Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Για γέλια & για κλάματα!!!

Συντονιστής: SUVord

Για γέλια & για κλάματα!!!

Δημοσίευσηαπό kostasMAV3.0 » 19 Μάιος 2012, 14:44

Μάστορας σου λέει!
Εδώ και ένα μήνα άρχισα να ακούω ένα θόρυβο μεταλλικό,συνήθως μόλις άφηνα το πόδι μου απ΄το γκάζι.Το δοκίμασα και χωρίς σχέση στο κιβώτιο,πάλι ο ίδιος θόρυβος.Πήγα σε εξειδικευμένο συνεργείο Ford(???) και η απάντηση ήταν:"99,9% είναι τα λάστιχά σου(BF GOODRICH AT) και όσο περνάει ο καιρός θα ακούγεται περισσότερο!" Έλεγξε και τους τροχούς για την περίπτωση ρουλεμάν.
Πριν από 2 μέρες καθώς πήγα να ξεκινήσω νόμιζα ότι τα "έκοψε όλα" ο θόρυβος πολύ δυνατός και το αυτοκίνητο έκανε σαν να σκάλωνε με πολύ μικρή ταχύτητα.Ο ίδιος μάστορας το ελέγχει την επόμενη μέρα(χωρίς να ακούγεται έντονος θόρυβος) και επιμένει πως είναι τα λάστιχα.
Σίγουρος πλέον πως κάτι δεν πάει καλά,πηγαίνω σε άλλο συνεργείο ΜΑZDA ενός φίλου.Η ζημιά διαφορικό μπροστινό.Ένα ρουλεμάν σπασμένο και τα υπόλοιπα αναμμένα όλα.ευτυχώς δεν έχουν πειραχθεί τα γρανάζια.Η FORD δίνει ολόκληρο μπροστινό διαφορικό 1400€.α,ξέχασα το αυτοκίνητο είναι MAVERICK 3000cc 2006
Αλλαγή ή επισκευή?
Άβαταρ μέλους
kostasMAV3.0
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 21:49
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΥΛΙΔΑ

Re: Για γέλια & για κλάματα!!!

Δημοσίευσηαπό player » 19 Μάιος 2012, 17:27

επισκευή
Άβαταρ μέλους
player
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 24 Ιουν 2011, 17:19
Τοποθεσία: κερκυρα

Re: Για γέλια & για κλάματα!!!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 19 Μάιος 2012, 19:00

player έγραψε:επισκευή


+1
...και λόγω της βλάβης απο υπερβολική θερμοκρασία θα πρέπει να αλλαχθεί μαζί με το φίλτρο του αυτόματου σαζμάν και η καδένα μετάδοσης της τελικής σχέσης.
Επίσης, καθαρισμός με πίεση του ψυγείου του σαζμάν.Καλή ευκαιρία είναι να μπεί και εξωτερικό φίλτρο του λαδιού του σαζμάν ώστε να αλλάζει εύκολα και συχνά απο οποιονδήποτε.
Σύμφωνα με τα όσα είδατε ανοίγοντας το σαζμάν και βλεποντας το διαφορικό, υπάρχει κάποια ιδέα για τα αίτια της υψηλής θερμοκρασίας;
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Για γέλια & για κλάματα!!!

Δημοσίευσηαπό kostasMAV3.0 » 21 Μάιος 2012, 10:57

Αιτία της υπερθέρμανσης λογικά είναι το γεγονός ότι δεν υπήρχε βαλβολίνη στο διαφορικο.(?)αν δεν κάνω λάθος!Πολύ λίγη ποσότητα και όλη μαύρη.
Άβαταρ μέλους
kostasMAV3.0
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 21:49
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΥΛΙΔΑ

Re: Για γέλια & για κλάματα!!!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 29 Μάιος 2012, 16:36

kostasMAV3.0 έγραψε:Αιτία της υπερθέρμανσης λογικά είναι το γεγονός ότι δεν υπήρχε βαλβολίνη στο διαφορικο.(?)αν δεν κάνω λάθος!Πολύ λίγη ποσότητα και όλη μαύρη.


Κάπου εδώ το "χάνω το μπαλάκι".
Και το λέω αυτό διότι το μπροστινό διαφορικό δεν παίρνει δική του βαλβολίνη αλλα λιπαίνεται με το λάδι του αυτόματου σαζμάν.και αν η στάθμη του λαδιού του σαζμάν είναι πεσμένη, πρίν σημειωθεί υπερθέρμανση δεν θα μπαίνουν οι σχέσεις.
Οπότε υποψιάζομαι οτι η κουβέντα γίνεται για το transfer case που παίρνει βαλβολίνη συνθετική και πολύ λίγη, μόλις 330ml.
Σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει οτι έχω γράψει σε προηγούμενο post και η ενδεδειγμένη λύση είναι αντικατάσταση και όχι επισκευή.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Για γέλια & για κλάματα!!!

Δημοσίευσηαπό player » 29 Μάιος 2012, 23:56

SUVord έγραψε:
kostasMAV3.0 έγραψε:Αιτία της υπερθέρμανσης λογικά είναι το γεγονός ότι δεν υπήρχε βαλβολίνη στο διαφορικο.(?)αν δεν κάνω λάθος!Πολύ λίγη ποσότητα και όλη μαύρη.


Κάπου εδώ το "χάνω το μπαλάκι".
Και το λέω αυτό διότι το μπροστινό διαφορικό δεν παίρνει δική του βαλβολίνη αλλα λιπαίνεται με το λάδι του αυτόματου σαζμάν.και αν η στάθμη του λαδιού του σαζμάν είναι πεσμένη, πρίν σημειωθεί υπερθέρμανση δεν θα μπαίνουν οι σχέσεις.
Οπότε υποψιάζομαι οτι η κουβέντα γίνεται για το transfer case που παίρνει βαλβολίνη συνθετική και πολύ λίγη, μόλις 330ml.
Σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει οτι έχω γράψει σε προηγούμενο post και η ενδεδειγμένη λύση είναι αντικατάσταση και όχι επισκευή.

δεν έχω MAVERIC αλλά γιατί όχι στην επισκευή του βοηθητικού?
Άβαταρ μέλους
player
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 24 Ιουν 2011, 17:19
Τοποθεσία: κερκυρα

Re: Για γέλια & για κλάματα!!!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 31 Μάιος 2012, 14:06

Στην ουσία δεν πρόκειται για βοηθητικό και δεν είναι ουτε καν Transfer Case, ασχέτως αν το λέμε ετσι για να το ξεχωρίζουμε απο το διαφορικό.Ο όγκος του είναι πολύ μικρός και η λίπανσή του ελάχιστη, οπότε αν μέσα του έχει υπάρξει πράγματι υπερθερμανση αυτή θα έχει επιρρεάσει όλα τα εξαρτήματα που περιέχει.Σίγουρα πάντως δεν ξέρω αν πρόκειται για αυτό η βλάβη που αναφέρθηκε ή για το διαφορικό που είναι "βουτηγμένο" στο αυτόματο σαζμάν.Οσο για το σαζμάν εύκολα μπορεί να ξεγελαστεί κάποιος οταν ανοίγει την τάπα του για να το αδειάσει και βλέπει να πέφτουν μόνο γύρω στα τέσσερα λίτρα λάδι ενώ το σαζμάν παίρνει ενέα λίτρα.Κάτι που έχει εξηγηθεί σε αυτό το χώρο στο παρελθόν.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Για γέλια & για κλάματα!!!

Δημοσίευσηαπό kostasMAV3.0 » 07 Ιουν 2012, 10:38

Εικόνα
Προφανώς για το "Τranser Case" μιλάμε. Μέσα στο οποίο ήταν σπασμένο ρουλεμάν.Τώρα που οφείλεται αυτό, δεν ξέρω.
Τελικά έγινε αλλαγή όλων των ρουλεμάν μέσα σε αυτό με κόστος πολύ μικρότερο.
Όσο για το φίλτρο του αυτόματου σαζμάν και την καδένα μετάδοσης της τελικής σχέσης,έχει γίνει παραγγελία, αλλά άγνωστο το πότε θα φτάσουν,λόγω προβλημάτων με τη Ford!
Άβαταρ μέλους
kostasMAV3.0
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 21:49
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΥΛΙΔΑ

Re: Για γέλια & για κλάματα!!!

Δημοσίευσηαπό SUVord » 07 Ιουν 2012, 11:47

kostasMAV3.0 έγραψε:Εικόνα
Προφανώς για το "Τranser Case" μιλάμε. Μέσα στο οποίο ήταν σπασμένο ρουλεμάν.Τώρα που οφείλεται αυτό, δεν ξέρω.
Τελικά έγινε αλλαγή όλων των ρουλεμάν μέσα σε αυτό με κόστος πολύ μικρότερο.
Όσο για το φίλτρο του αυτόματου σαζμάν και την καδένα μετάδοσης της τελικής σχέσης,έχει γίνει παραγγελία, αλλά άγνωστο το πότε θα φτάσουν,λόγω προβλημάτων με τη Ford!


Πολύ καλή διευκρίνηση και αν αιτία δεν ήταν η υπερθέρμανση, δεν βλέπω το λόγο να μήν κρατήσει η επισκευή για πολλά χρόνια.Με την ευκαιρία να κάνω και μία επισήμανση.Το Transfer case και το συγκεκριμένο αυτόματο κιβώτιο είναι και τα δύο εξαιρετικά ευαίσθητα στα λιπαντικά τους.Οτιδήποτε διαφορετικό, γρήγορα θα επιφέρει βλάβη.
Transfer case:100% συνθετική βαλβολίνη 75w-140, 350ml και όχι 330ml όπως είχα γράψει.
Αυτόματο σαζμάν CD4E:Λάδι αυτόματου κιβωτίου με την αυστηρή ένδειξη MERCON.Ούτε MERCON V ούτε οτιδήποτε άλλο.Και η περιεκτικότης είναι 9.5, (εννιάμισυ!), λίτρα.
Με γειά και καλά χιλιόμετρα.

ΥΓ.:Μήπως είναι καιρός και για καινούρια τάπα του κάρτερ του κινητήρα;
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες