Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ?!

Συντονιστής: SUVord

CHEK TEMP???

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ
2
33%
ΟΧΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ
4
67%
 
Σύνολο ψήφων : 6

ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ?!

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 07 Ιουν 2005, 11:57

ΠΟΣΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΣΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΤΕ ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ!??
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ?!

Δημοσίευσηαπό Lepes » 07 Ιουν 2005, 12:35

Επειδη εβαλα ενα φτηνο χωρις φωτακι δεν μου αρεσει καθολου πια :( Βασικα το εβαλα για το ρολοι του.Η θερμοκρασια που δειχνει δεν νομιζω οτι εχει να κανει με την πραγματικη .
ΒRAT PRESIDENT
www.brat???.gr
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ?!

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 08 Ιουν 2005, 09:44

Lepes έγραψε:Επειδη εβαλα ενα φτηνο χωρις φωτακι δεν μου αρεσει καθολου πια :( Βασικα το εβαλα για το ρολοι του.Η θερμοκρασια που δειχνει δεν νομιζω οτι εχει να κανει με την πραγματικη .


Εμ! Λεπες δεν εβαλες τσεκ τεμπ .αλλα κατι αλλο....2106208707 για κανονικο τσεκ τεμπ.
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό juan » 10 Ιουν 2005, 17:02

Η θερμοκρασία έχει απόκληση

Σε μερικές περιπτώσεις δεν ενεργποιήται το clima (σβίνει ή ανάβει όταν φτάνει την Θερμοκρασία)
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 13 Ιουν 2005, 11:06

Σε περίπτωση βλάβης του κλιματισμού, αν το αυτοκίνητο φοράει ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ, δεν είναι σίγουρο ότι θα το καλύψει η εγγύηση. Αυτά μας είπαν στην ΒΕΛΜΑΡ. Για τον λόγο αυτό, το ΤΣΕΚ ΤΕΜΠ πρέπει να αφαιρεθεί πριν πάει στο συνεργείο και να αντικατασταθεί το κομάτι του ταμπλό που έχει κοπεί (στο ΜΥ2005) ώστε να μην φαίνεται η επέμβαση. Ρωτήστε και σεις τα συνεργεία σας.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 13 Ιουν 2005, 11:48

juan έγραψε:Η θερμοκρασία έχει απόκληση

Σε μερικές περιπτώσεις δεν ενεργποιήται το clima (σβίνει ή ανάβει όταν φτάνει την Θερμοκρασία)


Το θεωρω απιθανο να μην το καλυψει η εγγυηση γιατι την βλαβη θα την δειξει ο εγκεφαλος και θα αφορα την μοναδα αιρκοντισιον,,,το τσεκ τεμπ απλα ανοιγει και κλεινει το κυκλωμα τιποτα αλλο...παντως οτι και να γεινει εγω ειμαι ικανοποιημενος ,το εχω και στα 2 Μαβερικ και επιπλεον στην Βελμαρ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 14 Ιουν 2005, 11:03

Βρε υπεροδηγέ, τι κόλλημα είναι αυτό που έχεις με το check temp :D :D


Δεν μπορώ παρά να υποθέσω οτι ή είσαι αυτός που τα πουλάει ή παίρνεις ποσοστά ... :evil:


Τέλος πάντων ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες με το χιούμορ μου... :oops:


Δυστυχώς εγώ μετά απο 1.5 χρόνο μόλις αποχωρίστηκα το αγαπημένο μου maverick MY2003 και αποφάσισα να αλλάξω στρατόπεδο και κατηγορία και πήρα το υβριδικό Lexus RX400.

Το κακό είναι οτι θα περιμένω τον Σεπτέμβριο και έτσι το καλοκαίρι θα είμαι χωρίς SUVλάκι...

Πάντως θα συνεχίσουμε να τα λέμε απο εδώ αφού πάντα το Maverick θα παραμείνει το αγαπημένο μου αυτοκίνητο

(Υ.Γ. Τώρα που πούλησα το maverick μου διαπίστωσα οτι στην αγορά είναι πολύ πιο δημοφιλές το 2.0 παρά το 2.3)
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Lepes » 14 Ιουν 2005, 15:48

Mav_Shatz έγραψε:
(Υ.Γ. Τώρα που πούλησα το maverick μου διαπίστωσα οτι στην αγορά είναι πολύ πιο δημοφιλές το 2.0 παρά το 2.3)

Το σκεφτομαι παρα πολυ για το 2.3 .. ποσο αραγε να κανει το Mav μου 2002 με 45.000 και full-extra χωρις ηλιοροφη???
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 14 Ιουν 2005, 18:18

Mav_Shatz έγραψε:Βρε υπεροδηγέ, τι κόλλημα είναι αυτό που έχεις με το check temp :D :D


Δεν μπορώ παρά να υποθέσω οτι ή είσαι αυτός που τα πουλάει ή παίρνεις ποσοστά ... :evil:


Τέλος πάντων ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες με το χιούμορ μου... :oops:


Δυστυχώς εγώ μετά απο 1.5 χρόνο μόλις αποχωρίστηκα το αγαπημένο μου maverick MY2003 και αποφάσισα να αλλάξω στρατόπεδο και κατηγορία και πήρα το υβριδικό Lexus RX400.

Το κακό είναι οτι θα περιμένω τον Σεπτέμβριο και έτσι το καλοκαίρι θα είμαι χωρίς SUVλάκι...

Πάντως θα συνεχίσουμε να τα λέμε απο εδώ αφού πάντα το Maverick θα παραμείνει το αγαπημένο μου αυτοκίνητο

(Υ.Γ. Τώρα που πούλησα το maverick μου διαπίστωσα οτι στην αγορά είναι πολύ πιο δημοφιλές το 2.0 παρά το 2.3)



Ε οχι και προμηθεια!!!απλα επειδη το ψαχνω πολυ γιατι πραγματικα πολυ το παω το Τζιπακι μου.....το πολυαναφερω το τσεκ τεμπ γιατι ειναι ενα αξεσουαρ που τωρα το καλοκαιρι χρειαζεται .....
Οσο για την επιλογη σου πιστευω πως ηταν η καλυτερη δυνατη !!!αν και εγω θα επιλεξω το Μαβερικ το νεο το υβριδικο με 39.000ευρω, το 2006 ,με τους 2 κινητηρες των 150 ιππων και τον ηλεκτροκινητηρα των 85 ιππων γιατι τα 64.000-67.000χιλιαρικα του Λεξους ειναι λιγο πολλα για μενα!

( Α!!και οταν πριν απο 4 χρονια ανακαλυψα οτι η μαυρη κεραια του ηχοσυστηματος του πι τι κρουζερ εκανε ακριβως στο Μαβερικ 2001-3 τοτε το ανεφερα σε οσους μπορουσα,,,γιατι η φορντ ειχε τις απαισιες ασημι μονο !)


ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 15 Ιουν 2005, 09:24

Lepes έγραψε:
Mav_Shatz έγραψε:
(Υ.Γ. Τώρα που πούλησα το maverick μου διαπίστωσα οτι στην αγορά είναι πολύ πιο δημοφιλές το 2.0 παρά το 2.3)

Το σκεφτομαι παρα πολυ για το 2.3 .. ποσο αραγε να κανει το Mav μου 2002 με 45.000 και full-extra χωρις ηλιοροφη???


Για το δικό μου η Toyota έδινε 24000 € (Μοντ. 11/2003 - 20.000 χλμ !!)

Τελικά το πούλησα σε έναν συνάδελφο 25.500 όπως λές πως είναι το δικό σου + ηλιοροφή + Multimedia (TV, Navi) + φυμέ τζάμια ...

Το αμάξι μου είχε στοιχήσει με όλα αυτά 35000. Έχασα δηλαδή 9.500 € :roll:
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 15 Ιουν 2005, 09:32

iperodigos έγραψε:
αν και εγω θα επιλεξω το Μαβερικ το νεο το υβριδικο με 39.000ευρω, το 2006 ,με τους 2 κινητηρες των 150 ιππων και τον ηλεκτροκινητηρα των 85 ιππων


Να υποθέσω οτι είναι αυτό που ήδη κυκλοφορεί στην Αμερική ? ή θα βγεί κάποιο νέο μοντέλο ??

Πάντως η αλήθεια είναι οτι ενώ τα υβριδικά αυτοκίνητα έχουν πολλά πλεονεκτήματα, αυτό που με προβληματίζει εμένα είναι αν οι τεχνικοί των εξουσιοδοτημένων συνεργείων έχουν τις γνώσεις για να ανταπεξέλθουν σε πιθανά προβλήματα ή βλάβες.
Εδώ ένα απλό αμάξι τους πάς και άμα τα βρούν σκούρα σηκώνουν τα χέρια ψηλα...

Ευχαριστώ και για τις ευχές σας.
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 15 Ιουν 2005, 11:39

Mav_Shatz έγραψε:
iperodigos έγραψε:
αν και εγω θα επιλεξω το Μαβερικ το νεο το υβριδικο με 39.000ευρω, το 2006 ,με τους 2 κινητηρες των 150 ιππων και τον ηλεκτροκινητηρα των 85 ιππων


Να υποθέσω οτι είναι αυτό που ήδη κυκλοφορεί στην Αμερική ? ή θα βγεί κάποιο νέο μοντέλο ??

Πάντως η αλήθεια είναι οτι ενώ τα υβριδικά αυτοκίνητα έχουν πολλά πλεονεκτήματα, αυτό που με προβληματίζει εμένα είναι αν οι τεχνικοί των εξουσιοδοτημένων συνεργείων έχουν τις γνώσεις για να ανταπεξέλθουν σε πιθανά προβλήματα ή βλάβες.
Εδώ ένα απλό αμάξι τους πάς και άμα τα βρούν σκούρα σηκώνουν τα χέρια ψηλα...

Ευχαριστώ και για τις ευχές σας.



Ναι αυτο ακριβως!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 15 Ιουν 2005, 15:15

[

(Υ.Γ. Τώρα που πούλησα το maverick μου διαπίστωσα οτι στην αγορά είναι πολύ πιο δημοφιλές το 2.0 παρά το 2.3)[/quote]

Αφού τα 2.3 δεν πουλιούνται ακόμη ως μεταχειρισμένα, είναι νωρίς.
Αν κάποιος πουλήσει τώρα το 2.0 γύρω στα 23.000 με 25.000 (εκεί κυμαίνονται οι τιμές) και επωφεληθεί της τρέχουσας προσφοράς για το Blue, με 30.000 έχει το 2.3 (δηλαδή με 5.000 - 7.000 επιπλέον). Δεν είναι και άσχημα ε?
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 15 Ιουν 2005, 22:34

[quote="maverick4wd"
Αφού τα 2.3 δεν πουλιούνται ακόμη ως μεταχειρισμένα, είναι νωρίς.
Αν κάποιος πουλήσει τώρα το 2.0 γύρω στα 23.000 με 25.000 (εκεί κυμαίνονται οι τιμές) και επωφεληθεί της τρέχουσας προσφοράς για το Blue, με 30.000 έχει το 2.3 (δηλαδή με 5.000 - 7.000 επιπλέον). Δεν είναι και άσχημα ε?[/quote]


Δηλαδη με συμφέρει (περα απο το οικονομικο) να αλλαξω το Mav2.0 που αγορασα καινούργιο αρχες 2004 και εχω κανει τωρα 19,000 χλμ με το καινούργιο Mav2,3 ?
Απο το 2,0 (περα απο το προβλημα του αδυνατου κινητηρα) δεν εχω κανένα αλλο πρόβλημα.... Τι προτείνεις...?
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Lepes » 16 Ιουν 2005, 07:55

Τελικα μας εχουνε κανει καταναλοτικα ....... .Εχουμε καινουργια αμαξια μας αρεσουν αλλα εμεις εκει θελουμε κατι αλλο..το πηρα αποφαση εγω κραταω το 2λιτρο μου και σε 4 χρονια θα σκεφτω παλι τη να παρω :)
ΒRAT PRESIDENT
www.brat???.gr
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες