Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEO ESCAPE 2005

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 27 Φεβ 2004, 06:19

Θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι το autotriti λέει ότι θα το περιμένουμε κατά τον Μάιο.Σε κοντινή αντιπροσωπεία μου είπαν (φίλος ο ιδιοκτήτης) ότι αν δεν τελειώσουν τα 2lit μην περιμένεις 2,3.Τι να πω?
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό max » 27 Φεβ 2004, 16:44

Γεγονός είναι ότι και οι δικές μου πληροφορίες από φίλους στην ford λένε ότι θα έρθει τον Μάιο. Επίσης φημολογείται ότι η τιμή θα είναι κοντά στα ίδια επίπεδα με την τιμή του 2λιτρου. Άλλωστε δεν ξέρω εάν το παρατηρήσατε αλλά η τιμή του 2λιτρου ανέβηκε ελαφρά τους τελευταίους μήνες και πηγές λένε ότι είναι για να συναντήσει την τιμή διάθεσης του 2,3.
Επίσης κάτι που δεν αναφέρετε πουθενά είναι ότι καταργήσανε το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού θα λειτουργεί μόνο αυτόματα.

Υπομονή μέχρι το Μάιο. Παντός εάν αλλάξω το GV θα είναι σίγουρα υποψήφιο στην λίστα μου με τον νέο κινητήρα.

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό maverickman » 27 Φεβ 2004, 19:16

max έγραψε:Γεγονός είναι ότι και οι δικές μου πληροφορίες από φίλους στην ford λένε ότι θα έρθει τον Μάιο. Επίσης φημολογείται ότι η τιμή θα είναι κοντά στα ίδια επίπεδα με την τιμή του 2λιτρου. Άλλωστε δεν ξέρω εάν το παρατηρήσατε αλλά η τιμή του 2λιτρου ανέβηκε ελαφρά τους τελευταίους μήνες και πηγές λένε ότι είναι για να συναντήσει την τιμή διάθεσης του 2,3.
Επίσης κάτι που δεν αναφέρετε πουθενά είναι ότι καταργήσανε το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού θα λειτουργεί μόνο αυτόματα.

Υπομονή μέχρι το Μάιο. Παντός εάν αλλάξω το GV θα είναι σίγουρα υποψήφιο στην λίστα μου με τον νέο κινητήρα.

Max

κι εγώ στις φωτο παρατήρησα την απουσια κλειδώματος της τετρακινησηςκαι αναρωτιεμαι σε τι θα διαφερει απο τα υπολοιπα.Αυτο που εκτιμησα ηταν αυτη η δυνατοτητα του.Και κατι αλλο θα βγαινει μονο με αυτοματο κιβωτιο?Αν ναι χαρισμα τους εγω θα βαλω 15-20 αλογα στον κινητηρα και απο εκει και περα σαλονια φρου φρου και αρωματα να τα κρατησουν και να τα φανε.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 27 Φεβ 2004, 22:18

Μήπως προσέξατε ότι έχει και την ρεζέρβα από κάτω?
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 27 Φεβ 2004, 22:57

max έγραψε:Γεγονός είναι ότι και οι δικές μου πληροφορίες από φίλους στην ford λένε ότι θα έρθει τον Μάιο. Επίσης φημολογείται ότι η τιμή θα είναι κοντά στα ίδια επίπεδα με την τιμή του 2λιτρου. Άλλωστε δεν ξέρω εάν το παρατηρήσατε αλλά η τιμή του 2λιτρου ανέβηκε ελαφρά τους τελευταίους μήνες και πηγές λένε ότι είναι για να συναντήσει την τιμή διάθεσης του 2,3.
Επίσης κάτι που δεν αναφέρετε πουθενά είναι ότι καταργήσανε το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού θα λειτουργεί μόνο αυτόματα.

Υπομονή μέχρι το Μάιο. Παντός εάν αλλάξω το GV θα είναι σίγουρα υποψήφιο στην λίστα μου με τον νέο κινητήρα.

Max
Φιλε,max,αν πας απο GV se MAVERICK θα σου ερθει....καπως,προσεξε το λιγο ετσι την επαθα και εγω,εκτος αν.....
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό juan » 27 Φεβ 2004, 23:43

MAVERICKios έγραψε:Φιλε,max,αν πας απο GV se MAVERICK θα σου ερθει....καπως,προσεξε το λιγο ετσι την επαθα και εγω,εκτος αν.....


Ε καλά τώρα σιγα ..... τι έπαθες βρε maverickie :shock: :shock: :shock:

Μην μας πεις τώρα ότι το μετάνοιωσες κι όλας :!: :!: :!:

MAVERICKMAN έγραψε:[quote="maverickm]κι εγώ στις φωτο παρατήρησα την απουσια κλειδώματος της τετρακινησηςκαι αναρωτιεμαι σε τι θα διαφερει απο τα υπολοιπα.Αυτο που εκτιμησα ηταν αυτη η δυνατοτητα του.Και κατι αλλο θα βγαινει μονο με αυτοματο κιβωτιο?Αν ναι χαρισμα τους εγω θα βαλω 15-20 αλογα στον κινητηρα και απο εκει και περα σαλονια φρου φρου και αρωματα να τα κρατησουν και να τα φανε.


Συμφωνώ απόλυτα με τον μπάμπη (maverickman) για λύση τύπου Καρανικόλα φτάνεις στις επιδόσεις του 2,3lt και διατηρείς τα πλαιονεκτήματα του χειροκίνητου κλειδώματος σε 50-50 , το μηχνικό κιβώτιο ταχυτήτων και τέλος η κατανάλωση που θα είναι λιγότερη από ότι είναι σε ενα 2,3lt με αυτόματο κιβώτιο.

:P :P :P
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 28 Φεβ 2004, 00:32

juan έγραψε:
MAVERICKios έγραψε:Φιλε,max,αν πας απο GV se MAVERICK θα σου ερθει....καπως,προσεξε το λιγο ετσι την επαθα και εγω,εκτος αν.....


Ε καλά τώρα σιγα ..... τι έπαθες βρε maverickie :shock: :shock: :shock:

Μην μας πεις τώρα ότι το μετάνοιωσες κι όλας :!: :!: :!:

MAVERICKMAN έγραψε:[quote="maverickm]κι εγώ στις φωτο παρατήρησα την απουσια κλειδώματος της τετρακινησηςκαι αναρωτιεμαι σε τι θα διαφερει απο τα υπολοιπα.Αυτο που εκτιμησα ηταν αυτη η δυνατοτητα του.Και κατι αλλο θα βγαινει μονο με αυτοματο κιβωτιο?Αν ναι χαρισμα τους εγω θα βαλω 15-20 αλογα στον κινητηρα και απο εκει και περα σαλονια φρου φρου και αρωματα να τα κρατησουν και να τα φανε.


Συμφωνώ απόλυτα με τον μπάμπη (maverickman) για λύση τύπου Καρανικόλα φτάνεις στις επιδόσεις του 2,3lt και διατηρείς τα πλαιονεκτήματα του χειροκίνητου κλειδώματος σε 50-50 , το μηχνικό κιβώτιο ταχυτήτων και τέλος η κατανάλωση που θα είναι λιγότερη από ότι είναι σε ενα 2,3lt με αυτόματο κιβώτιο.

:P :P :P
ΟΧΙ-ΟΧΙ...δεν το μετανοιωσα μη βαρατε.. :D :D απλως δε γινεται να τα εχουμε ολα.Εκτος δρομου παντως υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ SUV και κλασικου 4χ4.Κατα τα αλλα να μην ειμαι αχαριστος το αυτοκινητο ειναι μια χαρα :P
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 28 Φεβ 2004, 22:41

Για να πω την αλήθεια το παλιό ΙΧ που είχα (seat toledo sport) είχε ποιό πολλά καλούδια από ότι το maverick ειδικά στο θέμα θερμοκρασίες και υπολογιστή ταξιδίου και μερικά ψιλά.Για τα χρηματα που κάνει (αφήνουμε τις on-off επιδόσεις) ο εξοπλισμός είναι πολύ λιτός.Με τόσα χρήματα σε ΙΧ θα έχει και παππάδες.
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

news

Δημοσίευσηαπό juan » 14 Μαρ 2004, 13:43

Λοιπόν έχω ένα πολύ ενδειαφέρον συγκριτικό των νέων μοντέλων

escape 2,3lt 153hp
Forester 2,5lt 165hp
Rav 2,4lt 161hp

http://www.fordvehicles.com/suvs/escape ... 2607|14405

Για να ακούσω σχόλια :roll:
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 14 Μαρ 2004, 21:01

Αυτο που μου μενει απο το συγκριτικο,ειναι εκτος των αλλαγων του κινητηρα η ιδιαιτερη εμφαση που εχει δοθει στον τομεα ασφαλεια του νεου Maverick,οπου μαλλον δεν τα πηγαινε και πολυ καλα.Προχθες εβλεπα ενα σχετικο αρθρο,σε γενικες γραμμες ηταν μετριο εως καλο σε μετωπικες και επερνε καπως καλυτερο βαθμο στις πλαγιες (με τη χρηση του αεροσακου).
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 16 Μαρ 2004, 12:24

Τα' χα πει εγώ για το crash test αλλά κανείς δεν με άκουγε. Όσοι έχουν ηλιοροφή, ίσως έχουν παρατηρήσει ότι κατά το κλείσιμο της πόρτας, ανασηκώνεται στιγμιαία ο ουρανός. Επίσης, οι μέτριες επιδόσεις στην παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, εξηγούν εν μέρη και τους τριγμούς στο αμάξωμα που όλοι ακούμε όταν ανεβαίνουμε με το πλάι ράμπες ή πεζοδρόμια. Η άλλη αιτία των τριγμών, είναι τα σκληρά πλαστικά στις πόρτες, το ταμπλό και στον χώρο αποσκευών καθώς και το συρόμενο κάλυμα του πορτμπαγκάζ. Ιδίως στο σημείο που εφαρμόζει το κάλυμα, μπορεί να δημιουργηθεί κενό μεταξύ των δύο πλαστικών κομματιών τις πλαϊνής επικάλυψης του χώρου αποσκευών. Το σπρέϋ σιλικόνης, εξαλείφει για λίγες μέρες τους τριγμούς. Aν το αυτοκίνητο είχε καλύτερη στρεπτική ακαμψία, οι τριγμοί θα ήταν μηδαμινοί!

Mavewrick4wd
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 16 Μαρ 2004, 13:49

maverick4wd έγραψε:Τα' χα πει εγώ για το crash test αλλά κανείς δεν με άκουγε.
Mavewrick4wd


Σε ακούγαμε .... μην είσαι παραπονιάρης :twisted:

Απλώς δεν θέλαμε να το πιστέψουμε :wink:
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό blackchris » 16 Μαρ 2004, 16:42

maverick4wd έγραψε:Όσοι έχουν ηλιοροφή, ίσως έχουν παρατηρήσει ότι κατά το κλείσιμο της πόρτας, ανασηκώνεται στιγμιαία ο ουρανός. Mavewrick4wd


Και αυτό τι ακριβώς σημαίνει ?
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 17 Μαρ 2004, 21:31

Μάλλον, λεπτή λαμαρίνα στον ουρανό και απουσία εγκάρσιας μπάρας για να επιπλέον ενίσχυση. Tο ίδιο φιανόμενο νομίζω παρατηρείται και στα μοντέλα χωρίς ηλιοροφή. Αυτά!

Maverick4wd
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 18 Μαρ 2004, 00:03

maverick4wd έγραψε:Μάλλον, λεπτή λαμαρίνα στον ουρανό Maverick4wd


Και στο καπό.. Παρατηρίστε όταν φθάνουμε σε μεγάλες ταχύτητες πως ΄κουνιέται΄ ............ Σαν να είναι έτοιμο να ανοίξει..........
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες

cron