Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ

Συντονιστής: SUVord

συχνοτητα εμφανισης βλαβων

Ιμαντας δυναμο
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Διαρροες γενικα
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Τριξιματα στα παραθυρα
10
53%
Συμπλεκτης
5
26%
Σκουριες
4
21%
 
Σύνολο ψήφων : 19

Δημοσίευσηαπό mavlover » 08 Μαρ 2005, 18:00

Καλησπέρα σε όλους,
ANDREAS2003 επειδή ήμουν και εγώεκείνο το σαββατοκύριακο και γενικά ειμαι κάθε σαββατοκυριακο απο δεκεμβρη μέχρι απρίλη (ski maniac) στα καλάβρυτα και το έχω δοκιμάσει αρκέτα σε χίονι το μαβ.. Η αλήθεια είναι ότι με τα μαμίσια λάστιχα δεν είχα πρόβλημα αν και είναι 6 μηνών και το αμάξι πήγαινε με φουλ χίονι στο δρόμο χωρίς αλυσίδες.. Μια φορά όμως στην γνωστή ανηφορική δεξιά στροφή προς το χιονοδρομικό εκεί που κολλάνε όλοι αναγκάστηκα να κόψω επειδή κόλλησε ο μπροστινός μου.. ΕΕΕΕ δεν ξεκίνησα ξανά. Και οι τεσσερις ρόδεςσπινάραν χωρίς σταματιμό...μύρισε και ο δίσκος.. Αναγκάστηκα να βάλω αλυσίδες. Επειδή μάλλον ξέρεις από οδήγηση στο χιόνι θέλω να ρωτήσω, αν με τα καινούργια λάστιχα σου κάνει αυτο το ""ΠΕΤΑΓΜΑ" το αμάξι στις στροφές.
Δεν ανέφερα το περιστατικό ώς παράπονο αλλά ως πληροφορία.. Δεν είχα απαίτηση από το αμάξι να ανέβει τη στιγμή που κ΄στι cayenne, grand cherokee κτλ ήταν με αλυσίδες. Το temperature ήταν -13 C . Καταλαβένετε τι σημαίνει πάγος.............
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 08 Μαρ 2005, 19:53

mavlover έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,
ANDREAS2003 επειδή ήμουν και εγώεκείνο το σαββατοκύριακο και γενικά ειμαι κάθε σαββατοκυριακο απο δεκεμβρη μέχρι απρίλη (ski maniac) στα καλάβρυτα και το έχω δοκιμάσει αρκέτα σε χίονι το μαβ.. Η αλήθεια είναι ότι με τα μαμίσια λάστιχα δεν είχα πρόβλημα αν και είναι 6 μηνών και το αμάξι πήγαινε με φουλ χίονι στο δρόμο χωρίς αλυσίδες.. Μια φορά όμως στην γνωστή ανηφορική δεξιά στροφή προς το χιονοδρομικό εκεί που κολλάνε όλοι αναγκάστηκα να κόψω επειδή κόλλησε ο μπροστινός μου.. ΕΕΕΕ δεν ξεκίνησα ξανά. Και οι τεσσερις ρόδεςσπινάραν χωρίς σταματιμό...μύρισε και ο δίσκος.. Αναγκάστηκα να βάλω αλυσίδες. Επειδή μάλλον ξέρεις από οδήγηση στο χιόνι θέλω να ρωτήσω, αν με τα καινούργια λάστιχα σου κάνει αυτο το ""ΠΕΤΑΓΜΑ" το αμάξι στις στροφές.
Δεν ανέφερα το περιστατικό ώς παράπονο αλλά ως πληροφορία.. Δεν είχα απαίτηση από το αμάξι να ανέβει τη στιγμή που κ΄στι cayenne, grand cherokee κτλ ήταν με αλυσίδες. Το temperature ήταν -13 C . Καταλαβένετε τι σημαίνει πάγος.............
Οταν εχει παγο επικρατουν οι νομοι της φυσης και το φθηνοτερο 4χ4 ειναι ικανο οσο και το ακριβοτερο 4χ4.Μονο τα καταλληλα ελαστικα κανουν την διαφορα!
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 10 Μαρ 2005, 12:19

mavlover νομιζω ότι σε μεγαλο πάγο πρέπει απαραίτητα να φοραμε αλυσίδες για λόγους ασφαλείας. Αλλωστε δεν θα ηταν ωραίο μια αναποδιά να μας χαλάσει το σαββατοκύριακο.
Ολα τα περιοδικά γράφουν οτι σε τέτοιες καταστάσεις δεν πρέπει να ρισκάρεις και απλά να πηγαίνεις στα σίγουρα. Όπως έγραψες, εσύ μπορεί να πηγαίνεις σωστά αλλά οι άλλοι μπορείνα σου κάνουν μια στραβή και τότε????? και αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί που πέρνωντας ένα τζιπ νομίζουν ότι θα νικήσουν και τους νόμους της φύσης....
Οπότε καλύτερα με ασφάλεια παρά σε καμμία χαράδρα.
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό juan » 10 Μαρ 2005, 23:16

ANDREAS2003 έγραψε:mavlover νομιζω ότι σε μεγαλο πάγο πρέπει απαραίτητα να φοραμε αλυσίδες για λόγους ασφαλείας. Αλλωστε δεν θα ηταν ωραίο μια αναποδιά να μας χαλάσει το σαββατοκύριακο.
Ολα τα περιοδικά γράφουν οτι σε τέτοιες καταστάσεις δεν πρέπει να ρισκάρεις και απλά να πηγαίνεις στα σίγουρα. Όπως έγραψες, εσύ μπορεί να πηγαίνεις σωστά αλλά οι άλλοι μπορείνα σου κάνουν μια στραβή και τότε????? και αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί που πέρνωντας ένα τζιπ νομίζουν ότι θα νικήσουν και τους νόμους της φύσης....
Οπότε καλύτερα με ασφάλεια παρά σε καμμία χαράδρα.


Θυμίζω την εμπειρία που είχα σχετικά με το χιόνι-πάγο !!!

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... rt-30.html

Ιδού η περιοχή

Εικόνα
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό mavlover » 11 Μαρ 2005, 00:10

Θα παει κανείς κάτω Καλάβρυτα το τριήμερο.?????
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 11 Μαρ 2005, 07:55

Φίλε juan ακριβώς σε τόσο χιόνι αναφέρομαι και εγω λόγω του ότι ο δρόμος για το σπίτι μου είναι αγροτικός χωμάτινος (οι κοινοτικοί δρόμοι ήταν καθαροί) όπου και δοκίμασα τις τέσσερις αλυσίδες ήταν άλλη αίσθηση δεν κόλλησε πουθενά. Mavlover μάλλον θα κατέβω το άλλο τριήμερο την 25η.
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 12 Μαρ 2005, 22:57

Μετά από χθεσινή επίσκεψη στα καλάβρυτα έχω να πω ότι δεν υπάρχει χιόνι στον δρόμο ούτε για δείγμα.
Για το θέμα των αλυσσίδων στο χιόνι έχω να πω ότι προέχει η ασφάλεια και μετά όλα τα άλλα.
Απο την πλευρά μου έκανα ότι και ένας γνωστός μας (juan τον λένε-τον ξέρετε???) .Εβαλα τα bringeston 694 A/T και είδα τρομερή βελτίωση σε σχέση με τα μαμίσια.Σε οικογενειακή χρήση η τοποθέτηση αλυσσίδων μου είναι άγνωστη ενέργεια.
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 21 Μαρ 2005, 02:04

Ένα ζήτημα που με απασχολεί έντονα τελευταία είναι ο δίσκος. Με το παραμικρό ζόρι μυρίζει. Χθες το βράδυ σε μια επίσκεψη που έκανα στην Κυψέλη και σε ελαφρώς ανηφορικό δρόμο για να παρκάρω βρώμισε ο τόπος!! Φανταστείτε οτι τον έχω ήδη αλλάξει μια φορά στην εγγύηση στα 12000 (τωρα έχω 16.000 χλμ) . Μπορείτε να μου πείτε αν μπορω να κάνω τίποτα ή να τους τον ξαναπάω πακέτο? Αντιμετωπίζετε γενικά και εσείς το ίδιο πρόβλημα?
Σε απλό ΙΧ που είχα τόσα χρόνια δεν είχα αντιμετωπίσει τόσο μεγάλο ζόρι στο παρκάρισμα με όπισθεν.... Θα πρεπε στο Mav λοιπόν να μην καταλαβαίνει τίποτα ....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 21 Μαρ 2005, 11:53

Νομίζω ότι και εμένα άρχισε να κάνει τα δικά του. Τον είχα πιέσει το καλοκάιρι πάρα πολύ (ρυμούλκησα ένα άλλο αυτοκίνητο σε ανηφόρα και είχε μυρίσει για τα καλά) αλλά από τότε δεν ξαναέκανα το ίδιο. Το έχω από τον 2ο του 2003 και περίπου 21.000 km μπορεί να είναι στην εγγύηση? (λόγω πενταετίας ή δεν τον καλύπτει λόγω αναλωσιμότητας) Αν ναι να πάω να τον αλλάξω.Μήπως μπορεί κανείς να μου πει κόστος αν δεν είναι πλέον στην εγγύηση?
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό maverickman » 22 Μαρ 2005, 14:23

ANDREAS2003 έγραψε:Νομίζω ότι και εμένα άρχισε να κάνει τα δικά του. Τον είχα πιέσει το καλοκάιρι πάρα πολύ (ρυμούλκησα ένα άλλο αυτοκίνητο σε ανηφόρα και είχε μυρίσει για τα καλά) αλλά από τότε δεν ξαναέκανα το ίδιο. Το έχω από τον 2ο του 2003 και περίπου 21.000 km μπορεί να είναι στην εγγύηση? (λόγω πενταετίας ή δεν τον καλύπτει λόγω αναλωσιμότητας) Αν ναι να πάω να τον αλλάξω.Μήπως μπορεί κανείς να μου πει κόστος αν δεν είναι πλέον στην εγγύηση?


500€ :shock: ναι ναι! αναλoγως τησ εκπτωσης που μπορεις να παρεις (περσινη τιμη!) Αληθεια εαν η δουλεια γινει σε εξωτερικο συνεργειο πως μπορουν να το παρουν πρεφα απο την μαμα εταιρια? Και μην μου πειτε οτι θα το προσεξουν περισασοτερο εκει γιατι θα φαω τις κοτσιδες μου.
Κκεφτομαι πως σε εξωτερικο συνεργειο (γνωστο παντα) και καλυτερη δουλεια θα γινει και θα μπορεσουμε να βρουμε και κατι καλυτερο απο τα απατη υλικα τησ motorcraft και τελος θα βγει και πιο φτηνα!
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 22 Μαρ 2005, 23:52

Exω κανει 48000 χλμ,ο δισκος ειναι καταταλαιπωρημενος,εχει κολησει 2 φορες στο πατωμα απο υπερθερμανση,μυριζει....υπεροχα,αλλα δεν τον αλλαζω και βλεπω οτι αντεχει!! Το μονο που κανει καμμια φορα σε εκκινηση ειναι να σκορτσαρει ελαφρα.Αρα,νομιζω οτι μολονοτι ειναι αδυναμος να ανταπεξελθει ευκολα στο εργο του...τελικα αντεχει.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό zimmerclip » 16 Ιουν 2005, 17:16

Ρε παιδιά ακούω συνέχεια προβλήματα για το Maverick και με έχει πιάσει πανικός γιατί το παράγγειλα πριν 8 μέρες. Τα άλλα SUV έχουν τέτοια προβλήματα; Γιατί βλέπω τόσα προβλήματα σχετικά με το δίσκο;
Άβαταρ μέλους
zimmerclip
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 14 Ιουν 2005, 19:07
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτη

Δημοσίευσηαπό mavlover » 16 Ιουν 2005, 18:07

Μην σου φαίνεται έτσι. Είναι συσσώρευση πολλών απόψεων και φαίνεται ότι το αμάξι είναι για τα μπάζα.. Να 'μαστε όμως συνολικά καμία 20αρια άτομα. Υπάρχουν άλλα 50000 μαβερικ.. Οι στατιστικές δείχνουν ότι αυτό το αμάξι έχει τα λιγότερα προβληματα σε σχέση με τα άλλα στην κατηγορία του.

Εγώ απλά εάν είχα τωρα να επιλέξω αυτοκίνητο θα έπαιρνα χωρίς συζήτηση το cherokee. Όχι επειδή είναι status symbol της Γλυφάδασ και των Βορείων προαστίων αλλά για τους εξής λόγους:
1ον.) Με τα ίδια λεφτά(34000 ευρω) παίρνείς αμάξι με 2.4L και 150 άλογα, δυνατό και εξατάχυτο
2ον)Πάιρνεις ένα πιο στιβαρό jeep πιο ψηλό κτλ.
3ον) Έχεις σε σχέση με το αυτόματο του μαβερικ τη δυνατότητα 2WD,AUTO 4WD, 4WD LOCK, LOW στο cherokee. Μέρα με την νύχτα.
4ον) Ρεζέρβα απέξω στις διαστάσεις των ελαστικών στο τσεροκι
Στο μάβερικ: οι μεν διλιτροι πρέπει να ξεφορτώσουν όλο το πορτ μπαγκάζ για να βγάλουν μια ρεζέρβα ανάγκης που δεν σώζει το αμάξι στο χώμα ούτε ένα km,, οι δε 2,3 έχουν κανονική ρεζέρβα αλλά αντιαισθητική κάτω από το αμάξι σαν να κρέμεται η εξάτμιση.
5ον) Καλύτερες επιδόσεις on-off road
6ον)Τεχνογνωσία εκατό χρόνων
7ον) Απίστευτη μεταπώληση..

Δεν θέλω να προκαλέσω κανέναν αλλά νομίζω άντί να παινέυομαι συνέχεια για το αμάξι μου είναι πιο πρέπον να κοιτάζω αντικειμενικά τι γίνεται στον ανταγωνισμό...
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό zimmerclip » 16 Ιουν 2005, 19:17

Εδώ συγκρίνεις όμως 2 διαφορετικές πιστεύω κατηγορίες. Δεν ήθελα καθαρόαιμο jeep. Άλλωστε το cherokee το γνωρίζω καλά καθώς το έχει ένας γνωστός μου. Ο λόγος που επέλεξα το Mav είναι 3
1. Οι χώροι του (καμμία σχέση με το Cherokee)
2. Η έκπτωση 3.500€ (πήρα τη full έκδοση με 30.000€)
3. Η Ford ήταν η μόνη εταιρεία που κράτησε το παλιό μου αυτοκίνητο 3.500€
Άβαταρ μέλους
zimmerclip
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 14 Ιουν 2005, 19:07
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτη

Δημοσίευσηαπό mavlover » 16 Ιουν 2005, 19:33

Ωραία, δεκτοί και συνετοί οι λόγοι σου αλλά γιατι συγκρίνω δύο διαφορετικές κατηγορίες? Θεωρείς το cherokee καθαρόαιμο με 9 δευτερόλεπτα 0-100 σε σχεση με 10.5 δευτερόλεπτα στο μαβ η την τελικη ταχυτητα 192 στο τσεροκι σε σχεση με τα 171 του μαβ. Άμα είναι έτσι τα καθαρόαιμα εγώ είμαι ο πάπας Βενεδικτίνος...
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 22 επισκέπτες