Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ

Συντονιστής: SUVord

συχνοτητα εμφανισης βλαβων

Ιμαντας δυναμο
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Διαρροες γενικα
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τριξιματα στα παραθυρα
10
53%
Συμπλεκτης
5
26%
Σκουριες
4
21%
 
Σύνολο ψήφων : 19

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 20 Φεβ 2004, 12:31

Διάφορες γενικές πληροφορίες σχετικά με το MAVERICK βρίσκει κανείς μόνο στα αμερικάνικα sites (βλ. Ford Escape). Στο site του Καναδά (www.ford.ca) μπορεί κανείς να βρεί τις διαφορες μεταξύ του αρχικού μοντέλου με αυτό του 2003 καθώς και του καινούριου που θα κυκλοφορίσει εντός του έτους (ονομάζεται 2005).
Μερικές βασικές διαφορές του αρχικού μοντέλου με αυτό του 2003, είναι οι ακόλουθες:
1. Κατάργηση της ζάντας 15΄ και αντικατάσταση με 16΄ 215/70/16. Σημειώνω ότι τα ελαστικά με τα οποία έρχεται το αυτοκίνητο είναι εντελώς ασφάλτινα, επικίνδυνα σε βροχή και φρικτά σε χώμα-λάσπη. Καλή λύση είναι τα 4X4 SYNCRONE MICHELIN με άψογη συμπεριφορά σε στεγνό-βρεγμένο, αξιοπρεπέστατα σε χώμα-λάσπη και ικανοποιητικά σε χιόνι.
2. Οι διακόπτες των παραθύρων-ασφαλειών είναι πλέον φωτιζόμενοι.
3. Άλλοι εξωτερικοί καθρέπτες.
4. Κατάργηση λογότυπου MAVERICK στις μπροστινές πότρες.
5. Κατάργηση ρευματολήπτη στον χώρο αποσκευών (Κουταμάρα!)
6. Διαφορετικό χρωματολόγιο.
7. Αντικατάσταση με ντίζα των αξόνων μετάδοσης της κίνησης από το λεβιέ στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το κιβώτιο έγινε πιο σαφές, αλλά σε μερικά μοντέλα ζόριζε η 2α και οι ντίζες ήθελαν αντικατάσταση.
8. Καταργήθηκε το δίχτυ στον αποθηκευτικό χώρο που βρίσκεται στο πορτ μπαγκάζ αριστερά και αντικαταστάθηκε με σκληρό πλαστικό (Επίσης κουταμάρα!).
9. Άλλα χρώματα και καλύτερη ποιότητα επένδυσης καθισμάτων και δέρματος.

ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, τα οποία μάλλον θα λυθούν με το μοντέλο 2005.

1. Τα φώτα είναι ασθενικά και δεν βελιώνονται ούτε με αντικατάσταση των λαμπτήρων με άλλους καλύτερης ποιότητας. Το νέο μοντέλο θα έχει φώτα σαν του Range Rover, με δύο λάμπες (μεσαία-μεγάλα).
2. Η ανάρτηση είναι ξερή και κοπανάει. Το νέο μοντέλο έχει αμορτισέρ μεγαλύτερης διαμέτρου μπροστά και άλλη αντιστρεπτική.
3. Οι επιδόσεις σε εμπρόσθιο crash test είναι από τις χειρότερες στα SUV. (δώστε στο Google, εικόνες, "crash Escape" και θα δείτε). Το νέο μοντέλο έχει εκτεταμένες δομικές ενισχύσεις.
4. Η τρίτη θέση στο πίσω κάθισμα θα έχει στο νέο μοντέλο κανονική ζώνη ασφαλείας. Η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι ενισχυμένη.
5. Βελτιώσεις στην ποιότητα των πλαστικών, περισσότερο ηχομονοτικό υλικό και καλύτερη μόνωση μεταξύ των θυρών και του πορτ μπαγκαζ για μείωση αεροδυναμικών θορύβων και τριγμών.
6. Αντικατάσταση της μηχανικής κατ΄ επιλογήν τετρακίνησης με ηλεκτρονική πλήρως αυτοματοποιημένη. Δεν ξέρω αν θα είναι καλύτερη, καθόσον το υπάρχον σύστημα λειτουργεί άριστα κάτω από όλες τις συνθήκες. Ίσως το μόνο που θα έπρεπε να προστεθεί είναι ο ηλεκτρονικός έλεγχος της πρόσφυσης.
7. Τα φρένα εκτός από ABS, EDB, θα έχουν και Break Assist.
8. Νέον μοτέρ Ι-4, 2.3 L, 153 Ps
8. Οι αισθητικές αλλαγές είναι εμφανείς από τις φωτο.
Αυτά προς το παρόν

Maverick4wd
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 20 Φεβ 2004, 12:35

maverick4wd έγραψε:Καλημέρα σε όλους,
Καιρός ήταν να ξεκινήσει ένας διάλογος και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα προβλήματα που κατα καιρούς εμφανίζουν τα MAVERICK. Παρόλου που πρέπει να κυκλοφορούν πάνω από 4.000 οχήματα στην Ελλάδα, εντούτοις φαίνεται ότι η πλειονότητα των κατόχων δεν ασχολούνται με το θέμα.
Θέτω λοιπόν υπ΄ όψιν σας τα ακόλουθα προβλήματα που παρουσίασε ένα μοντέλο 04/2003 2.0L και θα ήθελα την άποψη όποιου έχει κάτι να προσθέσει. Προφορικά, τα έχω συζητήσει και με άλλους κατόχους και πολλά από αυτά ήταν κοινά.
1. Ρολλάροντας με 2α ή 3η ταχύτητα, χωρίς γκάζι, ακούγεται θόρυβος από το κιβώτιο ταχυτήτων. Η άποψη της αντιπροσωπείας είναι ότι μάλλον φταίει το κιβώτιο μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς. Μόλις αντικατασταθεί, θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα.
2. Ανεβαίνοντας ή κατεβαίνοντας ράμπες και πεζοδρόμια, ακούγονται τριγμοί από το αμάξωμα και την πίσω πόρτα. Η άποψη της αντιπροσωπείας είναι ότι τα πλαστικά είναι σκληρά και κατά την επαφή μεταξύ τους τρίζουν. Με ένα καλό "μπάνιο" με σπρέυ σιλικόνης, το φαινόμενο εξαφανίζεται περίπου για ένα μήνα.
3. Μερικές φορές στο ρελαντί παρουσιάζονται αρρυθμίες στην λειτουργία του κινητήρα. Το διαγνωστικό μηχάνημα της FORD δεν βρήκε τίποτα.
4. Τα μεταλλικά κολιέ που συγκρατούν τα κολλάρα νερού χαλαρώνουν σχετικά εύκολα και σε μεγάλη πίεση (καλοκαίρι, εκτός δρόμου και φορτωμένο) μπορεί να πετχατούν. Συνιστάται η αλλαγή τους με κολιέ που σφίγγουν με βίδα.
5. Εμφάνιση επιφανειακής σκουριάς στον άξονα μετάδοσης, στα πίσω ημιαξόνια, στην βάση της πεταλιέρας και στον ηλεκτρικό μηχανισμό του καθίσματος οδηγού.
6. Ο συμπλέκτης είναι σχετικά αδύναμος και μυρίζει εύκολα, ακόμη και με μικρή πίεση. Μερικές φορές σκορτσάρει κατά την εκκίνηση.

Αυτά προς το παρόν με τα προβλήματα,
Θα επανέλθω με άλλο μήνυμα σχετικά με άλλες πληροφορίες.

Maverick4wd


Τα έβγαλες όλα στη φόρα :bang:

Λοιπόν σοβαρά τώρα ...Έχω παρατηρήσει το 2 και το 6. Για το 2 μου είπαν ότι φτένε τα stop του πίσω τζαμιού.
Σε ότι αφορά το 3 το έβαλα και εγω στο διαγωνιστικό μηχάνημα χωρίς να βρεί τίποτα.

Για τα υπόλοιπα δεν το έχω παρατηρήσει΄.
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverickman » 20 Φεβ 2004, 19:04

maverick4wd έγραψε:Διάφορες γενικές πληροφορίες σχετικά με το MAVERICK βρίσκει κανείς μόνο στα αμερικάνικα sites (βλ. Ford Escape). Στο site του Καναδά (www.ford.ca) μπορεί κανείς να βρεί τις διαφορες μεταξύ του αρχικού μοντέλου με αυτό του 2003 καθώς και του καινούριου που θα κυκλοφορίσει εντός του έτους (ονομάζεται 2005).
Μερικές βασικές διαφορές του αρχικού μοντέλου με αυτό του 2003, είναι οι ακόλουθες:
1. Κατάργηση της ζάντας 15΄ και αντικατάσταση με 16΄ 215/70/16. Σημειώνω ότι τα ελαστικά με τα οποία έρχεται το αυτοκίνητο είναι εντελώς ασφάλτινα, επικίνδυνα σε βροχή και φρικτά σε χώμα-λάσπη. Καλή λύση είναι τα 4X4 SYNCRONE MICHELIN με άψογη συμπεριφορά σε στεγνό-βρεγμένο, αξιοπρεπέστατα σε χώμα-λάσπη και ικανοποιητικά σε χιόνι.
2. Οι διακόπτες των παραθύρων-ασφαλειών είναι πλέον φωτιζόμενοι.
3. Άλλοι εξωτερικοί καθρέπτες.
4. Κατάργηση λογότυπου MAVERICK στις μπροστινές πότρες.
5. Κατάργηση ρευματολήπτη στον χώρο αποσκευών (Κουταμάρα!)
6. Διαφορετικό χρωματολόγιο.
7. Αντικατάσταση με ντίζα των αξόνων μετάδοσης της κίνησης από το λεβιέ στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το κιβώτιο έγινε πιο σαφές, αλλά σε μερικά μοντέλα ζόριζε η 2α και οι ντίζες ήθελαν αντικατάσταση.
8. Καταργήθηκε το δίχτυ στον αποθηκευτικό χώρο που βρίσκεται στο πορτ μπαγκάζ αριστερά και αντικαταστάθηκε με σκληρό πλαστικό (Επίσης κουταμάρα!).
9. Άλλα χρώματα και καλύτερη ποιότητα επένδυσης καθισμάτων και δέρματος.

ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, τα οποία μάλλον θα λυθούν με το μοντέλο 2005.

1. Τα φώτα είναι ασθενικά και δεν βελιώνονται ούτε με αντικατάσταση των λαμπτήρων με άλλους καλύτερης ποιότητας. Το νέο μοντέλο θα έχει φώτα σαν του Range Rover, με δύο λάμπες (μεσαία-μεγάλα).
2. Η ανάρτηση είναι ξερή και κοπανάει. Το νέο μοντέλο έχει αμορτισέρ μεγαλύτερης διαμέτρου μπροστά και άλλη αντιστρεπτική.
3. Οι επιδόσεις σε εμπρόσθιο crash test είναι από τις χειρότερες στα SUV. (δώστε στο Google, εικόνες, "crash Escape" και θα δείτε). Το νέο μοντέλο έχει εκτεταμένες δομικές ενισχύσεις.
4. Η τρίτη θέση στο πίσω κάθισμα θα έχει στο νέο μοντέλο κανονική ζώνη ασφαλείας. Η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι ενισχυμένη.
5. Βελτιώσεις στην ποιότητα των πλαστικών, περισσότερο ηχομονοτικό υλικό και καλύτερη μόνωση μεταξύ των θυρών και του πορτ μπαγκαζ για μείωση αεροδυναμικών θορύβων και τριγμών.
6. Αντικατάσταση της μηχανικής κατ΄ επιλογήν τετρακίνησης με ηλεκτρονική πλήρως αυτοματοποιημένη. Δεν ξέρω αν θα είναι καλύτερη, καθόσον το υπάρχον σύστημα λειτουργεί άριστα κάτω από όλες τις συνθήκες. Ίσως το μόνο που θα έπρεπε να προστεθεί είναι ο ηλεκτρονικός έλεγχος της πρόσφυσης.
7. Τα φρένα εκτός από ABS, EDB, θα έχουν και Break Assist.
8. Νέον μοτέρ Ι-4, 2.3 L, 153 Ps
8. Οι αισθητικές αλλαγές είναι εμφανείς από τις φωτο.
Αυτά προς το παρόν

Maverick4wd


ΕΙΣΟΥΝ ΠΛΗΡΗΣ

Υποψιαζομαι οτι ο μεγάλος αδελφός EXPLORER συνδιαζει την κατ` επιλογη τετρακινηση μαζι με τον ηλεκτρονικο ελενχο της προσφυσης Οταν πηγα να κλεισω το αυτοκινητο το ζητησα (στο FORD TRANZIT της δουλειας το παραγγειλα με προτροπη του πωλητη αλλα δεν το μετανιωσα καθολου) αλλα η απαντηση ηταν οτι δεν περναει σε αυτο το αυτοκινητο. "Περιεργο" ηταν η απαντηση μου μιας και ξερω οτι το TCS λειτουργει με την βοηθεια του ABS φρεναροντας παντα τον τροχο που παει να γυρισει πιο γρηγορα
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 21 Φεβ 2004, 17:50

maverick4wd έγραψε:Καλημέρα σε όλους,
Καιρός ήταν να ξεκινήσει ένας διάλογος και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα προβλήματα που κατα καιρούς εμφανίζουν τα MAVERICK. Παρόλου που πρέπει να κυκλοφορούν πάνω από 4.000 οχήματα στην Ελλάδα, εντούτοις φαίνεται ότι η πλειονότητα των κατόχων δεν ασχολούνται με το θέμα.
Θέτω λοιπόν υπ΄ όψιν σας τα ακόλουθα προβλήματα που παρουσίασε ένα μοντέλο 04/2003 2.0L και θα ήθελα την άποψη όποιου έχει κάτι να προσθέσει. Προφορικά, τα έχω συζητήσει και με άλλους κατόχους και πολλά από αυτά ήταν κοινά.
1. Ρολλάροντας με 2α ή 3η ταχύτητα, χωρίς γκάζι, ακούγεται θόρυβος από το κιβώτιο ταχυτήτων. Η άποψη της αντιπροσωπείας είναι ότι μάλλον φταίει το κιβώτιο μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς. Μόλις αντικατασταθεί, θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα.
2. Ανεβαίνοντας ή κατεβαίνοντας ράμπες και πεζοδρόμια, ακούγονται τριγμοί από το αμάξωμα και την πίσω πόρτα. Η άποψη της αντιπροσωπείας είναι ότι τα πλαστικά είναι σκληρά και κατά την επαφή μεταξύ τους τρίζουν. Με ένα καλό "μπάνιο" με σπρέυ σιλικόνης, το φαινόμενο εξαφανίζεται περίπου για ένα μήνα.
3. Μερικές φορές στο ρελαντί παρουσιάζονται αρρυθμίες στην λειτουργία του κινητήρα. Το διαγνωστικό μηχάνημα της FORD δεν βρήκε τίποτα.
4. Τα μεταλλικά κολιέ που συγκρατούν τα κολλάρα νερού χαλαρώνουν σχετικά εύκολα και σε μεγάλη πίεση (καλοκαίρι, εκτός δρόμου και φορτωμένο) μπορεί να πετχατούν. Συνιστάται η αλλαγή τους με κολιέ που σφίγγουν με βίδα.
5. Εμφάνιση επιφανειακής σκουριάς στον άξονα μετάδοσης, στα πίσω ημιαξόνια, στην βάση της πεταλιέρας και στον ηλεκτρικό μηχανισμό του καθίσματος οδηγού.
6. Ο συμπλέκτης είναι σχετικά αδύναμος και μυρίζει εύκολα, ακόμη και με μικρή πίεση. Μερικές φορές σκορτσάρει κατά την εκκίνηση.

Αυτά προς το παρόν με τα προβλήματα,
Θα επανέλθω με άλλο μήνυμα σχετικά με άλλες πληροφορίες.

Maverick4wd
Εκτος του 1.προλημα,θα συμφωνησω...δυστυχως σε ολα τα αλλα,και ας μην εχω αναφερθει προτιτερα :? :? τα εχω ολα και εγω :evil:
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 22 Φεβ 2004, 19:47

Nα συμπληρωσω για τις αρρυθμιες στο ρελαντι,οντως υπαρχουν και αν παρατηρησετε θα δειτε ποσο περισσοτερο(σε σχεση με αλλα αυτοκ/τα),παρουσιαζοντε αυτες οταν μετακινηται ελαφρως το τιμονι.(επειρεαζετε πολυ).Επισης πολλες φορες,σε αλλαγες ταχυτητων παρατηρω οτι οι στροφες αργουν να πεσουν στο ρελαντι,πραγμα πολυ εκνευριστικο(ειναι κατι σαν να εχεις τραβηγμενο τσοκ).
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 24 Φεβ 2004, 13:52

Σχετικά με τις αρρυθμίες του ρελαντί, υπάρχουν δύο κατηγορίες. Οι φυσιολογικές και η μη.
Ως φυσιολογικές κρίνονται ενδεικτικά οι ακόλουθες:
1. Όταν ανοίγει και κλείνει το βεντιλατέρ
2. Όταν ανοίγει και κλείνει ο κλιματισμός
3. Όταν ανάβεις τα φώτα
4. Όταν στρίβεις σταματημένος δεξιά-αριστερά το τιμόνι.
Γενικά, είναι φυσιολογικό να εμφανίζεται μία στιγμιαία πτώση στις στροφές του κινητήρα, κάθε φορά που δουλεύει στο ρελαντί και απαιτηθεί πρόσθετη παροχή ρεύματος, όπως στα ανωτέρω 4 σημεία. Ουσιαστικά σε αυτή την περίπτωση, ο κινητήρας από μόνος του προσαρμόζεται στις αυξημένες απαιτήσεις για ρεύμα και αμέσως επανέρχεται στις κανονικές στροφές ρελαντί. Σε αυτή την περίπτωση, δεν υπάρχει κάτι το ανησυχητικό.
Από την άλλη πλευρά, πρόβλημα υπάρχει όταν το αυτοκίνητο είναι στο ρελαντί και χωρίς να επιβαρυνθεί ο κινητήρας με πρόσθετο φορτίο, παρουσιάζεται αδικαιολόγητη διαρκής αυξομείωση των στροφών. Αυτή είναι η μη φυσιολογική αρρυθμία και στο δικό μου εμφανίζεται σχεδόν μετά από κάθε διαδρομή διάρκειας 1 ώρας και πάνω.

Σχετικά με το ότι οι στροφές αργούν μερικές φορές να πέσουν μετά από αλλαγή ταχύτητας είναι ένα γεγονός που και εγώ το έχω παρατηρήσει. Στην Αμερική είχε παρατηρηθεί ότι τα Escape 3.0 με Cruise Control παρουσίαζαν τέτοιου είδους φαινόμενα και μερικές φορές μάλιστα το σύστημα αρνείτο να απεμπλακεί. Παρόλο που το δικό μου έχει Cruise Control (είναι όμως το 2.0), δεν έχω παρατηρήσει κανένα πρόβλημα στην λειτουργία του. Απεναντίας, είναι πολύ άμεσο και εξυπηρετικό. Όλα τα προβλήματα στο ρελαντί και στις στροφές παρουσιάζονται όταν το Cruise Control δεν είναι σε λειτουργία, οπότε μάλλον τα δύο φαινόμενα δεν συνδέονται μεταξύ τους.

Maverick4wd
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 24 Φεβ 2004, 15:43

Σωστα,θα συμφωνησω σε ολα.Αν καποια στιγμη μπορουσε ο maverick4wd να μας εδινε το site σχετικα με τα crash-test του maverick.
Τελος,πριν κλεισω να ρωτησω αν κανενας ειχε προβλημα με οσμες (σαν "χωματιλα") οταν δουλευει το A\C ειδικα-σε μενα- οταν το γυριζω στο παρμπριζ.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 24 Φεβ 2004, 16:06

Σχετικά μετά αποτελέσματα του crash test, πήγαινε στο google, εικόνες και δώσε την φράση: "Ford Escape crash". Θα εμφανιστούν 2-3 links που παραπέμπουν στους αντίστοιχους οργανισμούς στις ΗΠΑ που πραγματοποιούν crash test. π.χ. www.hwysafety.org/vehicle_ratings/ ce/html/0105.htm. Στην πλάγια πρόσκρουση, τα αποτελέσματα είναι καλά (λόγω των πλαϊνών αερόσακων). Το πρόβλημα εντοπίζεται στην πρόσθια πρόσκρουση.
Όσον αφορά την οσμή της χωματίλας, είναι κάτι συνηθισμένο σε ορισμένα συστήματα κλιματισμού. Μερικές φορές μάλιστα, μοιάζει και με οσμή μούχλας. Ο λόγος πρόκλησης είναι ο ακόλουθος: Κατά την λειτουργία του κλιματισμού, εμφανίζεται εξωτερική υγρασία (λόγω πτώσης της θερμοκρασίας) στο εξαερωτή (η ελλινιστί βαπορέτα) και στις λοιπές σωληνώσεις του συστήματος. Ο εισερχόμενος αέρας στην καμπίνα, μπερδεύεται με την υγρασία αυτή, μέρος της οποίας εξαερώνεται και μεταφέρεται μέσα στο αμάξωμα, μαζί με τις δυσάρεστες μυρωδιές. Σε πιο εξελιγμένα συστήματα με διαφορετική σχεδίαση και υλικά, αυτό το φαινόμενο είναι σχεδόν αμελητέο. Προφανώς το σύστημα του Mav. δεν συγκαταλέγεται σε αυτή την κατηγορία. Μία πρακτική λύση είναι να δουλέψει το σύστημα εξαερισμού για 2-3 λεπτά στο 4 με κρύο εξωτερικό αέρα, πριν ξαναθέσουμε σε λειτουργία τον κλιματισμό, ώστε να στεγνώσει το σύστημα.

Maverick4wd
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 24 Φεβ 2004, 22:57

Ευχαριστω για την ταχεια ανταποκριση,θα ριξω μια ματια στο site.Για τις οσμες,οντως εχω δοκιμασει τον τροπο αυτο,βαζοντας στο 4 τον διακοπτη,απλως το επιθυμιτο αποτελεσμα αργει καποιες φορες να ερθει!Δεν εχω ρωτησει στο σερβις,αν το A/C του maverick διαθετει φιλτρο,που πιθανοτατα θελει περιοδικα αλλαγη.
Αυτα για την ωρα και χαιρομαι που μπηκε στην ωραια παρεα μας ο maverick4wd που τον βρισκω παντα ενημερωμενο :D :roll:
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 25 Φεβ 2004, 12:59

Όσο αφορά την χωματίλα την έχω μυρίσει και εγώ αλλά δεν έχω ρωτήσει σχετικά στο συνεγείο.
Όσο αφορά το χτύπημα στην πίσω πόρτα μου είπαν στο συνεργείο ότι προέρχεται από τα τέσσερα πλαστικά δύο στην βάση της πόρτας (δεξιά και αριστερά στις άκρες) και δύο στο αμάξωμα. Έβαλα λίγο βαζελίνη εδώ και ένα μήνα περίπου και δεν ακούγεται πλέον τίποτα.
Επίσης έχω παρατηρήσει και εγώ το πρόβλημα που δεν πέφτουν γρήγορα οι στροφές σε αλλαγές ταχυτήτων.
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό maverickman » 25 Φεβ 2004, 14:06

Λοιπόν αρρυθμίες κατά την αλλαγή ταχύτητας παρατήρησα κι εγώ, όπως επίσης και κάποια ανεβάσματα του ρελαντί όταν το αυτοκίνητο τσουλάει με νεκρό σε κατηφόρα. Επίσης έχει συμβεί σε απότομη ανάβαση που πιέστηκε λίγο το αυτοκίνητο να φτάσει στο όριο του(σπινάριζε επάνω στο χαλίκι μόλις πιάσαμε την κορυφή και ακινητοποίησα το αυτοκίνητο με συμπλέκτη-φρένο το ρελαντί έκανε κάτι ανεβοκατεβάσματα μέχρι να σταθεροποιηθεί .στην ford που διηγήθηκα το συμβάν μου απάντησαν ότι για την μεν πρώτη περίπτωση (κατηφόρα – νεκρό – ρελαντί περίπου στις 1350rpm ) ευθύνεται η διαχείριση του καύσιμου που συνδυάζει την ταχύτητα και το πόσο πατάς το γκάζι για να δώσει πάντα το δυνατόν καθαρότερα καυσαέρια (άλλωστε νομίζω ότι στις 1500 περίπου στροφές ο κινητήρας αποδίδει καλύτερα από ότι στο ρελαντί –διορθώστε με αν κάνω λάθος).
Για την δεύτερη περίπτωση μου απάντησαν ότι αυτό που συμβαίνει έχει να κάνει με άκαυστη βενζίνη αλλά να πω την αληθεια δεν το πολύ κατάλαβα και θα ήθελα την γνώμη αλλά και την γνώση σας.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 26 Φεβ 2004, 14:59

Κοίτα να δεις
Ότι πληροφορία μπορούσα να βρω σχετικά με τις αρρυθμίες, την έχω πει πιο πάνω. Από κει και πέρα, το φαινόμενο μπορεί να οφείλεται σε κακής ποιότητας βενζίνη ή σε βρώμικο φίλτρο βενζίνης. Πιο σοβαρό πρόβλημα μπορεί να είναι η μη σωστή τροφοδοσία του μοτέρ με ρεύμα (ηλεκτρονική, εγκέφαλος, πλεξούδα ή καλωδιώσεις). Η αναζήτηση όμως των ηλεκτρολογικών προβλημάτων, είναι από τις πλέον αβέβαιες και δύσκολες.

Maverick4wd
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 22 Μαρ 2004, 15:27

Καλά, έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από το τελευταίο μήνυμα και από τότε τίποτα! Φαίνεται ότι όλα τα προβλήματα λύθηκαν "έτσι ξαφνικααααά"!

Maverick4wd
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 22 Μαρ 2004, 17:22

maverick4wd έγραψε:Καλά, έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από το τελευταίο μήνυμα και από τότε τίποτα! Φαίνεται ότι όλα τα προβλήματα λύθηκαν "έτσι ξαφνικααααά"!

Maverick4wd


Μπα δεν νομίζω να λύθηκαν ....... Απλώς από ότι καταλάβα τα λέμε και σε άλλες θεματικές ενότητες ώστε να μην φαίνοντε πολλά :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Βλέπε το πρόβλημα με το δίσκο στην ενότητα Auto ή on 4χ4 και διάφορα άλλα .... :( :(
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverickman » 23 Μαρ 2004, 07:34

δεν πειραζει ετσι ριχνουμε σταχτη στα ματια καποιων κακοπροερετων που μονο σκοπο εχουν να κακολογησουν το αγαπημενο μας αυτοκινητο.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες