Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEO ESCAPE 2005

Συντονιστής: SUVord

.

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 14 Μάιος 2004, 21:10

Καλά όλοι αυτοί που αγοράζουν τώρα δεν πήραν χαμπάρι για την επικείμενη άφιξη ή δεν θέλουν να το ριψοκινδυνεύψουν με αγορά νέου μοντέλου που μπορεί να έχει κάποια προβλήματα.
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 15 Μάιος 2004, 00:42

Παντως,εγω παιδια σαν-υποτιθεται-ψαγμενος αγοραστης και λατρης του αυτοκινητου,δεν με δικαιολογω,γιατι αν εριχνα μια ματια στο ιντερνετ προς Αμερικη μερια και εβλεπα ποσο καιρο κυκλοφορουσε ετσι εκει το....Escape.....μαλλον θα...δραπετευα και εγω απο την αγορα αυτη.Ηταν κατι το αναμενομενο.Τωρα λεω οτι βιαστηκα με την επιλογη μου αυτη ΧΩΡΙΣ ομως να πω οτι πηρα κατι που δεν αξιζε,απλα θα ημουν πιο συνειδητοποιημενος σαν αγοραστης!!!
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Re: .

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 17 Μάιος 2004, 10:25

KONSTANTINOS έγραψε:Καλά όλοι αυτοί που αγοράζουν τώρα δεν πήραν χαμπάρι για την επικείμενη άφιξη ή δεν θέλουν να το ριψοκινδυνεύψουν με αγορά νέου μοντέλου που μπορεί να έχει κάποια προβλήματα.


Μπα δεν νομίζω να είναι μόνο αυτά.

Σίγουρα υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους πειράζει να πάρουν ένα παλιότερο μοντέλο μπροστά στο οικονομικό όφελος. Επίσης δεν ενδιαφέρονται για τον μεγαλύτερο κινητήρα με την καλύτερη ιπποδύναμη (είτε λόγω οικονομικού κόστους, είτε λόγω χαμηλού προφίλ οδήγησης)

Και μεταξύ μας καλά κάνουν γιατί στο κάτω κάτω δεν πρόκειται για ένα τελείως νέο μοντέλο, απλώς για ένα face lift (εξωτερικά, γιατί εσωτερικά ....).
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 17 Μάιος 2004, 10:41

Ρε παιδιά να σας πώ και κάτι άσχετο με το Maverick.

Δεν ξέρετε πόσο εκτιμώ εταιρίες σαν την BMW για το γεγονός οτι ξέρω το πρόγραμμα των μοντέλων που θα βγάλει για τα επόμενα 10 χρόνια και έτσι ότι επιλογή κάνω την κάνω γνωρίζοντας οτι για 2-3 ή 5 ή 7 χρόνια δεν πρόκειται να βγάλει άλλο μοντέλο.

Εταιρίες, καλή ώρα όπως μας την έφερε τώρα, η Ford που βλέπουν τον πελάτη σαν κορόιδο και κοιτάνε να του την φέρουν απο πίσω, τι να πώ ...
Το μόνο σίγουρο οτι δεν θα ξαναπάρω Ford κι ας είμαι ευχαριστημένος απο αυτό που έχω.

Και δεν είναι μόνο η Ford. Και η Toyota το ίδιο δεν έκανε με το RAV ?
Η Mercedes δεν έκανε το ίδιο με την C-Class ?
Η Audi δεν έβγαλε το A3 με τον παλιο κινητήρα 8V και μετά απο 3-4 μήνες χωρίς να ενημερώσει κανέναν έβγαλε τον 16V FSI στα ίδια λεφτά ??


Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό το marketing πως λειτουργεί :-x :-x :-x
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 17 Μάιος 2004, 12:26

Να σου πω εγώ πως λειτουργεί το marketing: Όπου σε πιάσουν. Ειδικά για την Ελλάδα, κανείς δεν πολυσκοτίζεται γιατί ούτε μεγάλη αγορά έχουμε για να διαμορφώνουμε τάσεις, ούτε νοιάζεται κανείς για τον καταναλωτή αλλά κυρίως γιατί και οι δημοσιογράφοι (πλην ελαχίστων ρομαντικών), μας σερβίρουν κατά κανόνα ότι τους πασάρουν. Αναρωτήθηκε κανείς μήπως η Ford τους έχει βάλει πάγο για το νέο μοντέλο? Κανένα έντυπο μέχρι τώρα ούτε την παραμικρή φώτο? Μας σερβίρουν ένα σωρό σαχλαμάρες για απίθανα σχέδια και μοντέλα που δεν ενδιαφέρουν κανένα. Π.χ., παρουσιάστηκε το "απόρρητο σχέδιο" του τάδε μοντέλου αποκλειστικά για την αγορά της κωλοπετινίστας που θα καίει πορτοκαλάδα! Αποκλειστικές φώτο! Τι να πω? τώρα που το έμαθα ηρέμισα!
Από την άλλη πλευρά, ρώτησα τις εξής αντιπροσωπείες γαι το ΜΥ 2005: ΣΤΑΚΟΡ, δύο καταστήματα, ΒΕΛΜΑΡ, ΚΟΝΤΕΛΛΗΣ, 2 καταστήματα, CAR CENTER και άλλη μία που δεν θυμάμαι. Ε λοιπόν, όλοι μου είπαν διαφορετική ημερομηνία άφιξης! Από τέλη Μαίου, μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου. Σαχλαμάρες! Είναι δυνατόν να μην μπορούν να δώσουν μια σαφή και σίγουρη απάντησή? Το ξέρετε ότι η Mazda, ήδη δέχεται παραγγελίες με ανοιχτή τιμή για το μοντέλλο με τον κινητήρα 2.3?
Ελλάς το μεγαλείο σου!

ΣΗΜ. Μπείτε στο site www.ford.de, δηλαδή Ford Γερμανίας, όπου δείχνει το νέο μοντέλο ήδη! Όσοι ξέρουν γερμανικά θα βοηθηθούν. Στο ελληνικό site, είναι βαθιά νυχτομένοι ακόμα!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 21 Μάιος 2004, 13:37

Η πρώτη παραλαβή των νέων μοντέλων 2.3 και 3.0 έφτασε ήδη στην Αγγλία για να πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου και θα είναι στην Ελλάδα σε ένα μήνα περίπου
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverickman » 22 Μάιος 2004, 07:24

maverick4wd έγραψε:Η πρώτη παραλαβή των νέων μοντέλων 2.3 και 3.0 έφτασε ήδη στην Αγγλία για να πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου και θα είναι στην Ελλάδα σε ένα μήνα περίπου


ΣΧΕΤΙΚΑ με τον κινητηρα...
εχοντας ηδη ενα 2,3lt κινητηρα σε ενα FORD ΤΡΑΝΖΙΤ εχω την εντυπωση πως αν περσι που αγορασα εγω το maverick φορουσε αυτο τον κινητηρα ισως να μην το αγοραζα. Δεν ξερω ποιος απο τους συνφορουμνιστες μπορει τωρα το καλοκαιρι μαζι με air condition να καιει 65λt αμολυβδης σε 350-380km αστικου κυκλου( μεσα στο κεντρο της πολης και στον περιφερειακο)εγω παντως εαν δεν ηταν για την δουλεια μου θα βογκουσα.
Συμπερασμα: οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος.Το maverick εκανε οτι εκανε στην ευρωπη και αμερικη με 2,0λτ και 3,0λτ για να δουμε τι θα δουμε με τα 2,3λτ θα ειναι το ιδιο φτηνο η για να το κουνησεις θα πρεπει να περνεις και το καρνε των επιταγων.Η μονη ισως πραγματικη διαφορα που θα το εκαμνε ανταγωνιστικο θα ηταν η παρουσια ενος βοηθητικου κιβωτιου.Αλλωστε και 300 αλογα να εβγαζε ο κινητηρας τι να τα εκανε το αυτοκινητο εαν δεν μπορει να τα εκμεταλευτει σωστα στα δυσκολα.

μην μασατε αυτη ειναι η παγιδα του καταναλωτισμου.Παντα υπαρχει κατι καλυτερο.Στην τραπεζα Πιστεως στο Καλοχωρι Θεσσαλονικης ενας ταμιας Μπαμπης στο ονομα (γεια σου συνονοματε! ) μου ειπε κατι που κολαει γαντι σε ολο αυτο που κουβεντιαζουμε

ο εχθρός του καλού ειναι το καλύτερο.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό juan » 22 Μάιος 2004, 07:48

maverickman έγραψε:
maverick4wd έγραψε:Η πρώτη παραλαβή των νέων μοντέλων 2.3 και 3.0 έφτασε ήδη στην Αγγλία για να πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου και θα είναι στην Ελλάδα σε ένα μήνα περίπου


ΣΧΕΤΙΚΑ με τον κινητηρα...
εχοντας ηδη ενα 2,3lt κινητηρα σε ενα FORD ΤΡΑΝΖΙΤ εχω την εντυπωση πως αν περσι που αγορασα εγω το maverick φορουσε αυτο τον κινητηρα ισως να μην το αγοραζα. Δεν ξερω ποιος απο τους συνφορουμνιστες μπορει τωρα το καλοκαιρι μαζι με air condition να καιει 65λt αμολυβδης σε 350-380km αστικου κυκλου( μεσα στο κεντρο της πολης και στον περιφερειακο)εγω παντως εαν δεν ηταν για την δουλεια μου θα βογκουσα.
Συμπερασμα: οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος.Το maverick εκανε οτι εκανε στην ευρωπη και αμερικη με 2,0λτ και 3,0λτ για να δουμε τι θα δουμε με τα 2,3λτ θα ειναι το ιδιο φτηνο η για να το κουνησεις θα πρεπει να περνεις και το καρνε των επιταγων.Η μονη ισως πραγματικη διαφορα που θα το εκαμνε ανταγωνιστικο θα ηταν η παρουσια ενος βοηθητικου κιβωτιου.Αλλωστε και 300 αλογα να εβγαζε ο κινητηρας τι να τα εκανε το αυτοκινητο εαν δεν μπορει να τα εκμεταλευτει σωστα στα δυσκολα.

μην μασατε αυτη ειναι η παγιδα του καταναλωτισμου.Παντα υπαρχει κατι καλυτερο.Στην τραπεζα Πιστεως στο Καλοχωρι Θεσσαλονικης ενας ταμιας Μπαμπης στο ονομα (γεια σου συνονοματε! ) μου ειπε κατι που κολαει γαντι σε ολο αυτο που κουβεντιαζουμε

ο εχθρός του καλού ειναι το καλύτερο.


Συμφωνώ σε όλα και προσθέτω τα ακόλουθα :

Προσωπικά δεν με εχει απασχολήσει καθόλου το θέμα του νέου Mav. Το δικό μας έχει τα εξής συγριτικά πλαιονεκτήματα

- Μικρή κατανάλωση
- Μαγικό κουμπί επιλογής τετρακίνησης
- Με λίγο καρανικόλα θα αποκτήσουμε και παραπάνω ροπή


ο Παλιός είναι .....
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 24 Μάιος 2004, 10:21

Αγαπητοί φίλοι,
Ο κίνητήρας 2.3 του νέου Mav, είναι καινούργιος 16V με νέα αντικραδασμικά αντίβαρα για ομαλότερη λειτουργία, νέο εγκέφαλο και ψεκασμό. Στα χαρτιά τουλάχιστον, η κατανάλωση που δηλώνει το εργοστάσιο είναι περίπου ίδια με του 2.0, που επιπροσθέτως είναι ο παλιός ZETEC που φόραγε πριν το Mondeo. Τώρα το Mondeo φορά βελτιωμένο ZETEC. Το μόνο κοινό που έχει ο κινητήρας 2.3 του τransit με τον κινητήρα του νέου Mav, είναι ο κυβισμός, ούτε το ίδιο μπλόκ δεν μοιράζονται. Άλλωστε βγάζει και 150 άλογα, δηλαδή πολύ περισσότερα από το transit.
Προσωπικά πιστεύω η κατανάλωση του 2.3 θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα με το 2.0, για να μην σας πω ότι μπορεί οριακά να είναι και καλύτερη. Ας περιμένουμε όμως τα τest.
Τώρα, όσον αφορά την τετρακίνηση. Είναι γεγονός ότι το κλείδωμα του παλιού μοντέλου είναι αξιόπιστο και προσφέρει αμεσότητα, στοιχείο που λείπει σε άλλα SUV. Όμως κακά τα ψέμματα, το αυτοκίνητο δεν έχει μπλοκέ διαφορικά ούτε έλεχγο πρόσφυσης όπως το freelander πχ. Εγώ έχω βρεθεί πολλές φορές με τους διαγώνιους τροχούς στον αέρα, χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι. Λίγο τσίμπιμα το χειρόφρενο, λίγο παλάτζα και κούνα - κούνα, κάποιος φίλος κρεμιέται απέξω κλπ, μπας και πιάσουμε πρόσφυση! Εκεί το αμάξι πάσχει, πρέπει να το ομολογήσουμε!
Το νέο Mav από την άλλη, έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά, με ξεχωριστή ενεργητική μονάδα ελέγχου, η οποία ελέγχει διάφορες παραμέτρους και στέλνει όση ροπή απαιτείται στον τροχό με την κάλύτερη πρόσφυση. Αυτό γίνεται συνέχεια, όχι μόνο εκτός δρόμου ή σε βροχή αλλά και σε στροφές, ανηφόρες, κατηφόρες κλπ. Τουλάχιστον ακούγεται καλύτερο από το υπάρχον σύστημα, αφού θεωρητικά έστω και ένας τροχός να πατάει, εκεί θα πάει όλη η ροπή. Και εδώ πρέπει να περιμένουμε τα τέστ, ενώ ο χρόνος θα δείξει και την αξιοπιστία του!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 25 Μάιος 2004, 16:30

Εχω νεα φρεσκα για το καινουργιο Mav-Escape.
Εχουν μεινει απο τα παλια μοντέλα στο τελωνειο 22 κομματια ακομα απο 300 που ηταν τον περασμενο μηνα...
Φαινεται οτι η διαφήμιση και η εκπτωση επιασε...
Την αλλη εβδομαδα θα κανω test drive to νεο Mav-Escape 3.0lt . Εχει φερει ο αντιπροσωπος ενα κομματι απο Γερμανια και λογω του οτι ενδιαφερομαι για αλλαγη λεω να του ριξω καμια δοκιμη.
Ενας μηνας το πολυ εμεινε για την διάθεση του καινουργιου μοντελου. Απο οτι μου ειπε οσο αφορα την εκπτωση που κανει η Ford θα κρατησει μεχρι να τελειωσουν τα κομματια που εμειναν...Οποτε και η τιμη των Mav θα ειναι η εξης: Escape 2.4lt απο 33.000 ευρω και 3.0lt απο 36.000 ευρω.
Α και κατι αλλο θα εχει και περισσοτερα χρωματα για επιλογη...

Αυτα...
Αναμενω τις νεες εμπειριες μου απο το test και θα σας πω...
Τελευταία επεξεργασία από MaverickLover και 26 Μάιος 2004, 02:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό juan » 25 Μάιος 2004, 22:36

MaverickLover έγραψε:Εχω νεα φρεσκα για το καινουργιο Mav-Escape.
Εχουν μεινει στο τελεωνειο 22 κομματια ακομα...
Την αλλη εβδομαδα θα κανω test drive to νεο Mav-Escape 3.0lt . Εχει φερει ο αντιπροσωπος ενα κομματι απο Γερμανια και λογω του οτι ενδιαφερομαι για αλλαγη λεω να του ριξω καμια δοκιμη.
Ενας μηνας το πολυ εμεινε για τον ερχομο του καινουργιου μοντελου. Απο οτι μου ειπε οσο αφορα την εκπτωση που κανει η Ford θα κρατησει μεχρι να τελειωσουν τα κομματια που εμειναν...Οποτε και η τιμη των Mav θα ειναι η εξης: Escape 2.4lt απο 33.000 ευρω και 3.0lt απο 36.000 ευρω.
Α και κατι αλλο θα εχει και περισσοτερα χρωματα για επιλογη...

Αυτα...
Αναμενω τις νεες εμπειριες μου απο το test και θα σας πω...


Περιμένουμε με αγωνία !!
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 26 Μάιος 2004, 09:53

Λίγο τσιμπιμένη μου φαίνεται η τιμή για το 2.3. Είναι σίγουρα η τιμή εκκίνησης 33.000 ή περιλαμβάνει και έξτρα? Μπορεί να σου πει επίσης ο αντιπρόσωπος αν θα έχει πάλι πακέτο πολυτελείας (δερμα, ηλεκτρικό οδηγού, cruise control) κλπ και σε τι τιμή? Από την άλλη, 36.000 για το 3.0 είναι λογική, καθόσον θυμάμαι ότι το προηγούμενο ερχόταν στα 35.800 περίπου. Αν μάλιστα το 2.3 ξεκινά από τα 33.000, βάλε και πακέτο πολυτελείας περίπου 1.700 και ηλιοροφή περίπου 1.100, φτάσαμε 35.800, δηλαδή όσο και το 3.0 το οποίο τουλάχιστον πριν τα είχε όλα αυτά! Λες να μην έχουν δηλαδή καμία διαφορά τελικά στην τιμή, αν διαλέξεις τον ίδιο εξοπλισμό?
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 27 Μάιος 2004, 12:41

maverick4wd έγραψε:Λίγο τσιμπιμένη μου φαίνεται η τιμή για το 2.3. Είναι σίγουρα η τιμή εκκίνησης 33.000 ή περιλαμβάνει και έξτρα? Μπορεί να σου πει επίσης ο αντιπρόσωπος αν θα έχει πάλι πακέτο πολυτελείας (δερμα, ηλεκτρικό οδηγού, cruise control) κλπ και σε τι τιμή? Από την άλλη, 36.000 για το 3.0 είναι λογική, καθόσον θυμάμαι ότι το προηγούμενο ερχόταν στα 35.800 περίπου. Αν μάλιστα το 2.3 ξεκινά από τα 33.000, βάλε και πακέτο πολυτελείας περίπου 1.700 και ηλιοροφή περίπου 1.100, φτάσαμε 35.800, δηλαδή όσο και το 3.0 το οποίο τουλάχιστον πριν τα είχε όλα αυτά! Λες να μην έχουν δηλαδή καμία διαφορά τελικά στην τιμή, αν διαλέξεις τον ίδιο εξοπλισμό?


H τιμη για το 2,4 ειναι η τιμη με τα εξτρα, ηλιοροφη, δερματινα, cruise control klp.
H Tιμη για το 3,0 ειναι η απλη εκδοση χωρις τα εξτρα. Τωρα αυτο παιζεται αναλογα τι εξτρα θα βαλουν και στα δυο μοντελα.
Παντως η διαφορα των δυο μοντελων θα ειναι περιπου η ίδια που ειχαμε και στα προηγουμενα.
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverickman » 27 Μάιος 2004, 15:23

δορθωστε εαν κανω λαθος αλλα νομιζω οτι δερμα & ηιοροφη ηταν στανταρ στο 3,0lt
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 29 Μάιος 2004, 14:37

Αγαπητοι Συναδελφοι,

Πριν σας ευχηθω καλο Σαββατοκυριακο θα ηθελα να ριξετε μια ματια στο παρακατω link:

http://f150.fordvehicles.com/Suvs/escape/

Καλο Σαββατοκυριακο.....:alright:
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες