Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

διαφορικο maverick

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό SUVord » 19 Μάιος 2009, 19:06

Πολλα ή και τίποτα μπορεί να θέλουν επισκευή.Απο τον συνεκτικό συμπλέκτη που βρίσκεται ακριβώς μπροστά απο το διαφορικό μέχρι κορωνοπηνίο, πλανήτες ρουλεμάν,κλπ. Με εξαίρεση τον συνεκτικό συμπλέκτη που πάει πακέτο, όλα τα άλλα επισκευάζονται.
Τα πρόσθετα δεν επισκευάζουν τη ζημιά αλλα απλώς μετριάζουν το σφύριγμα απο τη φθορά του κορωνοπηνίου.
Ενα καινούριο DANA 30άρι διαφορικό θα εκπλαγείς πόσο κοστίζει.Παρα παρα παρα πολύ φθηνότερα απο οτι τιμή σου είπαν στον αντιπρόσωπο που ρώτησες. Αν η ζημιά είναι όντως στο κωρονοπήνιο η αλλαγή του με ένα καινούριο πρέπει να είναι γύρω στα 300 με 400 ευρώ.
Εύχομαι γρήγορα να βρείς τη σωστή και συμφέρουσα λύση.
ΥΓ. Ρυμουλκείς κατι που και που με το αυτοκίνητό σου;
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 19 Μάιος 2009, 22:45

δεν εχω ρυμουλκησει ποτε!!και γενικα δεν εχω κανει κατι που να ειναι που να δικαιολογει τη ζημια αυτη στο διαφορικο!!!το αυτοκινητο κινειται περισσοτερο στην εθνικη ελαχιστα στην πολη,γιατι το εχω στο γκαραζ τις καθημερινες,και το χειμονα σε χιονι!!!και δε νομιζω οτι με 47.000χλμ που εχω να δικαιολογειται η ζημια στο διαφορικο...το καινουριο διαφορικο που μου λες που μπορω να το βρω??εχει διαφορες με το εργοστασιακο??
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό SUVord » 19 Μάιος 2009, 23:16

Τα χρήματα που ανέφερα αφορούν καινούριο κωρονοπηνίο.
Ο μηχανικός σου θα βγάλει την κορώνα και το πηνίο και με τα δυό αυτά στο χέρι αρχίζεις το ψάξιμο ξεκινώντας απο όλα τα συνεργεία που ειδικεύονται στα 4χ4 και σίγουρα θα βρείς καθότι τα διαφορικά αυτά είναι αρκετά κοινά. Το συγκεκριμένο δεν είνα της FORD αλλα της DANA, νούμερο 30. Το σημαντικό είναι να βρείς κορωνοπηνίο με το ίδιο βήμα.
Δεν χάνεις τίποτα να κοιτάξεις και στη Φρατζή στο Νέο Κόσμο σε κάποιο Γαλάκο.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 20 Μάιος 2009, 09:23

ευχαριστω για την πληροφορια σου!!!θα αρχισω το ψαξιμο και ελπιζω να το βρω σε λογικη τιμη,οχι οπως της ford!!!
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Μάιος 2009, 11:55

Σήμερα το πρωί στη ΣΤΑΚΟΡ που πήγα για δικά μου ανταλλακτικά σε θυμήθηκα και πουλιέται το κορωνοπηνιο 221 ευρώ. Δεν το έχουν διαθέσιμο. Με παραγγελία κάνει δύο με τρείς εβδομάδες.
Απατεωνίσκος φαίνεται οτι ήταν ο αντιπρόσωπος που είχες πάει να ρωτήσεις.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Ανοίγοντας το διαφορικό και για αποκλεισμό του φαινόμενου του εφελκισμού όλες οι εσωτερικές βίδες που βγούν πρέπει να αντικατασταθούν με καινούριες μαζί επίσης και με αυτές του πίσω σταυρού του άξωνα μετάδοσης...και φυσικά όλες οι τσιμούχες πρέπει να αντικατασταθούν με καινούριες...και να εύχεσαι ο μηχανικός σου να χρησιμοποιήσει δυναμόκλειδο στο δέσιμο του διαφορικού τηρώντας αυστηρά τις ροπές στρέψης όπως αυτές δίνονται απο τον κατασκευαστή.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό helias » 20 Μάιος 2009, 15:14

L_PA4X4 έγραψε:οσο για το θεμα με τις βαλβολινες στο συνεργειο που παω (αυτο που σου προτεινα) με εχουν ενημερωσει και τις εχω αλλαξει 2 φορες ανα 20.000χλμ!!!επισης φεραμε ειδικη βαλαβολινη απο αγγλια για την μειωση του θορυβου...και εχω δει μια μικρη διαφορα!!



Οι βαλβολίνες του πίσω διαφορικού πρέπει να αλλάζονται κάθε 20.000χλμ. ;;;;;;;; :shock:

και τις έχεις αλλάξει δυο φορές και πάλι έχεις πρόβλημα;;; :shock: :shock: :shock:

προσωπικά έχω γύρω στα 40.000 χλμ και δεν έχω πρόβλημα, ενώ συνάδελφός μου και φίλος που έχει κάνει γύρω στις 80.000 χλμ ομοίως δεν έχει πρόβλημα. Το κουφό είναιότι απ΄ όσο γνωρίζω δεν έχουμε αλλάξει ποτέ βαλβολίνες, εκτός εαν το έχουν κάνει στο συνεργείο μόνοι τους και δεν το γνωρίζουμε εμείς. :oops:
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό photographer » 20 Μάιος 2009, 15:28

Κι εγώ έχω κάνει περίπου 51.000ΚΜ χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα και πολλα απο αυτα ειναι εκτος δρομου. Παντως για καλο και για κακο, εκλεισα
ραντεβου για αλλαγη βαλβολινες.
ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!!!!
Άβαταρ μέλους
photographer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2007, 17:21
Τοποθεσία: Γέρακας, Αττικής

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Μάιος 2009, 15:54

Οι μαμίσιες βαλβολίνες είναι ανώτερες κατα πολύ απο αυτές του εμπορίου και με κανονική χρήση του αυτοκινήτου δεν χρειάζονται αλλαγή πριν τα 100000χλμ.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 20 Μάιος 2009, 17:54

και τις 2 φορες τις εχω αλλαξει προλιπτικα!!καπου στις 22.000χλμ τις ειχα αλλαξει γιατι κατι ειχε αρχισει να ψιλοακουγοται!!!μετα παλι οταν αλλαξα και τα εργοστασιακα λαστιχα αρχισε να γινεται ενοχλιτικος ο ηχος και τις ξαναλλαξα!!!και τωρα παλι μετα απο 5.000χλμ κανει περισσοτερο θορυβο παλι και πρεπει να φτιαχτει γιατι δεν παει αλλο!!ηθελα να δω αν εχουν και αλλοι προβλημα με το πισω διαφορικο του maverick,αλλα απο τι φαινεται δεν υπαρχει και σε αλλα...ευτυχως δηλαδ!!!!!

φιλε SUVord με προλαβες!!!!σιγουρα εκει στον αντιπροσωπο που πηρα τηλεφωνο με κλεψανε!!χτες πηρα τηλεφωνο στο συνεργειο που παω και με 1000 ευρω παιρνω ολοκληρο το διαφορικο ετοιμο!!!επισης σκετο το κορωνοπινιο το βρηκα σε παρομοια τιμη με αυτη που εγραψες με τη εργασια για την τοποθετηση μεσα!!!εννοειτε πως το δεσιμο θα γινει με ροποκλειδο και με τις σωστες ροπες!!!!!!τωρα το μονο που σκευτομαι ειναι σε πια απο τις δυο λυσεις θα προχωρησω.....αλλαγη ολοκληρου(που μαλλον αυτο θα κανω)η μονο το κορωνοπινιο.....
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Μάιος 2009, 20:39

Ευχάριστα απο οτι βλέπω τα νεα.
Καλή συνέχεια.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 20 Μάιος 2009, 21:11

ευχαριστα τα νεα και σε λογικες τιμες μπορω να πω!!ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια σου!!
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό helias » 25 Μάιος 2009, 15:24

[quote="L_PA4X4"]και τις 2 φορες τις εχω αλλαξει προλιπτικα!!καπου στις 22.000χλμ τις ειχα αλλαξει γιατι κατι ειχε αρχισει να ψιλοακουγοται!!!μετα παλι οταν αλλαξα και τα εργοστασιακα λαστιχα αρχισε να γινεται ενοχλιτικος ο ηχος και τις ξαναλλαξα!!!και τωρα παλι μετα απο 5.000χλμ κανει περισσοτερο θορυβο παλι και πρεπει να φτιαχτει γιατι δεν παει αλλο!!ηθελα να δω αν εχουν και αλλοι προβλημα με το πισω διαφορικο του maverick,αλλα απο τι φαινεται δεν υπαρχει και σε αλλα...ευτυχως δηλαδ!!!!!

Χαίρομαι για την ... σχετικά καλή έκβαση της υπόθεσης (από οικονομικής άποψης)!

Μια ερώτηση όμως σχετικά άσχετη, όταν άλλαξες λάστιχα τί διάσταση έβαλες 215/70/16 ; ή 235/70/16 ;;;;
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό L_PA4X4 » 25 Μάιος 2009, 20:52

εβαλα 235/70/16!!τα εργοστασιακα ελαστικα εκαναν τοσο θορυβο στο ταξιδι που καλυπταν τον ηχο του διαφορρικου!!ετσι οταν αλλαξα λαστιχα και επειδη εβαλα σχετικα μαλακη γμα νομιζα πως θα μειωθει ο θορυβος.....αλλα αντι για αυτο αρχισε να ακουγεται πιο εντονα το διαφορικο!!ετσι δεν μπορω να ξερω ποτε ακριβως ειχε αρχισει το προβλημα!!!τωρα εχει σταματησει ο θορυβος των εργοστασιακων ελαστικων που ακουγοταν σε ολο το αυτοκινητο και το μονο που ακους ειναι το διαφορικο κυριως στις πισω θεσεις....
Άβαταρ μέλους
L_PA4X4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 16:11

Δημοσίευσηαπό helias » 26 Μάιος 2009, 14:06

Ρωτάω τώρα εγώ ... απλά ρωτάω. :oops:

Υπάρχει ... λέω απλά ,υπάρχει καμιά πιθανότητα να οφείλεται το πρόβλημα του διαφορικού στην αλλαγή διάστασης των ελαστικών;; μήπως ... λέω εγώ τώρα ... μήπως η αλλαγή βήματος στο αυτοκίνητο εαν δεν προξένησε , απλά να επιδείνωσε το πρόβληα του διαφορικού;;;; :cry:
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό mav2007 » 26 Μάιος 2009, 17:34

Εγω πιστευω οτι υπαρχουν πολλες πιθανοτητες η αλλαγη ελαστικων να επιδεινωσε το προβλημα.
Άβαταρ μέλους
mav2007
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Οκτ 2008, 19:10

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες

cron