Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ Ή ΙΣΙΩΜΑ ΜΕ ΤΟΡΝΟ???

Συντονιστής: SUVord

ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ Ή ΙΣΙΩΜΑ ΜΕ ΤΟΡΝΟ???

Δημοσίευσηαπό kostasMAV3.0 » 22 Φεβ 2011, 21:31

Επιτέλους είμαι στην ευχάριστη θέση να έχω βγάλει τις δισκόπλακες του MAVERICK και να τις έχω στα χέρια μου. Κάποιος φίλος μάστορας προσφέρθηκε να τις ισιώσει στον τόρνο. Αξίζει τον κόπο η να προχωρήσω στην αγορά καινούριων?Περιμένω να ακούσω γνώμες...μάρκες-τιμές κ οτι άλλο θα πρέπει να γνωριζω!!!
(ελπίζω πάντως μετά την αλλαγή να φρενάρει σαν κανονικό αυτοκίνητο!!!!)
Άβαταρ μέλους
kostasMAV3.0
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 21:49
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΥΛΙΔΑ

ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ Ή ΙΣΙΩΜΑ ΜΕ ΤΟΡΝΟ???

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 23 Φεβ 2011, 00:22

Τι εννοεις να τις ισιωσει στον τορνο; Να αφαιρεσει υλικο για να ειναι επιπεδες; Μπορεις ανετα να τις πας στον τορνο και να τις ισιωσεις , γινονται υπεροχο τασακι, βαζακι, πρες παπιε, σουβερ, σουπλα ή για ο,τι αλλη χρηση θες ΕΚΤΟΣ απο το να φρεναρουν το αμαξι σου, απλα γιατι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πια δισκοπλακες.
Σε καμια περιπτωση κανενας μαστορας με τορνο δεν ξερει περισσοτερα ή εχει πιο πολλες και καλυτερες δυνατοτητες απο τον κατασκευαστη ο οποιος εχει επενδυσει χρονο, χρημα και εχει βασιστει σε ατομα που ξερουν (και οταν λεω ξερουν εχουν 2-3 διδακτορικα στην φυσικη και την χημεια ο καθενας) για να σχεδιασει ενα τοσο σημαντικο εξαρτημα.
Μαρκες δεν ξερω , ουτε τιμες , αλλα σε καμια περιπτωση ο τορνος στην δισκοπλακα δεν ειναι αποδεκτη, μαλλον δεν ειναι καν λυση.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό helias » 23 Φεβ 2011, 09:09

Δισκόπλακες στον τόρνο ;;;
:disgusted: [-X
καθόλου καλή ιδέα !
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 23 Φεβ 2011, 17:31

Καινούργιες χωρίς 2η σκέψη
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Δημοσίευσηαπό SUVord » 23 Φεβ 2011, 20:12

Δεν έχω καταλάβει τίποτα!
1/Είναι πράγματι στρεβλωμένες οι δισκόπλακες;
2/Ο φίλος στον τόρνο μπορεί να διαπιστώσει το ναί ή το όχι.
3/Στρεβλωμένες δισκόπλακες χρήζουν αντικατάστασης.
Για αντικατάσταση υπάρχουν και της παράλληλης εισαγωγής το ίδιο καλές με της αντιπροσωπείας και καλύτερες εκτος του οτι είναι και φθηνότερες.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό maverick3 » 24 Φεβ 2011, 06:49

Τορνάροντε αλλά και πάλι πολύ γρήγορα θα γίνουν γαλλικό S.

Πρόσφατα έβαλα πίσω δισκόπλακες το ζευγάρι 100 ευρά!!

Πήγαινε φίλε μου άν σε ενδιαφέρει ΘΗΒΩΝ 77 στον Πειραιά 2104203449.Φρενάς ''Ο Νίκος''.
Βρές τον Δημήτρη μέσα τον γιό του και πές του από τον Σπύρο με το μαύρο maverick που άλλαξε πρόσφατα.Το πολύ ψηλωμένο πές του.Θα με θυμηθεί!!!

Μπροστινές πάλια εκεί είχα βάλει με 120 εκεί πάλι.Και έχουν φάει το ζόρι της ζωής τους σε ποτάμια και λασπουριά!!
Καλημέρα!
Άβαταρ μέλους
maverick3
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007, 08:08
Τοποθεσία: ATTIKH

Δημοσίευσηαπό kostasMAV3.0 » 24 Φεβ 2011, 18:19

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δεν ξέρω γιατί σας φαίνεται τόσο περίεργο αλλά εμένα μου το πρότειναν αρκετοί το τορνάρισμα! Τελικά το έκανα και το αποτέλεσμα είναι οτι επιτέλους εξαφανίστικε το τρέμουλο στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα!(όσο αντέξουν).
Στη Χαλκίδα που μένω η Ford μου ζήτησε 800€ και για τις 4 :-x .
Ευχαριστώ και πάλι!
Άβαταρ μέλους
kostasMAV3.0
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 21:49
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΥΛΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό SUVord » 25 Φεβ 2011, 16:22

Είναι παρα πολλά που μπορεί κάποιος να κάνει στο αυτοκίνητό του που δεν ενδείκνεινται.
Ολα αυτά είναι πρόσκαιρες λύσεις ανάγκης.
Τώρα με τις τορναρισμένες μπροστινές πλάκες το τρέμουλο έχει φυγει αλλα
1/Θα θερμαίνονται περισσότερο και πιο γρήγορα με αποτέλεσμα τη μειωμένη ικανότητα φρεναρίσματος, ιδιαίτερα οταν κατεβαίνεις κάποιο βουνό.
2/Τα τακάκια θα φθείρονται γρηγορώτερα.
3/Οταν ξαναστρεβλωσουν, η παραμόρφωση θα είναι πολύ μεγαλύτερη απο οτι η αρχική.

ΥΓ.Λυπάμαι πραγματικά που υπάρχουν επαγγελματίες και προτείνουν και εκτελούν τέτοιου είδους εργασίες.
Άνήκουν στην ίδια συνομοταξία με αυτούς που αντικαθιστουν μία ασφάλεια των 10Α με μία των 30Α και με τους όμοιούς τους που επαναχρησιμοποιούν τις ίδιες βίδες και παξιμάδια οταν αλλαζουν σταυρούς ή ημιαξόνια.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες