Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

MAV vs RAV,FORD VS TOYOTA

Συντονιστής: SUVord

MAV vs RAV,FORD VS TOYOTA

Δημοσίευσηαπό jbil » 08 Ιαν 2006, 19:07

Σε λιγες μέρες παραλαμβανω το MAV 3.0 και ήθελα να πω κάποια πράγματα σχετικα με κάτι παλιές διαμάχες RAV και MAV.
Ολα εντάξει με την ποιότητα κατασκευής των toyota συμφωνω βλάβες δεν βγάζουν συχνά και έχουν τμήματα εξέλιξης ,υβριδικά κ.λ.π.
Ολα καλά μέχρι εδώ. Εχει οδηγήσει κανένας avensis και mondeo?
yaris kai fiesta?corolla (που είναι το μόνο που στέκεται) και focus?
rav kai mav?
Λοιπόν για κάποιον πού θέλει να ευχαριστιέται οδήγηση τιμόνι,αναρτήσεις
ενεργητική ασφάλεια,στήσιμο η διαφορά είναι τεράστια.Μιλάμε ότι οποιος οδηγεί avensis ασ πουμε πρέπει να κάνει αγγαρεία που οδηγεί και επιπλέον κινδυνεύει κιολας γιατί τό τιμόνι είναι σαν ποδήλατο.Αλλα αυτός φυσικά πιστεύει ότι έχειπάρει το καλύτερο αυτοκίνητο κι ας το πληρώνει
και πολυ παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Προσοχή δεν ειμαι κανένας τρελαμένος πιτσιρικάς που τουρμπίζω yugo.
Ειμαι οικογενοιάρχης με τρία παιδιά.
Τ'ωρα τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για το RAV που στα τρία χρόνια που το έχει ένας φίλος μου χωρίς να το 'εχει πάει πουθενά εκτός δρόμου
έχεις την αίσθηση του καρυδότσουφλου κυρίως λόγο τιμονιού και συμπεριφέρεται σαν διαλυμένο ,δεν έχει στιβαρή αίσθηση ,εν αντιθέσει με το mav που έίναι πολυ δεμένο και συμπαγές και έχει για την ασφαλτο που κινούμαστε κατα 95% πολυ καλο τιμόνι.Ασε που αμα κάτσεις πίσω στο RAV
η ανάρτηση είναι πολύ σκληρη και κοπανίέσαι.Για κάποιον βέβαια η ανάρτηση του RAV είναι μαγικό χαλί όπως διάβασα.Mάλλον θα οδηγούσε
τραπέζι πριν.

Y.Γ Κυρίως αναφέρομαι στίς δύο εταιρείες για το διάστημα 2000-2005
Άβαταρ μέλους
jbil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Ιαν 2006, 23:09

Δημοσίευσηαπό mavlover » 09 Ιαν 2006, 00:03

Πες τα ρε μεγάλε.....
Βέβαια δυσκολεύομαι να μιλήσω γιατί τα Χριστούγεννα έκανα 600 χιλιόμετρα με ενα LAND CRUISER 4.0 L. Απλα μαγικό χαλί..... ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΑΚΟΜΟΥΤΣΟΥΝΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΑΚΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ !!!!!!!!!!!
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό Lepes » 09 Ιαν 2006, 09:06

Καλημερα και καλοριζικο το Mav σου ..Ευτηχως που εβγαλες εξω το corolla γιατι ειχα ενα μοντελο 94 Xli το οποιο με πηγε σε ολη την Ελλαδα και χωρις να ζητησει τιποτα και με σχετικη ασφαλεια για αμαξι του 94 μεχρι και off road ειχε κανει.
Τωρα για τα αλλα που λες δεν ξερω να πω αλλα οπως λεει και ο mavlover LC Rulesss.
Επισης να αναφερω οτι τα γιαπωνεζικα(σε νορμαλ καταστασεις) δυσκολα βγαζουν βλαβες(προσωπικη μου αποψη).
Και ποτε μην εισαι τοσο απολυτος με τη κρισεις σου.;)
Εγω παντως μολις γινω διευθηντης Lc θα παρω :):):)
ΒRAT PRESIDENT
www.brat???.gr
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: MAV vs RAV,FORD VS TOYOTA

Δημοσίευσηαπό meco » 09 Ιαν 2006, 11:42

jbil έγραψε:Λοιπόν για κάποιον πού θέλει να ευχαριστιέται οδήγηση τιμόνι,αναρτήσεις
ενεργητική ασφάλεια,στήσιμο η διαφορά είναι τεράστια......
Τ'ωρα τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για το RAV που το έχει ένας φίλος μου χωρίς να το 'εχει πάει πουθενά εκτός δρόμου .......έχεις την αίσθηση του καρυδότσουφλου κυρίως λόγο τιμονιού και συμπεριφέρεται σαν διαλυμένο ,δεν έχει στιβαρή αίσθηση ,εν αντιθέσει με το mav που έίναι πολυ δεμένο και συμπαγές και έχει για την ασφαλτο που κινούμαστε κατα 95% πολυ καλο τιμόνι.Ασε που αμα κάτσεις πίσω στο RAV
η ανάρτηση είναι πολύ σκληρη και κοπανίέσαι.Για κάποιον βέβαια η ανάρτηση του RAV είναι μαγικό χαλί όπως διάβασα.Mάλλον θα οδηγούσε
τραπέζι πριν.
Y.Γ Κυρίως αναφέρομαι στίς δύο εταιρείες για το διάστημα 2000-2005

Tα παραπάνω που γράφεις μπορεί να ισχύουν για corolla vs focus για και mondeo vs avensis (λιγότερο), αλλά για RAV4 vs maverick η κατάσταση αντίστρέφεται και μάλιστα σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό.
Το μόνο στο οποίο το Maverick είναι καλύτερο από το RAV4 είναι η άνεση εκτός δρόμου όπως σωστά έγραψες και οι χώροι. Σε όλα τα άλλα που αφορούν την οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο, η διαφορά είναι χαοτική υπέρ του RAV4.
Και επιπλέον υπάρχει μόνιμη τετρακίνηση με περιορισμένης ολίσθισης πίσω διαφορικό που κάνει τη διαφορά ακόμα και εκτός δρόμου.
Το τιμόνι που λες είναι μια χαρά στο RAV4. Θα μπορούσε να είναι καλύτερο βέβαια. Φυσικά όμως και είναι καλύτερο από του Maverick. Για αυτό όμως δεν φταίει η Ford. Είναι θέμα επιλογών. Η Ford επέλεξε για το τιμόνι του Mαverick μία πιο αναίσθητη κρεμαγιέρα για να είναι άνετο το τιμόνι σε εκτός δρόμου καταστάσεις. Το ίδιο έκανε και με τις αναρτήσεις. Αντίθετα στο RAV4 το τιμόνι είναι αμιγώς ασφάλτινο οπότε και είναι κατά πολύ ανώτερο του Μaverick.
Eπίσης οι αναρτήσεις του RAV4 (φυσικά και είναι σκληρότερες από το Maverick), τολμώ να πω ότι είναι καλύτερες στην συμπεριφορά από πολλά επιβατικά αυτοκίνητα, πόσο μάλλον από το Μaverick. Μια φορά βρέθηκα να πηγαίνω με το πλάι με 90χλμ/ώρα (εξαιτίας των καλών μας δρόμων) στο βρεγμένο και η συμπεριφορά του ήταν απόλυτα προβλέψιμη, χωρίς μεταφορές βάρους κ.λ.π. Αυτό δείχνει πόσο σωστά στημένο αυτοκίνητο είναι το RAV4. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα τότε. Δεν θέλω να φαντάζομαι τι θα μου συνέβαινε με ένα άλλο αυτοκίνητο τύπου SUV. To πιθανότερο είναι ότι θα μετρούσα ακόμα τούμπες.
Αυτά τα λίγα πιστεύω να σε καλύπτουν. Να ξέρεις ότι σε καμμία περίπτωση το Maverick δεν έχει καλυτερη οδική συμπεριφόρα στην άσφαλτο σε σχέση με το RAV4...
Φυσικά και εσένα μπορεί να σε καλύπτει καλύτερα λόγω χώρων και αν απλά το χρησιμοποιείς σαν μεταφορικό μέσο, θα σε καλύπτει και στην άσφαλτο. Άλλο όμως αυτό και άλλο αυτά που έγραψες... Άλλο επίσης να λες ότι το Maverick είναι καλύτερο αυτοκίνητο σε σχέση με το RAV4 για σένα και άλλο να λες ότι είναι καλύτερo αυτοκίνητο σε σχέση με το RAV4. To πρώτο για τους προσωπικούς σου λόγους μπορεί να ισχύει. Το δεύτερο σε καμμία περίπτωση... :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: MAV vs RAV,FORD VS TOYOTA

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 09 Ιαν 2006, 12:51

meco έγραψε:
jbil έγραψε:Λοιπόν για κάποιον πού θέλει να ευχαριστιέται οδήγηση τιμόνι,αναρτήσεις
ενεργητική ασφάλεια,στήσιμο η διαφορά είναι τεράστια......
Τ'ωρα τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για το RAV που το έχει ένας φίλος μου χωρίς να το 'εχει πάει πουθενά εκτός δρόμου .......έχεις την αίσθηση του καρυδότσουφλου κυρίως λόγο τιμονιού και συμπεριφέρεται σαν διαλυμένο ,δεν έχει στιβαρή αίσθηση ,εν αντιθέσει με το mav που έίναι πολυ δεμένο και συμπαγές και έχει για την ασφαλτο που κινούμαστε κατα 95% πολυ καλο τιμόνι.Ασε που αμα κάτσεις πίσω στο RAV
η ανάρτηση είναι πολύ σκληρη και κοπανίέσαι.Για κάποιον βέβαια η ανάρτηση του RAV είναι μαγικό χαλί όπως διάβασα.Mάλλον θα οδηγούσε
τραπέζι πριν.
Y.Γ Κυρίως αναφέρομαι στίς δύο εταιρείες για το διάστημα 2000-2005

Tα παραπάνω που γράφεις μπορεί να ισχύουν για corolla vs focus για και mondeo vs avensis (λιγότερο), αλλά για RAV4 vs maverick η κατάσταση αντίστρέφεται και μάλιστα σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό.
Το μόνο στο οποίο το Maverick είναι καλύτερο από το RAV4 είναι η άνεση εκτός δρόμου όπως σωστά έγραψες και οι χώροι. Σε όλα τα άλλα που αφορούν την οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο, η διαφορά είναι χαοτική υπέρ του RAV4.
Και επιπλέον υπάρχει μόνιμη τετρακίνηση με περιορισμένης ολίσθισης πίσω διαφορικό που κάνει τη διαφορά ακόμα και εκτός δρόμου.
Το τιμόνι που λες είναι μια χαρά στο RAV4. Θα μπορούσε να είναι καλύτερο βέβαια. Φυσικά όμως και είναι καλύτερο από του Maverick. Για αυτό όμως δεν φταίει η Ford. Είναι θέμα επιλογών. Η Ford επέλεξε για το τιμόνι του Mαverick μία πιο αναίσθητη κρεμαγιέρα για να είναι άνετο το τιμόνι σε εκτός δρόμου καταστάσεις. Το ίδιο έκανε και με τις αναρτήσεις. Αντίθετα στο RAV4 το τιμόνι είναι αμιγώς ασφάλτινο οπότε και είναι κατά πολύ ανώτερο του Μaverick.
Eπίσης οι αναρτήσεις του RAV4 (φυσικά και είναι σκληρότερες από το Maverick), τολμώ να πω ότι είναι καλύτερες στην συμπεριφορά από πολλά επιβατικά αυτοκίνητα, πόσο μάλλον από το Μaverick. Μια φορά βρέθηκα να πηγαίνω με το πλάι με 90χλμ/ώρα (εξαιτίας των καλών μας δρόμων) στο βρεγμένο και η συμπεριφορά του ήταν απόλυτα προβλέψιμη, χωρίς μεταφορές βάρους κ.λ.π. Αυτό δείχνει πόσο σωστά στημένο αυτοκίνητο είναι το RAV4. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα τότε. Δεν θέλω να φαντάζομαι τι θα μου συνέβαινε με ένα άλλο αυτοκίνητο τύπου SUV. To πιθανότερο είναι ότι θα μετρούσα ακόμα τούμπες.
Αυτά τα λίγα πιστεύω να σε καλύπτουν. Να ξέρεις ότι σε καμμία περίπτωση το Maverick δεν έχει καλυτερη οδική συμπεριφόρα στην άσφαλτο σε σχέση με το RAV4...
Φυσικά και εσένα μπορεί να σε καλύπτει καλύτερα λόγω χώρων και αν απλά το χρησιμοποιείς σαν μεταφορικό μέσο, θα σε καλύπτει και στην άσφαλτο. Άλλο όμως αυτό και άλλο αυτά που έγραψες... Άλλο επίσης να λες ότι το Maverick είναι καλύτερο αυτοκίνητο σε σχέση με το RAV4 για σένα και άλλο να λες ότι είναι καλύτερo αυτοκίνητο σε σχέση με το RAV4. To πρώτο για τους προσωπικούς σου λόγους μπορεί να ισχύει. Το δεύτερο σε καμμία περίπτωση... :wink:



το νεο Μαβ εχει μια εξελιγμενη νεα τετρακινηση που ειναι κατα ελαχιστο βαθμο πιο κατω απο την μονιμη του Ραβ......αν εξαιρεσεις την διαφορα στην καταναλωση που ειναι τεραστια ,το Μαβ 3.0 ειναι με αποσταση πιο καλο απο οποιαδηποτε εκδοση Ραβ........το ΜΑΒ 3.0 ξαναλεω......
Οσον αφορα το Μαβ 2.3 μεταξυ ΡΑΒ 2.0 ισως οι διαφορες να ειναι μικρες και κατα τα γουστα του καθενος...(παλι το Μαβ ειναι ανωτερο κατ εμε) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΝΓΡΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΒ 3.0 με οποιοδηποτε Ραβ...αν ειναι δυνατον!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Re: MAV vs RAV,FORD VS TOYOTA

Δημοσίευσηαπό meco » 09 Ιαν 2006, 13:10

iperodigos έγραψε:το νεο Μαβ εχει μια εξελιγμενη νεα τετρακινηση που ειναι κατα ελαχιστο βαθμο πιο κατω απο την μονιμη του Ραβ......αν εξαιρεσεις την διαφορα στην καταναλωση που ειναι τεραστια ,το Μαβ 3.0 ειναι με αποσταση πιο καλο απο οποιαδηποτε εκδοση Ραβ........το ΜΑΒ 3.0 ξαναλεω......
Οσον αφορα το Μαβ 2.3 μεταξυ ΡΑΒ 2.0 ισως οι διαφορες να ειναι μικρες και κατα τα γουστα του καθενος...(παλι το Μαβ ειναι ανωτερο κατ εμε) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΝΓΡΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΒ 3.0 με οποιοδηποτε Ραβ...αν ειναι δυνατον!

Οk... :wink: :wink:
Θα ήθελα να μου πεις όμως σε ποιο τομέα είναι καλύτερο το Maverick (ακόμα και το τρίλιτρο) αν εξαιρέσουμε τους χώρους, την άνεση και στην περίπτωση του τρίλιτρου τη δυνατότητα έλξης σκάφους (εξαιτείας της μεγαλύτερης ροπής).
Eλπίζω να μην αναφέρεις την τετρακίνηση, γιατί όσο καλή και αν είναι στο Maverick δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτή του RAV4 που πέρα από πραγματική (3 διαφορικά) έχει και περιορισμένης ολίσθισης το πίσω.
Στις επιδόσεις πάντως μόλις είδα ότι είναι ισοδύναμα με αντίτιμο την κατά πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση του Maverick όπως σωστά έγραψες... :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mavlover » 09 Ιαν 2006, 15:21

Με συγχωρεις meco αλλά δεν θα κατσω να ξαναεξηγώ. Τις ίδιες ...... μου έλεγε και o discoman και του είχα αφιερωσει μια εβδομάδα να του εξηγώ. Το μαβ υπερτερεί παντού και σε όλα, αυτό που ζητάω απο το αμάξι είναι να με πηγαινεi με ασφάλεια παντου και το κάνει. Δεν έχω κόμπλεξ που δεν έχω hummer ούτε προσπαθώ να κάνω το maverick σαν hummer..
Συμφωνώ νσ μου πείς ότι έχουν παρόμοιες δυνατότητες η κάτι τέτοιο (που δεν έχουν) αλλά όχι να μου λές για καλύτερο τιμόνι αναρτήσεις και τετρακίνηση... ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΡΕ με τη φόρα που πήρατε θα μου βγάλετε το RAV best truck of the year....!!!!!!!!!!!! AYTA
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό meco » 09 Ιαν 2006, 15:53

mavlover έγραψε:Με συγχωρεις meco αλλά δεν θα κατσω να ξαναεξηγώ. Τις ίδιες ...... μου έλεγε και o discoman και του είχα αφιερωσει μια εβδομάδα να του εξηγώ. Το μαβ υπερτερεί παντού και σε όλα, αυτό που ζητάω απο το αμάξι είναι να με πηγαινεi με ασφάλεια παντου και το κάνει. Δεν έχω κόμπλεξ που δεν έχω hummer ούτε προσπαθώ να κάνω το maverick σαν hummer..
Συμφωνώ νσ μου πείς ότι έχουν παρόμοιες δυνατότητες η κάτι τέτοιο (που δεν έχουν) αλλά όχι να μου λές για καλύτερο τιμόνι αναρτήσεις και τετρακίνηση... ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΡΕ με τη φόρα που πήρατε θα μου βγάλετε το RAV best truck of the year....!!!!!!!!!!!! AYTA

Nαι...
Αφού βαριέσαι να μου απαντήσεις δώσε μου το link στο οποίο αναφέρεσαι να δω και εσένα τις απόψεις σου... :wink: :wink:
Πάντως εγώ δεν θα εκθειάσω τις εκτός δρόμου δυνατότητες του RAV4 που δεν τις έχω ανακαλύψει ακόμα και ας υπάρχει το ενδεχόμενο (αν και πολύ αμφιβάλλω) το Μaverick να είναι καλύτερο.
Εκεί που είναι εμένα η ένστασή μου είναι στο post του jbil που ανέφερε ότι το Μaverick υπερτερεί στην άσφαλτο. Αυτό για μένα δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση...
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό SUVord » 09 Ιαν 2006, 16:04

mavlover έγραψε:Με συγχωρεις meco αλλά δεν θα κατσω να ξαναεξηγώ. Τις ίδιες ...... μου έλεγε και o discoman και του είχα αφιερωσει μια εβδομάδα να του εξηγώ. Το μαβ υπερτερεί παντού και σε όλα, αυτό που ζητάω απο το αμάξι είναι να με πηγαινεi με ασφάλεια παντου και το κάνει. Δεν έχω κόμπλεξ που δεν έχω hummer ούτε προσπαθώ να κάνω το maverick σαν hummer..
Συμφωνώ νσ μου πείς ότι έχουν παρόμοιες δυνατότητες η κάτι τέτοιο (που δεν έχουν) αλλά όχι να μου λές για καλύτερο τιμόνι αναρτήσεις και τετρακίνηση... ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΡΕ με τη φόρα που πήρατε θα μου βγάλετε το RAV best truck of the year....!!!!!!!!!!!! AYTA





Μη μου θυμώνεις Mavlover!Ας τους αυτούς, δεν ξέρουν ν' αγαπούν.
Μη στενοχωριέσαι που δεν έχεις Hummer γιατι όσοι έχουν δεν μπορούν δυστυχώς να το ευχαριστηθούν στις περισσότερες εκτός δρόμου διαδρομές στην Ελληνική ύπαιθρο με τους στενούς δρόμους και το σαθρό υπόβαθρο του οδοστρώματος.
Οσο για το RAV με τα τρία διαφορικά, το ανέκδοτο που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια υπερτερεί οποιουδήποτε σχολίου.
Και πάνω απ΄όλα δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι όλα αυτά τα "τουτού" δεν είναι για μπασίματα στις στροφές με βρεγμένο ή στεγνό άσφαλτο,είτε RAV λέγονται είτε MAV.
MAV ή RAV ή οτιδήποτε άλλο είναι καλό και ευπρόσδεκτο σε εκτός δρόμου καταστάσεις όπου ο ένας συντρέχει τον άλλο!!!
Για να σοβαρευόμαστε γιατι έρχονται χιόνια και το πρωτάθλημα αρχίζει για όσους τους τρώει ο @#%@ για περιπέτειες σαν κι εμένα!
Αγάπη σε όλους σας με μια καλή χρονιά!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό meco » 09 Ιαν 2006, 16:24

SUVord έγραψε:Μη μου θυμώνεις Mavlover!Ας τους αυτούς, δεν ξέρουν ν' αγαπούν.
Μη στενοχωριέσαι που δεν έχεις Hummer γιατι όσοι έχουν δεν μπορούν δυστυχώς να το ευχαριστηθούν στις περισσότερες εκτός δρόμου διαδρομές στην Ελληνική ύπαιθρο με τους στενούς δρόμους και το σαθρό υπόβαθρο του οδοστρώματος.
Οσο για το RAV με τα τρία διαφορικά, το ανέκδοτο που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια υπερτερεί οποιουδήποτε σχολίου.
Και πάνω απ΄όλα δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι όλα αυτά τα "τουτού" δεν είναι για μπασίματα στις στροφές με βρεγμένο ή στεγνό άσφαλτο,είτε RAV λέγονται είτε MAV.
MAV ή RAV ή οτιδήποτε άλλο είναι καλό και ευπρόσδεκτο σε εκτός δρόμου καταστάσεις όπου ο ένας συντρέχει τον άλλο!!!
Για να σοβαρευόμαστε γιατι έρχονται χιόνια και το πρωτάθλημα αρχίζει για όσους τους τρώει ο @#%@ για περιπέτειες σαν κι εμένα!
Αγάπη σε όλους σας με μια καλή χρονιά!!!

Τα σχόλιά σου για το hummer με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.
Από την αλλη τα σχόλιά σου για το RAV4 δεν τα καταλαβαίνω... :?

mavlover Βρήκα το λινκ από μόνος μου. Θεωρείς ότι έγραψες κάτι εκεί, το οποίο να αποδεικνύει ότι το maverick είναι καλύτερο από το RAV4??
Eγώ όπως κατάλαβα από τις απαντήσεις σου, δεν είσαι καθόλου αντικειμενικός και πέρα από τους χώρους δεν υπάρχει, ακόμα και για σένα, κάτι στο οποίο να είναι καλύτερο στο maverick σε σχέση με το RAV4. Παρόλα αυτά θεωρείς οτι το Maverick είναι καλύτερο αυτοκίνητο, επειδή είναι αμερικάνικο...:o :o :o
Εντάξει... Μετά από αυτό, τι μπορώ να ανταπαντήσω?? :? :?
:wink: :) :)
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό SUVord » 09 Ιαν 2006, 16:53

[quote="meco"]
Τα σχόλιά σου για το hummer με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.
Από την αλλη τα σχόλιά σου για το RAV4 δεν τα καταλαβαίνω...




Αγαπητέ Meco δεν είναι δικό μου το σχόλιο ότι τρία διαφορικά ίσον τρείς φορές προβλήματα πού είναι και το ανέκδοτο στο οποίο αναφερόμουν.
Επαναλαμβάνω και πάλι οτι πρόκειται για ανέκδοτο!!!Και για να εξηγούμαι, ποτέ δεν θεώρησα τσιγγούνηδες τους Σκωτσέζους ούτε χαζούς τους Πόντιους!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό gpelekanos » 09 Ιαν 2006, 17:29

Στην πραξη και οχι στα χαρτιά τι κατανάλωση εχει το Μav 2.3L εκτός πόλης;
Εχω ακούσει απο πολλους οτι "ρουφάει" το διαβαζω και απο εσάς τωρα.
Βασικά εχει trip computer ;

ps. Οι διαφωνίες σας στο θέμα ¨καλύτερο suv" και πάντα τεκμηριωμένες ειναι ο καλύτερος σύμβουλος για εμάς τους υποψήφιους αγοραστές...
Άβαταρ μέλους
gpelekanos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 01 Ιαν 2006, 18:42
Τοποθεσία: Σέρρες

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 09 Ιαν 2006, 17:59

Υπαρχει μια διαφορα στις επιδοσεις που δεν εχεις διαβασει ακομη..

μπορει το 0-100 να ειναι περιπου ιδιο....ιδια κατα τι και η τελικη....αλλα ...προσεξε τωρα 60-100 80-120 4δτλ το Μαβ ενω πανω απο 6-8 το Ραβ.......0-188 το μαβ 28 δτλ 0-175 το ραβ 41δτλ


αυτο μοτο σπορτ γερμανικο...
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό juan » 09 Ιαν 2006, 18:16

Θεωρώ ότι καλύτερος κρητής είναι κάποιος που έχει οδηγήσει και δοκιμάσει τα 2 αυτοκίνητα σε ίδιες συνθήκες ...

Γεγονός που είναι δύσκολο να βρεθεί !!

Κατα συνέπεια ας μείνουμε στο Γενικό σχόλιο ότιο το Mav είναι περισσότερο off road από το Rav
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό meco » 09 Ιαν 2006, 20:16

iperodigos έγραψε:Υπαρχει μια διαφορα στις επιδοσεις που δεν εχεις διαβασει ακομη..

μπορει το 0-100 να ειναι περιπου ιδιο....ιδια κατα τι και η τελικη....αλλα ...προσεξε τωρα 60-100 80-120 4δτλ το Μαβ ενω πανω απο 6-8 το Ραβ.......0-188 το μαβ 28 δτλ 0-175 το ραβ 41δτλ
aυτο μοτο σπορτ γερμανικο...

Για το 0-175 το δέχομαι.
Για τις επιταχύνσεις εν κινήσει όχι γιατί το Maverick είναι αυτόματο και δεν έχουμε σωστή σύγκριση. Έστω όμως ότι είναι ταχύτερο και εκεί.
Το ότι απαιτούνται 1000κυβικά εκατοστά παραπάνω (300 δε φτάνουν προφανώς) για να γίνει πιο γρήγορο το Maverick από το RAV4, αυτό κάτι μας λέει από μόνο του. :wink: :wink:

Juan, ευχαριστώ για την ψύχραιμη απάντηση, όμως έχω μία απορία:
Γιατί είναι καλύτερο το Maverick εκτός δρόμου απο το RAV4?
Έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος? Από όσο ξέρω έχουν την ίδια.
Έχει μεγαλύτερη γωνία διαφυγής, ράμπας ή προσέγγισης?? Νομίζω ότι εδώ υστερεί το Maverick στις δύο από τις τρεις περιπτώσεις, μπορεί και στις 3. Σίγουρα υστερεί στη ράμπα και στη διαφυγή. Στην προσέγγιση δεν είμαι σίγουρος.
Κοντύτερες σχέσεις μήπως? Η πρώτη του RAV4 είναι στα 7χλμ/1000σαλ περίπου του Maverick στα 8χλμ/1000σαλ περίπου.
Καλύτερη τετρακίνηση? Αυτό δε νομίζω καν ότι χρειάζεται σχόλιο.
Αν εξαιρέσουμε την άνεση από την ανάρτηση λοιπόν που και γιατί υπερτερεί?
Άρχισα να το ψάχνω και αυτό, και επειδή δεν έχω την εμπειρία σας, χρειάζομαι λίγη βοήθεια, γιατί πέρα από τα νούμερα υπάρχουν λογικά και άλλα πράγματα :wink: :)
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες