Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ MAVERICK ΜΥ2005

Συντονιστής: SUVord

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ MAVERICK ΜΥ2005

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 27 Μάιος 2005, 16:27

Όσοι πρόκειται να παραγγείλετε καινούργιο Maverick προσέξτε τις εξής αλλαγές που έγιναν πρόσφατα (αφορούν στο ΜΥ2005).

1. Πλαινά φλας στα φτερά λευκά αντί πορτοκαλί.
2. Διαβάθμιση στο στροφόμετρο 1,2,3,4,5,6,7,8 αντί 2,4,6,8.
3. Λευκό φόντο αντί μαύρο σε δείκτες θερμοκρασίας - βενζίνης.
4. Ασημί κάλυμμα στα πλαίσια των διακοπτών των παραθύρων στις πόρτες.
5. Θήκη στον ουρανό για 2 ζευγάρια γυαλιά στα μοντέλα χωρίς ηλιοροφή. Στο μοντέλο με ηλιοροφή παραμένει η θήκη με τα φώτα ως έχει.
6. Πλαινοί αερόσακοι με σχετική αναγραφή στα καθίσματα

Αυτά εντόπισα προς το παρόν. Αν στο καινούργιο Μαβ. που θα παραλάβετε δεν υπάρχουν αυτές οι αλλαγές, σημαίνει ότι είναι προηγούμενης παραγωγής. Ακόμη υπάρχουν μερικά αδιάθετα παλαιά μοντέλα αλλά να απαιτήσετε να σας δώσουν από τα καινούργια. Ιδίως το στροφόμετρο είναιο πιο "πλούσιο" και οι θήκες οροφής πολύ πρακτικές
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ MAVERICK ΜΥ2005

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 30 Μάιος 2005, 20:22

maverick4wd έγραψε:Όσοι πρόκειται να παραγγείλετε καινούργιο Maverick προσέξτε τις εξής αλλαγές που έγιναν πρόσφατα (αφορούν στο ΜΥ2005).

1. Πλαινά φλας στα φτερά λευκά αντί πορτοκαλί.
2. Διαβάθμιση στο στροφόμετρο 1,2,3,4,5,6,7,8 αντί 2,4,6,8.
3. Λευκό φόντο αντί μαύρο σε δείκτες θερμοκρασίας - βενζίνης.
4. Ασημί κάλυμμα στα πλαίσια των διακοπτών των παραθύρων στις πόρτες.
5. Θήκη στον ουρανό για 2 ζευγάρια γυαλιά στα μοντέλα χωρίς ηλιοροφή. Στο μοντέλο με ηλιοροφή παραμένει η θήκη με τα φώτα ως έχει.
6. Πλαινοί αερόσακοι με σχετική αναγραφή στα καθίσματα

Αυτά εντόπισα προς το παρόν. Αν στο καινούργιο Μαβ. που θα παραλάβετε δεν υπάρχουν αυτές οι αλλαγές, σημαίνει ότι είναι προηγούμενης παραγωγής. Ακόμη υπάρχουν μερικά αδιάθετα παλαιά μοντέλα αλλά να απαιτήσετε να σας δώσουν από τα καινούργια. Ιδίως το στροφόμετρο είναιο πιο "πλούσιο" και οι θήκες οροφής πολύ πρακτικές


Εχεις δικιο......στο μοντελο 2005 το 3λιτρο ανα 3μηνο βλεπεις και μικρες αλλαγες...πχ το δικο μου 3λιτρο 2005 με αδεια 6-04 εχει 2 μικρες οθονες στο κοντερ ενω τα προσφατα εχουν μια....?αυτην που δειχνει τις ταχυτητες και τα χλμ...τελος παντων δεν με πολυνοιαζει!!!
Μια χαρα ειναι,και με 30.000χλμ παρακαλω!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 01 Ιουν 2005, 12:57

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό mavlover » 12 Σεπ 2005, 10:57

Καλημέρα σε όλους. Κοίταγα χθές τα προσπέκτους του μαβ και είδα κάποιες διαφορές που δεν έχουν αναφερθεί ποτέ οπότε θεωρώ σκόπιμο να τις επισημάνω. ::

Maverick MY2003
Βάθος Διέλευσης: 600mm
Γωνία προσέγγισης:28 μοίρες
Γωνία αναχώρησης:31.8 μοίρες
Γωνια κλίσης: 47 μοίρες
Εδαφική ανοχή:214 mm

Maverick MY2005
Βάθος διέλευσης: 400mm
Γωνία προσέγγισης: 19 μοίρες
Γωνία αναχώρησης: 27 μοίρες
Γωνία κλίσης: 49 μοίρες
Εδαφική ανοχή: 210 mm

Έχουν αρκετή διαφορά και δεν καταλαβαίνω το γιατί.....
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Re: ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ MAVERICK ΜΥ2005

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 12 Σεπ 2005, 13:22

Εχεις δικιο......στο μοντελο 2005 το 3λιτρο ανα 3μηνο βλεπεις και μικρες αλλαγες...πχ το δικο μου 3λιτρο 2005 με αδεια 6-04 εχει 2 μικρες οθονες στο κοντερ ενω τα προσφατα εχουν μια....?αυτην που δειχνει τις ταχυτητες και τα χλμ...τελος παντων δεν με πολυνοιαζει!!!
Μια χαρα ειναι,και με 30.000χλμ παρακαλω!!![/quote]

Μία οθόνη έχουν όλα τα μοντέλα. Η δεύτερη που φαίνεται σαν οθόνη, έχει μόνο ενδεικτικές λυχνίες αλλά επειδή είναι σε μαύρο πλαίσιο (στα παλαιότερα), νομίζεις ότι είναι οθόνη.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 14 Σεπ 2005, 15:55

[quote="mavlover"]Καλημέρα σε όλους. Κοίταγα χθές τα προσπέκτους του μαβ και είδα κάποιες διαφορές που δεν έχουν αναφερθεί ποτέ οπότε θεωρώ σκόπιμο να τις επισημάνω. ::

Maverick MY2003
Βάθος Διέλευσης: 600mm
Γωνία προσέγγισης:28 μοίρες
Γωνία αναχώρησης:31.8 μοίρες
Γωνια κλίσης: 47 μοίρες
Εδαφική ανοχή:214 mm

Maverick MY2005
Βάθος διέλευσης: 400mm
Γωνία προσέγγισης: 19 μοίρες
Γωνία αναχώρησης: 27 μοίρες
Γωνία κλίσης: 49 μοίρες
Εδαφική ανοχή: 210 mm

Έχουν αρκετή διαφορά και δεν καταλαβαίνω το γιατί.....

[Οι αλλαγές που παρατηρείς στα προσπέκτους, οφείλονται στους ακόλουθους λόγους:

Βάθος Διέλευσης:Η μείωση από τα 600 στα 400 mm μάλλον οφείλεται σε προληπτικούς λόγους, αφού η εισαγωγή και τα ηλεκτρικά του νέου κινητήρα (2.3) δεν βρίσκονται χαμηλότερα από αυτά του παλαιού (2.0). Ούτως ή άλλως, ο 3.0 έμεινε απαράλλακτος. Σε κάθε περίπτωση, η νέα τετρακίνηση θα βρίσκεται μέσα στο νερό, όπως και η παλιά.

Γωνία προσέγγισης:
Στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα του ΜΥ2005 έχει τοποθετηθεί μία εύκαμπτη διακριτική αεροτομή, η οποία μόλις συναντήσει εμπόδιο παραμορφώνεται και μετά επανέρχεται στην αρχική της μορφή. Σε αυτή την αεροτομή οφείλεται η αλλαγή της γωνίας προσέγγισης αλλά πρακτικά δεν επηρεάζει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Γωνία αναχώρησης:
Στο ΜΥ2005 ως γνωστόν η κανονικού μεγέθους πλέον ρεζέρβα τοποθετήθηκε εξωτερικά, κάτω από πάτωμα του πορτμπαγκάζ. Το γεγονός αυτό είχε σαν αποτέλεσμα (α)να χαμηλώσει λίγο η απόσταση από το έδαφος στο σημείο αυτό και (β) να αυξηθεί το μήκος του αυτοκινήτου με επιμήκυνση του προφυλακτήρα. Η τελευταία είναι σαφώς εμφανής, καθόσον ο νέος προφυλακτήρας είναι πιο «φουσκωμένος» από τον παλιό, το δε σκαλοπάτι έξω από την πέμπτη πόρτα είναι πιο μεγάλο σε σχέση με αυτό των ΜΥ2001 & 2003. Αυτή την ελαφρά αύξηση του μήκους του αυτοκινήτου δεν την αναφέρουν τα προσπέκτους. Επιπλέον, εσωτερικά στον νέο προφυλακτήρα, έχει τοποθετηθεί μία δοκός τετράγωνης διατομής για ενίσχυση του αμαξώματος, κάτι το οποίο δεν θυμάμαι να υπήρχε στο παλιό μοντέλο.

Γωνία κλίσης:
Η γωνία κλίσης είναι μία καθαρά θεωρητική παράμετρος, η οποία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την φόρτωση του αυτοκινήτου, περιορίζεται δε και από την ισχύ του. Πρακτικά, γωνίες κλίσης 45 μοιρών είναι ήδη οριακές και νομίζω ότι σε αυτό το σημείο πρέπει να περιορίσουμε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, ανεξάρτητα από το μοντέλο.

Εδαφική ανοχή:
Η εδαφική ανοχή αυξήθηκε και δεν μειώθηκε στο ΜΥ2005, λόγω της χρήσης διαφορετικών αμορτισέρ μπροστά. Τα 214 mm που αναφέρεις αφορούν στο παλιό 3.0 που φορούσε ελαστικά 235/70/16 και όχι στο 2.0. Σε κάθε περίπτωση, και αυτή η παράμετρος είναι θεωρητική, καθόσον επηρεάζεται σημαντικά (α) από την εκάστοτε πίεση των ελαστικών, (β) από την μάρκα και το μοντέλο του ελαστικού, καθόσον ως γνωστόν υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους και τέλος (γ) από τις διαστάσεις του ελαστικού. Σημειώνω ότι με διάσταση 235/70/16 (που φορούσε το ΜΥ2001-2003 3.0 και συνεχίζει να φορά το TRIBUTE 3.0), έχει μία αύξηση στην διάμετρο του τροχού της τάξης των 3-4 εκατοστών και κατά συνέπεια στην ακτίνα 1,5 με 2 εκατοστά. Συγκεκριμένα το δικό μου πήρε 1,8 εκατοστά περίπου μόλις έβαλα τα OPEN COUNTRY της TOYO σε διάσταση 235/70/16.
]
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 19 Σεπ 2005, 14:10

maverick4wd έγραψε:
mavlover έγραψε:Καλημέρα σε όλους. Κοίταγα χθές τα προσπέκτους του μαβ και είδα κάποιες διαφορές που δεν έχουν αναφερθεί ποτέ οπότε θεωρώ σκόπιμο να τις επισημάνω. ::

Maverick MY2003
Βάθος Διέλευσης: 600mm
Γωνία προσέγγισης:28 μοίρες
Γωνία αναχώρησης:31.8 μοίρες
Γωνια κλίσης: 47 μοίρες
Εδαφική ανοχή:214 mm

Maverick MY2005
Βάθος διέλευσης: 400mm
Γωνία προσέγγισης: 19 μοίρες
Γωνία αναχώρησης: 27 μοίρες
Γωνία κλίσης: 49 μοίρες
Εδαφική ανοχή: 210 mm

Έχουν αρκετή διαφορά και δεν καταλαβαίνω το γιατί.....

[Οι αλλαγές που παρατηρείς στα προσπέκτους, οφείλονται στους ακόλουθους λόγους:

Βάθος Διέλευσης:Η μείωση από τα 600 στα 400 mm μάλλον οφείλεται σε προληπτικούς λόγους, αφού η εισαγωγή και τα ηλεκτρικά του νέου κινητήρα (2.3) δεν βρίσκονται χαμηλότερα από αυτά του παλαιού (2.0). Ούτως ή άλλως, ο 3.0 έμεινε απαράλλακτος. Σε κάθε περίπτωση, η νέα τετρακίνηση θα βρίσκεται μέσα στο νερό, όπως και η παλιά.

Γωνία προσέγγισης:
Στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα του ΜΥ2005 έχει τοποθετηθεί μία εύκαμπτη διακριτική αεροτομή, η οποία μόλις συναντήσει εμπόδιο παραμορφώνεται και μετά επανέρχεται στην αρχική της μορφή. Σε αυτή την αεροτομή οφείλεται η αλλαγή της γωνίας προσέγγισης αλλά πρακτικά δεν επηρεάζει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Γωνία αναχώρησης:
Στο ΜΥ2005 ως γνωστόν η κανονικού μεγέθους πλέον ρεζέρβα τοποθετήθηκε εξωτερικά, κάτω από πάτωμα του πορτμπαγκάζ. Το γεγονός αυτό είχε σαν αποτέλεσμα (α)να χαμηλώσει λίγο η απόσταση από το έδαφος στο σημείο αυτό και (β) να αυξηθεί το μήκος του αυτοκινήτου με επιμήκυνση του προφυλακτήρα. Η τελευταία είναι σαφώς εμφανής, καθόσον ο νέος προφυλακτήρας είναι πιο «φουσκωμένος» από τον παλιό, το δε σκαλοπάτι έξω από την πέμπτη πόρτα είναι πιο μεγάλο σε σχέση με αυτό των ΜΥ2001 & 2003. Αυτή την ελαφρά αύξηση του μήκους του αυτοκινήτου δεν την αναφέρουν τα προσπέκτους. Επιπλέον, εσωτερικά στον νέο προφυλακτήρα, έχει τοποθετηθεί μία δοκός τετράγωνης διατομής για ενίσχυση του αμαξώματος, κάτι το οποίο δεν θυμάμαι να υπήρχε στο παλιό μοντέλο.

Γωνία κλίσης:
Η γωνία κλίσης είναι μία καθαρά θεωρητική παράμετρος, η οποία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την φόρτωση του αυτοκινήτου, περιορίζεται δε και από την ισχύ του. Πρακτικά, γωνίες κλίσης 45 μοιρών είναι ήδη οριακές και νομίζω ότι σε αυτό το σημείο πρέπει να περιορίσουμε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, ανεξάρτητα από το μοντέλο.

Εδαφική ανοχή:
Η εδαφική ανοχή αυξήθηκε και δεν μειώθηκε στο ΜΥ2005, λόγω της χρήσης διαφορετικών αμορτισέρ μπροστά. Τα 214 mm που αναφέρεις αφορούν στο παλιό 3.0 που φορούσε ελαστικά 235/70/16 και όχι στο 2.0. Σε κάθε περίπτωση, και αυτή η παράμετρος είναι θεωρητική, καθόσον επηρεάζεται σημαντικά (α) από την εκάστοτε πίεση των ελαστικών, (β) από την μάρκα και το μοντέλο του ελαστικού, καθόσον ως γνωστόν υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους και τέλος (γ) από τις διαστάσεις του ελαστικού. Σημειώνω ότι με διάσταση 235/70/16 (που φορούσε το ΜΥ2001-2003 3.0 και συνεχίζει να φορά το TRIBUTE 3.0), έχει μία αύξηση στην διάμετρο του τροχού της τάξης των 3-4 εκατοστών και κατά συνέπεια στην ακτίνα 1,5 με 2 εκατοστά. Συγκεκριμένα το δικό μου πήρε 1,8 εκατοστά περίπου μόλις έβαλα τα OPEN COUNTRY της TOYO σε διάσταση 235/70/16.
]
\



Επισης το νεο Μαβ ειναι πιο αργο (ρεπριζ) απο το παλαιο....αν και η τελικη ειναι περιπου η ιδια..
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό mavlover » 19 Σεπ 2005, 21:10

Για αυτό το θέμα των ελαστικών ήθελα να αναφερθώ προ ημερών. Έχω την εντύπωση ότι΄όλα τα μάβερικ στην Αμερική εχουν λάστιχα 235/70/16.
Νομίζω λόγω του "greek cost reduction" που έχουν όλες οι αντιπροσωπείς βάζουν τα 215. Ή μπορεί να βάζουν τα 215 απο την αμερική για τα αυτοκίνητα που προορίζονται για κυκλοφορια στην Ευρώπη.Η ερώτηση μου είναι η εξής: Μπορεί το 2λιτρο να δεχθεί 235 ρόδα ? Έχει δοκιμάσει κανείς?? Υπάρχει πρόβλημα στους θόλους?
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 21 Σεπ 2005, 14:01

mavlover έγραψε:Για αυτό το θέμα των ελαστικών ήθελα να αναφερθώ προ ημερών. Έχω την εντύπωση ότι΄όλα τα μάβερικ στην Αμερική εχουν λάστιχα 235/70/16.
Νομίζω λόγω του "greek cost reduction" που έχουν όλες οι αντιπροσωπείς βάζουν τα 215. Ή μπορεί να βάζουν τα 215 απο την αμερική για τα αυτοκίνητα που προορίζονται για κυκλοφορια στην Ευρώπη.Η ερώτηση μου είναι η εξής: Μπορεί το 2λιτρο να δεχθεί 235 ρόδα ? Έχει δοκιμάσει κανείς?? Υπάρχει πρόβλημα στους θόλους?


ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΕΤΑ !!!ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ =ΕΛΑΦΡΩΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗ,ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ=-0.5ΔΕΥΤ,ΑΛΛΑ 5-7ΧΛΜ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΛΙΚΗ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 35 επισκέπτες