Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ιστορικό βλαβών

Συντονιστής: SUVord

Ιστορικό βλαβών

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 23 Σεπ 2004, 09:31

Θα ηθελα να ΑΝΑΦΕΡΩ οτι κοιτωντας τις συζητησεις του φορουμ μου ηρθε η ιδεα να αναφερουμε ο καθενασ μας τι βλαβες παρουσιασε το Μαβ του και σε ποια χλμ.στο διαστημα που το κατεχει...
ομως προτεινω μονο βλαβες,,,οχι πχ. ετριξε το τζαμι και το σιλικονιασα κτλ. κτλ.
Ωστε να κανουμε τις εκτιμησεις μας απο τον συγκεντρωτικο καταλογο που προτεινω να φτιαξουμε!

1Στο Μαβ μου 3λιτρο με αγορα 1/4/03 και σημερα με 42000χλμ μονο μια φορα αναψε το λαμπακι κινητηρα λογο κακου καυσιμου και απλα μου το εσβησαν στον ελενγχο εγκεφαλου...
αρα καμια βλαβη..
2Στο Μαβ 2005 με αγορα 11/6/04 και σημερα με 10455χλμ μονο μια φορα αναψε το λαμπακι κινητηρα και μου το εσβησαν στον ελενγχο εγκεφαλου(την βλαβη μου την εξηγεισε ο BULLY..ευχαριστω παλι!)
αρα καμια βλαβη προς το παρον....


παρακαλω αναμενω την συμετοχη σας.
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 23 Σεπ 2004, 09:52

MY2003. Αγορα αυτοκινητου 02/01/04. Εχω κανει 10500χλμ.
ΚΑΝΕΝΑ σοβαρο προβλημα δεν προεκυψε μεχρι τωρα....!
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό kostaskpk » 23 Σεπ 2004, 15:13

Έχω ένα MAVERICK 3,0Lt αγορά Ιανουάριο 2004 - 10,000 Km
αντιμετώπισα τα εξείς προβλήματα:

1. Διαρροή λιπαντικού απο αυτόματο κιβώτιο
(το έφτιαξαν αλλα περίμενα περίπου 20 ημέρες για το αντ/κό)
2. Λαμπάκι κινητήρα (έκανε κακή επαφή η φύσσα)
3. Λαμπάκι ABS (αλλαγή αισθητήρα δεξιού τροχού)

αυτά και εύχομαι όχι άλλα....
kostaskpk :-x :-x
[/b]
kostaskpk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 21 Σεπ 2004, 14:10
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό maverick1710 » 23 Σεπ 2004, 15:45

Αγορα αυτοκινητου Μαβ2001...Αυγουστος 2002...χλμ 30.000 βλαβες...καμια...
maverick1710
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 22 Ιουν 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αγια Παρασκευη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό juan » 23 Σεπ 2004, 16:18

2 lt mav Ιουνιος 02 περίπου 48.000 κμ κανενα πρόβλημα εκτος από δίσκο στα 37000 κμ
Τελευταία επεξεργασία από juan και 06 Οκτ 2004, 22:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 24 Σεπ 2004, 11:10

Mav 2/03 σχεδόν 20.000 χλμ. βλάβη καμμία
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Mav_Shatz » 24 Σεπ 2004, 13:48

Και το δικό μου 2 lit, Δεκέμβριος 2003, 10.000
Καμία βλάβη εκτός απο το αμορτισεράκι στο πεντάλ που έκανε θόρυβο και αντικαταστάθηκε σαν ελλατωματικό part.
Mav_Shatz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 19 Απρ 2004, 14:35
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 24 Σεπ 2004, 15:15

Χαίρομαι που όλοι περιορίζεστε σε 2 γραμμές προβλήματα!!!
Εγώ είχα και έχω τα ακόλουθα:

ΜΥ2003 (Αγορά Απρίλιος 2003 - Επιστροφή Μάιος 2004)
Συνολικά χλμ: 16.000. Εμφάνιση προβλημάτων από τα 3.300 χλμ

1. Ρολλάροντας με 2α ή 3η ταχύτητα, χωρίς γκάζι, θόρυβος και τριγμοί από το κιβώτιο ταχυτήτων. Ποτέ δεν φτιάχτηκε.
2. Τριξίματα πλαστικών και καρότσας, όπως όλοι.
3. Στο ρελαντί αρρυθμίες στην λειτουργία του κινητήρα. το διαγνωστικό μηχάνημα της ford δεν βρήκε τίποτα.
4. Τα μεταλλικά κολιέ που συγκρατούν τα κολλάρα νερού χαλαρώνουν και σε μεγάλη πίεση (καλοκαίρι, εκτός δρόμου και φορτωμένο) μπορεί να πεταχτούν (Μου έχει συμβεί και με άφησε στην μέση του πουθενά). Συνιστάται η αλλαγή τους με κολιέ που σφίγγουν με βίδα.
5. Εμφάνιση σκουριάς στον άξονα μετάδοσης, στα πίσω ημιαξόνια, στην βάση της πεταλιέρας και στον ηλεκτρικό μηχανισμό του καθίσματος οδηγού. Έβαψα στην αντιπροσωπεία μόνο το κάθισμα του οδηγού.
6. Αδύναμος συμπλέκτης και μυρίζει εύκολα, ακόμη και με μικρή πίεση. μερικές φορές σκορτσάρει κατά την εκκίνηση ή την όπισθεν.
7. Δεν έμπαινε πρώτη- δευτέρα ταχύτητα. Αλλαγή όλου του συστήματος του λεβιέ ταχυτήτων (μοχλό, ντίζες, άξονες, συνδέσμους, οδηγούς κλπ μέχρι το κιβώτιο). Ο λεβιές μαλάκωσε και οι ταχύτητες έμπαιναν χωρίς δυσκολία, αλλά παρόλαυτα η δευτέρα συνέχισε να μπαίνει δύσκολα.
8. Κτύπημα στην μπροστινή αριστερή αναρτηση.
9. Εκκίνηση λειτουργίας A/C. Απότομο "γκρακ" στο ξεκίνημα της λειτουργίας. μετά οκ
10. Αμορτισέρ στο συμπλέκτη -έκανε θόρυβο - δεν αντικαταστάθηκε.

ΜΥ2005 (Αγορά Αύγουστος 2004 μέχρι σήμερα)
Συνολικά χλμ: 3.000

Ευτυχώς δεν έχει παρουσιάσει τίποτα από τα προηγούμενα σοβαρά εκτός από:

1. Τα μεταλλικά κολιέ που συγκρατούν τα κολλάρα νερού είναι τα ίδια με το ΜΥ2003.
2. Άξονας μετάδοσης, πίσω ημιαξόνια και ηλεκτρικός μηχανισμός του καθίσματος οδηγού είναι πάλι άβαφα.
3. Δυσκολία στην δευτέρα όταν είναι κρύο το κιβώτιο
4. Ελάχιστα τριξίματα μόνο των πλαστικών και ευτυχώς όχι της καρότσας
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vaggos » 24 Σεπ 2004, 17:43

2lt 6/2004
Kανένα ουσιαστικό πρόβλημα εκτός από τριξίματα στην πίσω πόρτα που έφιαξ μόνος μου. Τριξίματα και στην ηλιοροφή που δεν έφτιαξα. 27.000 ΚΜ. Μάλλον κάνω πολλά...
Για τον συνάδελφο που άλλαξε τον δίσκο. Εγινε στην εγγύηση, γιατί πολύ λίγα τα χιλιόμετρα. Και ουδέποτε σε αυτοκίνητο έχω αλλάξει δίσκο πριν τα 80.000 ΧΛΜ. Και πριν χρειαστεί να τον αλλάξω το πούλαγα. Και δυστυχώς άκουσα ότι τα δικά μας πάσχουν από δίσκο...
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 24 Σεπ 2004, 18:00

Κυριοι η ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ οτι οταν πατωντας το κουμπι του μηδενισμου μετρητη ταξιδιου συνεχως με σβηστο κινητηρα και γυρνωντας αυτον στην θεση πριν την εκκινηση τοτε το αυτοκινητο κανει αυτοελεςνγχο και δειχνει καθε φορα που πατας το κουμπακι του μετρητη το ιστορικο του αυτοκινητου???
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό vaggos » 24 Σεπ 2004, 18:29

Μπορείς να γίνεις πιο σαφής και πιο αναλυτικός;
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 24 Σεπ 2004, 18:43

Λοιπον πατας το κουμπι στο ταμπλω του μετρητη ταξιδιου συνεχως με το αριστερο,,,,και με το δεξι βαζεις εμπρος δηλ κανεις να βαλεις εμπρος αλλα μεχρι την δευτερη κινηση οχι το σταρτ της μιζας.....καντο και θα εκπλαγεις,,μην τρομαξεις οταν το ταμπλο (οι ενδηξεις αρχισουν να κινουνται ως το τερμα .....μετα ασε το κλειδι και πατα το κουμπι του μετρητη ....ωσες φορες το πατας σου δειχνει και κατει διαφορετικο η μικρη οθονη που γραφει ψηφιακα τα χλμ.....καντο και θα δεις!!!!!!!!!!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό vaggos » 24 Σεπ 2004, 19:12

Μετά θα πάρει εμπρός; Και επ' ευκαιρία η εξπρες σερβις τι τηλέφωνο έχει.
Αστειέυομαι. Εμ σήμερα δεν το εχω μαζί μου. Ημέρα ταβέρνας και μπόλικου κράσου οπότε ανέλαβε οδηγός η καλή μου. Αύριο όμως θα το ελέγξω.
Σε ευχαριστώ φίλε iperodigos.
Πάντως έχω ακούσει ότι στον τεχνικό έλεγχσο, μπορούν να διαπιστώσουν ακόμα και πια ήταν η μεγίστη ταχύτητα και πολλές λεπτομέρειες ακόμα.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 25 Σεπ 2004, 00:26

vaggos έγραψε:Για τον συνάδελφο που άλλαξε τον δίσκο. Εγινε στην εγγύηση, γιατί πολύ λίγα τα χιλιόμετρα. Και ουδέποτε σε αυτοκίνητο έχω αλλάξει δίσκο πριν τα 80.000 ΧΛΜ. Και πριν χρειαστεί να τον αλλάξω το πούλαγα. Και δυστυχώς άκουσα ότι τα δικά μας πάσχουν από δίσκο...


Δυστηχώς δεν το καλύπτει η εγγύηση διότι από ότι μου είπαν ήταν πολλά τα χηλιόμετρα _37000κμ!!!_ και ότι οφείλετε σε φθορά λόγο του τρόπου οδήγησης !!!!

Τελικά μετά από σχετική φασαρία και επικοινωνίες με τα κεντρικά και εξωτερικό το μόνο που κατάφερα ήταν μια έκπτωση από (75χλ δρχ σε 45χλ δρχ) Άστα και το φοβερό επιχείρημα ήταν αν είχα ζητήσει αλλαγή στα 20000 θα μου το κάλυπτε η εγγύηση !!!!
Τελευταία επεξεργασία από juan και 06 Οκτ 2004, 22:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό vaggos » 25 Σεπ 2004, 11:23

Τελικά μετά από σχετική φασαρία και επικοινωνίες με τα κεντρικά και εξωτερικό το μόνο που κατάφερα ήταν μια έκπτωση από (75χλ δρχ σε 45χλ δρχ)

Α τόσο πάει το μαλλί. Να είμαστε προετοιμασμένοι.

και το φοβερό επιχείρημα ήταν αν είχα ζητήσει αλλαγή στα 20000 θα μου το κάλυπτε η εγγύηση !!!!

Μα τότε δεν θα υπήρχε φθορά. Είναι αυτονόητο ότι θα το έψαχναν. Πως λποιπόν θα αλλάξουν κάτι που δεν έχει πρόβλημα; Αν είναι τόσο απλό στα 30.000 χλμ να πάω να ζητήσω αλλαγή δίσκου.

Οσες φορες το πατας σου δειχνει και κατι διαφορετικο η μικρη οθονη που γραφει ψηφιακα τα χλμ.....καντο και θα δεις!!!!!!!!!!!!!

Το έκανα και είδα πολλά μόνο που δεν κατάλαβα τι είναι όλα αυτά που έδειχνε. Πάντως fault είχα 0.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες