Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ

Συντονιστής: SUVord

συχνοτητα εμφανισης βλαβων

Ιμαντας δυναμο
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Διαρροες γενικα
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τριξιματα στα παραθυρα
10
53%
Συμπλεκτης
5
26%
Σκουριες
4
21%
 
Σύνολο ψήφων : 19

Δημοσίευσηαπό larrymav » 24 Ιαν 2005, 07:26

iperodigos έγραψε:
larrymav έγραψε:
maverick4wd έγραψε:Πήρα το 2.3 full extra από Κοντέλλη. Πείτε καμιά γνώμη για το μοντέλο?


Πολύ καλή επιλογή. Και 'γω από το 2.0 πήγα στο 2.3.
Όταν το πάρεις και κάνεις τα πρώτα 1.000 χλμ, θέλω να μας γράψεις αν παρατηρείς τα εξής:
1. Όταν είναι κρύο το πρωί, η δευτέρα μπαίνει με δυσκολία (ή άλλη ταχύτητα)?
2. Σε απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου, τα φώτα τρέμουν?
3. Ακούς τριγμούς από τα πλαίσια των εμπρός παραθύρων?
Αυτά είναι τα μόνα "προβλήματα" που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα (8.000 χλμ).
Επίσης, μην σε παραξενέψουν τα ακόλουθα (είναι φυσιολογικά):
1. Τα φρένα μέχρι να στρώσουν μπορεί περιστασικά να σφυρίζουν στην πορεία.
2. Η ανάρτηση στα σαμαράκια είναι σχετικά ξερή και με γρήγορο πέρασμα χτυπάει η μπροστινή. Το ίδιο και όταν κατεβαίνεις απότομα τα πεζοδρόμια.
3. Σε κακό χωματόδρομο χτυπάει η κολώνα του τιμονιού.
Κατά τα λοιπά, σου εύχομαι να το χαρείς με πολλά ταξίδια εντός και εκτός δρόμου. Συμβουλή: Στην Αθήνα και στην κίνηση ταλαιπωρείται. Μην "σπας" την πρώτη ταχύτητα.


Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Αντε και να μπεί ο χρόνος να το δοκιμάσω κι από χέρι :o


Χρονια πολλα!!!
1)τα φρενα στο δικο μου ποτε δεν σφυριξαν.
2)δεν ειναι ξερη η αναρτηση αλλα η μπαρα στηριξης κοπαναει η οποια δεν ηπυρχε στο προηγουμενο
3)επισης,,,,,,,,αλλα την νιωθεις στο τιμονι
τα φωτα τρεμουν πολυ οχι λιγο,,,παντα, και δεν διορθωνεται...οπως επισης και το τριξιμο στα παραθηρα......
κατα τα αλλα......ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ SUV μεχρι 35.000ευρω......με ανταγωνιστη μονο το ΦΟΡΕΣΤΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΡΕΝΤΟ....[/quote]


ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ
ΜΑΒ2.3 ΜΕ 1800 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ

1. ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΑ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
2. ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
3. ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΡΕΜΟΥΝ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΕΣ (ΑΥΤΟ ΔΕ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?)
4. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΙΓΜΟΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ

ΑΥΤΑ...
ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ PARKING ALARM?
larrymav
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 23 Δεκ 2004, 12:38
Τοποθεσία: Νεα Σμύρνη

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 24 Ιαν 2005, 18:04

larrymav έγραψε:
iperodigos έγραψε:
larrymav έγραψε:
maverick4wd έγραψε:Πήρα το 2.3 full extra από Κοντέλλη. Πείτε καμιά γνώμη για το μοντέλο?


Πολύ καλή επιλογή. Και 'γω από το 2.0 πήγα στο 2.3.
Όταν το πάρεις και κάνεις τα πρώτα 1.000 χλμ, θέλω να μας γράψεις αν παρατηρείς τα εξής:
1. Όταν είναι κρύο το πρωί, η δευτέρα μπαίνει με δυσκολία (ή άλλη ταχύτητα)?
2. Σε απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου, τα φώτα τρέμουν?
3. Ακούς τριγμούς από τα πλαίσια των εμπρός παραθύρων?
Αυτά είναι τα μόνα "προβλήματα" που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα (8.000 χλμ).
Επίσης, μην σε παραξενέψουν τα ακόλουθα (είναι φυσιολογικά):
1. Τα φρένα μέχρι να στρώσουν μπορεί περιστασικά να σφυρίζουν στην πορεία.
2. Η ανάρτηση στα σαμαράκια είναι σχετικά ξερή και με γρήγορο πέρασμα χτυπάει η μπροστινή. Το ίδιο και όταν κατεβαίνεις απότομα τα πεζοδρόμια.
3. Σε κακό χωματόδρομο χτυπάει η κολώνα του τιμονιού.
Κατά τα λοιπά, σου εύχομαι να το χαρείς με πολλά ταξίδια εντός και εκτός δρόμου. Συμβουλή: Στην Αθήνα και στην κίνηση ταλαιπωρείται. Μην "σπας" την πρώτη ταχύτητα.


Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Αντε και να μπεί ο χρόνος να το δοκιμάσω κι από χέρι :o


Χρονια πολλα!!!
1)τα φρενα στο δικο μου ποτε δεν σφυριξαν.
2)δεν ειναι ξερη η αναρτηση αλλα η μπαρα στηριξης κοπαναει η οποια δεν ηπυρχε στο προηγουμενο
3)επισης,,,,,,,,αλλα την νιωθεις στο τιμονι
τα φωτα τρεμουν πολυ οχι λιγο,,,παντα, και δεν διορθωνεται...οπως επισης και το τριξιμο στα παραθηρα......
κατα τα αλλα......ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ SUV μεχρι 35.000ευρω......με ανταγωνιστη μονο το ΦΟΡΕΣΤΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΡΕΝΤΟ....



ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ
ΜΑΒ2.3 ΜΕ 1800 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ

1. ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΑ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
2. ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
3. ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΡΕΜΟΥΝ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΕΣ (ΑΥΤΟ ΔΕ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?)
4. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΙΓΜΟΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ

ΑΥΤΑ...
ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ PARKING ALARM?[/quote]

και παρκινγκ κοντρολ θα βαλεις και τσεκ τεμπ θα βαλεις ......στο 2106208707........
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Re: radiocd 6006 - προβλημα στο ρελαντι. -ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό bane_mav » 24 Ιαν 2005, 19:39

maverickman έγραψε::evil: ...αρχισαν τα οργανα ειναι η πρωτη σκεψη που διαπερνα το μυαλο μου,αλλα προσπαθω να το αντιμετωπισω με ψυχραιμια.....λοιπον:

radiocd 6006(εξαδισκο) δωρο :roll: απο τον πωλητη γιατι του αρεσε η φατσα μου...(και γιατι του πηρα και ενα fusion μαζι)
Το προβλημα ειναι στο cd που μολισ παρει δισκο απο την αποθηκη ακουγετε σαν να σερνεται ο δισκος πανω σε καποια επιφανεια
Αληθεια το ξερετε οτι εχει εγγυηση μονο :evil: ενα χρονο (γιατι μου το περασαν αυτοι και δεν το φορουσε το αυτοκινητο απο το εργοστασιο) και οτι service δεν υπαρχει γιατι απλουστατα αυτη η μαρκα(βέξον - μέξον) φυσικα δεν υπαρχει στην ελλαδα "-Οποτε παιδια?" ρωτησα στο service της ford και μου απαντησαν μονολεκτικα "Αλλαγη"
τι λενε ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Χθες, αλλο τουτο παλι, δουλευε κανονικα, παρκαρω, οταν πηγα να το ξαναπαρω, δεν μπορουσε να κρατησει ρελαντι.δουλευε κανονικα απλα κρατουσα ρελαντι με το γκαζι (κατι οχι ιδαιτερα ευκολο) γυρναω με τα χιλια ζορια σπιτι αφου μου εσβησε πανω απο τριαντα φορες,το αφηνω κατω απο το σπιτι μου και σε μια ωρα λες και δεν εγινε τιποτε.
Ακουω γνωμες και προτασεις....


Το πρόβλημα με το ρελαντί ήταν από τα πρώτα που παρατήρησα στο αμάξι και έχει να κάνει με τον καιρό νομίζω. Οταν το πήρα Ιανουάριο σε μία εβδομάδα πήγα στην αντιπροσωπεία και τους είπα ότι έχει πρόβλημα με το ρελαντί. Για να το ξεκινήσω το ξεπάτωνα στο πατινιάρισμα ειδικά τα πρωινά. Ο τύπος στο συνεργείο μου είπε ότι το ρελαντί είναι μια χαρά και γενικά στα Μαβ το νορμάλ είναι γύρω στις 800 στροφές μη έχοντας καλύτερη επιλογή το πίστεψα. Στη συνέχεια και μέχρι και φέτος δεν είχα ξανά πρόβλημα τώρα όμως που άρχισαν και πάλι τα κρύα άρχισαν και πάλι τα κόλπα. Αυτά για το ρελαντί όσο για τις ταχύτητες από την αρχή η αίσθηση ήταν απογοητευτική πολύ σκληρό σασμάν με το οποίο συχνά νιώθεις ότι παλεύεις, θα περίμενα να σκληραίνει με τον καιρό αλλά από την πρώτη στιγμή έδειξε την δυστροπία του.
Άβαταρ μέλους
bane_mav
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 08:53
Τοποθεσία: Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 11 Φεβ 2005, 00:23

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ειναι ομως ....να γελας με κατι τετοια.Ανοιγω χθες το καπω να βαλω νερο για τα τζαμια και βρισκω τα μπουζοκαλωδια και τα λαστιχενια καπακια (τις αποληξεις) φαγωμενα....εντελως......μαλλον απο ποντικο!!!!!ΚΑΛΟ ΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Τρίξιμο στο τιμόνι

Δημοσίευσηαπό abagos » 16 Φεβ 2005, 10:57

Καλημέρα,
Έχω το νέο MAV από τις αρχές Ιανουαρίου και από τότε παρακολουθώ το forum. Σχετικά με τα προβλήματα που αναφέρονται, έχω παρατηρήσει και εγώ το τρίξιμο στα φρένα (μετά από βροχή συνήθως) και το παίξιμο των φώτων στις λακούβες. Επιπλέον όμως, είχα ένα πρόβλημα με το γκάζι που κόλλαγε (όχι πατημένο, ήθελε αρκετή δύναμη για να πατηθεί) που λύθηκε με επίσκεψη στην αντιπροσωπεία που αφοράστηκε (ΒΕΛΜΑΡ Κηφησίας) όπου έβαλαν σπρευ στην πεταλούδα του γκαζιού που κόλλαγε στο πλαστικό περίβλημα όπως μου είπαν και τώρα είναι εντάξει. Επειδή όμως κάθε μέρα χρησιμοποιώ την Αττική Οδό, παρατήρησα τελευταία ότι μετά τα 120 και ειδικά στα 140 το τιμόνι κάνει ένα τρίξιμο (επαναλαμβανόμενο). Πήγα πάλι στο service και μου έκαναν ζυγοστάθμιση αλλά δεν μου φαίνεται να λύθηκε το πρόβλημα. Είχε κάποιος άλλος κάτι παρόμοιο και τι νομίζετε;
Ευχαριστώ.
abagos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 26 Δεκ 2004, 01:16
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Re: Τρίξιμο στο τιμόνι

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 16 Φεβ 2005, 12:49

abagos έγραψε:Καλημέρα,
Έχω το νέο MAV από τις αρχές Ιανουαρίου και από τότε παρακολουθώ το forum. Σχετικά με τα προβλήματα που αναφέρονται, έχω παρατηρήσει και εγώ το τρίξιμο στα φρένα (μετά από βροχή συνήθως) και το παίξιμο των φώτων στις λακούβες. Επιπλέον όμως, είχα ένα πρόβλημα με το γκάζι που κόλλαγε (όχι πατημένο, ήθελε αρκετή δύναμη για να πατηθεί) που λύθηκε με επίσκεψη στην αντιπροσωπεία που αφοράστηκε (ΒΕΛΜΑΡ Κηφησίας) όπου έβαλαν σπρευ στην πεταλούδα του γκαζιού που κόλλαγε στο πλαστικό περίβλημα όπως μου είπαν και τώρα είναι εντάξει. Επειδή όμως κάθε μέρα χρησιμοποιώ την Αττική Οδό, παρατήρησα τελευταία ότι μετά τα 120 και ειδικά στα 140 το τιμόνι κάνει ένα τρίξιμο (επαναλαμβανόμενο). Πήγα πάλι στο service και μου έκαναν ζυγοστάθμιση αλλά δεν μου φαίνεται να λύθηκε το πρόβλημα. Είχε κάποιος άλλος κάτι παρόμοιο και τι νομίζετε;
Ευχαριστώ.


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ.....ΠΟΙΟ ΜΑΒ ΕΧΕΙΣ ΤΟ 2.3? ΤΟ 3.0?
ΣΤΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΕΟ 3.0 ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ 22.500ΧΛΜ....
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Re: Τρίξιμο στο τιμόνι

Δημοσίευσηαπό abagos » 16 Φεβ 2005, 20:54

Καλώς σας βρήκα. Έχω το 2.3 και έχω κάνει 2100 χλμ. Ένα μήνα το έχω και έκανα μία εκδρομή στα Καλάβρυτα και το πήγα και χιόνι με αλυσίδες (ίσως δεν χρειαζόταν). Τώρα σκέφτομαι μήπως φταίνε τα λάστιχα.
abagos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 26 Δεκ 2004, 01:16
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Re: Τρίξιμο στο τιμόνι

Δημοσίευσηαπό larrymav » 16 Φεβ 2005, 23:48

abagos έγραψε:Καλώς σας βρήκα. Έχω το 2.3 και έχω κάνει 2100 χλμ. Ένα μήνα το έχω και έκανα μία εκδρομή στα Καλάβρυτα και το πήγα και χιόνι με αλυσίδες (ίσως δεν χρειαζόταν). Τώρα σκέφτομαι μήπως φταίνε τα λάστιχα.


'Εχω το 2.3 με 3800 χλμ. και δεν έχω παρατηρήσει κάτι κακό με το τιμόνι . Ένα πολύ μικρό τρίξιμο μετά τα 120 ίσως είναι φυσιολογικό και μάλλον έχει να κάνει με τα λάστιχα αλλά και το οδόστρωμα και ας είναι φαινομενικά λείο.
larrymav
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 23 Δεκ 2004, 12:38
Τοποθεσία: Νεα Σμύρνη

Re: Τρίξιμο στο τιμόνι

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 17 Φεβ 2005, 11:09

ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΌ ΜΟΥ 2.3 ΕΙΧΕ ΈΝΑ ΕΛΑΦΡΎ ΤΡΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΌ ΤΑ 120 ΜΈΧΡΙ ΤΑ 140 ΧΛΜ. ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ, ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. Η ΒΕΛΜΑΡ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΒΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΥΓΙΣΤΕΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΩΜΕΝΗ ΜΑΖΑ ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό larrymav » 17 Φεβ 2005, 14:00

Μήπως ξέρει κανείς τι κάνει το διακοπτάκι που έχει στο πορτάκι της τάπας βενζίνης?
larrymav
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 23 Δεκ 2004, 12:38
Τοποθεσία: Νεα Σμύρνη

Δημοσίευσηαπό TEMPEST » 25 Φεβ 2005, 21:27

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΜΟΛΙΣ ΕΧΘΕΣ ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΤΟ FORUM ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ MAV.
ΚΑΤΕΧΩ ΕΝΑ MAV 2.0 ΙΟΥΛΙΟΣ 2003 ΜΕ 33000ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ MAVERICK4WD ΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΣΕ 2α ΚΑ Ι 3η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΡΟΛΑΡΕΙ.
ΤΟ ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ VELMAR ΣΤΑ ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΣΑΝ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΟ TRANSFER ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ FORD HELLAS ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΥΣΗΧΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΩ ΜΕ ΑΥΤΟ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΩ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ.ΕΣΕΙΣ ΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΑΝ ΠΑΛΑΙΩΤΕΡΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ MAVERICK4WD ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.
Άβαταρ μέλους
TEMPEST
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 25 Φεβ 2005, 20:42
Τοποθεσία: Ν.ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 28 Φεβ 2005, 12:00

Ζήτα τους να σου αλλάξουν το TRANSFER, αν και δεν ξέρω τι ακριβώς είναι γιατί δεν μου είχαν αναφέρει αυτό τον όρο. Προσωπικά σε μένα, αλλάχθηκαν διαδοχικά τα εξής: Ο συμπλέκτης του 4Χ4 που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το πίσω διαφορικό (μήπως αυτό εννοούν ως TRANSFER?), κεντρικός άξονας και όλο το σύστημα του λεβιέ ταχυτήτων (ντίζες, ράουλα, ρουλεμάν κλπ), μήπως ο ήχος οφειλόταν σε συντονισμό ή κραδασμό. Τίποτα απο αυτά δεν έφερε αποτέλεσμα. Στο τέλος μου είπαν ότι μάλλον φταίει το μπροστινό διαφορικό (οι πλανήτες δεν είναι καλά συγχρονισμένοι με τους δορυφόρους) ή κάποιο συγχρονιζέ από το κιβώτιο ταχυτήτων. Κανένα από τα δύο δεν θέλησαν να τα αλλάξουν γιατί η ΦΟΡΝΤ ΕΛΛΑΣ τους είπε τα ίδια που είπε και σε σένα (δεν είναι ανησυχητικό, το πρόβλημα είναι αισθητικό και όχι ουσιαστικό κλπ). Σου προτείνω να γράψεις στην Αγγλία (στην διεύθυνση που αναγράφεται στις επιστολές που μας στέλνουν μετά από κάθε σέρβις) γιατί νομίζω ότι εκεί είναι τα κεντρικά το δε αυτοκίνητο επειδή κατασκευάζεται και εισάγεται από τις ΗΠΑ (μέσω Αγγλίας), δεν νομίζω ότι έχει καμία σχέση η Γερμανία. Προσωπικά, έγγραψα κατ΄ ευθείαν στην Αμερική, αλλά ποτέ δεν πήρα απάντηση, η δε ιδέα της Αγγλίας μου ήρθε μετά την αντικατάσταση του αυτοκινήτου. Επειδή έχουν περάσει 2 χρόνια από τότε που το πήρες και έχεις ήδη 33.000 χλμ, βλέπω δύσκολα να σου το αντικαταστήσουν. Οπότε να επιμείνεις (ακόμα και με νομικές ενέργειες) στην επισκευή του. Κυρίως όμως άλλαξε συνεργείο γιατί της ΒΕΛΜΑΡ έχουν τις χειρότερες επιδόσεις σε κατά καιρούς ελέγχους από τα περιοδικά, ενώ μια δεύτερη γνώμη πάντα είναι χρήσιμη.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό TEMPEST » 01 Μαρ 2005, 16:29

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΙΛΕ MAVERICK4WD . ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΤΟ FORUM ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΜΟΥ.
Άβαταρ μέλους
TEMPEST
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 25 Φεβ 2005, 20:42
Τοποθεσία: Ν.ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 07 Μαρ 2005, 11:01

Να σας πω τις εμπειρίες μου απο ενα ταξιδι εξω απο τα καλαβρυτα πριν μια εβδομαδα με το ΜΑΒ 2.0 με καινουργια λαστιχα τα Bridgestone 694 AT. H διαφορά ήταν τεράστια σε σχέση με τα προηγούμενα (μαμάς) σε χιόνι, σε βρεγμένο και σε λάσπη με χιόνι.Εκεί που παλιά ήθελα αλυσίδες τώρα με άνεση πήγαινα χωρίς (ειδικά στην λάσπη πριν εφευγα και με τα τεσσερα). Δοκίμασα για πρωτη φορά την κίνηση και με τέσσερις αλυσίδες σε χιόνι παγωμένο στην βάση και αρκετό φρέσκο πάνω απλά καταπληκτικό. Νομίζω ότι τα αυτοκίνητα αυτού του είδους είναι ότι πρέπει πλέον για τέτοιες εξορμίσεις. Και μια ερώτηση το καινούργιο πως θα πήγαινε με τέσσερις αλυσίδες λόγω της διαφοράς με την τετρακίνηση? Πάντως πολύ χιόνι ρε παιδιά δεν είχα ξαναδεί τέτοιες νυφάδες είμασταν αποκλεισμένοι 5 μέρες.....
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mavlover » 08 Μαρ 2005, 17:59

Καλησπέρα σε όλους,
ANDREAS2003 επειδή ήμουν και εγώεκείνο το σαββατοκύριακο και γενικά ειμαι κάθε σαββατοκυριακο απο δεκεμβρη μέχρι απρίλη (ski maniac) στα καλάβρυτα και το έχω δοκιμάσει αρκέτα σε χίονι το μαβ.. Η αλήθεια είναι ότι με τα μαμίσια λάστιχα δεν είχα πρόβλημα αν και είναι 6 μηνών και το αμάξι πήγαινε με φουλ χίονι στο δρόμο χωρίς αλυσίδες.. Μια φορά όμως στην γνωστή ανηφορική δεξιά στροφή προς το χιονοδρομικό εκεί που κολλάνε όλοι αναγκάστηκα να κόψω επειδή κόλλησε ο μπροστινός μου.. ΕΕΕΕ δεν ξεκίνησα ξανά. Και οι τεσσερις ρόδεςσπινάραν χωρίς σταματιμό...μύρισε και ο δίσκος.. Αναγκάστηκα να βάλω αλυσίδες. Επειδή μάλλον ξέρεις από οδήγηση στο χιόνι θέλω να ρωτήσω, αν με τα καινούργια λάστιχα σου κάνει αυτο το ""ΠΕΤΑΓΜΑ" το αμάξι στις στροφές.
Δεν ανέφερα το περιστατικό ώς παράπονο αλλά ως πληροφορία.. Δεν είχα απαίτηση από το αμάξι να ανέβει τη στιγμή που κ΄στι cayenne, grand cherokee κτλ ήταν με αλυσίδες. Το temperature ήταν -13 C . Καταλαβένετε τι σημαίνει πάγος.............
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες