vaggos έγραψε:Ετυχε και πάτησα ένα καρφάκι. Από αυτά που σου τη δινουν στα νεύρα και ειδικά αν το βλέπεις πρωί πρωί. Το φούσκωσα λίγο με ηλεκτρική αντλία και πήγα στο βουλκανιζατέρ Λάστιχα μαμίσια. Με το που έβγαλε την ρόδα που είπε ότι το αυτοκίνητο θέλει ζυγοστάθμιση. Τα λάστιχα είταν φαγωμένα οποιόμορφα και εσωτερικά και εξωτερικά στο πέλμα. Που οφείλεται αυτό; Φταίω εγώ σε κάτι; Οφείλει η αντιπροσωπεία να μου κάνει ζυγοστάθμιση; Το παρατήρησε κάποιος άλλος φίλος το ίδιο; Τα χιλιόμετρά μου είναι 30.000 περίπου και ειναι 5/03.
Αν παρατηρήσετε τα ΜΥ2001-2003 με προσοχή, οι μπροστινοί τροχοί φαίνονται μετά από λίγα χιλιόμετρα (2.000-3.000) σαν να έχουν ανοίξει, δηλαδή σαν να έχει αλλάξει η γωνία του «καμπερ» (θυμόσαστε τις παλιές BMW που όταν ήταν φορτωμένες άνοιγαν οι πίσω τροχοί?. Κάτι τέτοιο) και τα αμορτισέρ σαν «πεσμένα». Στο ΜΥ2005 μέχρι τώρα δεν το έχω παρατηρήσει (3.500 χλμ) αλλά ίσως είναι νωρίς. Στο παλιό είχαν φαγωθεί τα μπροστινά λάστιχα περισσότερο από την εσωτερική μεριά, όταν πήγα να τα αλλάξω. Αν και τα αμορτισέρ φαίνονταν πεσμένα, στη ΒΕΛΜΑΡ μου είπαν ότι τα μέτρησαν και είναι κανονικά και ούτως ή άλλως «όλα τα Maverick έτσι είναι».
Το τιμόνι κοσκινίζει και στο παλιό και στο καινούργιο, περίπου στα 130-140 χλμ/ώρα από τα πρώτα χιλιόμετρα (αμέσως μετά το στρώσιμο). Φταίνε τα λάστιχα που έχουν μαλακά μάγουλα και το πέλμα παραμορφώνεται σχετικά εύκολα χωρίς να επανέρχεται (είπαμε, τα μαμίσια είναι μάπα!) φταίει και η ζυγοστάθμιση που δεν είναι καλή από το εργοστάσιο. Τα πεζοδρόμια κάνουν κακό όχι στην ζυγοστάθμιση αλλά στην ευθυγράμμιση (τραβάει δεξιά ή αριστερά το τιμόνι). Τα παλιά δεν κατάφερα να τα φέρω στα ίσια τους ποτέ, μέχρι που τα άλλαξα. Τα επόμενα (Michelin Synchrone) χρειάσθηκε να πάω δύο φορές μέχρι να ζυγοσταθμιστούν σωστά και αυτό γιατί όπως μου είπε ο λαστιχάς, δεν είναι καλά ζυγισμένη η «αναρτώμενη μάζα» του τροχού και επηρέαζε το τιμόνι.