Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόβλημα στο check control!!!

Συντονιστής: SUVord

Πρόβλημα στο check control!!!

Δημοσίευσηαπό mavlover » 16 Μαρ 2005, 20:11

Καλησπέρα σε όλους,
είχα ένα πρόβλημα προχθές στο αμάξι και θέλω να ρωτήσω την γνώμη σας.
Ήμουν στο χιονοδρομικό των Καλαβρύτων όταν κατά τις 4 το απόγευμα τέλειωσα το σκί και πήγα στο πέρκινγκ να πάρω το αυτοκίνητο να φύγω. Όταν γύρισα το διακόπτη της μίζας στο on εκεί που κάνει το check σε όλα τα συστήματα (4χ4, abs, κινητήρας, μπαταρία κτλ) συνέχισε να παραμένει ανοικτό το λαμπάκι του αερόσακου. Για να μην πολυλογώ ποτέ δεν έκλεισε, και μάλιστα έκανα ολόκληρο ταξίδι με αυτό ανοιχτό και φοβόμουνα μην ανοιξει κανάς αερόσακος.. Το πήγα το αμάξι στον Κοντέλλη και μου είπε ότι εάν δεν ειναι θέμα πλακέτας τότε είναι χαλασμένος κάποιος προεντατήρας από τις ζώνες. ΠΩΣ γινεται οι προεντατήρες να ελέγχονται ηλεκτρονικά???????
Περιμένω απαντήσεις..
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Kalimera

Δημοσίευσηαπό V_K » 17 Μαρ 2005, 12:09

Xoris na eimai mixanikos, logika oi proentatires sindeontai me to olo sistima diaxeirisis energitikis asfalias tou autokinitou.

Otan ginei to mpam (ftou kai makria apo emas) analoga to poso dinato einai energopoiountai oi aerosakoi kai mazi tous tautoxrona oi proentatires gia na kratisoun to soma sfixta sto kathisma.

Dokimase na kouniseis ligo pano kato deksia aristera tous proentatires, asfalise kai apasfalise merikes fores tis zones, mpas kai exei kollisei tipota ekei mesa kai telika svisei to lampaki.

Se opoiadipote periptosi otan diorthothei, pes mas ti itan gia na mathainoume.
Άβαταρ μέλους
V_K
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 12:47
Τοποθεσία: Athens

Re: Πρόβλημα στο check control!!!

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 17 Μαρ 2005, 18:17

mavlover έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,
είχα ένα πρόβλημα προχθές στο αμάξι και θέλω να ρωτήσω την γνώμη σας.
Ήμουν στο χιονοδρομικό των Καλαβρύτων όταν κατά τις 4 το απόγευμα τέλειωσα το σκί και πήγα στο πέρκινγκ να πάρω το αυτοκίνητο να φύγω. Όταν γύρισα το διακόπτη της μίζας στο on εκεί που κάνει το check σε όλα τα συστήματα (4χ4, abs, κινητήρας, μπαταρία κτλ) συνέχισε να παραμένει ανοικτό το λαμπάκι του αερόσακου. Για να μην πολυλογώ ποτέ δεν έκλεισε, και μάλιστα έκανα ολόκληρο ταξίδι με αυτό ανοιχτό και φοβόμουνα μην ανοιξει κανάς αερόσακος.. Το πήγα το αμάξι στον Κοντέλλη και μου είπε ότι εάν δεν ειναι θέμα πλακέτας τότε είναι χαλασμένος κάποιος προεντατήρας από τις ζώνες. ΠΩΣ γινεται οι προεντατήρες να ελέγχονται ηλεκτρονικά???????
Περιμένω απαντήσεις..


μαλλον δεν υπαρχει προβλημα........συμβαινει πολυ συχνα σε πολλους τυπους αυτοκινητων αυτο με το λαμπακι των αεροσακων......(δεν προκειται να σου ανηξει αεροσακος)........ΓΙΑ ΘΗΜΥΣΟΥ ΜΗΠΩΣ ΠΡΙΝ Η ΜΕΤΑ ΕΙΧΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ????ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΧΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΦΙΣΩΝ.....ΠΟΥ ΕΠΙΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ...
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό mavlover » 19 Μαρ 2005, 23:53

Καλά ρε υπεροδηγέ μάγος είσαι... Το παρέλαβα εχθές το αμάξι απο το συνεργείο και μου είπαν οτι το πρόβλημα ήταν ότι είχε ξεκουμπώσει η φίσα από μια πλεξούδα καλωδίων κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Επίσης μου είπαν πληροφοριακά επειδή το αμάξι ήταν λασπωμένο ότι δεν πρέπει ποτέ οι θόλοι να μένουν με λάσπη. Επίσης πρέπει κατά καιρούς να πλένει κανείς κάτω από το αμάξωμα που πιάνει βρωμιές, λασπες,χιονια,νερά σκατά κτλ....

ΥΓ: Μπορεί κάποιος να δεί στο μαβ του εάν οι συνδέσεις της μπαταρίας(στους πολους) έχουν προστευτικό καπάκι. Εγώ νομίζω ότι υπήρχαν και στους δύο πόλους καπάκια τέτοια΄ενώ τώρα (μετά το συνεργειο) έχει μόνο στο θετικό. Είναι έτσι ή κάνω λάθος????
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Re: Πρόβλημα στο check control!!!

Δημοσίευσηαπό juan » 20 Μαρ 2005, 16:12

iperodigos έγραψε:
mavlover έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,
είχα ένα πρόβλημα προχθές στο αμάξι και θέλω να ρωτήσω την γνώμη σας.
Ήμουν στο χιονοδρομικό των Καλαβρύτων όταν κατά τις 4 το απόγευμα τέλειωσα το σκί και πήγα στο πέρκινγκ να πάρω το αυτοκίνητο να φύγω. Όταν γύρισα το διακόπτη της μίζας στο on εκεί που κάνει το check σε όλα τα συστήματα (4χ4, abs, κινητήρας, μπαταρία κτλ) συνέχισε να παραμένει ανοικτό το λαμπάκι του αερόσακου. Για να μην πολυλογώ ποτέ δεν έκλεισε, και μάλιστα έκανα ολόκληρο ταξίδι με αυτό ανοιχτό και φοβόμουνα μην ανοιξει κανάς αερόσακος.. Το πήγα το αμάξι στον Κοντέλλη και μου είπε ότι εάν δεν ειναι θέμα πλακέτας τότε είναι χαλασμένος κάποιος προεντατήρας από τις ζώνες. ΠΩΣ γινεται οι προεντατήρες να ελέγχονται ηλεκτρονικά???????
Περιμένω απαντήσεις..


μαλλον δεν υπαρχει προβλημα........συμβαινει πολυ συχνα σε πολλους τυπους αυτοκινητων αυτο με το λαμπακι των αεροσακων......(δεν προκειται να σου ανηξει αεροσακος)........ΓΙΑ ΘΗΜΥΣΟΥ ΜΗΠΩΣ ΠΡΙΝ Η ΜΕΤΑ ΕΙΧΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ????ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΧΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΦΙΣΩΝ.....ΠΟΥ ΕΠΙΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ...


Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγω με το Twingo της γυναίκας μου και τελικά μου είπαν στην Renault ότι είχε ξεκουμπόση η φύσα κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού !!!!

Σε οτι αφορά με τα κάποια της μπαταρίας νομίζω ότι έχω και εγω μόνο στον έναν πόλο..
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες