karanti έγραψε:
οπως και δεν ειμαι χαφιες ή πρακτορας της Ford.
.... θα θυμασαι που σε ειχα ευχαριστησει πριν απο 14 μηνες περιπου, γιατι μου εδωσες το ερεθισμα, με την καταγγελια σου, να ψαξω πολυ καλα το αυτοκινητο που μου περεδωσε η Ford.
και παλι σας ευχομαι καλη τυχη.
Φίλε karanti δεν νομίζω να σε είπε κανένας χαφιέ
ή πράκτορα
. Απλά μου έκανε εντύπωση που κράτησες αντίγραφο.
Χαίρομαι που βοήθησα και πήγες ψιλιασμένος και το έψαξες.
ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. Μετά την δημοσιότητα και με το μήνυμα που πήρε η Φορντ από την αγορά, τα αυτοκίνητα εδώ και καιρό ΒΑΦΟΝΤΑΙ από κάτω.
Γιατί βάφονται αφού δεν τρέχει τίποτε??
Γιατί δεν λέει στους καταναλωτές ότι είναι μία "Επιφανειακή οξειδωσούλα"?
Αν στο έλεγε τότε karanti (πριν 14 μήνες) θα το έπαιρνες?
ΚΑΝΕΙΣ Φίλε Καραντί αν μας είχε ενημερώσει ότι πουλάει σκουριασμένα, δεν θα το αγόραζε.
Γιατί τώρα τα βάφει και με την πράξη της ομολογεί ότι η σκουριά είναι πρόβλημα? Γιατί χρειάζονται μακιγιάζ???
Γιατί μπήκε στα έξοδα??Το κόστος δεν είναι μικρό.
α) Μήπως (ίσως) πιθανόν μπορεί να τίθεται θέμα ασφαλείας?
β) Μήπως γιατί ο ενημερωμένος καταναλωτής δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσει σκουριασμένο αυτοκίνητο?
γ) Μήπως για να καλύψει-αποκρύψει το πρόβλημα?
Τον λόγο τον ξέρει μόνο η εταιρεία.
Πως πάρθηκε η απόφαση? Μήπως αφού προέκυψε το πρόβλημα κάτσανε σ ενα τραπέζι σύμβουλοι και παρασύμβουλοι.... για να δουν τι θα κάνουν με το θέμα της σκουριάς??? Τι θα κάνουν με τους ψιλιασμένους πλέον καταναλωτές που σκύβουν από κάτω και κόβουν.... πέρα?
Μήπως τότε σκέφθηκαν ότι είχαν κάνει λάθος υπολογισμούς και λάθος χειρισμό με κάποιους? Μήπως σκέφθηκαν ότι έπρεπε να είχαν φερθεί πιο ηθικά , σωστά και επαγγελματικά?
Πάντως τώρα είναι όλα "τζάμι" από κάτω
Λ Α Μ Π Ο Υ Ν
Τζι τζι
Κάποιος φίλος είχε γράψει "το δικό μου είναι "τζάμι κι από πάνω κι από κάτω"
Βαμμένο????
Τι είναι και θέλειΜακιγιάζ
Το θέμα είναι
α)αν τα βάφει προληπτικά και χωρίς να έχουν πρόβλημα
β) Αν τα βάφει όπως είναι σκουριασμένα για να αποκρύψει το πρόβλημα από τον καταναλωτή. Ας ελπίσουμε ότι δεν συμβαίνει αυτό.Γιατί ξέρεις τι είναι.
Για καλο και για κακό δες και μέσα στο αυτοκίνητο, τα πενταλ, το στήριγμα ταμπλό, κάτω από τα καθίσματα, ρίξε τα πίσω καθίσματα και δες τον μεταλλικό σκελετό των καθισμάτων (αυτά μάλλον δεν θα τα έχουν βάψει).
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=-180619
Απ ότι καταλαβαίνεις τα παραπάνω εξαρτήματα είναι από διαφορετικά κράματα μέτάλλων και από διαφορετικά εργοστάσια κατασκευής. Άρα δεν τίθεται ούτε το θέμα χυτοσιδήρου που θέτεις. Για να σκουριάσουν όλα σημαίνει ότι κάτι άλλο συμβαίνει.Μήπως ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ή ύπαρξη σκουριάς και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου????
Άλλωστε όπως είπε ο Μητσεας σ ένα αυτοκίνητο αγοράζεις και αισθητική. Θα αγοράζαμε μπουλντόζα ή φορτηγό αν δεν μας ενδιέφερε η σκουριά και η αισθητική(επειδή έκανες μία ατυχή παρομοίωση). Μόνο που εμείς πήραμε ενα ακριβό επιβατηγό και ως SUV πολυτελές όχημα. Ασχετα αν δεν είχε ούτε ρολογάκι. Εμάς ήταν σκουριασμένο
μέσα και από κάτω. Θα το αγόραζε κανένας αν ήταν σκουριασμένο και άβαφο από πάνω ακόμη κι αν δεν υπήρχε θέμα επικινδυνότητας?
Άρα αυτά τα περί επικινδυνότητας είναι Τ Ρ Ι Χ Ε Σ αρλούμπες και μπουρδολογία επιχειρημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αρκεί που δεν έχει τις συνομολογημένες ή αναμενόμενες ιδιότητες. Ολα είναι συγκρίσιμα.
Τώρα για το τι είναι σκουριά? Αν προχωράει η σκουριά ή αν λέει θα μείνω μόνο στην επιφάνεια, αν μπορεί κανείς επιστήμονας παγκοσμίως να βεβαιώσει τον ρυθμό - ταχύτητα διάβρωσης και αν θα πρέπει εγώ να κάθομαι με το παχύμετρο να μετράω χιλιοστό χιλιοστο τα εξαρτήματα για το βάθος της σκουριάς είναι κάτι που θα αναλύσουν οι τεχνικοί μας σύμβουλοι και θα λυθεί στα Δικαστήρια. Πάντως σκουριά επιφανειακή δεν υπάρχει. Υπάρχουν μέταλλα που σκουριάζουν και τα προστατευουμε και μέταλλα ανοξείδωτα.
Αυτά τα σεμνά και ταπεινά ...επί του παρόντος.