Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

διαφορικο maverick

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 26 Μάιος 2009, 18:53

μα δεν αλλαξε το βημα στο αυτοκινητο με τα λαστιχα που εβαλα...ουτος η αλλως τα ιδια ακριβως λαστιχα φοραει στο 2,3 mav του ο μηχανικος μου!!αυτος μου τα προτεινε!και αυτος δεν εχει κανενα προβλημα!!! το θεμα ειναι οτι σε μια δοκιμη που το ειχε κανει στο 2ο σερβις μου ειχε πει για τον θορυβο στο διαφορικο(τοτε αλλαξα και βαλβολινες)!!!απλα εγω δεν το ακουγα τοσο γιατι γενικα υπηρχε πολυ φασαρια απο τα εργοστασιακα λαστιχα....και επειδη δεν εχει ξαναπαει mav για διαφορικο στο συνεργειο του φανταζομαι πως ειναι αστοχια υλικου...
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό SUVord » 27 Μάιος 2009, 10:16

1/Το 70% του 235 δεν είναι το ίδιο με το 70% του 215, αρα το βήμα έχει αλλάξει.
2/Τα μαμίσια ελαστικά δεν κάνουν και τόσο θόρυβο ώστε να καλύψουν θόρυβο απο τυχούσα φθορά του διαφορικού.
3/Η αλλαγή του βήματος είναι πλύ μικρή γαι να συμβάλλει σε δραστική επιδείνωση του προβλήματος, εκτός και αν υπάρχει διαφορά βήματος μεταξύ των δύο ελαστικών στο ίδιο διαφορικό.
4/Στην Αμερική το ιδιο μοντέλο εφοδιάζεται με 235άρια ελαστικά ενω στην Ευρώπη με 215άρια και υπάρχει σοβαρός λόγος που συμβαίνει αυτό για τον οποίο οι απόψεις διίστανται καθ'όσον έχει κυρίως να κάνει με τη διαφορά στην κατασκευή των δρόμων...βλέπε κορώνα κλπ.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό elisseos » 27 Μάιος 2009, 10:38

SUVord έγραψε:1/Το 70% του 235 δεν είναι το ίδιο με το 70% του 215, αρα το βήμα έχει αλλάξει.
2/Τα μαμίσια ελαστικά δεν κάνουν και τόσο θόρυβο ώστε να καλύψουν θόρυβο απο τυχούσα φθορά του διαφορικού.
3/Η αλλαγή του βήματος είναι πλύ μικρή γαι να συμβάλλει σε δραστική επιδείνωση του προβλήματος, εκτός και αν υπάρχει διαφορά βήματος μεταξύ των δύο ελαστικών στο ίδιο διαφορικό.
4/Στην Αμερική το ιδιο μοντέλο εφοδιάζεται με 235άρια ελαστικά ενω στην Ευρώπη με 215άρια και υπάρχει σοβαρός λόγος που συμβαίνει αυτό για τον οποίο οι απόψεις διίστανται καθ'όσον έχει κυρίως να κάνει με τη διαφορά στην κατασκευή των δρόμων...βλέπε κορώνα κλπ.


+ 1000
Άβαταρ μέλους
elisseos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2006, 21:15
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 27 Μάιος 2009, 20:43

τα λαστιχα ηταν σε αθλια κατασταση και ειχαν περασει τα ορια αλλαγης τους...στην εθνικη οδο εκαναν τρελο θορυβο!!!μεχρι και το ραδιο δεν ακουγοταν καλα!!!!!αλλα δε νομιζω να δημιουργησα επιπλεον προβλημα στο διαφορικο με τα καινουρια(η αλλαγη στο βημα ειναι μικρη οπως ειπε και ο suvord)!!!σιγουρα υπηρχε προβλημα απο την αρχη και αυτο φανηκε με την πρωτη αλλαγη βαλβολινων...!!!η ταπα ειχε αρκετα γρεζια για τα χλμ που ειχα....
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό helias » 28 Μάιος 2009, 14:24

Το Μάβ μου φοράει 215/70/16.
Το 70% του 215 δεν μπορε'ι να είναι ίδιο με το 70% του 235, εκτός εαν στα ελαστικά δεν μεταφράζεται με απλά μαθηματικά αλλά έχει άλλη έννοια. Επίσης και το ίδιο το πέλμα έχει άλλη διάσταση. Το 3λιτρο ξέρω ότι φοράει 235 το 2.3 όμως215, τουλάχιστονστην Ελλάδα έτσι έρχεται, άρα είναι ρυθμισμένο για αυτό το βήμα.
Τέλος πάντων, το διαφορικό του φίλου πρέπει δυστυχώς να ήταν ελατωματικό, εγώ δεν έχω ξαναακούσει πρόβλημα σε διαφορικό άλλου μάβ.
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό SUVord » 28 Μάιος 2009, 15:52

[quote="helias"]Το Μάβ μου φοράει 215/70/16.
Το 70% του 215 δεν μπορε'ι να είναι ίδιο με το 70% του 235, εκτός εαν στα ελαστικά δεν μεταφράζεται με απλά μαθηματικά αλλά έχει άλλη έννοια. Επίσης και το ίδιο το πέλμα έχει άλλη διάσταση. Το 3λιτρο ξέρω ότι φοράει 235 το 2.3 όμως215, τουλάχιστονστην Ελλάδα έτσι έρχεται, άρα είναι ρυθμισμένο για αυτό το βήμα.
Τέλος πάντων, το διαφορικό του φίλου πρέπει δυστυχώς να ήταν ελατωματικό, εγώ δεν έχω ξαναακούσει πρόβλημα σε διαφορικό άλλου μάβ.[/quote]

Φίλε Ηλία, ακόμα και το 3λιτρο με 215 πουλιέται στην Ευρώπη.,,και κατα τη γνώμη μου σωστά.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 28 Μάιος 2009, 16:02

Η διαπίστωση τυχούσας φθοράς του διαφορικού γίνεται παρα πολύ εύκολα ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ το τουτού ακολουθώντας μία παρα πολύ απλή διαδικασία ελέγχου διαπίστωσης και ΟΧΙ ανοίγωντας το διαφορικό!!!
Οποιος μηχανικός υποστηρίζει το αντίθετο είναι για τα μπάζα!!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 28 Μάιος 2009, 16:08

[quote="SUVord"]Η διαπίστωση τυχούσας φθοράς του διαφορικού γίνεται παρα πολύ εύκολα ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ το τουτού ακολουθώντας μία παρα πολύ απλή διαδικασία ελέγχου διαπίστωσης και ΟΧΙ ανοίγωντας το διαφορικό!!!
Οποιος μηχανικός υποστηρίζει το αντίθετο είναι για τα μπάζα!!!![/quote]

...Και η αλλαγή των βαλβολίνων είναι άσκοπη και τζάμπα χρήματα εκτός και αν το όχημα έχει περάσει νερά ύψους άνω των 40 εκ.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 28 Μάιος 2009, 16:45

η διαπιστωση για τη φθορα εγινε σε δοκιμη μετα απο service απο τον μηχανικο!!και μετα κατι καταλαβα και γω...!!!και μετα την αλλαγη των ελαστικων το ακουσα καλα απο την πρωτη βολτα κιωλας!!!!οι βαλβολινες αλλαχτηκαν για να μπει το ενισχυτικο και τοτε ειδαμε και το διαφορικο.......
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό SUVord » 28 Μάιος 2009, 17:48

[quote="L_PA4X4"]η διαπιστωση για τη φθορα εγινε σε δοκιμη μετα απο service απο τον μηχανικο!!και μετα κατι καταλαβα και γω...!!!και μετα την αλλαγη των ελαστικων το ακουσα καλα απο την πρωτη βολτα κιωλας!!!!οι βαλβολινες αλλαχτηκαν για να μπει το ενισχυτικο και τοτε ειδαμε και το διαφορικο.......[/quote]

Αν υπάρχει διαφορά στην αντίληψη του προβλήματος με μόνη την αλλαγή ελλαστικών, τότε το πρόβλημα δεν είναι στο διαφορικό αλλά κάπου αλλού...
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό maverick3 » 29 Μάιος 2009, 11:26

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΑ.
ΕΚΛΕΙΣΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΑΜΟΡΙΑΝΟ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ.Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ.
ΠΗΓΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ(ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΚΕΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ)ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΠΙΛΙΕΣ :shock: ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ 4 ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΑΡΠΑΓΜΕΝΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΝΙΚΕΛΩΜΑ ΑΓΡΙΑ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΚΑΠΩΣ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΤΗΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ.
ΒΡΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ ΟΤΙ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ.
ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ DANA KAI EXEI TA 2 ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ 2 ΙΣΠΑΝΙΚΑ :?:
ΜΠΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ.ΤΕΛΟΣ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ!!!!!
ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΥΤΟ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΕ ΟΤΑΝ ΜΕΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ.ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΛΟΓΟ ΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΒΑΛΒΙΝΩΝ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ Η ΠΑΛΙΟΥΛΙΚΑ ΤΗΣ FORD.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ FORD ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΛΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΙΤ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ ΣΤΑ 710Ε ΠΟΥ ΑΠ'ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΡΟΝΑ ΠΗΝΙΟ,ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ.ΠΑΝΤΩΣ Ο ΑΜΟΡΙΑΝΟΣ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΗΤΑΝ ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ.ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΘΕΟΛΟΓΙΤΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥ.
Άβαταρ μέλους
maverick3
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007, 08:08
Τοποθεσία: ATTIKH

Δημοσίευσηαπό themis » 29 Μάιος 2009, 15:30

Εαν θυμασε ηταν το πρωτο που αναφερα για να ξεμπερδεψεις......
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Δημοσίευσηαπό elisseos » 29 Μάιος 2009, 16:19

Γραψε μας ολα τα στοιχεια επικοινωνιας του μαστορα, εδω. Πιστευω οτι αυτοι ειναι τα "πραγματικά" μαστορια με αποψη και τεχνικη αντιληψη και οχι οι αδαεις κα πολυξεροι των εξουσιοδοτημενων ....
Πραγματικα χαιρομαι για το αισιο τελος της ταλαιπωριας σου
Άβαταρ μέλους
elisseos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2006, 21:15
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverick3 » 29 Μάιος 2009, 21:09

''ΑΜΟΡΓΙΑΝΟΣ''
ΜΙΧΑΛΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΤΗΣ
ΚΡΗΤΗΣ 6 ΠΕΡΑΜΑ
2104414826

Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
maverick3
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007, 08:08
Τοποθεσία: ATTIKH

Δημοσίευσηαπό mav2007 » 30 Μάιος 2009, 00:57

Ρε παιδια τωρα που λετε για σφυριγμα,ακουγετε και στο δικο μου κατι αλλα οταν πηγαινω γυρω στα 100.Ουτε πιο κατω ουτε πιο πανω τιποτα.Επισης αυτο το σφυριγμα δεν ειναι δυνατο και θελει πολυ προσοχη για να το καταλαβεις.Δεν με εχει υποψιασει αρνητικα γιατι το κανει απο καινουργιο.Λετε να ειμαι και εγω υποψηφιος;
Άβαταρ μέλους
mav2007
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 19:10

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες