panosgr έγραψε:καλημέρα ,
βαλβολινες ειχα αλλαξει πριν περιπου τρεις μηνες ,
το σασμαν παρουσιαζει ένα θορυβο και οσο παει γινεται ολο και πιο εντονος ,από ότι μου ειπε ο μαστωρας πρεπει να είναι τα ρουλεμάν .
το πηγε μια βολτα και τελικα θελω και σετ συμπλεκτη ,ειχα παρατηρησει ότι εχω πολύ βαρη συμπλεκτη αλλα τελικα το αμαξι αρχισε να πατηναρει τωρα τελευταια.
όλα μαζι τελικα θα βγουν στα 1000 ευρω + την εργασια .
1/Για τον συμπλέκτη δεν τίθεται θέμα.Αν πατινάρει θέλει οπωσδήποτε αλλαγή δίσκου και πιθανόν και πλατώ.
2/Για το σαζμάν:α/στην αλλαγή βαλβολίνης που έκανες βγήκαν και μεγαλούτσικα ρινίσματα ή όχι;β/ο θόρυβος που κάνει το σαζμάν όπως λές είναι κάποιο βουητό που μεγαλώνει όσο αυξάνετα η ταχύτητα του αυτοκινήτου ή μοιάζει πιό πολύ με κρότο σαν να χτυπάς δύο μεταλλικά αντικείμενα μεταξύ τους.Αν πρόκειται για βουητό μπορεί να προέρχεται είτε απο ρουλεμάν είτε απο το μπροστινό διαφορικό το ίδιο.Η διαπίστωση τι απο τα δύο φταίει μπορεί να διαγνωσθεί οδηγώντας το όχημα με αναμμένη τη μηχανή και μετά με σβηστή τη μηχανή σε ασφαλές κατηφορικό δρόμο χωρίς στροφές και κίνηση.Σχετική προσομείωση μπορεί να γίνει και σε συνεργείο με το αυτοκίνητο πάνω σε ράμπα με τους τροχούς ελεύθερους.Χρονοβόρος έλεγχος αλλά αρκετά κατατοπιστικός που σε γλυτώνει χρήματα.
Τα χίλια ευρώ είναι υπερβολικά για αλλαγή σετ συμπλέκτη κα ρουλεμάν πάντως.
Με το τράνσφερ τι γίνεται;Δεν αποκλείω οτι ο θόρυβος μπορεί να προέρχεται απο εκεί κι όχι απο το κιβώτιο.
Εχεις δοκιμάσει ποτέ να βάλεις το σαζμάν στο νεκρό οταν το αυτοκίνητο κινέίται με πάνω απο 60 χλμ/ω;Τί συμβαίνει στο θόρυβο τότε;Συνεχίζει απτόητος ή σταματά τελείως;
Αυτές και άλλες συγκεκριμμένες τεχνικές βοηθούν στον εντοπισμό της συγκεκριμμένης βλάβης.
ΥΓ.: Για οποιεσδήποτε διευκρινήσεις και βοήθεια στην διάθεσή σου.Μένω λεκανοπέδιο, κάνω διακοπές στο λεκανοπέδιο και το τηλέφωνο είναι: 6977532357