Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ

Συντονιστής: SUVord

συχνοτητα εμφανισης βλαβων

Ιμαντας δυναμο
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Διαρροες γενικα
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τριξιματα στα παραθυρα
10
53%
Συμπλεκτης
5
26%
Σκουριες
4
21%
 
Σύνολο ψήφων : 19

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 24 Αύγ 2004, 09:47

Ρε παιδιά αυτό το φίλτρο γύρης δεν έχω βρει που είναι και αν έχει το δικό μου. Αν πάντως υπάρχει φίλτρο για τον αέρα σε ένα αυτοκίνητο, αυτό χρησιμοποιείται από τον κλιματισμό και στον εξωτερικό αέρα και στην ανακύκλωση. Δηλαδή, όταν βάζεις τον διακόπτη του ανεμιστήρα αριστερά, δεν σημαίνει ότι απλά φιλτράρεις τον εξωτερικό αέρα, τουναντίον ο αέρας δεν ανανεώνεται αλλά ανακυκλώνεται ο ήδη υπάρχον μέσα στην καμπίνα, γιαυτό λένε ότι δεν πρέπει να έχεις για πολύ ώρα την ανακύκλωση.
Από την άλλη πλευρά, όταν βάζεις εξωτερικό αέρα με τον διακό[πτηα αριστερά, μου φαίνεται ότι μπαίνει "όπως είναι", χωρίς φιλτράριασμα γιατί απλά δεν νομίζω ότι υπάρχει φίλτρο. Κάποιος από μας είχε πει ότι έβαλε τέτοιο φίλτρο. Μήπως θα μπορούσε να επαναλάβει που ακριβώς βρίσκεται (κυρίως μέσα ή έξω από το αυτοκίνητο), ώστε να το ψάξω?
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 24 Αύγ 2004, 10:42

maverick4wd έγραψε:Ρε παιδιά αυτό το φίλτρο γύρης δεν έχω βρει που είναι και αν έχει το δικό μου. Αν πάντως υπάρχει φίλτρο για τον αέρα σε ένα αυτοκίνητο, αυτό χρησιμοποιείται από τον κλιματισμό και στον εξωτερικό αέρα και στην ανακύκλωση. Δηλαδή, όταν βάζεις τον διακόπτη του ανεμιστήρα αριστερά, δεν σημαίνει ότι απλά φιλτράρεις τον εξωτερικό αέρα, τουναντίον ο αέρας δεν ανανεώνεται αλλά ανακυκλώνεται ο ήδη υπάρχον μέσα στην καμπίνα, γιαυτό λένε ότι δεν πρέπει να έχεις για πολύ ώρα την ανακύκλωση.
Από την άλλη πλευρά, όταν βάζεις εξωτερικό αέρα με τον διακό[πτηα αριστερά, μου φαίνεται ότι μπαίνει "όπως είναι", χωρίς φιλτράριασμα γιατί απλά δεν νομίζω ότι υπάρχει φίλτρο. Κάποιος από μας είχε πει ότι έβαλε τέτοιο φίλτρο. Μήπως θα μπορούσε να επαναλάβει που ακριβώς βρίσκεται (κυρίως μέσα ή έξω από το αυτοκίνητο), ώστε να το ψάξω?


Νομιζω οτι ειναι κατω απο τα πλαστικα κοντα στους μπροστινους υαλοκαθαριστηρες. Θα δεις κατι χαραμαδες οταν ανοιξεις το καπω πανω πανω αριστερα οπως κοιτας το αμαξι.
Ας μας πουνε και οι συναδελφοι που το εβαλαν καλυτερα...
Παντως το προβλημα το δικο μου ειναι πως θα κοψω τις μυρωδιες απεξω με τον ανεμιστηρα στο 1. Μαλλον δεν θα γινεται...
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 25 Αύγ 2004, 08:58

Κλαημέρα.. Το φίλτρο γύρης είναι αριστερά όπως κοιτάμε την μηχανή και κοντά στους υαλοκαθαριστήρες. Το δικό μου 2/2003 δεν το είχε καθόλου και το έβαλα στο πρώτο σέρβις των 15.000 χλμ.
Επίσης παρατήρησα το εξής ότι με τον διακόπτη στο 1 μπαίνουν λιγότερες μυρωδιές από ότι πριν αλλά δεν εξαφανίστηκαν τελείως. Αυτό θα ήθελα και εγώ να κάνω να έχω το A/C στο 1 και όχι στο 2 και αριστερά αλλά δυστυχώς μάλλον δεν γίνεται χωρίς μυρωδιές....
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Θορυβος

Δημοσίευσηαπό Lepes » 30 Αύγ 2004, 07:17

Ακομα δεν το πηρα αρχισα,παρατηρησα εναν ,μεταλικο θορυβο απο το αμορτισερ μαλλον(μπροστα δεξια) οταν περναω καποιο μικρο εμποδιο(πετρα,λακουβα,...) ακουγετε ενας ξερος ηχος :( οταν βρω χρονο θα το παω για ελεγχο αμορτισερ εχει κανεις ξαναδει κατι τετοιο?
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 30 Αύγ 2004, 09:55

ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΓΙΝΕ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ,
ΠΟΤΕ ΑΚΟΥΣ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ,ΟΤΑΝ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΣ ΕΜΠΟΔΙΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΚΟΦΤΟ ?ΠΧ ΠΕΤΡΑ Η ΣΚΑΛΟΠΑΤΑΚΙ Η ΚΟΦΤΗ ΛΑΚΟΥΒΑ,,?ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ?
ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ , ΚΑΙΝ0ΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ,ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Re: Θορυβος

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 30 Αύγ 2004, 15:15

Lepes έγραψε:Ακομα δεν το πηρα αρχισα,παρατηρησα εναν ,μεταλικο θορυβο απο το αμορτισερ μαλλον(μπροστα δεξια) οταν περναω καποιο μικρο εμποδιο(πετρα,λακουβα,...) ακουγετε ενας ξερος ηχος :( οταν βρω χρονο θα το παω για ελεγχο αμορτισερ εχει κανεις ξαναδει κατι τετοιο?


Αν έχεις ΜΥ2001-2003, στην σελίδα 4 της ενότητας, είχε θέσει το ίδιο περίπου πρόβλημα και ο Vaggos, οπότε δες την απάντηση. Στο ΜΥ2005 δεν έχω παρατηρήσει (ακόμα!!!) κάτι τέτοιο. Υποτίθεται ότι στο ΜΥ2005 με τα νέα αμορτισέρ, stabilizer και συνεμπλόκ, διορθώθηκαν τα "γκαπ-γκουπ" του ΜΥ2001-2003. Σε κάθε περίπτωση, θα ενδιέφερε να μας πεις αναλυτικά τι συμβαίνει.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Lepes » 31 Αύγ 2004, 07:06

Λοιπον ο πεθερος μου εχει συνεργειο και του το ειπα και εριξε μια ματια και μου ειπε οτι μαλλον αυτο το "κτουπ" ειναι απο το ακρομπαρο...και θα το κοιταξουμε την Δευτερα που ερχεται και θα σας πω
Αλλη απορια τωρα οταν ειναι στο αυτο το 4Χ4 ποτε μπαινει? γιατι δεν εχω καταφερει να το ενεργοποιησω :o
(το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο με 30.000χλμ-αλλα δεν πρεπει να εχει πατησει ποτε σε χωμα)
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 31 Αύγ 2004, 12:07

Να είσαι σίγουρος ότι,,,μάλλον το έχει λιώσει στο χώμα πράγμα που θα κάνεις και εσύ αργά η γρήγορα μετά απο κανα 2 χιλιάδες χλμ που θα του πάρεις τον αέρα!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 31 Αύγ 2004, 14:37

iperodigos έγραψε:Να είσαι σίγουρος ότι,,,μάλλον το έχει λιώσει στο χώμα πράγμα που θα κάνεις και εσύ αργά η γρήγορα μετά απο κανα 2 χιλιάδες χλμ που θα του πάρεις τον αέρα!!!


Ρε συ, μην τον τρομάζεις τον άνθρωπο! Και άλλα ΜΑ κάνουν "γκουπ-γκουπ" και δεν έχουν ταλαιπωρηθεί. Μην του βάζεις ιδέες και χάσει τον ύπνο του!!!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Lepes » 01 Σεπ 2004, 07:44

φιλε iperodige το αμαξι εχει κανει 30.000 Αθηνα Θεσσαλονικη ευτηχως τον ηξερα τον κυριο που το πηρα αρα φιλε μου maverick4wd δεν φοβαμαι,αλλα πλακα πλακα δεν παιζουν πολλα μεταχειρισμενα Mav αρα θεωρω τον εαυτο μου τυχερο που βρηκα.Εγω ομως σιγουρα θα το λιωσω στο χωμα :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 01 Σεπ 2004, 11:09

Αγαπητε Μαβερικοιδιοκτητη!μου άρεσε αυτό που είπες,ότι δεν παίζουν πολλά μεταχειρισμένα Μαβερικ!!!
Λοιπόν αυτό είναι και ο δείκτης για το αν ένα μοντέλο είναι πραγματική επιτηχία η όχι .......τι εννοώ .
αν δείτε σε οποιοδήποτε περιοδικό αυτοκινητων τις αγγελίες πωλήσεων τότε θα καταλάβεται πιο πραγματικά ειναι μοντέλο που ικανοποιεί αυτόν που το αγόρασε!!!!και ποιον όχι....
εκατοντάδες τα ραβ,,,,τα τεριος,,,,τα κια,,,,,τα μλ,,,,,τα χ5,,,,,ρειντζ,,,κτλ...κτλ!!!!!!
Μαβερικ ενα-δύο το πολλύ!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

:)

Δημοσίευσηαπό Lepes » 01 Σεπ 2004, 11:34

:D
Εγω το ειχα κλεισει 2 μηνες πριν το παρω,ηταν ενας καλος κυριος που ηθελε Χ5 και του εδωσα αμεσως προκαταβολη γιατι τοτε δεν ειχα δει ουτε ενα σε αγγελια...
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Lepes » 02 Σεπ 2004, 07:02

Lepes έγραψε:Αλλη απορια τωρα οταν ειναι στο αυτο το 4Χ4 ποτε μπαινει? γιατι δεν εχω καταφερει να το ενεργοποιησω :o

Δεν πηρα απαντηση και ανυσηχω
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 02 Σεπ 2004, 13:40

τι κυβισμό εχεις?
σε ανηφόρα από στάση ξεκίνα σχετικά γρήγορα και θα καταλάβεις πως μπαίνει το 4χ4,,,,θα σπινιάρουν στην αρχή οι εμπρός τροχοί μετά θα μπλοκάρουν οι πίσω και θα ακούσεις το πίσω διαφορικό να δουλεύει πιο χοντρά....
Μην οδηγείς το Μαβ σου με το 4χ4 on παρα μόνο σε πολύ βροχή (οταν δηλαδή ρίχνει τουλούμια και δεν βλέπεις) και σε πραγματικά δύσκολα κομάτια λάσπης και άμμου από στάση ,,,,,,αν στα δύσκολα έχεις μπεί εν κινήσει τότε μην εμπλέκεις καθόλου,,,,,,τέλος πάντων θα βρεις τον τρόπο!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 02 Σεπ 2004, 14:24

Lepes έγραψε:
Lepes έγραψε:Αλλη απορια τωρα οταν ειναι στο αυτο το 4Χ4 ποτε μπαινει? γιατι δεν εχω καταφερει να το ενεργοποιησω :o

Δεν πηρα απαντηση και ανυσηχω


Όταν το 4Χ4 είναι στο αυτόματο, ενεργοποιείται μόνο του μόλις οι μπροστινοί τροχοί χάσουν την πρόσφυσή τους. Αν θες να το δοκιμάσεις, πήγαινε σε ανηφορικό γλιστερό ή βρεγμένο δρόμο ή σε χωματόδρομο και προσπάθησε να το ξεκινήσεις απότομα (δηλ να το σπινιάρεις). Οι μπροστινοί τροχοί θα γλιστρήσουν στιγμιαία για λίγο και μετά θα νιώσεις την ώθηση από τους πίσω τροχούς. Το σύστημα απεμπλέκεται μόνο του μόλις αποκατασταθεί η ομαλή κίνηση όλων των τροχών.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες