Maverlover έγραψε:καλησπερα σας, εγω ειμαι παλι.....καλη χρονια να εχουμε.....εχω ενα νεο προβλημα αυτη την φορα, ισως πιο σημαντικο απο την προηγουμενη φορα....λοιπον, το μαβερικ μου ειναι το 6κυλινδρο με το αυτοματο κιβωτιο, εχτες παρατηρησα μια σχετικη απροθυμια του κιβωτιου να αλλαξει σχεση κανοντας τις αλλαγες κοντα στον κοφτη...σημερα συμβαινει κατι αλλο....ενω το σανιδωνω παρουσιαζει υστερηση στην αποκριση, το kick-down αργει και συμπεριφερεται λες και εχει τουρμπινα....συνεχιζει να κανει απροθυμα τις αλλαγες στον κοφτη και το λαμπακι/λυχνια στον πινακα ελεγχου για το overdrive που ειδοποιει οτι το overdrive ειναι εκτος λειτουργειας (O/D OFF) αναβοσβηνει χωρις ομως να εχω ενεργοποιησει κατι εγω, δοκιμασα να το απενεργοποιησω αλλα ματαια καθως το κουμπακι που ειναι ενσωματωμενο στον λεβιε του κιβωτιου δεν κανει τιποτε.....εχω γραψει σχεδον 130,000 χιλιομετρα, τελευταια αλλαγη λαδιων στο κιβωτιο εγινε στα 85,000 χιλιομετρα...να αναφερω επισης οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα στον κινητηρα, δεν μυριζει κατι, δεν βγαινουνε καπνοι η κατι αναλογο.....καμια ιδεα κανεις? στην περιπτωση που δεν θα λυθει με μια απλη αλλαγη λαδιων στο κιβωτιο τι αλλο θα μπορουσε να φταιει? σας ευχαριστω εκ των προτερων για τις τυχον απαντησεις σας !!!!
Ωχ και πάλι Ωχ!!!
Οταν το λαμπάκι της Overdrive αναβοσβήνει, το κιβώτιο και συγκεκριμένα κάποια ή περισσότερες απο τις βαλβίδες του που περνά το λάδι τάχουν φτύσει.Είναι απλώς θέμα χιλιομέτρων η ζημιά να χειροτερέψει και ξαφνικά το κιβώτιο να μήν παίρνει καμμία σχέση.
Τώρα, για επιμήκυνση του χρόνου λειτουργείας και αναβολή της ευρωφάγου επισκευής δύο πράγματα πρέπει να γίνουν με την εξής σειρά.
1/Αλλαγή του λαδιού του κιβωτίου με λάδι προδιαγραφών MERCON και όχι MERCON V ή οποιοδήποτε άλλο.Πολύ σημαντικό είναι η αλλαγή του λαδιού να γίνει με τον ενδεδειγμένο τρόπο.Στα συνεργεία δεν ακολουθούν αυτόν το τρόπο για΄τι είναι χρονοβόρος και σαν αποτέλεσμα μόνο το μισό σχεδόν λάδι έχει αλλαχθεί και όχι όλο. 9.5 λίτρα περίπου παίρνει το κιβώτιο.
2/Αποσύνδεση του αρνητικού πόλου της μπαταρίας και επανασύνδεση αφου εν το μεταξύ έχει περάσει τουλάχιστον μισή ώρα περίπου.
Οσο ν' αφορά την επισκευή...Οι περισσότεροι θα σου πουν για αλλαγή κιβωτίου με κόστος που δεν γλυτώνεις το εγκεφαλικό.Γι αυτό και δεν στο λέω εγώ, να μήν έχω και το κρίμα απάνω μου.
Με λιγότερα όμως απο τα μισά λεφτά ενός καινούριου κιβωτίου μπορείς να επισκευάσεις το υπάρχον σε συνεργείο για αυτόματα κιβώτια.Θα αλλαχθούν οι βαλβίδες, μάλλον και τα δισκάκια και το φίλτρο και θα έχεις καινούριο κιβώτιο.Η ψάχνοντας σε αγγελλίες μπορείς να βρείς μεταχειρισμενο.Σε αυτη την περίπτωση πρέπει σιγουρευτείς οτι το κιβώτιο είναι απο ίδιο μοντέλο με το δικό σου.Δηλαδή μεχρι και το 2004 ή 2005 και μετά.Αν και το κιβώτιο είναι το ίδιο, το CD4E, το λογισμικό τους είναι διαφορετικό και δεν ταιριάζουν μεταξύ τους.
Σου εύχομαι καλή τύχη και συγνώμη για τα άσχημα μαντάτα.