Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ

Συντονιστής: SUVord

συχνοτητα εμφανισης βλαβων

Ιμαντας δυναμο
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Διαρροες γενικα
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τριξιματα στα παραθυρα
10
53%
Συμπλεκτης
5
26%
Σκουριες
4
21%
 
Σύνολο ψήφων : 19

Δημοσίευσηαπό TLG » 15 Ιούλ 2005, 08:42

zimmerclip έγραψε:Από τη 1η Ιουλίου πήρα στα χέρια μου το 2.3 Όταν ο πωλητής μου έκανε επίδειξη παρατήρησα ότι δεν δουλεύει το διπλό κλείδωμα. Την επόμενη Δευτέρα το πήγα στο Service και από εκεί μου είπαν ότι η σχετική πλακέτα είχε πρόβλημα ενώ ο πωλητής μου είπε ότι στο Αμέρικα 'ξέχασαν' να βάλουν την πλακέτα.


Οποτε σκεφτητε τι "ελεγχο" κανουν πριν παραδωσουν το αυτοκινητο στον πελατη..... :evil: :evil:

"η υπευθυνοτητα ειναι συνωνυμο του Ελληνα"
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό zimmerclip » 21 Ιούλ 2005, 19:13

Καλησπέρα σε όλους. Για κακή μου τύχη πήγα σε πλυντήριο αυτοκινήτων και κάτι έριξαν στο τζαμάκι των οργάνων το οποίο έχει θαμπώσει και δεν καθαρίζει με τίποτα. Ρώτησα στη Ford για ανταλακτικό και μου απάντησαν ότι το τζαμάκι πάει μαζί με τα όργανα 800€!!! Εγώ ξεβίδωσα το πλαίσιο και όπως είδα είναι χωριστό και κουμπώνει. Κάποια λύση κανείς;
Άβαταρ μέλους
zimmerclip
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 14 Ιουν 2005, 19:07
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτη

Δημοσίευσηαπό Lepes » 21 Ιούλ 2005, 19:31

Καλησπερα θα ρωτησω αυριο εναν φιλο και θα σου απαντησω.
Εγω εγραψα γιατι σημερα εδωσα αλλα 300 ευρω για αλλαγη δισκοφρενα και δαγκανες :(
Τεσπα ας προσεχα που το βαζω,αλλα οταν ρωτησα τον φιλο μου στα ανταλλακτικα μου ειπε οτι εχουν μεγαλο προβλημα με το MAV και μονο με το MAV ..... σε οτι αφορα ανταλλακτικα παρολο που εχει πουλησει σαν τρελο...
Μηπως να στελναμε κανα note στη Ford Germany και Usa??
ΒRAT PRESIDENT
www.brat???.gr
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 22 Αύγ 2005, 12:55

Γεια σε όλους. Βλέπω ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα και αισθάνομαι τυχερός που δεν έχω μέχρι στιγμής προβλήματα με το MAV. Τώρα που ήμουν στο χωριό σε ένα χωματόδρομο της κακιάς ώρας με αρκετή ανηφόρα ο δίσκος τα είδε σκούρα με αποτέλεσμα (με 4 άτομα) εκτός από την χαρακτηριστική μυρωδιά να μην ξεκινά αμέσως μόλις άφηνα τον συμπλέκτη (πατινάριζε?). Περιμένω απόψεις σας, αν θέλω αλλαγή και αν ναι σε τι τιμή είναι και αν υπάρχουν καλύτεροι δίσκοι για το συγκεκριμένο αυττοκίνητο.
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό geopat » 24 Αύγ 2005, 16:31

Έχω ένα MAV 05 2.3 από τον Κοντέλλη. Όταν το πήρα είχα ρωτήσει αν χρειάζεται αλλαγή λαδιών πρίν τα 20.000 χλμ και μου είπαν πως δεν χρειάζεται και θα το έκανα στο servis των 20.000.

Με την συμπλήρωση 10.000 χλμ τσέκαρα από περιέργεια τα λάδια και είχε μήνει περίπου 1,5 με 2 λίτρα. Αν περίμενα το servis μάλλον δεν θα είχα με τί να πάω.

Έχει τύχει σε κάποιον κάτι σχετικό?

κατα τα λοιπά όλα τέλεια εκτός βέβαια από την κατάνάλωση η οποία για μάλλον είναι θέμα συνήθειας
geopat
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 24 Αύγ 2005, 16:23

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 25 Αύγ 2005, 13:13

ANDREAS2003: Όντως ο συμπλέκτης σου πατινάριζε. Αυτό το φαινόμενο το παρουσίαζε έντονα το ΜΥ2001-2003 2.0, δηλαδή ο συμπλέκτης όταν ζοριζόταν πολύ, μύριζε άσχημα και λόγω της υπερθέρμανσης πατινάριζε, ακόμη και άν είχες αφήσει το πεντάλ. Μου είχε συμβεί δύο φορές και όντως τα' παιξα. Αν τον αφήσεις και κρυώσει λίγο επανέρχεται στην κανονική λειτουργία. Στην αρχή πάντως νόμιζα ότι τον είχα κάψει. Είχα ρωτήσει για άλλο δίσκο-πλατό, πιο ενισχυμένο αλλά η ΦΟΡΝΤ δεν είχε, όμως μπορούσα να βάλω after market κάποιον για αγωνιστική χρήση. Με σταμάτησε ο τεχνίτης που μου είπε ότι θα είναι βέβαια πιο γερός (καμία σχέση με τον μαμα) αλλά θα γινόταν και πιο απότομος. Στο ΜΥ2005, μέχρι τώρα έχει μυρίσει ελάχιστα και δεν έχει πατινάρει, παρόλο που το έχω πάει στα ίδια ακριβώς σημεία. Ενδεχομένως να ταιριάζει το ανταλλακτικό και στο κιβώτιο του 2.0.

geopat: Η κατανάλωση λαδιού στο ΜΥ2005 2.3 είναι όπως την περιέγραψες. Τα λάδια θέλουν μεν αλλαγή στα 20.000 (για άλλα συνεργεία στα 15.000) ή σε κάθε περίπτωση στον χρόνο επάνω, αλλά ο κινητήρας τσιμπάει όντως λάδια. Εγώ στα 8.000 συμπλήρωσα 1 με 1,5 λίτρα, οπότε θέλει τακτικό έλεγχο. Γενικά, η μηνιαία επιθεώρηση όλων των υγρών πρέπει να γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από τον χρόνο των προγραμματισμένων σέρβις.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 06 Σεπ 2005, 19:08

Αγαπητοι συναδελφοι,

Ευχομαι να περασατε ολοι καλα το καλοκαιρι που μας περασε.
Εγω καλα περασα αλλα εχω νεα να σας αναφερω.
Σημερα πηγα στο συνεργειο για το 2ο σερβις στα 23.000 χλμ.
1) Μετα απο ελεγχο και παρατηρησεις δικες μου ειδαμε με τους μηχανικους εκει (ΒΕΛΜΑΡ Γλυκων Νερων) οτι ο δισκος και το πλατω θελουν αλλαγμα παλι! Το αυτοκινητο σκορτσαριζε οταν ηταν κρυο και μερικες φορες στα ξεκινηματα σε ανηφορα. Ολα καλα (στην εγγυηση βεβαιως) και μετα απο ενα χρονο ακριβως ξανα αλλαζω δισκο πλατώ.
2) Μετα απο καποιους μικρους ενοχλητικους θορυβους (κρακ κρακ) που ειχα στο στιψιμο του τιμονιου με σχεδον μηδενικη ταχυτητα διαπιστωσαν οτι ΗΘΕΛΕ ΑΛΛΑΓΜΑ ΚΑΙ Η ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ!
Ολα καλα μεχρι στιγμης και αυτο στην εγγυηση.
3) Αφου κοιταξαν αυτα τους ειπα και για τον γνωστο θορυβο που ακουγεται σαν καζανακι ξεχαρβαλωμενο στο ρολαρισμα μεταξυ 2ας και 3ης ταχυτητας. Και μου ειπαν οτι θα πρεπει να αλλαξω και το πισω καζανακι της εξατμισης γιατι απο τα ρινισματα των κολλησεων μεσα στο σωληνα της εξατμισης εχουν μαζευτει ολα στο πισω!

ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ!!!!

Α, επειδη το αυτοκινητο θα μεινει μεσα 3 μερες μου εδωσαν ενα <μεγάλο> Ford ΚΑ για να κανω τις δουλειες μου.
Δεν λεω ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ......

ΟΤΙ ΠΑΡΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΑΙΔΙΑ ΣΠΕΥΣΑΤΕ !!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Θα σας ενημερωσω σχετικα με τιμες και κωδικους παραγωγης των ανταλακτικων μολις το παραλαβω........

ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ...... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Απο Δημαρχος κλητηρας....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 06 Σεπ 2005, 21:45

εδω μιλαμε για χειροτερη κατασταση απο LR που τα προβληματα του ειναι τιποτα μπροστα σε αυτα και μιλαμε και για δεκαετιας αυτοκινητα :shock:
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό mavlover » 06 Σεπ 2005, 23:16

Πωπωω πα.. Τα ίδια Παντελάκη μου , τα ίδια Παντελή μου.. Πως την βλέπεις την φάση ρε discoman? Θα μας πάς καροτσάδα με το LR σου. ΟΚ μπορει το αμάξι που χεις να είναι καλύτερο και απο cayenne. Είσαι μάγκας έξυπνος ωραίος και παίρνεις πράγματα που αξίζουν ενώ εμείς όλοι μαλάκες που παίρνουμε παλιοσίδερα.. Αντε λοιπόν στο καλό με την ντουλάπα σου, και σταμάτα να κριτικάρεις.. Η ενότητα γράγει Φορντ, Ford, Ford,Ford, Ford, Ford και όχι LR Cayenne
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 07 Σεπ 2005, 14:55

mavlover έγραψε:Πωπωω πα.. Τα ίδια Παντελάκη μου , τα ίδια Παντελή μου.. Πως την βλέπεις την φάση ρε discoman? Θα μας πάς καροτσάδα με το LR σου. ΟΚ μπορει το αμάξι που χεις να είναι καλύτερο και απο cayenne. Είσαι μάγκας έξυπνος ωραίος και παίρνεις πράγματα που αξίζουν ενώ εμείς όλοι μαλάκες που παίρνουμε παλιοσίδερα.. Αντε λοιπόν στο καλό με την ντουλάπα σου, και σταμάτα να κριτικάρεις.. Η ενότητα γράγει Φορντ, Ford, Ford,Ford, Ford, Ford και όχι LR Cayenne


ΠΡΟΣ ΤΙ ΤΟΣΟΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΣ.......ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΑΒΕΡΙΚ ΑΠΟΡΗΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΜΑΒ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ....ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΗΣΕ ΚΙΟΛΑΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΛΑΝΤΡΟΒΕΡ ΚΑΙ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ 4ΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ..
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό mavlover » 07 Σεπ 2005, 15:20

Δεν είναι εκνευρισμός υπεροδηγέ, αλλά το θεωρώ ενοχλητικό αυτό. Δεν απαγόρεψα σε κανέναν να λέει την γνώμη του στο forum της ford αλλά αυτό καταντάει σπαστικό. Δεν με ενδιαφέρει στο φορουμ της φορντ τι κάνει ο ντισκομαν με το ντισκάβερι του. Δεν καταλαβαίνω προς τι τέτοιου είδους δημοσιεύσεις. Και η ιστορία έχει επαναληφθεί. Παρακαλώ τον συντονιστή να μας πεί την γνώμη του.
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό discoman » 07 Σεπ 2005, 17:07

Ακριβως μια επισημανση εκανα τιποτα παραπανω ουτε καν κατι σε πρωσοπικο επιπεδο . Απλως παρακολουθω την ford μαμα που εχει την LR . Δεν ειπα οτι εχω καλυτερο χρεπι ειναι και αυτο αλλα παλιο ρε παιδι μου .Δεν νοειτε καινουριια οχημα με τοσα προβληματα .ΚΡΙΜΑ γιατι το συμπαθω το mav και ειναι μεσα στις επομενες επιλογες μου αλλα να πεσω σε πιο πολλα προβληματα και να λεω οτι εχω καινουριο . ? φιλικα και συναδελφικα 8)
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό juan » 07 Σεπ 2005, 21:35

Θα ήθελα καταρχήν να αναφέρω ότι το Forum είναι ένα πολύ δημοκρατικό και ανοικτό κανάλι επικοινωνίας. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποκλειστούν κάποιοι από το Topic.

Προσωπικά με ενδιαφέρουν οι απόψεις όλων των χρηστών και όχι μόνο των Mav. Άλλωστε το βασικό concept είναι ότι όλοι αγαπάμε την τετρακίνηση.

Από την άλλη πλευρά, θεωρώ ότι η πρώτη τοποθέτηση του φίλου μας discoman είναι πολύ εύκολα παρεξηγήσιμη ... Αφού αναφέρεται εντελώς απαξιωτικά για το Μαv συγκρινόμενο με το δικό του αυτοκίνητο.

Η τελευταία τοποθέτηση του discoman νομίζω ότι πλέον ξεκαθαρίζει το θέμα δίνοντας μια πιό ώριμη τεκμηριωμένη απάντηση..

Τέλος καλό όλα καλά :P
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 07 Σεπ 2005, 22:40

juan έγραψε:Θα ήθελα καταρχήν να αναφέρω ότι το Forum είναι ένα πολύ δημοκρατικό και ανοικτό κανάλι επικοινωνίας. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποκλειστούν κάποιοι από το Topic.

Προσωπικά με ενδιαφέρουν οι απόψεις όλων των χρηστών και όχι μόνο των Mav. Άλλωστε το βασικό concept είναι ότι όλοι αγαπάμε την τετρακίνηση.

Από την άλλη πλευρά, θεωρώ ότι η πρώτη τοποθέτηση του φίλου μας discoman είναι πολύ εύκολα παρεξηγήσιμη ... Αφού αναφέρεται εντελώς απαξιωτικά για το Μαv συγκρινόμενο με το δικό του αυτοκίνητο.

Η τελευταία τοποθέτηση του discoman νομίζω ότι πλέον ξεκαθαρίζει το θέμα δίνοντας μια πιό ώριμη τεκμηριωμένη απάντηση..

Τέλος καλό όλα καλά :P




Τέλος καλο ολα καλα.
Αν ειναι δυνατον να παρεξηγιόμαστε κιόλας...
Λοιπον εχω νεα να σας πω....
Με πηραν σημερα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ολα οκ με το mav αλλα χρειαστηκε να αλλαξουν και τον σταυρό του τιμονιού (προληπτικά)!
Σκέφτηκα αμεσως οτι καποιος με εχει ματιάσει ή μουτζώσει.
Τελος παντων....
Αυριο 08/09 θα μου παραδωσουν το αυτοκίνητο .
Και έχει ο θεός.

Συνάδελφοι έχω ξετρελαθεί με το ΚΑ που μου έδωσαν. Χωράει παντού είναι γρήγορο και πολύ αεράτο ....μαλλον θα πουλήσω το Mav να παρω ΚΑ.
(πλάκα κανω).

Λοιπόν τα υπόλοιπα αυριο, θα σας γράψω τι ακριβώς αλλάχτηκε με κωδικούς και όλα ώστε να ξέρουμε όλοι σχετικά.

ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 08 Σεπ 2005, 19:35

MaverickLover έγραψε:
juan έγραψε:Θα ήθελα καταρχήν να αναφέρω ότι το Forum είναι ένα πολύ δημοκρατικό και ανοικτό κανάλι επικοινωνίας. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποκλειστούν κάποιοι από το Topic.

Προσωπικά με ενδιαφέρουν οι απόψεις όλων των χρηστών και όχι μόνο των Mav. Άλλωστε το βασικό concept είναι ότι όλοι αγαπάμε την τετρακίνηση.

Από την άλλη πλευρά, θεωρώ ότι η πρώτη τοποθέτηση του φίλου μας discoman είναι πολύ εύκολα παρεξηγήσιμη ... Αφού αναφέρεται εντελώς απαξιωτικά για το Μαv συγκρινόμενο με το δικό του αυτοκίνητο.

Η τελευταία τοποθέτηση του discoman νομίζω ότι πλέον ξεκαθαρίζει το θέμα δίνοντας μια πιό ώριμη τεκμηριωμένη απάντηση..


Τέλος καλό όλα καλά :P




Τέλος καλο ολα καλα.
Αν ειναι δυνατον να παρεξηγιόμαστε κιόλας...
Λοιπον εχω νεα να σας πω....
Με πηραν σημερα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ολα οκ με το mav αλλα χρειαστηκε να αλλαξουν και τον σταυρό του τιμονιού (προληπτικά)!
Σκέφτηκα αμεσως οτι καποιος με εχει ματιάσει ή μουτζώσει.
Τελος παντων....
Αυριο 08/09 θα μου παραδωσουν το αυτοκίνητο .
Και έχει ο θεός.

Συνάδελφοι έχω ξετρελαθεί με το ΚΑ που μου έδωσαν. Χωράει παντού είναι γρήγορο και πολύ αεράτο ....μαλλον θα πουλήσω το Mav να παρω ΚΑ.
(πλάκα κανω).

Λοιπόν τα υπόλοιπα αυριο, θα σας γράψω τι ακριβώς αλλάχτηκε με κωδικούς και όλα ώστε να ξέρουμε όλοι σχετικά.

ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ....


Προς Θεού πριν δώσεις το Mav σιγουρέψου ότι το KA παίρνει μπλοκέ !!! :wink:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες

cron