Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ

Συντονιστής: SUVord

συχνοτητα εμφανισης βλαβων

Ιμαντας δυναμο
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Διαρροες γενικα
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τριξιματα στα παραθυρα
10
53%
Συμπλεκτης
5
26%
Σκουριες
4
21%
 
Σύνολο ψήφων : 19

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 16 Αύγ 2004, 09:47

Απαντήση για MaverickLover:
Το ίδιο σκορτσάρισμα (με στιγμιαίο δισταγμό) έκανε και το δικό μου 2.0 στην ίδια περιοχή στροφών. Το περίεργο είναι ότι το κάνει και το καινούργιο 2.3 (σε μικρότερη κλιμακα)! Προφανώς οφείλεται στο A/C το οποίο και στα δύο μοντέλα παραμένει το ίδιο και σε αυτή την περιοχή των στροφών δεν συνεργάζεται και τόσο καλά με το σύστημα διαχείρισης των κινητήρων. Εκτός από το αισθητικό, δεν παρατήρησα άλλο πρόβλημα. Ο εγκέφαλος της αντιπροσωπείας δεν βρήκε φυσικά τίποτα.

Απάντηση στον MAVERICKio:
Ξέρω ακριβώς τον θόρυβο που λές όταν βάζεις για πρώτη φορά το A/C σε λειτουργία. το κάνει μόνο την πρώτη φορά και δεν το ξανακάνει για όλη την ημέρα παρά την επόμενη ή μεθεπόμενη. Ο θόρυβος που ακούγεται, μοιάζει περισσότερο με "κρακ" και είναι όντως έντονος. Οφείλεται στον συμπλέκτη του A/C ο οποίος κολλάει μετά από κάποια περίοδο αχρησίας και ζορίζεται να ξεκολλήσει όταν το ενεργοποιήσεις. Η διάγνωση της αντιπροσωπείας ήταν για ακόμη μία φορά μηδέν, αλλά μου είπαν ότι αν σπάσει το καλύπτει η εγγύηση (!). Με τον καιρό, στο 2.0 αραίωσε το φαινόμενο, αλλά δεν εξαφανίστηκε τελείως. Στο 2.3 δεν το έχει κάνει ακόμη.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 17 Αύγ 2004, 00:38

Ευχαριστω,maverick4wd καταλαβες ακριβως ποιο ειναι το προβλημα,θα το ριξω μια ματια στην αντ/πεια κανοντας βεβαια χρηση :lol: :lol: :lol: των ποικιλων ομολογουμενος γνωσεων σου :D :D :D --------------ΕΡΩΤΗΣΗ.Μηπως εισαι...κατασκοπος της ford και μας το κρυβεις 8) 8) 8) 8) πολυ αναλυτικα μας τα λες :D :D :D
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 17 Αύγ 2004, 09:50

MAVERICKios έγραψε:Ευχαριστω,maverick4wd καταλαβες ακριβως ποιο ειναι το προβλημα,θα το ριξω μια ματια στην αντ/πεια κανοντας βεβαια χρηση :lol: :lol: :lol: των ποικιλων ομολογουμενος γνωσεων σου :D :D :D --------------ΕΡΩΤΗΣΗ.Μηπως εισαι...κατασκοπος της ford και μας το κρυβεις 8) 8) 8) 8) πολυ αναλυτικα μας τα λες :D :D :D


Ο παθών μαθών! Αν δεις σε παλαιότερες καταχωρίσεις, ταλαιπωρήθηκα πολύ με το 2.0 που είχα γιατί ήταν ελαττωματικό. Τελικά το επέστρεψα και πήρα το ΜΥ2005. Ότι προβλήματα παρουσίασε το δικό μου, παρουσιάζουν σταδικά και τα δικά σας με μαθηματική ακρίβεια. Εκτός βέβαια από το κιβώτιο-εμπρος διαφορικό, που ήταν και ο κύριος λόγος που επεστράφη το αυτοκίνητο και εύχομαι να μην σας το παρουσιάσει. Τα έχω όλα χρονολογικά και αναλυτικά καταγεγραμμένα, με ιστορικά στοιχεία και τα έχω στείλει και στην ΒΕΛΜΑΡ και στην ΦΟΡΝΤ ΕΛΛΑΣ. Το ντοσιέ σε μέγεθος κοντράρει τον φάκελο του Κυπριακού!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 17 Αύγ 2004, 10:10

Στατιστική ερωτήσεις:
(1) Πόσοι από εσάς (ΜΥ2003 ή ΜΥ2005) έχουν παρατηρήσει τρίξιμο στα παράθυρα όταν το αυτοκίνητο περνάει από ελαφρές ανωμαλίες του δρόμου? (Εννοείται κλειστά παράθυρα, χωρίς μουσική!)
(2) Σε πόσα από τα αυτοκίνητα των οποίων τα παράθυρα τρίζουν, έχετε βάλει μεμβράνες?

Προσωπικά, το ίδιο τρίξιμο μου έκανε και στο ΜΥ2003 και κάνει και στο ΜΥ2005, ιδίως προς το μεσημέρι, όταν ανέβει η θερμοκρασία της ημέρας.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 17 Αύγ 2004, 10:39

maverick4wd έγραψε:Στατιστική ερωτήσεις:
(1) Πόσοι από εσάς (ΜΥ2003 ή ΜΥ2005) έχουν παρατηρήσει τρίξιμο στα παράθυρα όταν το αυτοκίνητο περνάει από ελαφρές ανωμαλίες του δρόμου? (Εννοείται κλειστά παράθυρα, χωρίς μουσική!)
(2) Σε πόσα από τα αυτοκίνητα των οποίων τα παράθυρα τρίζουν, έχετε βάλει μεμβράνες?

Προσωπικά, το ίδιο τρίξιμο μου έκανε και στο ΜΥ2003 και κάνει και στο ΜΥ2005, ιδίως προς το μεσημέρι, όταν ανέβει η θερμοκρασία της ημέρας.


Δεν εχω παρατηρησει τριξιματα απο τα παραθυρα και ας εχω βάλει και μεμβράνες. Τριξιματακια ακούγονται απο τα πλαστικά του πορτμπαγκαζ και τα γνωστά τα οποία δεν είναι ενοχλητικά. (MY2003 2.0)
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 17 Αύγ 2004, 10:57

Μήπως έχει δίκιο η γυναίκα μου που λέει ότι είμαι "ψείρας" και έχω υπερευαίσθητο αυτί? Περιμένω και τις απόψεις των υπολοίπων!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 17 Αύγ 2004, 13:21

Δεν έχω παρατηρήσει τα προβλήματα που αναφέρατε παραπάνω παρά μόνο το τρίξιμο στην πίσω πόρτα και τώρα τελευταία ένα τρίξιμο στο παράθυρο του οδηγού όταν είναι μισοκατεβασμένο.
Αυτά και το έχω ενάμισι χρόνο με 18.000 χιλιόμετρα.
Ξέρει κανείς να μου πει πως γίνεται να εξαφανιστεί το τρίξιμο στην πίσω πόρτα που ακούγεται περισσότερο όταν η καρότσα είναι χωρίς φορτίο?
Επίσης ένα άλλο που παρατήρησα το Σαββατοκύριακο ήταν ότι έκοβε πολύ σε μερικές ανηφόρες στην Τριπόλεως όταν έμπαινε το A/C πράγμα που δεν το έκανε παλαιότερα.. (Σημείωση: πριν δεν είχε καθόλου φίλτρο γύρης ενώ τώρα έβαλα) .. Επίσης είμασταν 2 άτομα με μικρό σχετικά φορτίο.
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 17 Αύγ 2004, 14:22

ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΓΥΡΗΣ.
ΤΑ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΒ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΣΤΙΒΑΡΟ ΑΥΤΟΦΕΡΟΜΕΝΟ ΑΜΑΞΩΜΑ,,,ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΜΦΑΝΗΣΕΩΝ ΤΟΥΣ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΑΚΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΙΤΣ ΚΡΑΤΣ!!!
ΣΤΟ ΜΑΒ 2003 3ΛΙΤΡΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 34.000ΧΛΜ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΕ 14 ΜΗΝΕΣ..
ΤΩΡΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 67 ΜΕΡΕΣ 7002ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ (TR) ΠΟΥ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΞΕΙΓΗΣΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΑΝΗΣΥΧΙΤΙΚΟ..
ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΤΟΥ AC ΚΑΤΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.............ΒΑΛΕ 100ΑΡΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ...!
Τελευταία επεξεργασία από iperodigos και 18 Αύγ 2004, 10:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 17 Αύγ 2004, 14:51

To δικο μου ΤΡΙΖΕΙ απο ΠΑΝΤΟΥ :twisted: :twisted: :twisted:Η εξηγηση που εδινα ηταν η πολυ χρηση στο χωμα.Τωρα βλεπω οτι ειναι.....must μαλλον το τριξιμο στα ΜΑ!! οποτε συνεχιζω ησυχος :D :D :D
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 18 Αύγ 2004, 13:55

Τελικά το τρίξιμο δεν πρέπει να είναι από τα παράθυρα αλλά από τα λάστιχα της πόρτας, τα οποία τουλάχιστον στο δικό μου όταν τα πιάσεις μοιάζουν να κολλάνε, οπότε στην επαφή τους με τό πλαίσιο της πόρτας και όταν ζεσταθούν από τον ήλιο, κάνουν "τσικ-τσικ". Σκέφτομαι να τα πλύνω και μετά να τους βάλω σπρέυ σιλικόνης ή ταλκ. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι αντίστοιχο ή μπορεί να προτείνει κανείς άλλη λύση?
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Ετσι σταμάτησα τα τριξίματα στην πόρτα

Δημοσίευσηαπό vaggos » 18 Αύγ 2004, 19:09

Από προηγούμενο ποστ για όσους δεν έτυχε να το δούν: Πως σταμάτησα τα τριξίματα της πίσω πόρτας
<Το είχα και εγώ αυτό το πρόβλημα 5/2003 και το έλυσα δραστικα αφού έκανα δοκιμές μία περίπου ώρα στην Πάρνηθα. Τελικά φταίει το κόλπο που ασφαλίζει την πίσω πόρτα. Για να το καταλάβετε εκεί που πιάνει ας πούμε ο γάντζος, στον άξονα. Εβαλα λίγη μονοτική ταινία και τέρμα οι τριγμοί.>

Οσο για το τρίξιθμο των μπροσατινών τζαμιών, το έκανε και μένα όταν ήταν ανεβασμένα στην μέση. Ξαφνικά ομως σταμάτησε. Ισως μάζεψε σκόνη.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 19 Αύγ 2004, 00:35

Η σιλικονη σπρευ και το ταλκ κανουν πραγματι δουλεια!Εγω παντως χρησιμοποιω και RadioCd για....σιγουρια και δεν ακουω τιποτα :D :D :D
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 23 Αύγ 2004, 10:08

Να εκθέσω ενα καινουργιο προβληματακι που παρατηρησα και με απασχολει:
Το aircondition γιατι δουλευει όταν το βαζω να ριχνει τον αερα στο παρμπιζ ? Το παραξενο ειναι οτι δεν ανοιγει το λαμπακι του διακοπτη. Διαβασα φυσικα τις οδηγιες στο προσπεκτους και γραφουν οτι ειναι φυσιολογικο και οτι ειναι καποιος αυτοματισμος για να φερουν τον τζαμι στην θερμοκρασια που χρειαζεται για να μην θαμπωνει το χειμωνα. Το καλοκαίρι ομως γιατι δουλευει. Δηλαδη δεν μπορω να επιλεξω ο αερας να ερχεται απο μπρος γιατι ανοιγει το aircondition?...
Το αλλο που με νευριαζει ειναι οτι αν θελω να χαμηλωσω τον αερα θα πρεπει να επιλεξω την θεση 2 (απο αριστερα) που ο αερας μπαινει φιλτραρισμενος, γιατι η θεση 1 βρισκεται στην δεξια πλευρα απο οπου ο αερας μπαινει αφιλτραριστος και φυσικα μας μυριζουν οι προπορευομενοι και οχι μονο....

Πιστευω οτι και εσεις θα εχετε παρατηρησει αυτην την ανωμαλια....
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 23 Αύγ 2004, 13:48

Το πρόβλημα που εκθέτεις δεν είναι καινούργιο. Το σύστημα λειτουργούσε έτσι και στο ΜΥ2001-2003, το ίδιο είναι και στο ΜΥ2005. Ο μπουμπούνας που το σχεδίασε (γιατί περί μπουμπούνα πρόκειται!) νόμισε ότι όταν κατευθύνεις τον αέρα στο παρμπριζ, θέλεις σώνει και καλά να το ξεθαμπώσεις! Λες και δεν μπορείς να θέλεις μόνο να πηγαίνει από κει ο αέρας! Γιαυτό σου βάζει αυτόματα τον κλιματισμό, χωρίς μάλιστα να μπορείς να τον κλείσεις. Αν δεν το ξέρεις μάλιστα, τον έχεις συνεχώς σε λειτουργία χωρίς να το καταλάβεις και μετά αναρωτιέσαι γιατί το αυτοκίνητο δεν τραβάει και καταναλώνει περισσότερο καύσιμο, άσε που παγώνεις!.
Ο ίδιος μπουμπούνας, σκέφτηκε ότι αν θέλεις ανακύκλωση, πρέπει να ψηθείς ή να παγώσεις, αφού ο ανεμιστήρας δουλέυει από το 2 και πιο πάνω. Αλλιώς, αν θές ελαφρό αεράκι, φάε την μπόχα και το καυσαέριο των απέξω! Είναι γνωστό ότι το σύστημα ψύξης/θέρμανσης στο ΜΑ είναι από τα πιο δυνατά.
Το αποκορύφωμα της εξυπνάδας του μπουμπούνα, είναι ότι δεν μπορείς να έχεις στο ταξίδι μόνο φυσική ροή εξωτερικού αέρα. Πρέπει πάντα να δουλεύει ο ανεμιστήρας, έστω και στο 1. Αν τον κλείσεις (βάζοντάς το στο "0"), κλείνεις αυτόματα και τις εισαγωγές του αέρα, οπότε αέρας απέξω γιοκ!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 23 Αύγ 2004, 15:11

maverick4wd έγραψε:Το πρόβλημα που εκθέτεις δεν είναι καινούργιο. Το σύστημα λειτουργούσε έτσι και στο ΜΥ2001-2003, το ίδιο είναι και στο ΜΥ2005. Ο μπουμπούνας που το σχεδίασε (γιατί περί μπουμπούνα πρόκειται!) νόμισε ότι όταν κατευθύνεις τον αέρα στο παρμπριζ, θέλεις σώνει και καλά να το ξεθαμπώσεις! Λες και δεν μπορείς να θέλεις μόνο να πηγαίνει από κει ο αέρας! Γιαυτό σου βάζει αυτόματα τον κλιματισμό, χωρίς μάλιστα να μπορείς να τον κλείσεις. Αν δεν το ξέρεις μάλιστα, τον έχεις συνεχώς σε λειτουργία χωρίς να το καταλάβεις και μετά αναρωτιέσαι γιατί το αυτοκίνητο δεν τραβάει και καταναλώνει περισσότερο καύσιμο, άσε που παγώνεις!.
Ο ίδιος μπουμπούνας, σκέφτηκε ότι αν θέλεις ανακύκλωση, πρέπει να ψηθείς ή να παγώσεις, αφού ο ανεμιστήρας δουλέυει από το 2 και πιο πάνω. Αλλιώς, αν θές ελαφρό αεράκι, φάε την μπόχα και το καυσαέριο των απέξω! Είναι γνωστό ότι το σύστημα ψύξης/θέρμανσης στο ΜΑ είναι από τα πιο δυνατά.
Το αποκορύφωμα της εξυπνάδας του μπουμπούνα, είναι ότι δεν μπορείς να έχεις στο ταξίδι μόνο φυσική ροή εξωτερικού αέρα. Πρέπει πάντα να δουλεύει ο ανεμιστήρας, έστω και στο 1. Αν τον κλείσεις (βάζοντάς το στο "0"), κλείνεις αυτόματα και τις εισαγωγές του αέρα, οπότε αέρας απέξω γιοκ!


Σευχαριστω για την απαντηση σου. Με το φιλτρο γυρης δεν βελτιώνονται τα πραγματα με τον εξωτερικο αέρα?
Η λυση μου φαινεται ειναι μονο μια: να αγορασουμε εναν ανεμιστηρα απο αυτους που εχουν μερικοι ταξιτζηδες στο ταμπλο, για να κανουμε δουλεια και να τον ανοιγουμε οποτε θελουμε (νομιζω περιστρεφεται κιολας σε διαφορες κατευθυνσεις).... :P :P :P :oops:
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες