Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

εργάτης σε maveric

Συντονιστής: SUVord

εργάτης σε maveric

Δημοσίευσηαπό maveros » 01 Φεβ 2006, 07:23

μου ειπανε οτι θα στραβώσει το αυτοκινητο
Οτι μην το βαλεις.Οτι τα 35κιλα του εργατη θα χαλασουν τα αμορτισερ.
Οτι μπαινει αλλα.Τι ειναι αληθεια τελικα?
Άβαταρ μέλους
maveros
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 01 Φεβ 2006, 07:18
Τοποθεσία: Πυλαια θεσ/νικη

εργάτης σε maveric

Δημοσίευσηαπό maveros » 01 Φεβ 2006, 07:42

:alright:
Άβαταρ μέλους
maveros
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 01 Φεβ 2006, 07:18
Τοποθεσία: Πυλαια θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό mav-fan » 01 Φεβ 2006, 07:51

Οτι τα 35κιλα του εργατη θα χαλασουν τα αμορτισερ.

Τι εννοείς δεν κατάλαβα....

Μπορείς να εξηγήσεις......
Άβαταρ μέλους
mav-fan
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 01 Φεβ 2006, 05:45

Δημοσίευσηαπό maveros » 01 Φεβ 2006, 07:53

το βαρος του εργατη μπροστα απο τους τροχους θα ζοριση τα αμορτισερ.Ετσι λενε
Άβαταρ μέλους
maveros
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 01 Φεβ 2006, 07:18
Τοποθεσία: Πυλαια θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό maveros » 01 Φεβ 2006, 07:55

το θεμα ειναι αν μπαινει εργατης η οχι
Άβαταρ μέλους
maveros
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 01 Φεβ 2006, 07:18
Τοποθεσία: Πυλαια θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό mav-fan » 01 Φεβ 2006, 07:57

Ισως η ερωτηση ειναι βλακεια αλλα επειδη ειμαι νεος στα 4Χ4.

Τι είναι ο εργάτης ....?

και ποιοι που το βάζουν...?
Άβαταρ μέλους
mav-fan
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 01 Φεβ 2006, 05:45

Δημοσίευσηαπό maveros » 01 Φεβ 2006, 07:59

Αλβανος συνηθως για να μην κουραζομαστε εμεις
Άβαταρ μέλους
maveros
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 01 Φεβ 2006, 07:18
Τοποθεσία: Πυλαια θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 01 Φεβ 2006, 08:23

mav-fan έγραψε:Ισως η ερωτηση ειναι βλακεια αλλα επειδη ειμαι νεος στα 4Χ4.

Τι είναι ο εργάτης ....?

και ποιοι που το βάζουν...?


Ό εργάτης είναι το λεγόμενο winch ή βίντσι στο οποίο είναι τυλιγμένο ένα σύρμα και με τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού μοτέρ μπορεί και τραβάει τον εαυτό του καθώς και άλλα οχήματα.

Υ.Γ. Maveros θα ήταν καλό να αποφεύγουμε τέτοιου ίδους σχόλεια. Το ξέρω οτι το λές για πλάκα αλλά δεν ξέρεις πότε μπορεί κάποιος να παρεξηγηθεί.
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 01 Φεβ 2006, 10:47

Εργατη σε Maverick.....Να το δω και αυτο και ας πεθάνω!!!!
Ρε παιδιά το αυτοκίνητό μας είναι suv ξερετε τι σημαίνει?
Οτι είναι ενα μπασταρδεμένο οχημα μισο τζιπ και μισο αυτοκίνητο.
Ειναι λοιπόν εκ φύσεως υπερβολικό αλλα και ζημιογόνο για το αυτοκίνητο μιας και έχει πλαίσιο αυτοφερόμενο και όχι τύπου σκάλας που έχουν τα περιισότερα τζίπ.
Αυτό σημαίνει οτι υπάρχει μεγάλη ανθεκτικότητα για βάρος και ικανότητα έλξης ειδικά στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου αφου η κατασκευή τύπου σκάλας ενδείκνυται για τέτοιες τοποθετήσεις μιας και μπορεί να δεθεί ο εργάτης με περισσότερη ασφάλεια στο αμάξωμα.
Δεν θέλω να υποτιμήσω το mav μας αλλα νομίζω οτι σε κάποια στιγμή που θα δουλέψει ο εργάτης θα ξυλωθούν όλα μπροστά.... :twisted: :twisted:
Ας με διορθώσει καποιος συνάδελφος αν κάνω λάθος....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 02 Φεβ 2006, 03:23

Πες τα ρε παιδί μου!!! Συμφωνώ απόλυτα. Αυτά τα περί εργάτη και λοιπές ταρζανιές αυτού του είδους δεν είναι για τα SUV. Έχουν βγει κάτι τυχαίοι κατασκευαστές και παραμυθιάζουν τον κόσμο! Που θα πιάσει ο εργάτης? Για βγάλτε τον προφυλακτήρα. Μόνο το ψυγείο βλέπεις, δεν έχει δεσίματα. Θα το βάλεις στη γέφυρα πάνω με πατέντα ιδιοκατασκευή? Θα στα ξηλώσει όλα. Άσε που μέχρι να κολλήσεις και να θές εργάτη, θα έχει κοπανίσει δέκα φορές από κάτω και θα έχεις κάνει έναν συμπλέκτη κουρέλι. Καλύτερα μια τετράδα καλά λάστιχα και μια ποδιά μπροστά κάτω και είσαι ΟΚ. Αν βάλεις και τις old man emu (1.000€ περίπου), δεν θα παίζεται το αυτοκίνητο, αλλά μέχρι εκεί.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

FORHTOS ΕΡΓΑΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό Tuc » 02 Φεβ 2006, 04:36

για απλά πράγματα (όχι αγώνες ή κλίσεις >10%)
για να μην είναι μονίμως κοτσαρισμένος μπροστά
για να τον χρησιμοποιείεία και από πίσω (προσοχή μην παρεξηγηθώ)
και για να το χρησιμοποιούν και άλλοι της παρέας αν δεν μπορείς να πάς εσύ κοντά
δές αυτο

¨εμεινα ΜΟΝΟΣ 300 km μακριά σε λάσπη, έβαλα την γυναίκα μου στο τιμόνι και τράβηξα το Tucson (~1800 κιλά) ΧΩΡΙΣ ΤΡΟΧΑΛΙΑ. Αν δεν το είχα μαζί μου ακόμη εκεί θα ήμουνα.
3500lbs (λένε 11000 lbs rolling). Περιπου 200€ χαζοκατασκευή που αγόρασα από Αγγλία μέσω ebay.
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

FORHTOS ΕΡΓΑΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 02 Φεβ 2006, 06:12

Για αυτά τα αυτοκίνητα ο φορητός εργάτης είναι το καλύτερο
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

FORHTOS ΕΡΓΑΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 02 Φεβ 2006, 22:21

Αν κατάλαβα καλά, ο εργάτης αυτός πιάνει στα σημεία ρημούλκησης του αυτοκινήτου, χωρίς κάποια κατασκευή βάσης ή κάτι άλλο? Ρεύμα παίρνει από τον αναπτήρα? Aς γράψει ο Tuc περισσότερα στοιχεία (μάρκα, μοντέλο κλπ) γιατί έστι ακούγεται ενδιαφέρον. Προφανώς τον έχεις στο πορτμπαγκαζ και τον χρησιμοποιείς όποτε χρειαστεί? Κατά τα λοιπά, σταθερός εργάτης δεν νομίζω ότι για SUV αξίζει το ρίσκο, δεδομένων των όσων αναφέρθηκαν ανωτέρω.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

FORHTOS ΕΡΓΑΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό gus » 03 Φεβ 2006, 09:01

Πολύ αξιόλογη περίπτωση φορητού εργάτη. Τον έχω αγοράσει και εγώ. Ρεύμα παίρνει ή από τη μπαταρία ή από Booster Pack. Η επιλογή του δεύτερου είναι καλλίτερη γιατί μπορείς να δέσεις τον εργάτη με ιμάντα από δέντρο ή άλλο σταθερό σημείο και όχι πάνω στο αυτοκίνητο. Στο αυτοκίνητο συνδέεται ή στον κοτσαδόρο ή με ναυτικό κλειδί ή γάντζο στα σημεία ρυμούλκησης εμπρός. Με την προσθήκη μίας τροχαλίας διπλασιάζεις τη δύναμή του και βγάζεις το Μav από κάποια δύσκολη κατάσταση. Για την περίπτωση των SUV είναι η καλλίτερη λύση.
Άβαταρ μέλους
gus
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 20:29
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maveros » 03 Φεβ 2006, 10:45

Ας μας δώσει καποιος περισσότερα στοιχεία για τον φορητό εργάτη.Οπως το βασικο, μάρκα και προμηθευτή.Κάποιο τηλέφωνο,διευθηνση.Η στηριξή του σε ενα σημειο δεν θα δυσκολευη το μαζεμα .Δηλαδη το συρματοσχοινο δεν θα μαζευεται μονοπατα.
Άβαταρ μέλους
maveros
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 01 Φεβ 2006, 07:18
Τοποθεσία: Πυλαια θεσ/νικη

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 42 επισκέπτες