Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΨΗΛΩΜΑ MAVERICK

Συντονιστής: SUVord

ΨΗΛΩΜΑ MAVERICK

Δημοσίευσηαπό maverick3 » 22 Φεβ 2009, 18:46

Καλημέρα παίδες.
Όπως λέει και το ρητό ''εδώ σε θέλω κάβουρα...'
Μετα από μια καλή off road εκδρομούλα διαπίστωσα ότι το Maverick 2.3 για να ανταπεξέλθει ακόμα καλύτερα σε αυτές τις απαιτήσεις χρειάζετε ψήλωμα(όχι δηλαδή ότι είχε ιδιαίτερο πρόβλημα).
Και το ερώτημα που έχει απασχολήσει πολλούς σοφούς του είδους είναι: τι του βάζεις?4-5 ποντάκια είναι καλά?ΟΜΕ-MAD?θα υπάρχουν προβλήματα μετά μηχανικά ή σε ασφάλτινες διαδρομές(που είναι και οι περισσότερες για να λέμε την πραγματικότητα)?κατανάλωση?κρατήματα στην άσφαλτο?
Λοιπον παραθέτω τις απορίες μου προς του σοφούς του είδους και τους ζητώ να αποφανθούν σε τι καταλήγουμε ώστε να ψηλώσει(4-5cm) το MAVERICK 2.3?
Ακούω γνώμες εμπειρίες συμβουλές και σίγουρα την γνώμη ειδικών.
Αντε ρε παιδιά βάλτε ένα χεράκι!

Σημείωση:Τώρα σαν λάστιχο φοράει το Yokohama GeolandarA/T G012 σε διασταση 215/70/16.

ΥΓ.Ρώτησα στην AMORTEAM στον Πειραιά και μου είπαν ότι για Maverick υπάρχει μόνο το κιτ της ΟΜΕ (4 αμορτισέρ και 4 ελατήρια) περίπου 800ε.Απ'οτι έχω διαβάσει θεωρούντε μια καλή λύση για την χρήση που κάνω(αρκετή άσφαλτο και off road).Υπάρχει κάποια ολοκληρωμένη άποψη για τα συγκεκριμένα?Επίσης πόσους πόντους τελικά ψηλώνει με αυτή την λύση?
Εμένα με ενδιαφέρει για 4-5 πόντους

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
maverick3
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007, 08:08
Τοποθεσία: ATTIKH

Δημοσίευσηαπό photographer » 23 Φεβ 2009, 12:58

Νομίζω οτι ο πιο ειδικός για ν' απαντήσει είναι ο SUVord.
Που 'σαι ρε Πάνο??????
ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!!!!
Άβαταρ μέλους
photographer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2007, 17:21
Τοποθεσία: Γέρακας, Αττικής

Δημοσίευσηαπό SUVord » 25 Φεβ 2009, 19:54

Η λύση της ΟΜΕ είναι καλή -πολύ καλή, εφ όσον δεν υπάρχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις για υψηλές ταχύτητες σε κακοτράχαλους δρόμους όπου τα αμορτισέρ της ΟΜΕ δεν αντέχουν και μαζεύεις τα ζουμιά τους.
Η τιμή, επίσης, που αναφέρεται είναι καλή.
Το ψήλωμα θα είναι 4 εκατοστά μπροστά και 3 πίσω. Ακούγονται λίγα αλλά οτι πρέπει για το MAVERICK. Για λίγο παραπάνω μπορείς να ανέβεις ένα με δύο πόντους χρησιμοποιώντας μεγαλύτερα ελαστικά που λόγω σηκώματος μπορείς να βάλεις.
Εκεί πλέον θα είσαι στα όρια ψηλώματος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου λόγω των ψαλιδιών και ημιαξονίων.
Αν και όταν με το καλό αποφασίσεις να κάνεις αυτό το βήμα, το αυτοκίνητο πρέπει να πάει μετα για μία πολύ καλή ευθηγράμμιση.
Να είσαι προετοιμασμένος για μία αυξηση στην κατανάλωση καυσίμου.
Το κράτημα του αυτοκινήτου θα επηρεασθεί ελάχιστα στην άσφαλτο αλλα εκτός δρόμου θα είναι κορυφαίο.
Ολα τα παραπάνω βασίζονται σε προσωπική μου εμπειρία που είχα με το συγκεκριμένο σύνολο για δύο χρόνια μέχρι να το αλλάξω.

ΥΓ. Σηκώνοντας το αυτοκίνητο απο την ανάρτηση, λάβε υπ' οψιν σου οτι περιορίζεις κατα τι τις δυνατότητες κρεμάσματος της ανάρτησης.
Αν πηγαίνεις εκτός δρόμου εκδρομές πάνω απο τρεις τέσσερις φορές το χρόνο τότε αξίζει εφόσον υπάρχει η οικονομική ευχέρεια, διαφορετικά νομίζω οτι είναι υπερβολή.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό maverick3 » 26 Φεβ 2009, 15:52

SUVord έγραψε:Η λύση της ΟΜΕ είναι καλή -πολύ καλή, εφ όσον δεν υπάρχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις για υψηλές ταχύτητες σε κακοτράχαλους δρόμους όπου τα αμορτισέρ της ΟΜΕ δεν αντέχουν και μαζεύεις τα ζουμιά τους.
Η τιμή, επίσης, που αναφέρεται είναι καλή.
Το ψήλωμα θα είναι 4 εκατοστά μπροστά και 3 πίσω. Ακούγονται λίγα αλλά οτι πρέπει για το MAVERICK. Για λίγο παραπάνω μπορείς να ανέβεις ένα με δύο πόντους χρησιμοποιώντας μεγαλύτερα ελαστικά που λόγω σηκώματος μπορείς να βάλεις.
Εκεί πλέον θα είσαι στα όρια ψηλώματος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου λόγω των ψαλιδιών και ημιαξονίων.
Αν και όταν με το καλό αποφασίσεις να κάνεις αυτό το βήμα, το αυτοκίνητο πρέπει να πάει μετα για μία πολύ καλή ευθηγράμμιση.
Να είσαι προετοιμασμένος για μία αυξηση στην κατανάλωση καυσίμου.
Το κράτημα του αυτοκινήτου θα επηρεασθεί ελάχιστα στην άσφαλτο αλλα εκτός δρόμου θα είναι κορυφαίο.
Ολα τα παραπάνω βασίζονται σε προσωπική μου εμπειρία που είχα με το συγκεκριμένο σύνολο για δύο χρόνια μέχρι να το αλλάξω.

ΥΓ. Σηκώνοντας το αυτοκίνητο απο την ανάρτηση, λάβε υπ' οψιν σου οτι περιορίζεις κατα τι τις δυνατότητες κρεμάσματος της ανάρτησης.
Αν πηγαίνεις εκτός δρόμου εκδρομές πάνω απο τρεις τέσσερις φορές το χρόνο τότε αξίζει εφόσον υπάρχει η οικονομική ευχέρεια, διαφορετικά νομίζω οτι είναι υπερβολή.


Πάνο σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σου.Όλα είναι υπό σκέψη αλλά τουλάχιστον έχω καταλήξει σε τι θα βάλω.
Μήπως καταλάθος ξέρεις τι φοράει μαμα το Maverick?Ρωτάω γιατί ότι και να είναι τελικά πρέπει να είναι πολύ σκληρες αναρτήσεις αφού κοπαναει σε παραμικρή ανωμαλία.Ίσως τελικά αν είναι έτσι να είναι ένας ακόμα θετικός λόγος ώστε να κάνω την κίνηση.Εξάλλου τώρα με παιδιά μέσα τέρμα τα γκάζια :P :P
Ευχαριστώ Σπύρος
Άβαταρ μέλους
maverick3
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007, 08:08
Τοποθεσία: ATTIKH

Δημοσίευσηαπό SUVord » 26 Φεβ 2009, 16:29

Αγαπητέ Σπύρο,
Τα "μαμά" ελατήρια και αμορτισέρ είναι όντως κάπως σκληρά αλλα όλα τα FORD στην Ευρώπη ετσι είναι και εκεί βασίζεται και η παρομιώδης κράτηση του αυτοκινήτου στις στροφές και σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Στις στροφές το MAVERICK είναι ίσως το μοναδικό SUV που μπορεί ξα κυνηγήσει ένα καθαρά ασφάλτινο ΙΧ.
Πάντα στη διάθεσή σου
Πάνος
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες