Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ MAVERICK...?

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 20 Αύγ 2004, 01:07

Για τους φιλους απο Αθηνα,μηπως γνωριζει κανεις κατι για Μπουλεκο-Wolf?Καποτε ασχολουνταν με βελτιωσεις Φορντ,νομιζω σαν αντ/πος επισημου βελτιωτη.Μπορει να τον βρειτε και με το ονομα Nasmania νομιζω.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό juan » 17 Σεπ 2004, 15:43

Μήπως υπάρχει κάποιο νεότερο σχετικά με αυτό ?

mavlover :
Αυτό που εγώ ξέρω είναι ότι θα έρθει από την Αμερική chip ''φτιαγμένο'' για το 2λιτρο που θα βγάζει τους 153 ιππους του 2.3. Θα τοποθετείται απο την FORD Motor Hellas και θα συνεχίζει η εγγύηση.


Μας έχει φάει η αγωνία :P
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό mavlover » 18 Σεπ 2004, 00:22

Εγώ τι παραπάνω να ξέρω ? Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι είναι επίσημη ανακοίνωση της FORD Werke AG. Πάρτε την FORD Motor Hellas και ρωτήστε..>!!!
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 01 Οκτ 2004, 18:35

Mia λυση για περισοτερο γκαζι ειναι παντα να βαζετε 100αρα βενζινη,απλη και πιο οικονομικη απο τις σιγουρα 3000ευρω του κιτ βελτιωσης του κινητηρα!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 01 Οκτ 2004, 18:58

iperodigos έγραψε:Mia λυση για περισοτερο γκαζι ειναι παντα να βαζετε 100αρα βενζινη,απλη και πιο οικονομικη απο τις σιγουρα 3000ευρω του κιτ βελτιωσης του κινητηρα!!


3000 ευρω !!!!!????
Σοβαρα μιλας. Τοσο κάνει?
Απο την αρχη που πηρα το αυτοκίνητο βαζω την 100αρα την BP απο συγκεκριμένα βενζινάδικα. Τη διαφορα δεν μπορω να την καταλαβω βεβαια αλλα το αυτοκίνητο είναι γενικά σβέλτο σε τελικές και επιταχύνσεις...οπότε τι να κάνουμε με το τσιπ. Εγω πιστευω πως τα πραγματα δεν θα ειναι τοσο απλα. Ενταξει βαζουμε το τσιπ και ξαφνικά έχουμε 25 αλογα παραπάνω... Δεν θα πρέπει να γίνουν μετά και οι απαραίτητες βελτιώσεις σε μηχανη στα δεσίματά της, στην αναβάθμιση των φρένων, στις πιέσεις λαδιών νερών και σύναφή? Ο κινητήρας και το αμάξωμα είναι ρυθμισμένος απο τη μάνα του να συγκρατεί 124 αλογα και όχι 150 καταλαβαίνετε τι εννοώ.... Μας βλέπω σε κανένα φανάρι εκεί που ξεκινάμε και φορτσάρουμε στην ευθεία να φέυγουν πιστόνια, μπράτσα, δυναμό, λουριά και να γίνεται της μουρλής.... :lol: :lol: :lol:
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό vaggos » 03 Οκτ 2004, 09:27

το αυτοκίνητο είναι γενικά σβέλτο σε τελικές και επιταχύνσεις...οπότε τι να κάνουμε με το τσιπ.

Μια προσωπική επισήμανση, συμφωνώντας με τον φίλο MaverickLover.
Στο ξεκίνημα ασφαλώς και είναι σβέλτο. Και χωρίς ιδιαίτερη πίεση. Μεχρι τις 4.000 στροφές γέμισμα. Οδηγούσα ένα αρκετά γρήγορο αυτοκίνητο πριν (xsara 2 lt) και ομολογώ ότι για το βάρος του και την ιπποδύναμή του με έχει εντυπωσιάσει. Εκεί που σίγουρα υστερεί είναι στον εθνικό δρόμο με ταχύτητα γύρω στα 120 km και φορτωμένο σχετικά. Σε κάποιο προσπέρασμα σε ανηφορικό δρόμο. Ακόμα και με κατέβασμα από πέμπτη σε τετάρτη δείχνει ότι δεν αποκρίνεται αμέσως. Εγώ μέσα στην πόλη χρησιμοποιώ απλή βενζίνη και σπάνια να βάλω την κατοστάρα γιατί απλούστατα όσεσ φορές έβαλα δεν είδα διαφορά.. Οσο για το κιτ, σίγουρα και θα κοστίζει και θα δημιουργήσει προβλήματα. "Ισως και τρύπημα στο καπό από κανένα ... πιστόνι". Εξάλλου όσοι σε διάφορα αυτοκίνητα έδωσαν παραπάνω ισχύ, και ξεπαραδιάστηκαν και πραγματοποιούσαν αλλεπάληλες επισκέψεις στο συνεργείο, για πολλούς και διάφορους λόγους.
Αυτό όμως που ήθελα να επισημάνω, είναι η παντελής απουσία της μαμάς "ford".
Kάποιος από το γραφέιο τύπου θα έπρεπε να βλέπει ο forum και γιατί όχι να μας απαντά. Αλλά όλες οι εταιρείες έτσι είναι. Το μόνο που βλέπουν είναι πως να πουλήσουν τα αυτοκίνητά τους και πως να μας τα παίρνουν μετά με το service.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 11 Οκτ 2004, 17:33

Εχει στειλει κανεις email στην FORD σχετικα με το θεμα αυξησης-ιπποδυναμης??Μηπως αντι να περιμενουμε να μας βρουνε αυτοι μπορουμε εμεις απο εδω να κανουμε κατι σαν...ομαδικη επιστολη διαμαρτυριας,που ξερεις...δεν χανουμε και τιποτα!!Δεν δειχνουν να μην ειναι γρηγοροι στις αντιδρασεις τους...σε 1,5 χρονο 2 φορες βελτιωσαν το ΜΑ ας κανουν κατι και για μας τους...ημιβελτιωμενους.Εδω κατι αντ/ειες Subaru-Hyundai-Nissan...και αλλες αναλαμβανουν πρωτοβουλια και βελτιωνουν μοντελα τους μονο για την ελληνικη αγορα!!! η Φορντ με τοση εμπειρια και απο αγωνες ΔΕΝ μπορει να δωσει λιγη δυναμη σε ενα τετοιο κινητηρα???δεν ειναι πια Honda s-2000...σκασμενος!Και για να τελειωσω,μπορει να μου λυσει κανεις την απορια...κινητηρας mondeo 2,0 με 145 ιππους....δεν βολευε να τον εβαζαν να τελειωναμε....ΑΥΤΑ :D :D :D
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 18 Ιαν 2005, 00:01

Επανερχομαι.....στο προβλημα που δεν βρισκω λυση!!!Πηρα τηλ.τον Καρανικολα και του ζητησα να μου στειλει το κιτ.Μου ειπε πως δεν υπαρχει διαθεσιμο για τις επομενες 2 εβδομαδες??? 400 ευρω και 15......ιππους,τα γνωστα δηλαδη.Θα δω τι θα κανω.Τι γινεται???τοση ζητηση υπαρχει ή τελειωσαμε...με τον ερχομο του 2,3???
Θα επανελθω παντως με την τοποθετηση του περιβοητου κιτ που δεν εχουμε βρει ουτε ΕΝΑΝ να το εχει...εμπιστευτει :D :D :D
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό juan » 18 Ιαν 2005, 22:55

MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι.....στο προβλημα που δεν βρισκω λυση!!!Πηρα τηλ.τον Καρανικολα και του ζητησα να μου στειλει το κιτ.Μου ειπε πως δεν υπαρχει διαθεσιμο για τις επομενες 2 εβδομαδες??? 400 ευρω και 15......ιππους,τα γνωστα δηλαδη.Θα δω τι θα κανω.Τι γινεται???τοση ζητηση υπαρχει ή τελειωσαμε...με τον ερχομο του 2,3???
Θα επανελθω παντως με την τοποθετηση του περιβοητου κιτ που δεν εχουμε βρει ουτε ΕΝΑΝ να το εχει...εμπιστευτει :D :D :D


Άντε να δούμε !!

Να σου πω την αλήθεια το έχω παρεί απόφαση . Ο Βασικός λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο έχει στηθεί για 124 άλογα και όχι για 140 !! Ενοώ φρένα , κρατήματα etc
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 19 Ιαν 2005, 12:24

juan έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι.....στο προβλημα που δεν βρισκω λυση!!!Πηρα τηλ.τον Καρανικολα και του ζητησα να μου στειλει το κιτ.Μου ειπε πως δεν υπαρχει διαθεσιμο για τις επομενες 2 εβδομαδες??? 400 ευρω και 15......ιππους,τα γνωστα δηλαδη.Θα δω τι θα κανω.Τι γινεται???τοση ζητηση υπαρχει ή τελειωσαμε...με τον ερχομο του 2,3???
Θα επανελθω παντως με την τοποθετηση του περιβοητου κιτ που δεν εχουμε βρει ουτε ΕΝΑΝ να το εχει...εμπιστευτει :D :D :D


Άντε να δούμε !!

Να σου πω την αλήθεια το έχω παρεί απόφαση . Ο Βασικός λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο έχει στηθεί για 124 άλογα και όχι για 140 !! Ενοώ φρένα , κρατήματα etc


Φίλε Juan,
Αν για αυτό τον λόγο δεν κάνεις την βελτίωση, έχεις λάθος διότι το αυτοκίνητο είναι στημένο για 200 άλογα και όχι για 124 αφού φρένα, αμάξωμα και αναρτήσεις είναι ίδιες με το 3.0. Άσε που τα φρένα είναι όντως δυνατά αφού το 3.0 είναι και αυτόματο. Θα δεχόμουν όμως μία ένσταση για την αντοχή του δίσκου-πλατό γιατί αυτός όντως είναι για 124 άλογα αφού το 3.0 δεν βγαίνει χειροκίνητο
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 19 Ιαν 2005, 20:26

maverick4wd έγραψε:
juan έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι.....στο προβλημα που δεν βρισκω λυση!!!Πηρα τηλ.τον Καρανικολα και του ζητησα να μου στειλει το κιτ.Μου ειπε πως δεν υπαρχει διαθεσιμο για τις επομενες 2 εβδομαδες??? 400 ευρω και 15......ιππους,τα γνωστα δηλαδη.Θα δω τι θα κανω.Τι γινεται???τοση ζητηση υπαρχει ή τελειωσαμε...με τον ερχομο του 2,3???
Θα επανελθω παντως με την τοποθετηση του περιβοητου κιτ που δεν εχουμε βρει ουτε ΕΝΑΝ να το εχει...εμπιστευτει :D :D :D


Άντε να δούμε !!

Να σου πω την αλήθεια το έχω παρεί απόφαση . Ο Βασικός λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο έχει στηθεί για 124 άλογα και όχι για 140 !! Ενοώ φρένα , κρατήματα etc




Φίλε Juan,
Αν για αυτό τον λόγο δεν κάνεις την βελτίωση, έχεις λάθος διότι το αυτοκίνητο είναι στημένο για 200 άλογα και όχι για 124 αφού φρένα, αμάξωμα και αναρτήσεις είναι ίδιες με το 3.0. Άσε που τα φρένα είναι όντως δυνατά αφού το 3.0 είναι και αυτόματο. Θα δεχόμουν όμως μία ένσταση για την αντοχή του δίσκου-πλατό γιατί αυτός όντως είναι για 124 άλογα αφού το 3.0 δεν βγαίνει χειροκίνητο


Δεν εχω παρα να συμφωνησω μαζι σου. Οντως ετσι ειναι μονο για το δισκο πλατω θα υπαρχει προβλημα. Αλλα ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΦΟΒΑ? Μαλλον κανενας....
Τελευταία επεξεργασία από MaverickLover και 24 Ιαν 2005, 00:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 22 Ιαν 2005, 00:55

Συμφωνω με την αποψη οτι το ΜΑ των 124 ιππων μπορει ανετα χωρις αλλαγες να εχει και 140 ιππους.Το θεμα ειναι τι ιπποι ειναι αυτοι????οι επιπλεον??? Μπορει να ειναι μονο στα...χαρτια οποτε τοτε σιγουρα δεν εχουμε προβλημα.Εγω παντως το εχω αποφασισει και ειναι θεμα διαδικαστικο να κανω την μετατροπη.Περιμενω να φερει το κιτ και να μου το στειλει! Αν γινει αυτο θα σας ενημερωσω.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 04 Φεβ 2005, 21:03

Βρεθηκα σημερα σε εναν πελάτη μου ο οποίος ασχολειται με βελτιώσεις σε κινητηρες αυτοκινητων.
Μου προτεινε να αλλαξει τα μπουζοκαλωδια και το φιλτρο αερος βαζοντας καλυτερης ποιοτητας κλπ....
Ειπε οτι θα μου αυξήσει την ροπη του αυτοκινητου απο χαμηλα...
Εχετε κατι υποψιν σας ή ειναι κατι επικινδυνο για το αμαξι?
Θα μου δωσει προσφορα την εβδομαδα που μας ερχεται για να σας πω και τι μαρκες υλικών θα χρησιμοποιήσει.
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 08 Φεβ 2005, 00:20

Η γνωμη μου ειναι πως με αυτες τις αλλαγες το κερδος ειναι ελαχιστο.Φιλτρο εχω αλλαξει αλλα το αποτελεσμα ειναι μαλλον μονο ψυχολογικης....φυσεως.Πας δηλαδη καλυτερα μονο με την ιδεα σου!!!Τα καλωδια κανουν καποια διαφορα,αλλα νομιζω αυτο ισχυει μονο για κινητηρες υψηλωνεπιδοσεων οπου ζηταμε το τελοιοτερο δυνατο αποτελεσμα.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 08 Φεβ 2005, 10:07

MAVERICKios έγραψε:Η γνωμη μου ειναι πως με αυτες τις αλλαγες το κερδος ειναι ελαχιστο.Φιλτρο εχω αλλαξει αλλα το αποτελεσμα ειναι μαλλον μονο ψυχολογικης....φυσεως.Πας δηλαδη καλυτερα μονο με την ιδεα σου!!!Τα καλωδια κανουν καποια διαφορα,αλλα νομιζω αυτο ισχυει μονο για κινητηρες υψηλωνεπιδοσεων οπου ζηταμε το τελοιοτερο δυνατο αποτελεσμα.


Γεγονος ειναι οτι με εναν συνδιασμο καλωδιων φιλτρου και καλησ βενζινης (ισως προσθετοντας και ενα βελτιωτικο οκτανιων) θα δεις μια διαφορα ........
βαλε παντα 100 οκτανια και μην κανεις καμια αλλαγη..........κρατα τα λεφτα σου και παρε με 28-30 χιλιαδες ενα 3.0....η ενα 2.3 καινπουργιο....ασε τις αλλαγες για τον επομενο.....
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες