Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

MAV vs RAV,FORD VS TOYOTA

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό mavlover » 09 Ιαν 2006, 21:35

Λοιπόν, δεν θα ήθελα να συμμετέχω στο θέμα διότι αυτές οι συζητήσεις δεν καταλήγουν πουθενα. Αν ο meco θα πάει σε τόσο κακό offroad που το μαβ δεν του φτάνει και χρειάζεται το rav ε τότε μάλλον χρειάζεται ΤΡΑΚΤΕΡ. Όσο για το hummer ειμαι ευτυχισμένος αφ'ενός επειδή δεν το hummer και αφ'ετέρου επειδή θεωρώ τον εαυτό μου συνειδητοποιημένο και δεν τον εντάσσω στην καηγορία των ανθρώπων που παίρνουν το cayenne, το grand, το hummer και ανεβαίνουν τα πεζοδρόμα της Γλυφάδας η φορτώνουν τα ψώνια του σουπερ μάρκετ.. Εγώ θέλω στο αυτοκινητάκι μου να έχω ασφάλεια και να πηγαίνω για σκί χωρίς να χρείαζεται να βάζω αλυσίδες. Θεωρώ γελοίο να πσάχνεστε με τα 0-100 και τα δευτερόλεπτα κτλ. μου θυμίζετε κατι τύπους με τα φτιαγμένα τα astra,saxo, ibiza κτλ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αυτά τα αυτοκίνητα για τέτοια ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ... Με τι ΑΧΟΛΕΙΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ???? Εδώ ο κόσμος καίγεται.
ο meco με το rav και εμεις με το mav και είμαστε όλοι καλά
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό jbil » 10 Ιαν 2006, 00:20

Παιδίά συμφωνώ για το Land Cruiser αν και δεν έχω οδηγήσει κάτι παραπλήσιο ,πως έίναι απίθανο.Εχω΄οδηγήσει για πολλές μέρες το 4χυτο με την ρυθμιζόμενη ανάρτηση και είπα ότι αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω.
Αλλο που εγώ δεν το φτάνω οικονομικα. Το δε 5χυτο που βγηκε το 2005 πρέπει να κάλυψε και το μοναδικό ίσως
μειονέκτημα(?) που υπήρχε.Αν δηλαδη ενα RAV όταν βγηκε με ηλιοροφές κλπ εκανε 12 εκατομ . δηλ 35000
τότε αναλογικά με τι προσφέρει το LC έπρεπε να κάνει 100. Οσο για το RAV καταρχάς να συγκρίνουμε αυτόματο με αυτόματο που βγαίνει και το RAV.Φυσικά δεν γίνεται σύγκριση στις επιδόσεις,αφου το MAV υπερτερεί κατα κράτος και
ανεξαρτήτως κυβισμού κάνουν και τα ίδια χρήματα (με ηλιοροφές ,δέρματα,αυτόματο,cruise control )κλπ.
Τώρα για το RAV για το στήσιμό του μπορεί όντως να μην είναι ασχημο αλλά για την ταμπακιέρα που είπαμε σχετικα με την στιβαρότητα και την αίσθηση του ψιλοδιαλυμένου στα 3-4 χρόνια? Επίσης να πώ οτι εχω οδηγήσει πολυ RAV (του πεθερού μου) και ελάχιστα MAV. Από εκει εχω διαπιστώσει ότι είναι είπα.Τώρα αν κάτι δεν πηγαίναι καλα και με τοο MAV εδώ θάμαστε και θα τα λέμε. Απλώς καμιά φορά είναι και η γενικότερη φιλοσοφία
στο στήσιμο των αυτοκινήτων των δύο εταιρείων που επηρεάζει γενικά τίς κρίσεις.
Τα πάντα θα τελείωναν αν έβγαζε ένα σύγχρονο κιβώτιο η FORD. Αλλα πουυυυυυ.
Άβαταρ μέλους
jbil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Ιαν 2006, 23:09

Δημοσίευσηαπό meco » 10 Ιαν 2006, 10:14

mavlover έγραψε:Λοιπόν, δεν θα ήθελα να συμμετέχω στο θέμα διότι αυτές οι συζητήσεις δεν καταλήγουν πουθενα. Αν ο meco θα πάει σε τόσο κακό offroad που το μαβ δεν του φτάνει και χρειάζεται το rav ε τότε μάλλον χρειάζεται ΤΡΑΚΤΕΡ. Όσο για το hummer ειμαι ευτυχισμένος αφ'ενός επειδή δεν το hummer και αφ'ετέρου επειδή θεωρώ τον εαυτό μου συνειδητοποιημένο και δεν τον εντάσσω στην καηγορία των ανθρώπων που παίρνουν το cayenne, το grand, το hummer και ανεβαίνουν τα πεζοδρόμα της Γλυφάδας η φορτώνουν τα ψώνια του σουπερ μάρκετ.. Εγώ θέλω στο αυτοκινητάκι μου να έχω ασφάλεια και να πηγαίνω για σκί χωρίς να χρείαζεται να βάζω αλυσίδες. Θεωρώ γελοίο να πσάχνεστε με τα 0-100 και τα δευτερόλεπτα κτλ. μου θυμίζετε κατι τύπους με τα φτιαγμένα τα astra,saxo, ibiza κτλ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αυτά τα αυτοκίνητα για τέτοια ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ... Με τι ΑΧΟΛΕΙΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ???? Εδώ ο κόσμος καίγεται.
ο meco με το rav και εμεις με το mav και είμαστε όλοι καλά

Δεν διαφωνούμε σε τίποτα. Φυσικά και είναι αρκετά ικανό το Maverick εκτός δρόμου. Δεν το αμφισβήτησα αυτό. :wink: :wink: :) :) :)

Όντως jbil χθες διάβαζα και εγώ, ότι το αυτόματο του τρίλιτρου δεν είναι καθόλου καλό και ότι είναι κρίμα που δεν βγαίνει χειροκίνητο.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό SUVord » 10 Ιαν 2006, 12:38

meco έγραψε:Όντως jbil χθες διάβαζα και εγώ, ότι το αυτόματο του τρίλιτρου δεν είναι καθόλου καλό και ότι είναι κρίμα που δεν βγαίνει χειροκίνητο.





Πολύ σωστά διάβασες.Το αδύνατο σημείο του 3λιτρου είναι το CD4E που έχει και θεωρείται απο τα χειρότερα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων για σκληρές εκτός δρόμου καταστάσεις.Επαναλαμβάνω,για σοβαρές εκτός δρόμου καταστάσεις.Εφόσον κάποιος το γνωρίζει αυτό μπορεί να ανταπεξέλθει.Για παράδειγμα:Σέ απότομη ανηφόρα βγάζουμε πάντα την Drive και βάζουμε την 1η.Αλλο μειονέκτημα είναι οτι το συγκεκριμένο κιβώτιο δεν διαθέτει το φίλτρο λαδιού σε θέση που να αλλάζεται μαζι με την αλλαγή του λαδιού αλλά το έχει εσωτερικά μέσα στο κιβώτιο.Για να συμπληρώσω τα μειονεκτήματα θα πώ μόνο αυτό που κάνουν αρκετοί "ψαγμένοι" και είναι δύο πράγματα.
1/Τοποθετούν εξωτερικό φίλτρο λαδιού.
2/Αλλάζουν το λάδι του κιβωτίου στα μισά τουλάχιστον χιλιόμετρα απο αυτά που λέει ο κατασκευαστής.
Τώρα,όσο ν' αφορά το χειροκίνητο κιβώτιο σε SUV, χωρίς δυνατότητα επιλογής κοντών σχέσεων, θα μού επιτρέψεις να πώ οτι τη μεταφορά της ροπής στούς τροχούς δεν θα μπορούσες να την κάνεις ομαλώτερα απο οτι την κάνει το αυτόματο κιβώτιο.Ολα αυτά βέβαια σε καταστάσεις που καμμία σχέση δεν έχουν με μία απλή ανάβαση στο χιονοδρομικό.
Ευτυχισμένα και ανεμπόδιστα χιλιόμετρα!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό meco » 10 Ιαν 2006, 13:47

SUVord έγραψε:Τώρα,όσο ν' αφορά το χειροκίνητο κιβώτιο σε SUV, χωρίς δυνατότητα επιλογής κοντών σχέσεων, θα μού επιτρέψεις να πώ οτι τη μεταφορά της ροπής στούς τροχούς δεν θα μπορούσες να την κάνεις ομαλώτερα απο οτι την κάνει το αυτόματο κιβώτιο.Ολα αυτά βέβαια σε καταστάσεις που καμμία σχέση δεν έχουν με μία απλή ανάβαση στο χιονοδρομικό.
Ευτυχισμένα και ανεμπόδιστα χιλιόμετρα!!!

Nαι είμαι απόλυτα σύμφωνος και με αυτό. Το αυτόματο βοηθάει πολύ γιατί δεν ταλαιπωρείς τον συμπλέκτη σου.
Εγώ αναφερόμουν στη χρήση του αυτόματου κιβωτίου σε καταστάσεις εντός δρόμου. Εκεί μάλλον έχει μειονεκτήματα το κιβώτιου του Maverick. Φαντάζομαι ότι θα έχει αργό kickdown και γενικά θα είναι πίσω τεχνολογικά σε σχέση με άλλα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Ελπίζω πάντως ότι θα είναι καλύτερο από του Cherokee (έχω οδηγήσει) του οποίου πραγματικά δεν βρίσκω λόγια να το περιγράψω. Το τραγικό ίσως ταιριάζει.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό takhs » 10 Ιαν 2006, 21:43

Ti to τραγικο βρηκες ? Εχω το 3,7 και εχει κανει και αρκετο χωμα . Ποτε δεν με δυσκολεψε . Το κουμπακι για over drive off για αυτο τον λογο τον εχουν , οσο για το χωμα κουμπωνεις το 2 και αφηνεις να τα κανει ολα μονο του . Σιγουρα υπαρχουν πολυ καλυτερα , αλλα οχι και τραγικο ...
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό meco » 11 Ιαν 2006, 08:53

takhs έγραψε:Ti to τραγικο βρηκες ? Εχω το 3,7 και εχει κανει και αρκετο χωμα . Ποτε δεν με δυσκολεψε . Το κουμπακι για over drive off για αυτο τον λογο τον εχουν , οσο για το χωμα κουμπωνεις το 2 και αφηνεις να τα κανει ολα μονο του . Σιγουρα υπαρχουν πολυ καλυτερα , αλλα οχι και τραγικο ...

Μίλησα για το αυτόματο κιβώτιο και μόνο!!! Αν δεν σου φαίνεται τραγικό, προφανώς δεν έχεις εμπειρία για το πως είναι ένα καλό αυτόματο κιβώτιο.
Δεν είπα ότι το αυτοκίνητο δεν πάει καλά εκτός δρόμου. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό SUVord » 11 Ιαν 2006, 14:29

meco έγραψε:
takhs έγραψε:Ti to τραγικο βρηκες ? Εχω το 3,7 και εχει κανει και αρκετο χωμα . Ποτε δεν με δυσκολεψε . Το κουμπακι για over drive off για αυτο τον λογο τον εχουν , οσο για το χωμα κουμπωνεις το 2 και αφηνεις να τα κανει ολα μονο του . Σιγουρα υπαρχουν πολυ καλυτερα , αλλα οχι και τραγικο ...

Μίλησα για το αυτόματο κιβώτιο και μόνο!!! Αν δεν σου φαίνεται τραγικό, προφανώς δεν έχεις εμπειρία για το πως είναι ένα καλό αυτόματο κιβώτιο.
Δεν είπα ότι το αυτοκίνητο δεν πάει καλά εκτός δρόμου. :wink:





Αγαπητέ Meco, μια χαρά είναι τα αυτόματα κιβώτια, αρκεί κάποιος να γνωρίζει τις αδυναμίες τους όπως και τα σημεία που υπερτερούν σήμερα των αντίστοιχων μηχανικών.Το σημαντικότερο μάλιστα είναι να διαβάσει τις οδηγίες χρήσης του κατασκευαστή.
Ας μην ξεχνάμε οτι ο οδηγός ελέγχει το όχημα και όχι το αντίθετο.
Αν ο δρόμος γλιστράει ή όχι δεν θα στο πει κανένα όργανο.
Επίσης, τα σημερινά αυτόματα κιβώτια σου επιτρέπουν πολύ καλύτερες επιταχύνσεις απο ότι τα αντίστοιχα μηχανικά.Αλλά ποιός κάθεται τώρα να ασχοληθεί με τις επιταχύνσεις για εκτός δρόμου καταστάσεις.Απορώ ακόμα και για περιοδικά του ειδικού τύπου οταν κάνουν αναφορά και συγκρίσεις σε παραμέτρους που ουδεμία σχέση έχουν με εκτός δρόμου οδήγηση.
Λοιπόν,αρκετά γιατί απόψε έχουμε και "σοβαρή" σύναξη σε "σοβαρό" κρεατάδικο για "σοβαρές" συζητήσεις με "σοβαρά" θέματα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό meco » 11 Ιαν 2006, 14:53

SUVord έγραψε:Αγαπητέ Meco, μια χαρά είναι τα αυτόματα κιβώτια, αρκεί κάποιος να γνωρίζει τις αδυναμίες τους όπως και τα σημεία που υπερτερούν σήμερα των αντίστοιχων μηχανικών.Το σημαντικότερο μάλιστα είναι να διαβάσει τις οδηγίες χρήσης του κατασκευαστή.
Ας μην ξεχνάμε οτι ο οδηγός ελέγχει το όχημα και όχι το αντίθετο.
Αν ο δρόμος γλιστράει ή όχι δεν θα στο πει κανένα όργανο.
Επίσης, τα σημερινά αυτόματα κιβώτια σου επιτρέπουν πολύ καλύτερες επιταχύνσεις απο ότι τα αντίστοιχα μηχανικά.Αλλά ποιός κάθεται τώρα να ασχοληθεί με τις επιταχύνσεις για εκτός δρόμου καταστάσεις.Απορώ ακόμα και για περιοδικά του ειδικού τύπου οταν κάνουν αναφορά και συγκρίσεις σε παραμέτρους που ουδεμία σχέση έχουν με εκτός δρόμου οδήγηση.
Λοιπόν,αρκετά γιατί απόψε έχουμε και "σοβαρή" σύναξη σε "σοβαρό" κρεατάδικο για "σοβαρές" συζητήσεις με "σοβαρά" θέματα.

Μα τόσο δυσνόητα είναι τα ελληνικά μου?? :( :( :(
Αυτό που λέω είναι ότι το αυτόματο κιβώτιο του cherokee είναι απαράδεκτο. Το έχω οδηγήσει και επειδή έχω και άλλη εμπειρία από αυτόματα κβώτια άλλων εταιρειών, το αναφέρω.
Δεν ανέφερα τίποτα για επιδόσεις και επιταχύνσεις εντός και εκτός δρόμου...
Όσο για τα περιοδικά καλά κάνουν και τα αναφέρουν γιατί μέχρι να φτάσεις στο χωματόδρομο θα κινηθείς σε άσφαλτο και μάλιστα για αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα. Επίσης μερικοί από μας (καλή ώρα εγώ) που έχουν οδηγικές ανησυχίες και στην άσφαλτο προτιμούν κάτι που να τα συνδυάζει όλα κάνοντας βέβαια παραχωρήσεις μιας και το RAV4 δεν στρίβει όπως το golf gti που σκεφτόμουν να πάρω ούτε πάει εκτος δρόμου όπως ένα grand vitara Που επίσης το κοιτούσα). Καλά κάνουν λοιπόν τα περιοδικά. Σκέψου μόνο πως οι περισσότεροι που τα αγοράζουν δεν τα πάνε ποτέ όχι εκτός δρόμου αλλά ούτε κάν σε χωματόδρομο. :wink:
Anyway, kαλά να περάσετε απόψε... :wink: :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό SUVord » 13 Ιαν 2006, 16:03

meco έγραψε:[Μα τόσο δυσνόητα είναι τα ελληνικά μου?? :( :( :(
Όσο για τα περιοδικά καλά κάνουν και τα αναφέρουν γιατί μέχρι να φτάσεις στο χωματόδρομο θα κινηθείς σε άσφαλτο και μάλιστα για αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα. Επίσης μερικοί από μας (καλή ώρα εγώ) που έχουν οδηγικές ανησυχίες και στην άσφαλτο προτιμούν κάτι που να τα συνδυάζει όλα κάνοντας βέβαια παραχωρήσεις μιας και το RAV4 δεν στρίβει όπως το golf gti που σκεφτόμουν να πάρω ούτε πάει εκτος δρόμου όπως ένα grand vitara Που επίσης το κοιτούσα). Καλά κάνουν λοιπόν τα περιοδικά. Σκέψου μόνο πως οι περισσότεροι που τα αγοράζουν δεν τα πάνε ποτέ όχι εκτός δρόμου αλλά ούτε κάν σε χωματόδρομο. :wink:
Anyway, kαλά να περάσετε απόψε... :wink: :wink:





Αγαπητέ Meco, μια χαρά τα βρίσκω τα Ελληνικά σου και ας μην είμαι φιλολογος. Απλώς, μερικές φορές οι χαρακτηρισμοί σου είναι κάπως ακραίοι. Είμαι σίγουρος οτι κάτι τετοιο συμβαίνει απο τον ενθουσιασμό σου και μόνο.
Παρατήρηση 1/ Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα προσφέρουν οτιδήποτε και υπόσχοντε λαγούς με πετραχείλια γιατί απλώς προσπαθούν να επιβιώσουν.
Παρατήρηση2/ Οταν σκοπός σου είναι να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα σε εκτός δρόμου καταστάσεις τότε το όχημα σου το προετοιμάζεις για τα δύσκολα και όχι για τα εύκολα. Απλώς στα εύκολα οδηγείς με την ανάλογη προσοχή και εγκράτεια.
Παρατήρηση3/ Ο οποιοσδήποτε συνδυασμός ασφαλτικών και off-road ανησυχιών οδηγεί σε μετριότητα αφ ενός και σε επικινδυνότητα αφ εταίρου.
Αλλωστε αυτή είναι και η έννοια της ύπαρξης συζητήσεων μεταξύ μας, για την καλύτερη δυνατή μετάδοση εμπειρίας ανάλογα με το τι ζητάει κάποιος.
Οι ευχές σου προχθές έπιασαν τόπο διότι ήταν μία παρα πολύ ενδειαφέρουσα σύναξη με υπρβολική δόση χοληστερίνης.Σκέτη μέγκλα!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 14 Ιαν 2006, 00:16

meco έγραψε:
SUVord έγραψε:Αγαπητέ Meco, μια χαρά είναι τα αυτόματα κιβώτια, αρκεί κάποιος να γνωρίζει τις αδυναμίες τους όπως και τα σημεία που υπερτερούν σήμερα των αντίστοιχων μηχανικών.Το σημαντικότερο μάλιστα είναι να διαβάσει τις οδηγίες χρήσης του κατασκευαστή.
Ας μην ξεχνάμε οτι ο οδηγός ελέγχει το όχημα και όχι το αντίθετο.
Αν ο δρόμος γλιστράει ή όχι δεν θα στο πει κανένα όργανο.
Επίσης, τα σημερινά αυτόματα κιβώτια σου επιτρέπουν πολύ καλύτερες επιταχύνσεις απο ότι τα αντίστοιχα μηχανικά.Αλλά ποιός κάθεται τώρα να ασχοληθεί με τις επιταχύνσεις για εκτός δρόμου καταστάσεις.Απορώ ακόμα και για περιοδικά του ειδικού τύπου οταν κάνουν αναφορά και συγκρίσεις σε παραμέτρους που ουδεμία σχέση έχουν με εκτός δρόμου οδήγηση.
Λοιπόν,αρκετά γιατί απόψε έχουμε και "σοβαρή" σύναξη σε "σοβαρό" κρεατάδικο για "σοβαρές" συζητήσεις με "σοβαρά" θέματα.

Μα τόσο δυσνόητα είναι τα ελληνικά μου?? :( :( :(
Αυτό που λέω είναι ότι το αυτόματο κιβώτιο του cherokee είναι απαράδεκτο. Το έχω οδηγήσει και επειδή έχω και άλλη εμπειρία από αυτόματα κβώτια άλλων εταιρειών, το αναφέρω.
Δεν ανέφερα τίποτα για επιδόσεις και επιταχύνσεις εντός και εκτός δρόμου...
Όσο για τα περιοδικά καλά κάνουν και τα αναφέρουν γιατί μέχρι να φτάσεις στο χωματόδρομο θα κινηθείς σε άσφαλτο και μάλιστα για αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα. Επίσης μερικοί από μας (καλή ώρα εγώ) που έχουν οδηγικές ανησυχίες και στην άσφαλτο προτιμούν κάτι που να τα συνδυάζει όλα κάνοντας βέβαια παραχωρήσεις μιας και το RAV4 δεν στρίβει όπως το golf gti που σκεφτόμουν να πάρω ούτε πάει εκτος δρόμου όπως ένα grand vitara Που επίσης το κοιτούσα). Καλά κάνουν λοιπόν τα περιοδικά. Σκέψου μόνο πως οι περισσότεροι που τα αγοράζουν δεν τα πάνε ποτέ όχι εκτός δρόμου αλλά ούτε κάν σε χωματόδρομο. :wink:
Anyway, kαλά να περάσετε απόψε... :wink: :wink:


Meco,
Τα ελληνικά σου τα βρίσκω μια χαρά! Το πρόβλημα όμως είναι οτι προσπαθείς να εξυψώσεις ένα αυτοκίνητο που στο συγκεκριμένο topic δεν είναι <δεκτό> γιαυτό και δεν το αγοράσαμε κιόλας. Παρακολουθώ την συζήτηση και απλά γίνονται συγκρίσεις με αυτόκίνητα αλλων εταιρειών. Φυσικό και επόμενο είναι λοιπόν να υπάρχει λίγη ένταση γιατι και σε topic της mitsubishi να έγραφες την ίδια συμπεριφορά θα λάβαινες...
Πιστέυω να με κατάλαβες.... Εχεις πάντα το δικάιωμα να έχεις τις δικές σου απόψεις για το θέμα αλλα ΣΑΦΩΣ ΤΟ MAV ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ RAV.
Και δεν υπάρχει τρόπος για να σε πείσω μιας και είσαι βαμμένος Γιαπωνέζος !!!
Φιλικά πάντα
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό jbil » 14 Ιαν 2006, 00:46

Παιδιά έχω γράψει και σε άλλη ενότητα ,αν έχει κανένας γενικά χρήσιμες συμβουλές για το νεο μου
MAV 3.0 (που ακόμα δεν το πηρα ) σε εξοπλισμό η ότι άλλο ,θα το εκτιμούσα .Και σε συνδυασμό ίσως με κάποιες
εξορμήσεις ελαφρώς off-road που έχω στο μυαλό μου και πολύ μικρή εμπειρία.
Ηδη βέβαια έχω καλυφτεί σε πάρα πολλά πράγματα από το forum και πραγματικα είναι μια πολύ καλή προσπάθεια.
Μόνο που δεν βλέπω πολύ κινητικότητα,περίμενα ότι με τόσα πολλά SUV που κυκλοφορούν και ειδικά MAV
θα υπήρχαν πιο πολλοί ενδιαφερόμενοι.

Για meco: Αγαπητέ φίλε κάπου εγραψες ότι σχετικα με τις επιδόσεις το MAV έχει 1000 cc παραπάνω κλπ.
Τα 300 cc που λές μπορεί να μην φτάνουν γιατί είναι και λίγο πιο μεγάλο και πιο βαρύ το mav απ το rav.
Πληρώνεις όμως και 3-4 χιλιάδες λιγότερο.Αν όμως είναι να πάρεις rav γιατί να μήν πάρεις 1000 cc παραπάνω, 50 ίππους παραπάνω, πολυ πιο άνετους χώρους, όταν πληρώνεις
τα ίδια λεφτά? Τα παραπάνω ανήκουν στα τεχνικά χαρακτηριστικα και δεν υπόκεινται σε υποκειμενικές κριτικές
πού εκεί ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.
Άβαταρ μέλους
jbil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Ιαν 2006, 23:09

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 14 Ιαν 2006, 10:36

jbil έγραψε:Παιδιά έχω γράψει και σε άλλη ενότητα ,αν έχει κανένας γενικά χρήσιμες συμβουλές για το νεο μου
MAV 3.0 (που ακόμα δεν το πηρα ) σε εξοπλισμό η ότι άλλο ,θα το εκτιμούσα .Και σε συνδυασμό ίσως με κάποιες
εξορμήσεις ελαφρώς off-road που έχω στο μυαλό μου και πολύ μικρή εμπειρία.
Ηδη βέβαια έχω καλυφτεί σε πάρα πολλά πράγματα από το forum και πραγματικα είναι μια πολύ καλή προσπάθεια.
Μόνο που δεν βλέπω πολύ κινητικότητα,περίμενα ότι με τόσα πολλά SUV που κυκλοφορούν και ειδικά MAV
θα υπήρχαν πιο πολλοί ενδιαφερόμενοι.

Για meco: Αγαπητέ φίλε κάπου εγραψες ότι σχετικα με τις επιδόσεις το MAV έχει 1000 cc παραπάνω κλπ.
Τα 300 cc που λές μπορεί να μην φτάνουν γιατί είναι και λίγο πιο μεγάλο και πιο βαρύ το mav απ το rav.
Πληρώνεις όμως και 3-4 χιλιάδες λιγότερο.Αν όμως είναι να πάρεις rav γιατί να μήν πάρεις 1000 cc παραπάνω, 50 ίππους παραπάνω, πολυ πιο άνετους χώρους, όταν πληρώνεις
τα ίδια λεφτά? Τα παραπάνω ανήκουν στα τεχνικά χαρακτηριστικα και δεν υπόκεινται σε υποκειμενικές κριτικές
πού εκεί ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.


jbil,
Καλώς να αποκτήσεις το αυτοκίνητό σου και καλοτάξιδο να είναι και συγχαρητήρια για την επιλογή σου.
Όμως νομίζω οτι αν κάτσεις και διαβάσεις της ενότητες του φόρουμ σχετικά με το 3.0 κάθε αλλο παρά αναλυτικότατες είναι και θα σέ ενημερώσουν απόλυτα για οποιαδήποτε μελλοντικά προβλήματα που θα πρέπει να προσέξεις όσο το αμάξι είναι καινούργιο και στην εγγύηση.
Πιό σχετικός απο όλους μας είναι ο Iperodigos ο οποίος είχε και τα δύο μοντέλα MA2003 και MA2005. Δεν είχε ουτε έχει προβλήματα το συγκεκριμένο μοντέλο παρα μόνο την αυξημένη κατανάλωση βενζίνης. Όσο αφορα τον εξοπλισμό εξαρτάται απο την τσέπη σου για οτιδήποτε θές να προσθέσεις (gps, θερμοκρασία, ηχοσυστημα κλπ). Αν θες να ρωτήσεις κάτι πιό συγκεκριμένο θα πρέπει να περιμένεις να το παραλάβεις πρώτα για να σου αναλύσουμε και εμείς οι <παλιοί> τις όποιες απορίες σου δημιουργηθούν και ανησυχίες.
Τώρα όσο αφορά την σύγκριση του Mav με το Rav η γνώμη μου που έκλεινα στο πρώτο είναι η εξής:
1)Ήθελα κάτι το περισσότερο σε όγκο και χώρους που το Rav υστερεί.
2)Ήθελα να ξεφύγω απο τη προσωρινή επικράτηση ενός μοντέλου στην αγορά και να ξεφύγω απο τις γιαπωνέζικες γραμμές.
3)Δέν ήθελα να αποκτήσω ένα yaris υπερυψωμένο με 4χ4 κίνηση.
4)Ήθελα ένα φθηνό σοβαρό αμάξι οπου και στα βουνά θα ανέβω αλλα καί να πάω νύφη σε εκκλησία (το χρωμα μου μάυρο) να κάνω την φιγούρα μου τελος πάντων.
5)Συμφωνώ με την διαφορά τιμής του 3.0 με το RAV αλλα προτίμησα το 2.0 γιατι δεν ήθελα 3000 κυβικά μέσα στην Αθήνα και δεν ήθελα τον αυτόματο λευγέ στο τιμόνι του ma2003.(Τα μοντέλα τότε είχαν το λευγέ των ταχυτήτων δεξιά στο τιμόνι).
6)Δεν μετάνοιωσα καθόλου τελικά ούτε όταν απέκτησα το MA2003 4μήνες πιό πρίν απο το facelift του ma2005 λόγω της αυτόματης τετρακίνησης.
7)Δεν ήθελα να έχω τις καλύτερες επιδόσεις σε ταχύτητα που έχει το RAV γιατι δεν ήθελα να κάνω κόντρες στα φανάρια ούτε να τρέχω σαν ανώριμος στην Εθνική οδό με κίνδυνο της ζωής μου και της οικογένειάς μου.
Αυτές είναι οι απόψεις μου για την σύγκριση των δύο αυτοκινήτων MAV και RAV. Η ηλικία μου όταν απέκτησα το Mav ήταν 35, παντρεμένος. Τώρα είμαι 38 και με ένα παιδί και έχω καλύψει τις οποιες αυτοκινητιστικές μου ανάγκες στο έπακρο.
Όπως είπα και σε προηγούμενο post εδώ δεν θα υποστηρίξω ένα αυτοκίνητο που αποφάσισα να μήν αποκτήσω τελικά.
Δεν θέλω οποιος έχει αποκτήσει το RAV να παρεξηγήσει τις όποιες απόψεις μου καθώς και εγώ θα σεβαστώ την επιλογή την δική του.
Τώρα αν βάλουμε επι τάπητος τα χαρακτηριστικά του ενός και του αλλου θα υπάρχουν βέβαια διαφορές, σημαντικές ίσως, αλλα θα είναι αυτές που θα υπολογίσει κάποιος ώστε να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του και μόνο.
Και μην ξεχνάμε η απόκτηση ενός αυτοκίνητου, για εμάς τους ανδρες, είναι η προέκταση του εγωισμού μας και του χαρακτήρα μας που είχαμε πρίν ακόμα ενηλικιωθούμε.

Υ.Γ. Για να σας δείξω το πόσο αντικειμενικός προσπαθώ να είμαι σας αναφέρω ότι σε 10 περίπου μέρες αποκτούμε για την σύζυγό μου το Toyota Yaris 2006. Αυτό μας αρεσε και αυτό αποκτούμε...
Πιστέυω να σας κάλυψα.....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό SUVord » 14 Ιαν 2006, 22:07

[quote="MaverickLover"][quote="jbil"]Παιδιά έχω γράψει και σε άλλη ενότητα ,αν έχει κανένας γενικά χρήσιμες συμβουλές για το νεο μου
MAV 3.0 (που ακόμα δεν το πηρα ) σε εξοπλισμό η ότι άλλο ,θα το εκτιμούσα .Και σε συνδυασμό ίσως με κάποιες
εξορμήσεις ελαφρώς off-road που έχω στο μυαλό μου και πολύ μικρή εμπειρία.



Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς jbil.
Μαζί με το φαρμακείο και το τρίγωνο που απαιτεί ο νόμος. θα χρειαστείς τώρα το χειμώνα και ένα ζευγάρι αλυσίδες.Στο σημείο αυτό να σου επιστήσω την προσοχή, αν δεν το έχει ήδη υπόψιν σου, οτι δεν κάνουν οι οποιεσδήποτε αλυσίδες βρίσκει κάποιος εδώ και εκεί αλλα μόνο αυτές που
είναι κατασκευασμένες για τέτοιου είδους οχήματα.Σίγουρα, στην αντιπροσωπεία που το αγόρασες θα σε εξυπηρετήσουν.
Απο εδώ και πέρα, όπως σου έγραψε και ο MaverickLover, μόλις κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα με το καλό, άρχισε και ρώτα.
Το πολύ πολύ να μη σου αρέσει καθόλου, οπότε θα σε στείλουμε στο Meco
να σε πάει να αγοράσεις ένα RAV!!! Αλλά μέχρι τότε έχουμε καιρό.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό meco » 16 Ιαν 2006, 12:53

MaverickLover έγραψε:Τώρα όσο αφορά την σύγκριση του Mav με το Rav η γνώμη μου που έκλεινα στο πρώτο είναι η εξής:
1)Ήθελα κάτι το περισσότερο σε όγκο και χώρους που το Rav υστερεί.
2)Ήθελα να ξεφύγω απο τη προσωρινή επικράτηση ενός μοντέλου στην αγορά και να ξεφύγω απο τις γιαπωνέζικες γραμμές.
3)Δέν ήθελα να αποκτήσω ένα yaris υπερυψωμένο με 4χ4 κίνηση.
4)Ήθελα ένα φθηνό σοβαρό αμάξι οπου και στα βουνά θα ανέβω αλλα καί να πάω νύφη σε εκκλησία (το χρωμα μου μάυρο) να κάνω την φιγούρα μου τελος πάντων.
5)Συμφωνώ με την διαφορά τιμής του 3.0 με το RAV αλλα προτίμησα το 2.0 γιατι δεν ήθελα 3000 κυβικά μέσα στην Αθήνα και δεν ήθελα τον αυτόματο λευγέ στο τιμόνι του ma2003.(Τα μοντέλα τότε είχαν το λευγέ των ταχυτήτων δεξιά στο τιμόνι).
6)Δεν μετάνοιωσα καθόλου τελικά ούτε όταν απέκτησα το MA2003 4μήνες πιό πρίν απο το facelift του ma2005 λόγω της αυτόματης τετρακίνησης.
7)Δεν ήθελα να έχω τις καλύτερες επιδόσεις σε ταχύτητα που έχει το RAV γιατι δεν ήθελα να κάνω κόντρες στα φανάρια ούτε να τρέχω σαν ανώριμος στην Εθνική οδό με κίνδυνο της ζωής μου και της οικογένειάς μου.
Αυτές είναι οι απόψεις μου για την σύγκριση των δύο αυτοκινήτων MAV και RAV. Η ηλικία μου όταν απέκτησα το Mav ήταν 35, παντρεμένος. Τώρα είμαι 38 και με ένα παιδί και έχω καλύψει τις οποιες αυτοκινητιστικές μου ανάγκες στο έπακρο.
Όπως είπα και σε προηγούμενο post εδώ δεν θα υποστηρίξω ένα αυτοκίνητο που αποφάσισα να μήν αποκτήσω τελικά.
Δεν θέλω οποιος έχει αποκτήσει το RAV να παρεξηγήσει τις όποιες απόψεις μου καθώς και εγώ θα σεβαστώ την επιλογή την δική του.
Τώρα αν βάλουμε επι τάπητος τα χαρακτηριστικά του ενός και του αλλου θα υπάρχουν βέβαια διαφορές, σημαντικές ίσως, αλλα θα είναι αυτές που θα υπολογίσει κάποιος ώστε να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του και μόνο.
Και μην ξεχνάμε η απόκτηση ενός αυτοκίνητου, για εμάς τους ανδρες, είναι η προέκταση του εγωισμού μας και του χαρακτήρα μας που είχαμε πρίν ακόμα ενηλικιωθούμε.

Υ.Γ. Για να σας δείξω το πόσο αντικειμενικός προσπαθώ να είμαι σας αναφέρω ότι σε 10 περίπου μέρες αποκτούμε για την σύζυγό μου το Toyota Yaris 2006. Αυτό μας αρεσε και αυτό αποκτούμε...
Πιστέυω να σας κάλυψα.....

1. Σωστό
2.Το δέχομαι.
3.Εδώ έχεις λάθος
4.Ομοίως με το 2.
5. Με την επικείμενη αύξηση των τελών κυκλοφορίας έκανες πολύ καλά.
6. Σωστά και πάλι. Άσε που έχω την εντύπωση ότι τα προ f/l Mav πρέπει να πηγαίνουν καλύτερα εκτός δρόμου χάρις στο κλείδωμα.
7. Η παραπάνω δύναμη σε ένα αυτοκίνητο δεν είναι για τις κόντρες στα φανάρια. Σε βοηθάει στις προσπεράσεις και αυξάνει το επίπεδο της ασφάλειας για σένα και την οικογένειά σου... :wink: :wink:
Επιπλεόν έχε υπόψη σου ότι ακόμα και από λάθος υπολογισμό μπορεί να βρεθείς με περισσότερεα χλμ από όσα σε παίρνει σε μία στροφή και τότε είναι προτιμότερο να είσαι σε ένα αυτοκίνητο που στο στήσιμό του να σου επιτρέπει να βγεις με ασφάλεια για σένα και για τους επιβαίνοντες στο αυτοκίνητο. :wink:
Πιστεύω να σε κάλυψα και εγώ... :wink: :wink: :) :)

@SUVord :wink: :wink: :) :) :lol: :lol:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες