Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ

Συντονιστής: SUVord

συχνοτητα εμφανισης βλαβων

Ιμαντας δυναμο
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Διαρροες γενικα
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τριξιματα στα παραθυρα
10
53%
Συμπλεκτης
5
26%
Σκουριες
4
21%
 
Σύνολο ψήφων : 19

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 06 Μάιος 2004, 09:48

Τριγμούς στην πίσω πόρτα έχω κι εγώ. Όταν ξαναπάω στο Service θα πώ να μου ρυθμίσουν την κλειδαριά.

Ένα άλλο πρόβλημα που έχω είναι οτι τρίζει ο συμπλέκτης και όταν πήγα να μου ενεργοποιήσουν τον συναγερμό, είπα στα παιδιά του Service να ρίξουν μια ματία και στον συμπλέκτη και μου είπαν οτι έχει πρόβλημα μια αμπούλα (κάτι σαν αμορτισεράκι) που υπάρχει στον συμπλέκτη, το έβαλαν παραγγελία και όταν έρθει θα με ειδοποίησουν για να πάω να το αλλάξω.

Κάποιο απο τα άλλα προβλήματα δεν έχω παρατηρήσει, βέβαια για τα 5000 χλμ. που έχω κάνει είμαι ακόμα στην αρχή οπότε για πιό μετά έχει ο θεός ... :twisted:
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 06 Μάιος 2004, 09:51

MaverickLover έγραψε:Με εχουν πιάσει οι στεναχώριες μου όμως..... Να το αλλάξω με το κανούργιο mav το καλοκαίρι ή όχι.....Το Mav Που έχω τώρα το αγόρασα καινούργιο στις 2/01/04.
Καθομαι και διαβάζω την απογοήτευση τών συναδέλφων στην ενότητα με το escape 2005....
Πολύ στεναχωριέμαι...
Παρα πολυ....


Συνάδελφε ούτε που να το σκέφτεσαι ...
Δεν νομίζω οτι αξίζει τον κόπο να πέσεις στην παγίδα των promoters. Να πάνε να γμθ*@@!
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 06 Μάιος 2004, 13:32

Λοιπόν,
Επανέρχομαι για διευκρινίσεις:
1. Τα προβλήματα άρχισαν από την αρχή να εμφανίζονται (2-3 μήνες) αλλά έγιναν έντονα μετά τα 10.000 χλμ και έκτοτε εντείνονται.
2. Σήμερα έχω 16.000 χλμ και το αυτοκίνητο είναι του Απριλίου 2003. Έχω κινηθεί φυσικά σε εκτός δρόμου διαδρομές για αρκετά χιλιόμετρα και σε κακούς δρόμους, αλλά ποτέ δεν παραλογίστηκα ούτε ρισκάρισα να το σπάσω.
3. Ό,τι σκούριασε, δεν αλλάχθηκε αλλά βάφτηκε
4. Ο συμπλέκτης σφυρίζει και στο δικό μου (συγκεκριμένα κάνει σουινγκ-σουινγκ όταν τον πατάς!!!) και μου είπαν ότι είναι από την λαστιχένια φούσκα και όχι από την αμπούλα και είναι απολύτως φυσιολογικό, μάλιστα διορθώνεται με λίγη βαζελίνη (όποιος κάνει πονηρές σκέψεις, θα του βάλω πιπέρι!). Επειδή όμως η απάντηση δεν με έπεισε καθόλου (θεωρώ ορθή την άποψη του Mav_Shatz για την αμπούλα), κινούμαι σε άλλες λύσεις, για τις οποίες θα σας ενημερώσω εν καιρό, μόλις τακτοποιηθούν κάποιες εκκρεμότητες.

Maverivk4wd
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 06 Μάιος 2004, 14:23

maverick4wd έγραψε:4. Ο συμπλέκτης σφυρίζει και στο δικό μου (συγκεκριμένα κάνει σουινγκ-σουινγκ όταν τον πατάς!!!) και μου είπαν ότι είναι από την λαστιχένια φούσκα και όχι από την αμπούλα και είναι απολύτως φυσιολογικό, μάλιστα διορθώνεται με λίγη βαζελίνη (όποιος κάνει πονηρές σκέψεις, θα του βάλω πιπέρι!). Επειδή όμως η απάντηση δεν με έπεισε καθόλου (θεωρώ ορθή την άποψη του Mav_Shatz για την αμπούλα), κινούμαι σε άλλες λύσεις, για τις οποίες θα σας ενημερώσω εν καιρό, μόλις τακτοποιηθούν κάποιες εκκρεμότητες.
Maverivk4wd


Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εμένα !

Και εγώ τους είπα στην αρχή -μη γνωρίζοντας- για λίγο γράσσο αλλα οι μάστορες γέλασαν ...

Αν μένεις στην Αθήνα πήγαινε το στον Κοντέλλη (Βουλιαγμένης) που το πρόβλημα το ήξεραν και απο άλλα αυτοκίνητα. Μάλλον είναι συνηθισμένο.
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 25 Μάιος 2004, 15:26

Ρε παιδιά με αυτό το ρημάδι το κιβώτιο ταχυτήτων είστε ευχαριστημένοι ?

Δεν ξέρω αλλα στο δικό μου μετά απο περίπου 4000 χλμ που έχω κάνει είναι πολύ σκληρό και το βασικότερο στην τρίτη πολλές φορές κατά το κούμπωμα "γραντζουνάει" και είναι πολύ εκνευριστικό.

Είναι και στο δικό σας έτσι ή να έχω εγώ πρόβλημα σε καμιά φουρκέτα ?
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 25 Μάιος 2004, 15:35

maverick4wd έγραψε:4. Ο συμπλέκτης σφυρίζει και στο δικό μου (συγκεκριμένα κάνει σουινγκ-σουινγκ όταν τον πατάς!!!) και μου είπαν ότι είναι από την λαστιχένια φούσκα και όχι από την αμπούλα και είναι απολύτως φυσιολογικό, μάλιστα διορθώνεται με λίγη βαζελίνη (όποιος κάνει πονηρές σκέψεις, θα του βάλω πιπέρι!). Επειδή όμως η απάντηση δεν με έπεισε καθόλου (θεωρώ ορθή την άποψη του Mav_Shatz για την αμπούλα), κινούμαι σε άλλες λύσεις, για τις οποίες θα σας ενημερώσω εν καιρό, μόλις τακτοποιηθούν κάποιες εκκρεμότητες.
Maverivk4wd


Με ειδοποίησαν την Παρασκευή οτι το ανταλλακτικό ήρθε και πήγα σήμερα για να το αλλάξουν.

Μετά την αντικατάσταση ο συμπλέκτης σταμάτησε το -σουινγκ και άρχισε να τραγουδάει bosa nova :shock: :shock: ...

Just jokin! Σταμάτησε το πρόβλημα, οπότε όσοι το έχετε τραβάτε για αντικατάσταση.
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 26 Μάιος 2004, 10:05

Mav_Shatz έγραψε:Ρε παιδιά με αυτό το ρημάδι το κιβώτιο ταχυτήτων είστε ευχαριστημένοι ?

Δεν ξέρω αλλα στο δικό μου μετά απο περίπου 4000 χλμ που έχω κάνει είναι πολύ σκληρό και το βασικότερο στην τρίτη πολλές φορές κατά το κούμπωμα "γραντζουνάει" και είναι πολύ εκνευριστικό.

Είναι και στο δικό σας έτσι ή να έχω εγώ πρόβλημα σε καμιά φουρκέτα ?


Στα 3.300 χλμ (2 μήνες) παρουσίασε και το δικό μου ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Το πήγα στην ΒΕΛΜΑΡ και μου άλλαξαν όλο το σύστημα του λεβιέ ταχυτήτων (μοχλό, ντίζες, άξονες, συνδέσμους, οδηγούς κλπ μέχρι το κιβώτιο). Ο λεβιές μαλάκωσε και οι ταχύτητες έμπαιναν χωρίς δυσκολία, αλλά παρόλαυτα η δευτέρα μερικές φορές συνέχισε να μπαίνει δύσκολα και γρατζουνούσε. Το πρόβλημα είχαν αυτοκίνητα κατασκευής κυριώς από 1/1/2003 μέχρι 30/4/2003, χωρίς να σημαίνει ότι αποκλείεται να το παρουσιάσουν και άλλα. Το συγκεκριμένο σύστημα λεβιέ, είναι διαφορετικό από αυτό που φορά το ΜΥ2001 και άλλαξε στο ΜΥ2003, δηλαδή σε αυτό που ερχόταν με ζάντες 16' αντί για 15'. Στο ΜΥ2001 υπήρχαν ενστάσεις ότι ο λεβιές ήταν χαλαρός και ασαφής, γιαυτό τον άλλαξαν στο ΜΥ2003.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 26 Μάιος 2004, 12:52

maverick4wd έγραψε:Το συγκεκριμένο σύστημα λεβιέ, είναι διαφορετικό από αυτό που φορά το ΜΥ2001 και άλλαξε στο ΜΥ2003, δηλαδή σε αυτό που ερχόταν με ζάντες 16' αντί για 15'. Στο ΜΥ2001 υπήρχαν ενστάσεις ότι ο λεβιές ήταν χαλαρός και ασαφής, γιαυτό τον άλλαξαν στο ΜΥ2003.


Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό αφού το καλοκαίρι συνατούσα συχνά κάποιον συνάδελφο maverackia με τις 16άρες ζάντες και μου έλεγε ότι αντιμετώπιζε έντονο πρόβλημα με την χαλαρότητα του λεβιέ.

Εγω πάλι το πήρα 7/2002 και δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα με χαλαρό λεβιέ παρα μόνο λίγο δυκολία στο κούμπομα της 1ης
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 27 Μάιος 2004, 11:35

Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό αφού το καλοκαίρι συνατούσα συχνά κάποιον συνάδελφο maverackia με τις 16άρες ζάντες και μου έλεγε ότι αντιμετώπιζε έντονο πρόβλημα με την χαλαρότητα του λεβιέ.

Εγω πάλι το πήρα 7/2002 και δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα με χαλαρό λεβιέ παρα μόνο λίγο δυκολία στο κούμπομα της 1ης

Κοίτα να δεις,
Το ποιο λεβιέ ήταν ποιο χαλαρό (ΜΥ2001 ή ΜΥ2003) δεν μπορώ να το ξέρω γιατί αυτά που έγραψα είναι ότι διάβασα σε περιοδικά. Οπότε το αφήνουμε στην κρίση του κάθε οδηγού. Αυτό όμως που είναι σίγουρο, είναι το γεγονός ότι όλο το σύστημα του λεβιέ του ΜΥ2001 άλλαξε στο ΜΥ2003, προφανώς για καλύτεα, αλλιώς δεν θα είχαν λόγο να το κάνουν. Αν τελικά είναι καλύτερο ή όχι, πάλι δεν ξέρω. Προσωπικά στο ΜΥ2003 δεν μου πολυάρεσε, αλλά δεν ξέρω πως ήταν και πριν.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 01 Ιουν 2004, 10:04

Το τριήμερο που μας πέρασε πήγα μια βόλτα μέχρι την Λευκάδα.

Αυτό που παρατήρησα είναι οτι άρχισε να μου τρίζει το κάθισμα του οδηγού.

Ειδικά στις ανηφορικές (ή κατηφορικές) στροφές το τρίξιμο είναι πολύ ενοχλητικό και μάλλον προέρχεται απο την πλάτη.

Το αυτοκίνητο έχει περίπου 5000 χλμ. απο τα οποία τα 500-600 είναι σε χώμα.

Έχετε εσείς παρατηρίσει κάτι παρόμοιο ?

Ά και κάτι ακόμα. Χοντρός είμαι αλλα όχι και τόσο ρε γαμώτο ... :oops: :oops:
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

hello σε ολους

Δημοσίευσηαπό maverick1710 » 22 Ιουν 2004, 21:28

Νεο μελος στην παρεα και σας θετω αμεσως το παρακατω προβληματισμο:
η εφαρμογη των πλαστικων μερων εντος και εκτος του Maverick σας ειναι καλη???Γιατι σε μενα εξωτερικα τουλαχιστον δεν είναι...ο πισω προφυλακτηρας δεν εφαρμοζει πολυ καλα...να φταιει αραγε η ελληνικη μαεστρια και μαστορια μαι και εβαλα κοτσαδουρο στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ αντιπροσωπεια αντι να το παραγκειλω απο αμερικα??
maverick1710
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 22 Ιουν 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αγια Παρασκευη, Αθηνα

.

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 22 Ιουν 2004, 22:18

Καταρχήν καλώς ήλθες στην παρέα μας.Και εγώ έβαλα κοτσαδόρο (σάββας) στην τοπική αντιπροσωπεία αλλά δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα εφαρμογής.Ειδικά που τώρα το καλοκαιρι κουβαλάει και σκάφος και λόγω ζέστας τα πλαστικά ταλαιπωρούνται παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Τρίξιμο πίσω πόρτας

Δημοσίευσηαπό vaggos » 16 Ιούλ 2004, 13:12

Ανεβαίνοντας ή κατεβαίνοντας ράμπες και πεζοδρόμια, ακούγονται τριγμοί από το αμάξωμα και την πίσω πόρτα. Η άποψη της αντιπροσωπείας είναι ότι τα πλαστικά είναι σκληρά και κατά την επαφή μεταξύ τους τρίζουν.

Το είχα και εγώ αυτό το πρόβλημα 5/2003 και το έλυσα δραστικα αφού έκανα δοκιμές μία περίπου ώρα στην Πάρνηθα. Τελικά φταίει το κόλπο που ασφαλίζει την πίσω πόρτα. Για να το καταλάβετε εκεί που πιάνει ας πούμε ο γάντζος, στον άξονα. Εβαλα λίγη μονοτική ταινία και τέρμα οι τριημοί. Τρίζουν όμως τα μπροστινά τζάμια όταν είναι στην μέση. Θέμα αντιπροσωπείας μάλλον είναι αυτό.
Ακόμα: Ακούω και εγώ από την αρχή που το πήρα ενα περίεργο ήχο στο πάτημα του συμπλέκτη, το σφυριγμα στο λουρί όταν περάσει από νερά και ακόμα και όταν βάζω μπροστά, το κάνει σπάνια. Για το τελευταίο διαπίστωσα ότι το έκανε όταν είχα το καλοριφέρ τον χειμώνα μόνιμα στραμένο να βγάζει αέρα στα μπροστινά τζάμια. Ο συμπλέκτης μύρισε μόνο στο πολύ ζόρι για να βγω από την άμμο. Και βγήκα αφού έβαλα ον το 4Χ4 και έστριψα τις ρόδες προς αριστερά. Μόνο του, απλά βυθιζόταν. Για το 4Χ4 καλό είναι να μπαίνει εν στάσει. Και όχι κινηση με πολλά χιλιόμετρα γιατί κουρδίζει και κάνει ζημιά.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Κτυπάει η ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό vaggos » 30 Ιούλ 2004, 10:48

Ορισμένες φορές ακούω κυρίως σε ασφάλτινη διαδρομή κτύπημα στην μπροστινή αριστερή αναρτηση/ Ακόμα και αν ο δρόμος έχει μικρά εξογκώματα ακόγεται ένα ενοχλητικό κοπάνημα. Εχει κανείς άποψη τι μπορεί να είναι; Αυτό που με παραξενεύει είναι οτι δεν το κάνει συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Re: Κτυπάει η ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 02 Αύγ 2004, 12:58

vaggos έγραψε:Ορισμένες φορές ακούω κυρίως σε ασφάλτινη διαδρομή κτύπημα στην μπροστινή αριστερή αναρτηση/ Ακόμα και αν ο δρόμος έχει μικρά εξογκώματα ακόγεται ένα ενοχλητικό κοπάνημα. Εχει κανείς άποψη τι μπορεί να είναι; Αυτό που με παραξενεύει είναι οτι δεν το κάνει συνέχεια.


Φίλε Vaggo καλημέρα,
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχε και το δικό μου που ήταν ΜΥ2003! Μα ακριβώς το ίδιο! Σαν να είναι χαλαρή η μπίλια στο ημιαξόνιο, σαν να χτυπάει η κρεμαγέρα. Τι την ανάρτηση έσφιξα, τι την κρεμαγέρα έλεγξα, μπιλιοφόρους, ημιαξόνια, ακρόμπαρα! Όλα τα κοίταξα στο συνεργείο χίλιες φορές. Τίποτα! καμία λύση. Δεν βρήκαν τίποτα το ελαττωματικό. Στο τέλος μου είπαν ότι μάλλον το μπροστινό σύστημα έχει μια σχετική χαλαρώτητα (!) και δεν είναι τίποτα το ανησυχιτικό. Το άφησα έτσι γιατί απογοητεύτικα. Κοίτα να σου τα ελέγξουν και σένα μήπως το δικό σου συνεργείο είναι καλύτερο από την ΒΕΛΜΑΡ Αλεξάνδρας που το πήγαινα
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες

cron