηση,οτι και να ειναι παντως θα το μαθουμε....Τοποθετηση θα κανω εδω στην αντ/πεια μεσα,τα παιδια ειναι γνωστα και μαλλον θα με βολεψουν.Βεβαια ζητησα και θα μου σταλουν και καποιες οδηγιες τοποθετησης.Για να δουμε......τι θα δουμε.Απο οτι βλεπω μαλλον απλο μου διχνει το...σκηνικο,θα το κανω και οτι βρεξει ας κατεβασει...που λεει και ο λαος :twisted: :twisted: :twisted:


Για να δούμε πως θα παέι ?

Εγω εχω αρχίσει να προσαρμόζομαι με την ιδέα των 124hp
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 12 Φεβ 2005, 11:37

juan έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:
MaverickLover έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι,παροτι σε αλλη ενοτητα με.....απασχολησε το ενδεχομενο πωλησης του ΜΑ,σημερα μιλησα παλι με τον Καρανικολα :roll: :roll: :roll: .Μου ειπε οτι την Τριτη θα εχει το....περιβοητο κιτ.Συμφωνησαμε να μου το στειλει,μαζι με καποιες οδηγιες τοποθετησης.Εκτος απροοπτου θα το εχω και θα τοποθετηθει το ταχυτερο δυνατον!!Εννοειτε οτι θα σας ενημερωσω για καθε νεοτερο!!



Αντε Maverickie να σαι καλα ....Όλοι πανω σου στηριζομαστε και περιμένουμε να μάθουμε νέα σου συντομα. Έπρεπε να κάνει καποιος την αρχή γιατι εγώ είμαι λίγο κότα σε τέτοια....Να ρωτησω και κάτι? θα το βάλεις μόνος σου? Όταν τον είχα πάρει τηλέφωνο πέρσι (τον Καρανικόλα) μου είχε πεί οτι χρειάζεται το αυτοκίνητο να το έχει για 5-6 ώρες εκει...και κόστος περιπου 500-600 ευρω...αλλο κίτ είναι αυτό που θα σου στείλει και τί ακριβώς θα κάνει?
Λοιπον,πριν απο καιρο ο Καρανικολας μου ειχε δωσει την τιμη που αναφερεις,τωρα μου ειπαν κατι για 400 ευρω????Τωρα κατι γινεται εδω αλλα δεν το ψαχνω!Ισως επεσε η τιμη,ισως δεν υπολογισε τοποθετηση,οτι και να ειναι παντως θα το μαθουμε....Τοποθετηση θα κανω εδω στην αντ/πεια μεσα,τα παιδια ειναι γνωστα και μαλλον θα με βολεψουν.Βεβαια ζητησα και θα μου σταλουν και καποιες οδηγιες τοποθετησης.Για να δουμε......τι θα δουμε.Απο οτι βλεπω μαλλον απλο μου διχνει το...σκηνικο,θα το κανω και οτι βρεξει ας κατεβασει...που λεει και ο λαος :twisted: :twisted: :twisted:


Για να δούμε πως θα παέι ?

Εγω εχω αρχίσει να προσαρμόζομαι με την ιδέα των 124hp



Μια λυση προχειρη μεν αλλα πολυ καλη δε! ειναι να βαλετε δισταση 225-70-16....και παντα 100ρα βενζινη......ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 12 Φεβ 2005, 13:43

iperodigos έγραψε:
juan έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:
MaverickLover έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι,παροτι σε αλλη ενοτητα με.....απασχολησε το ενδεχομενο πωλησης του ΜΑ,σημερα μιλησα παλι με τον Καρανικολα :roll: :roll: :roll: .Μου ειπε οτι την Τριτη θα εχει το....περιβοητο κιτ.Συμφωνησαμε να μου το στειλει,μαζι με καποιες οδηγιες τοποθετησης.Εκτος απροοπτου θα το εχω και θα τοποθετηθει το ταχυτερο δυνατον!!Εννοειτε οτι θα σας ενημερωσω για καθε νεοτερο!!



Αντε Maverickie να σαι καλα ....Όλοι πανω σου στηριζομαστε και περιμένουμε να μάθουμε νέα σου συντομα. Έπρεπε να κάνει καποιος την αρχή γιατι εγώ είμαι λίγο κότα σε τέτοια....Να ρωτησω και κάτι? θα το βάλεις μόνος σου? Όταν τον είχα πάρει τηλέφωνο πέρσι (τον Καρανικόλα) μου είχε πεί οτι χρειάζεται το αυτοκίνητο να το έχει για 5-6 ώρες εκει...και κόστος περιπου 500-600 ευρω...αλλο κίτ είναι αυτό που θα σου στείλει και τί ακριβώς θα κάνει?
Λοιπον,πριν απο καιρο ο Καρανικολας μου ειχε δωσει την τιμη που αναφερεις,τωρα μου ειπαν κατι για 400 ευρω????Τωρα κατι γινεται εδω αλλα δεν το ψαχνω!Ισως επεσε η τιμη,ισως δεν υπολογισε τοποθετηση,οτι και να ειναι παντως θα το μαθουμε....Τοποθετηση θα κανω εδω στην αντ/πεια μεσα,τα παιδια ειναι γνωστα και μαλλον θα με βολεψουν.Βεβαια ζητησα και θα μου σταλουν και καποιες οδηγιες τοποθετησης.Για να δουμε......τι θα δουμε.Απο οτι βλεπω μαλλον απλο μου διχνει το...σκηνικο,θα το κανω και οτι βρεξει ας κατεβασει...που λεει και ο λαος :twisted: :twisted: :twisted:


Για να δούμε πως θα παέι ?

Εγω εχω αρχίσει να προσαρμόζομαι με την ιδέα των 124hp



Μια λυση προχειρη μεν αλλα πολυ καλη δε! ειναι να βαλετε δισταση 225-70-16....και παντα 100ρα βενζινη......ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!


Το εχω κάνει ήδη. Εχω βαλει τα Goodyear AT/R 225-70-16 (γιατι δεν βγαινουν αλλα ελαστικα σε αυτην την διασταση). Ειμαι ικανοποιημένος πολυ σε αποδοση σε λασπη, χιόνια και χωμα. Στην ασφαλτο ειναι καλα και κανουν λιγο παραπανω θορυβο απο τα μαμισια που ειχα. Διαφορα σε αποδοση δεν εχω δει ιδιαιτερη και ας βαζω και BP Βενζινη 100 οκτανιων.
Θα επρεπε να εχει διαφορα σε αποδοση το 225 70 16 ? Εσυ τα εχεις αλλάξει?
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 14 Φεβ 2005, 15:59

MaverickLover έγραψε:
iperodigos έγραψε:
juan έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:
MaverickLover έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι,παροτι σε αλλη ενοτητα με.....απασχολησε το ενδεχομενο πωλησης του ΜΑ,σημερα μιλησα παλι με τον Καρανικολα :roll: :roll: :roll: .Μου ειπε οτι την Τριτη θα εχει το....περιβοητο κιτ.Συμφωνησαμε να μου το στειλει,μαζι με καποιες οδηγιες τοποθετησης.Εκτος απροοπτου θα το εχω και θα τοποθετηθει το ταχυτερο δυνατον!!Εννοειτε οτι θα σας ενημερωσω για καθε νεοτερο!!



Αντε Maverickie να σαι καλα ....Όλοι πανω σου στηριζομαστε και περιμένουμε να μάθουμε νέα σου συντομα. Έπρεπε να κάνει καποιος την αρχή γιατι εγώ είμαι λίγο κότα σε τέτοια....Να ρωτησω και κάτι? θα το βάλεις μόνος σου? Όταν τον είχα πάρει τηλέφωνο πέρσι (τον Καρανικόλα) μου είχε πεί οτι χρειάζεται το αυτοκίνητο να το έχει για 5-6 ώρες εκει...και κόστος περιπου 500-600 ευρω...αλλο κίτ είναι αυτό που θα σου στείλει και τί ακριβώς θα κάνει?
Λοιπον,πριν απο καιρο ο Καρανικολας μου ειχε δωσει την τιμη που αναφερεις,τωρα μου ειπαν κατι για 400 ευρω????Τωρα κατι γινεται εδω αλλα δεν το ψαχνω!Ισως επεσε η τιμη,ισως δεν υπολογισε τοποθετηση,οτι και να ειναι παντως θα το μαθουμε....Τοποθετηση θα κανω εδω στην αντ/πεια μεσα,τα παιδια ειναι γνωστα και μαλλον θα με βολεψουν.Βεβαια ζητησα και θα μου σταλουν και καποιες οδηγιες τοποθετησης.Για να δουμε......τι θα δουμε.Απο οτι βλεπω μαλλον απλο μου διχνει το...σκηνικο,θα το κανω και οτι βρεξει ας κατεβασει...που λεει και ο λαος :twisted: :twisted: :twisted:


Για να δούμε πως θα παέι ?

Εγω εχω αρχίσει να προσαρμόζομαι με την ιδέα των 124hp



Μια λυση προχειρη μεν αλλα πολυ καλη δε! ειναι να βαλετε δισταση 225-70-16....και παντα 100ρα βενζινη......ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!


Το εχω κάνει ήδη. Εχω βαλει τα Goodyear AT/R 225-70-16 (γιατι δεν βγαινουν αλλα ελαστικα σε αυτην την διασταση). Ειμαι ικανοποιημένος πολυ σε αποδοση σε λασπη, χιόνια και χωμα. Στην ασφαλτο ειναι καλα και κανουν λιγο παραπανω θορυβο απο τα μαμισια που ειχα. Διαφορα σε αποδοση δεν εχω δει ιδιαιτερη και ας βαζω και BP Βενζινη 100 οκτανιων.
Θα επρεπε να εχει διαφορα σε αποδοση το 225 70 16 ? Εσυ τα εχεις αλλάξει?


Εγω εχω το 3λιτρο με τα 203 αλογα και εχω βαλει διασταση 235-70-16 (δες γκαλερυ)........και σαφως εχω διαφορα τελικης προς τα πανω!!!!αλλα αν εβαζα και οχι 50-50 λαστιχο αλλα 80-20 τοτε θα ειχα ακομη μεγαλυτερη!!!(η τελικη μου με τζι πι ες ειναι 199-203χλμ πραγματικη!!!!με κοντερνα δειχνει 195......
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 14 Φεβ 2005, 19:54

Δεν μπορω να καταλάβω γιατι ενω εχουμε βάλει μεγαλύτερα ελαστικά εχουμε ποιό μεγάλη τελική. Όντως δεν είχα πρόβλημα στην τελική ταχύτητα τα 174 χλμ την ώρα που δείχνει το κοντέρ μέχρι τον κόφτη. Το φυσιολογικό είναι να υπάρχει μεγαλύτερη τριβή του ελαταστικού με το οδόστρωμα μιας και αλλάζει η διάσταση σε υψος και πλάτος αρα λοιπόν μεγαλύτερη κατανάλωση και απαίτησεις γενικά απο τον κινητήρα. Μπορείς να μου το εξηγήσεις? Γιατι δεν βάζουν τότε μεγαλύτερη διασταση απο το εργοστάσιο?
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 14 Φεβ 2005, 20:12

MaverickLover έγραψε:Δεν μπορω να καταλάβω γιατι ενω εχουμε βάλει μεγαλύτερα ελαστικά εχουμε ποιό μεγάλη τελική. Όντως δεν είχα πρόβλημα στην τελική ταχύτητα τα 174 χλμ την ώρα που δείχνει το κοντέρ μέχρι τον κόφτη. Το φυσιολογικό είναι να υπάρχει μεγαλύτερη τριβή του ελαταστικού με το οδόστρωμα μιας και αλλάζει η διάσταση σε υψος και πλάτος αρα λοιπόν μεγαλύτερη κατανάλωση και απαίτησεις γενικά απο τον κινητήρα. Μπορείς να μου το εξηγήσεις? Γιατι δεν βάζουν τότε μεγαλύτερη διασταση απο το εργοστάσιο?



δεν βαζουν στην Ελλαδα 235-70-16 γιατι στο 2λιτρο με 215-70-16 εχεις λιγοτερη καταναλωση και καπως πιο καλη επιταχυνση....το ιδιο στο 3λιτρο........μιας και ειχαν να συναγωνιστουν τα Ραβ...κτλοιπα.....
Στην Αμερικη ομως το μοντελο φορα 235-70-16........

Οσων αφορα την τελικη με την μεγαλυτερη διασταση.......οσο μεγαλυτερη ειναι αυτη τοσο πιο γρηγορα παει αρκει ο κινητηρας να μπορει να δωσει!!!!!το 3λιτρο ειναι φτιαγμενο για 235-70-16.......(βεβαια εγω απο την αρχη αλλαξα τα λαστιχα και στα 2 3λιτρα.....στο 1ο ειχα κανει με τα μαμισια 125χλμ.....και με το 2ο 34χλμ ωσπου να τα αλλαξω!!!γιατι ειχα δει τις διαστασεις στο ιντερνετ...
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 14 Φεβ 2005, 23:49

Το λαστιχο και ειδικα η διασταση του (αρα η διαμετρος του) παιζει σημαντικο ρολο σε οτι αφορα την ταχυτητα και την επιταχυνση.Οταν μικραινεις την διασταση εχεις καλυτερη επιταχυνση και μικροτερη τελικη.Το λαστιχο λειτουργει σαν να βαζαμε ενα αλλο σαζμαν.Βεβαια οι διαφορες δεν ειναι και τοσο μεγαλες.Παντως αν βαλεις ενα μεγαλο λαστιχο μπορεις να εχεις μεγαλυτερη τελικη αλλα σε αργοτερο χρονο,και με αυξηση καταναλωσης.Με αλλαγη διαστασης μπορει επισης-αναλογα με το αυτοκινητο-να αλλιωνονται οι ενδειξεις του κοντερ προς τα πανω ή κατω,οποτε και τα συμπερασματα ειναι αναλογα!!ΤΕΛΙΚΑ λεω να μην αλλαζουν τα λαστιχα εκτος ειδικων περιπτωσεων που θα συνοδευοντε και απο αλλες αντιστοιχες μετατροπες!!
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό bane_mav » 15 Φεβ 2005, 09:09

MAVERICKios έγραψε:Το λαστιχο και ειδικα η διασταση του (αρα η διαμετρος του) παιζει σημαντικο ρολο σε οτι αφορα την ταχυτητα και την επιταχυνση.Οταν μικραινεις την διασταση εχεις καλυτερη επιταχυνση και μικροτερη τελικη.Το λαστιχο λειτουργει σαν να βαζαμε ενα αλλο σαζμαν.Βεβαια οι διαφορες δεν ειναι και τοσο μεγαλες.Παντως αν βαλεις ενα μεγαλο λαστιχο μπορεις να εχεις μεγαλυτερη τελικη αλλα σε αργοτερο χρονο,και με αυξηση καταναλωσης.Με αλλαγη διαστασης μπορει επισης-αναλογα με το αυτοκινητο-να αλλιωνονται οι ενδειξεις του κοντερ προς τα πανω ή κατω,οποτε και τα συμπερασματα ειναι αναλογα!!ΤΕΛΙΚΑ λεω να μην αλλαζουν τα λαστιχα εκτος ειδικων περιπτωσεων που θα συνοδευοντε και απο αλλες αντιστοιχες μετατροπες!!


Πολύ σωστός Μαβερίκιε αν και απο την εμπειρία μου η διαφορά στις καταναλώσεις ανάλογα με το ελαστικό είναι πολύ σημαντικές, πολύ σημαντικότερες μάλλον από ότι στα άλλα σημεία. Σε οδηγική συμπεριφορά μόνο το μέγεθος του ελαστικού συνήθως δεν αρκεί για να δεις κάποια σημαντική διαφορά χωρίς άλλες μετατροπές. Πάντως αυτό που θα σας αφήσει έκπληκτους είναι η τεράστια διαφορά που κάνει στην κατανάλωση το οδόστρωμα (ξέρω δεν εξαρτάται απο μας) αλλά παρατηρήστε το σε κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό π.χ. Βόρεια Ιταλία που οι δρόμοι είναι σωστοί και δεν θα το πιστεύετε.

Αλέξης
Άβαταρ μέλους
bane_mav
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 08:53
Τοποθεσία: Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 15 Φεβ 2005, 12:24

Καλημέρα σε όλους,
Συμπληρώνω στο μήνυμα του iperodigou σχετικά με τα λάστιχα. Όντως στην Αμερική το αυτοκίνητο βγαίνει με 215/70/16, 225/70/15 και 235/70/16 (όπως ερχόταν το παλιό 3.0). Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να τα φορέσεις όλα. Το κοντέρ στο 2.0 με τα 215/70/16 το μέτρησα με GPS και έχανε στα 100 χλμ περίπου 7 χλμ και στα 179 χλμ (κόφτης) πέρίπου 11 χλμ, δηλαδή πραγματικά περίπου 168 χλμ, κοντά και στην επίσημη τελική των 166. Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και στο 2.3. Για τον λόγο αυτό, έβαλα τα ΤΟΥΟ OPEN COUNTRY (κούκλα λάστιχο, βεντούζα σε στεγνό - βρεγμένο - χώμα, μένει το χιόνι - πάγος να δω) σε διάσταση 235/70/16. Εντυπώσεις:
1. Τραίνο και πάλι τραίνο (όλοι ξέρουμε ότι τα μαμίσια έχουν πρόσφυση σαγιονάρας σε βρεγμένο πλακάκι!).
2. Τιμόνι στιβαρό και φρένο άγκυρα
3. Θόρυβος, ελάχιστη αύξηση, αισθητή μόνο μεταξύ 40-70 χλμ/ώρα
4. Κατανάλωση, μάλλον τα ίδια γιατί δεν το έχω μετρήσει με προσοχή αλλά αν ήταν κάτι φοβερό θα το είχα δει. Στον ανοιχτό δρόμο, με τα ίδια (πραγματικά) χλμ καίει λιγότερο γιατί το μοτέρ δουλεύει πιο χαμηλά.
5.Επιτάχυνση έχει κόψει λίγο στο ξεκίνημα μέχρι τις 3.000- 3.500 αλλά μετά απλώνει πιο καλά από τα παλιά λάστιχα.
6. Ρεπρίζ. Αν είσαι κάτω από 2.000 αργεί λίγο περισσότερο αλλά μετά τις 2.500 μαζεύει πιο γρήγορα τα χιλιόμετρα.
7. Το αυτοκίνητο πήρε 3 πόντους στη διάμετρο (άρα 1,5 στο ύψος), το μάγουλο και το τακούνι απορροφούν καλύτερα και πιο προοδευτικά τους κραδασμούς και είναι γενικά πιο άνετο στον κακό δρόμο. Ο σκελετός του λάστιχου είναι πιο ενισχυμένος (δείκτης 104 αντί 88 των "μαμά") και όταν ταξιδεύεις φορτωμένος έχει πολύ καλύτερη συμπεριφορά και δεν "σαπουνιάζει".
8. Το αυτοκίνητο δείχνει πιο μάχιμο και γέμισαν οι γυμνοί θόλοι.
9. Περίεργο: Ο κύκλος στροφής μίκρυνε και το τιμόνι κόβει καλύτερα, ενώ περίμενα το αντίθετο!

Γενικά, ό,τι δείχνει πια το κοντέρ είναι πολύ πιο κοντά στα πραγματικά χλμ. Από την άλλη πλευρά, θεωρώ αμελητέα την μικρή υστέρηση στην επιτάχυνση και στην ρεπριζ (τη τελική στον κόφτη πάλι την πιάνω άνετα) σχετικά με τα γενικότερα οφέλη που κέρδισε το αυτοκίνητο (πχ ύψος). Πιστεύω πάντως ότι στο 2.0 η διάσταση 235/70/16 θα έκοβε πολύ γιατί το μοτέρ είναι αισθητά πιο αδύναμο από το 2.3. Αν είχα κρατήσει το 2.0, θα έβαζα σίγουρα 215/75 ή 80/16 ή 225/70 ή 75/16 που δίνουν μεν ύψος χωρίς να αυξάνουν πολύ την μετωπική επιφάνεια.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 15 Φεβ 2005, 22:53

bane_mav έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Το λαστιχο και ειδικα η διασταση του (αρα η διαμετρος του) παιζει σημαντικο ρολο σε οτι αφορα την ταχυτητα και την επιταχυνση.Οταν μικραινεις την διασταση εχεις καλυτερη επιταχυνση και μικροτερη τελικη.Το λαστιχο λειτουργει σαν να βαζαμε ενα αλλο σαζμαν.Βεβαια οι διαφορες δεν ειναι και τοσο μεγαλες.Παντως αν βαλεις ενα μεγαλο λαστιχο μπορεις να εχεις μεγαλυτερη τελικη αλλα σε αργοτερο χρονο,και με αυξηση καταναλωσης.Με αλλαγη διαστασης μπορει επισης-αναλογα με το αυτοκινητο-να αλλιωνονται οι ενδειξεις του κοντερ προς τα πανω ή κατω,οποτε και τα συμπερασματα ειναι αναλογα!!ΤΕΛΙΚΑ λεω να μην αλλαζουν τα λαστιχα εκτος ειδικων περιπτωσεων που θα συνοδευοντε και απο αλλες αντιστοιχες μετατροπες!!


Πολύ σωστός Μαβερίκιε αν και απο την εμπειρία μου η διαφορά στις καταναλώσεις ανάλογα με το ελαστικό είναι πολύ σημαντικές, πολύ σημαντικότερες μάλλον από ότι στα άλλα σημεία. Σε οδηγική συμπεριφορά μόνο το μέγεθος του ελαστικού συνήθως δεν αρκεί για να δεις κάποια σημαντική διαφορά χωρίς άλλες μετατροπές. Πάντως αυτό που θα σας αφήσει έκπληκτους είναι η τεράστια διαφορά που κάνει στην κατανάλωση το οδόστρωμα (ξέρω δεν εξαρτάται απο μας) αλλά παρατηρήστε το σε κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό π.χ. Βόρεια Ιταλία που οι δρόμοι είναι σωστοί και δεν θα το πιστεύετε.

Αλέξης


Εγω έβαλα από 225/70/15 το 225/75/15 ...

Πολύ καλά φρένα , χιόνι , βροχή ....
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 16 Φεβ 2005, 01:36

juan έγραψε:
bane_mav έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Το λαστιχο και ειδικα η διασταση του (αρα η διαμετρος του) παιζει σημαντικο ρολο σε οτι αφορα την ταχυτητα και την επιταχυνση.Οταν μικραινεις την διασταση εχεις καλυτερη επιταχυνση και μικροτερη τελικη.Το λαστιχο λειτουργει σαν να βαζαμε ενα αλλο σαζμαν.Βεβαια οι διαφορες δεν ειναι και τοσο μεγαλες.Παντως αν βαλεις ενα μεγαλο λαστιχο μπορεις να εχεις μεγαλυτερη τελικη αλλα σε αργοτερο χρονο,και με αυξηση καταναλωσης.Με αλλαγη διαστασης μπορει επισης-αναλογα με το αυτοκινητο-να αλλιωνονται οι ενδειξεις του κοντερ προς τα πανω ή κατω,οποτε και τα συμπερασματα ειναι αναλογα!!ΤΕΛΙΚΑ λεω να μην αλλαζουν τα λαστιχα εκτος ειδικων περιπτωσεων που θα συνοδευοντε και απο αλλες αντιστοιχες μετατροπες!!


Πολύ σωστός Μαβερίκιε αν και απο την εμπειρία μου η διαφορά στις καταναλώσεις ανάλογα με το ελαστικό είναι πολύ σημαντικές, πολύ σημαντικότερες μάλλον από ότι στα άλλα σημεία. Σε οδηγική συμπεριφορά μόνο το μέγεθος του ελαστικού συνήθως δεν αρκεί για να δεις κάποια σημαντική διαφορά χωρίς άλλες μετατροπές. Πάντως αυτό που θα σας αφήσει έκπληκτους είναι η τεράστια διαφορά που κάνει στην κατανάλωση το οδόστρωμα (ξέρω δεν εξαρτάται απο μας) αλλά παρατηρήστε το σε κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό π.χ. Βόρεια Ιταλία που οι δρόμοι είναι σωστοί και δεν θα το πιστεύετε.

Αλέξης


Εγω έβαλα από 225/70/15 το 225/75/15 ...

Πολύ καλά φρένα , χιόνι , βροχή ....



Εγώ έβαλα 225/70/16 All Terain (Goodyear AT/R). Όπως ανέφερα και παραπάνω το αυτοκίνητο είναι πιό σταθερό, πιό ανετο στο ταξίδι και εκτός δρόμου πιό ελεγχόμενο και δυνατό. Πάρα πολύ καλή απόδοση σε πάγο και χιόνι και φυσικά αψογα σε λάσπη και αμμο. Έχω όμως λίγο θόρυβο παραπάνω όταν κινούμε με ταχύτητα 30-80 χλμ την ώρα σε ασφαλτο, αλλα δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό bane_mav » 17 Φεβ 2005, 12:29

MaverickLover έγραψε:
juan έγραψε:
bane_mav έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Το λαστιχο και ειδικα η διασταση του (αρα η διαμετρος του) παιζει σημαντικο ρολο σε οτι αφορα την ταχυτητα και την επιταχυνση.Οταν μικραινεις την διασταση εχεις καλυτερη επιταχυνση και μικροτερη τελικη.Το λαστιχο λειτουργει σαν να βαζαμε ενα αλλο σαζμαν.Βεβαια οι διαφορες δεν ειναι και τοσο μεγαλες.Παντως αν βαλεις ενα μεγαλο λαστιχο μπορεις να εχεις μεγαλυτερη τελικη αλλα σε αργοτερο χρονο,και με αυξηση καταναλωσης.Με αλλαγη διαστασης μπορει επισης-αναλογα με το αυτοκινητο-να αλλιωνονται οι ενδειξεις του κοντερ προς τα πανω ή κατω,οποτε και τα συμπερασματα ειναι αναλογα!!ΤΕΛΙΚΑ λεω να μην αλλαζουν τα λαστιχα εκτος ειδικων περιπτωσεων που θα συνοδευοντε και απο αλλες αντιστοιχες μετατροπες!!


Πολύ σωστός Μαβερίκιε αν και απο την εμπειρία μου η διαφορά στις καταναλώσεις ανάλογα με το ελαστικό είναι πολύ σημαντικές, πολύ σημαντικότερες μάλλον από ότι στα άλλα σημεία. Σε οδηγική συμπεριφορά μόνο το μέγεθος του ελαστικού συνήθως δεν αρκεί για να δεις κάποια σημαντική διαφορά χωρίς άλλες μετατροπές. Πάντως αυτό που θα σας αφήσει έκπληκτους είναι η τεράστια διαφορά που κάνει στην κατανάλωση το οδόστρωμα (ξέρω δεν εξαρτάται απο μας) αλλά παρατηρήστε το σε κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό π.χ. Βόρεια Ιταλία που οι δρόμοι είναι σωστοί και δεν θα το πιστεύετε.

Αλέξης


Εγω έβαλα από 225/70/15 το 225/75/15 ...

Πολύ καλά φρένα , χιόνι , βροχή ....



Εγώ έβαλα 225/70/16 All Terain (Goodyear AT/R). Όπως ανέφερα και παραπάνω το αυτοκίνητο είναι πιό σταθερό, πιό ανετο στο ταξίδι και εκτός δρόμου πιό ελεγχόμενο και δυνατό. Πάρα πολύ καλή απόδοση σε πάγο και χιόνι και φυσικά αψογα σε λάσπη και αμμο. Έχω όμως λίγο θόρυβο παραπάνω όταν κινούμε με ταχύτητα 30-80 χλμ την ώρα σε ασφαλτο, αλλα δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα....


Να συγκρίνουμε ομως ίδια λάστιχα αν αλλάξεις τύπο ελαστικού μάρκα και είναι καινούργιο είναι δεδομένο ότι θα έχεις αλλαγή στην συμπεριφορά, αυτό που ήθελα να πω είναι ότι μόνο η διάσταση δεν φτάνει για να δεις μεγάλες αλλαγές. Οπως είχα γράψει και παλιότερα αν και οδηγώ πολλά χρόνια(17) έχω οδηγήσει πολλά αμάξια και στο εξωτερικό αλλά ήταν εταιρικά ή ενοικιαζόμενα οπότε δεν είχα τη δυνατότητα να πειραματιστώ σε μάρκες και είδη ελαστικών. Αντίθετα στα δίκυκλα εμπιστευόμουν με τυφλά μάτια τη Μισελέν (και μετά τη Μετζελερ για άλλα terain). Πάντως εκεί που έπαθα πλάκα με την οδήγηση ήταν στη Γερμανία πάνε με 10 πόντους χιόνι λες και είναι ψιλόβροχο τρέχουν σαν τρελλοί (έχουν την εμπειρία αλλά και τα κατάληλα εργαλεία βέβαια) :)
Άβαταρ μέλους
bane_mav
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 08:53
Τοποθεσία: Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες

cron