Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Χρήση του Οn στην τετρακίνηση

Συντονιστής: SUVord

Χρήση του Οn στην τετρακίνηση

Δημοσίευσηαπό vaggos » 17 Σεπ 2004, 18:57

Ομολογώ ότι από τότε που μπήκα στο forum, το έχω ξεψαχνίσει αλλά δεν έχω βρει απάντηση στην απορία μου. Και η απορία μου είναι στον διακόπτη για τετρακίνηση. Οταν το πήρα, μου επέστησαν την προσοχή: Οχι πάνω από 50 χιλιόμετρα με τον διακόπτη στο ΟΝ. Διαφορετικά κουρδίζουν τα διαφορικά, μπορεί να γίνει ζημια, ανεβαίνει η θερμοκρασία κλπ. Και στις δύσκολες συνθήκες, άμμος χιόνι κλπ. δεν έχω καμία απορία. Ηδη έχω βγεί από πολύ δύσκολες καταστάσεις ειδικά στην άμμο, με τον διακόπτη στην θέση ΟΝ. Ενώ χωρίς αυτό, μυρισε ο συμπλέκτης.
Στην άσφαλτο, όταν υπάρχει μεταφορά κίνησης και στους τ τροχούς, ασφαλώς η ασφάλεια είναι πολύ μεγαλύτερη,. Δεν μιλάω σε στεγνό δρόμο, αλλά σε βρεγμένο, ή ψιλοχιονισμένο. Ο πιο επικίνδυνος δρόμος είναι αυτός με ψιλόβροχο. Τότε, το να φύγεις σε μία στροφή είναι το πιο απλό πράγμα. Και φυσικά και με απλό ψιλόβροχο κανείς μας δεν πάει έστω 80 χλμ. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, με ψιλόβροχο, ή λίγο χιόνι και με ταχύτητα μέχρι 90 ασ πούμε χλμ, μπορούμε να χρησιμοποιούμε το μοίρασμα και στους 4 τροχούς; Δηλαδη τον διακόπτη στο ΟΝ. Και κάτι ακόμα: Οταν οι μπροστινοί τροχοί χάσουν την πρόσφυση η αρχίσουν να σπινιάρουν, σταδιακά δίνουν την κίνηση, σε κάποιο ποσοστό στους πίσω. Σε περίπτωση που αρχίζει και υποστρεφει το αυτοκίνητο ισχύει το ίδιο; Δίνει στους πίσω τροχούς - φυσικά ενώ είναι στο off, για να το φέρει κανονικά;
Και κατι τελευταιο: είναι σωστό να μπαίνει στο ΟΝ ενώ είναι εν κινήσει το αυτοκίνητο;
Τελευταία επεξεργασία από vaggos και 17 Σεπ 2004, 19:45, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick1710 » 17 Σεπ 2004, 19:35

κοιτα να δεις οταν το πρωτοπήρε ο πατερας μου...το on το εβαζε οποτε ηθελε...πχ ταξιδι τωρα στην εθνικη...το αυτοκινητο με 140-150 και τσουπ πεταγομουν εγω απο συνοδιγος και το γυριζα στο on...κανενα προβλημα...ακομα και σε ψιλοβροχο o διακοπτης παντα στο on...μεχρι που πηγαμε στην αντιπροσωποια που το πήραμε για καποιες διευκρινήσεις σε τετοια θεματα-ποτε να βαζουμε το on-τι παιζει με την τετρακίνηση κτλ και μας ειπαν οτι ειμαστε πολυ τυχεροι που δεν...παθαμε μεγαλη ζημια στο διαφορικό!!!Απο τοτε ο διακοπτης να εχει μπει στο on το πολυ 5-6 φορες...και μιλαμε για 2 χρονια χρήσεις και 23.000χλμ...
maverick1710
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 22 Ιουν 2004, 16:22
Τοποθεσία: Αγια Παρασκευη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 20 Σεπ 2004, 10:40

Την τετρακίνηση πρέπει να την βάζεις στο ΟΝ μόνο σε εξιαρετικά δύσκολες καταστάσεις, εκεί που πραγματικά δεν θές να χάσεις ούτε το παραμικρό σπινιάρισμα των μπροστινών τροχών. Σε ψιλόβροχο, λίγο χιονάκι, ακόμη και σε βατή λάσπη, άστο στο αυτόματο. Το αυτόματο λειτουργεί πολύ καλά και αρκετά άμεσα και προοδευτικά. Μεταφέρει στον πίσω άξονα, μόνο όση ροπή χρειάζεται κάθε φορά (από 0% μέχρι 50%), ίσα-ίσα για να κρατήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Αποφέυγει και το κούρδισμα των τροχών. Έχε υπόψιν σου ότι στο ΟΝ, μπρος και πίσω άξονας περιστρέφοντυαι με την ΙΔΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. Αυτό σημαίνει ότι ανοίγει ο κύκλος στροφής, το αυτοκίνητο "μουριάζει" πιο εύκολα και κινδυνεύεις να σε πετάξει έξω από τον δρόμο διότι η υποστροφή είναι πολύ έντονη. Περιορισμός στην ταχήτητα που θα εμπλέψεις το ΟΝ δεν υπάρχει αλλά κατά κανόνα συμβαίνει όταν κινείσαι με μικρές ταχύτητες, αφού εκεί θα χρειαστείς την πλήρη πρόσφυση. Προσωπικά, ουδέποτε έβαλα το ΟΝ σε μη ακραίες καταστάσεις (παχύ χιόνι, πάγος, βαθειά λάσπη και νεροφαγώματα) και κατά κανόνα όταν κάποιος τροχός βρισκόταν στον αέρα. Όσο πιο λίγο το χρησιμοποιείς, τόσο πιο πολύ θα αντέξει. Άσε που εφόσον η εμπλοκή γίνεται με συμπλέκτη (και όχι με γρανάζι όπως στα κανονικά 4Χ4) φθείρεται και αυτός σταδιακά και εμφανίζει πατινάρισμα. Φαντάσου να το χρειαστείς πραγματικά κάπου και να μην εμπλέκει 100% λόγω φθοράς? Η γνώμη μου είναι να ξεχάσεις ότι υπάρχει ΟΝ! Άστο να το δεις όταν κινδυνεύεις να κολλήσεις στο παρά 1'. Εκεί θα το εκτιμήσεις καλύτερα και θα το χαρείς για πιο πολύ καιρό!
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vaggos » 20 Σεπ 2004, 11:08

Ησουν σαφέστατος και κατατοπιστικότατος. Κάτι τέτοιο σκεφτόμουν και εγώ και γι' αυτό το χρησιμοποιούσα μόνο όταν εύρισκα τα σκούρα ειδικά στο χιόνι, τότε που προσπαθούσα να το μάθω μόλις το πήρα. Και το μόνο λάθος που έκανα ήταν σε μια ανηφόρα στην Πάρνηθα να σταματήσω τελείως για να το βάλω στο ΟΝ. Φυσικά ποτέ δεν ξεκίνησα. Στο ΟΝ όμως νομίζω, ειδικά στο χιόνι, ότι θέλει πολύ πιο προσοχή, γιατί στις στροφές πράγματι υποστρέφει πιο πολύ και είναι επικίνδυνο να "φύγει". Στην άμμο πάντως με το που το έβαλα στο ΟΝ, και πριν σκάψει, επίσης για να το μάθω, έφυγε αμέσως. Η αλήθεια είναι ότι με τα χοντρα χιόνια πέρυσι, και προκειμένου να το μάθω πως λειτουργεί, σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο, το πήγαινα στην Πάρνηθα, πριν το τελεφερίκ, και σε ιδιαιτερα δύσκολες συνθήκες, διαπίστωσα ότι στο αυτόματο δούλευε σχεδόν πιο καλά από το ΟΝ.
Ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 20 Σεπ 2004, 11:44

Παράλειψή μου που δεν είπα για την άμμο! Εκεί όντως θέλει ΟΝ γιατί ισχύει ο κανόνας Σπινιάρεις-Σκάβεις-Θάβεις-Κόλλησες. Ούτως ή άλλως, είναι γνωστό ότι στην άμμο, τις στροφές τις παίρνουμε όσο πιο ανοιχτά γίνεται για να μην σκάψεις αυλάκι, οπότε περιορίζεις και το μούριασμα.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 29 Δεκ 2004, 23:42

Επανερχομαι σε ενα παλιο θεμα με αφορμη μια παρατηρηση που εχω να κανω για την 4κινηση του (2003) ΜΑ.Οταν ξεκινω αποτομα απο σταση,τωρα στα 45000χλμ νομιζω οτι εχει μεγαλωσει ο χρονος..αποκρισης-εμπλοκης της 4κινησης σε σχεση με την αρχη!!!....και σκεφτομαι μηπως το συστημα εχει φθορες η μηπως χρειαζεται σερβις????Ειχαμε αναφερει παλιοτερα νομιζω κατι σχετικα με υπερθερμανση του συστηματος αλλα εδω νομιζω ειναι κατι αλλο....εκτος αν ειναι ιδεα μου!Αυτο που βλεπω ειναι ο αρκετα μεγαλος χρονος εμπλοκης κατι που δεν ηταν ετσι παλιοτερα.Το νεο ΜΑ πρεπει εδω να υπερεχει σαφεστατα.Σε στροφες παντως δεν παρατηρηται καποια αλλαγη στην συμπεριφορα.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 30 Δεκ 2004, 10:44

MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι σε ενα παλιο θεμα με αφορμη μια παρατηρηση που εχω να κανω για την 4κινηση του (2003) ΜΑ.Οταν ξεκινω αποτομα απο σταση,τωρα στα 45000χλμ νομιζω οτι εχει μεγαλωσει ο χρονος..αποκρισης-εμπλοκης της 4κινησης σε σχεση με την αρχη!!!....και σκεφτομαι μηπως το συστημα εχει φθορες η μηπως χρειαζεται σερβις????Ειχαμε αναφερει παλιοτερα νομιζω κατι σχετικα με υπερθερμανση του συστηματος αλλα εδω νομιζω ειναι κατι αλλο....εκτος αν ειναι ιδεα μου!Αυτο που βλεπω ειναι ο αρκετα μεγαλος χρονος εμπλοκης κατι που δεν ηταν ετσι παλιοτερα.Το νεο ΜΑ πρεπει εδω να υπερεχει σαφεστατα.Σε στροφες παντως δεν παρατηρηται καποια αλλαγη στην συμπεριφορα.



AYTO που θα σου πω ειναι 100% το προβλημα σου........πρεπει να αλλαξεις λαστιχα!!!!!!εχουν παλιωσει δεν κρατρανε πια τοσο καλα ,γιαυτο μολις ξεκινας αποτομα για να τεσταρεις την τετρακινηση τοτε λογο χαμηλης προσφησης σπινιαρουν πιο πολυ.......και αργει να μπλοκαρει ο αξονας γιατι η εμπλοκη γινεται με διαφορα ταχυτητας αξονων κατω των 15-20 χλμ. (για λογους προστασιας απο σπασιμο)
Στο καινουργιο εχουν ενισχυσει τα γραναζια(ετσι λενε) και συντομευσει τον χρονο εμπλοκης....στο μισο και γιαυτο ειναι καλυτερο στον δρομο αλλα λιγο χειροτερο στην λασπη...
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 30 Δεκ 2004, 23:35

Η αληθεια ειναι οτι....ενοχοποιησα τα λαστιχα,γιατι το προβλημα το εντοπισα κυριως σε βρεγμενο οδοστρωμα και.....τα λαστιχα ειναι.....Good
year-Wrangler 50-50 με 15000 χλμ κανονικα τακουνια.Μαλλον απο αυτο που μου λες και συμφωνω,το προβλημα ειναι τα λαστιχα που τολμω να πω αλλη μια φορα οτι ειναι απαραδεκτα στη βροχη :roll: :roll:
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

On-Auto

Δημοσίευσηαπό Lepes » 25 Απρ 2005, 08:14

χθες εκανα μια αρκετη καλη βολτα στη παρνηθα... και παρατηρησα οτι σε στεγνο χωμα το καλυτεροο πραμα ειναι το auto. Mε οn δυσκολευτηκα αρκετα αλλα το auto του ειναι τελειο για το στεγνο χωμα ,ποσο μαλλον για τα πιο νεα μοντελα (εμενα ειναι 2002) που εχουν ακομα πιο γρηγορο μπλοκαρισμα
Τελευταία επεξεργασία από Lepes και 25 Απρ 2005, 13:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Bl@ckDog » 25 Απρ 2005, 10:43

ΦΙΛΕ LEPES,
Ε, ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ "ΧΑΛΑΡΗ" ΒΟΛΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!

ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΑ!!!!!!!

Εικόνα

BRAVO!!! ΜΑΧΙΜΟΣ!!!! Η ΦΟΤΟ ΤΟΝ ΑΔΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ
www.braters.gr .......ενας προεδρος BRAT
member of "keep the rubber under" club

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Bl@ckDog
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 21:48
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 26 Απρ 2005, 15:48

Bl@ckDog έγραψε:ΦΙΛΕ LEPES,
Ε, ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ "ΧΑΛΑΡΗ" ΒΟΛΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!

ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΑ!!!!!!!

Εικόνα

BRAVO!!! ΜΑΧΙΜΟΣ!!!! Η ΦΟΤΟ ΤΟΝ ΑΔΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ


Μεγαλε!!!!!με κουφανες!!!!αυτο δεν ειναι ΣΟΥΒ! αυτο ειναι ΣΟΥΒΑΡΑ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό Lepes » 26 Απρ 2005, 16:02

To MAV παει παντου(σχεδον :p)
Παντως στην επομενη βολτα θα χαρω να δω και αλλα MAV
5" μετα :)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 27 Απρ 2005, 11:18

ΦΙΛΕ LEPES εγω μαζι σου παω ντουετο Offroad anytime!!!! Αρκει να φερεις και τον ΚΟΥΜΠΑΡΟ..... τελικα μπορει να του μινει το ψευδονημο, θα σημφωνισω με τον BLACKDOG οτι η φοτο σε αδικει γιατι ηθελε VIDEO ολη η διαδρομη που εκανες χωρις να ξιλωσεις το μισο αμαξι.Στην θεωρια ολα ευκολα ειναι..... Στην πραξη ομως..... Αποδηχτικες τελιως αφου απο την εισοδο σου στην "χαλαρη βολτα" τα ειδες ΟΛΑ!!!!! ΣΗΧΑΡΙΤΗΡΙΑ!!!!!! και μην ακους κανενα, κανε αυτο που θελεις γιατι το αμαξι δεν μετραει αλλα ποιος το οδηγαει!!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό Lepes » 27 Απρ 2005, 12:16

Thank you :oops:
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 28 Απρ 2005, 13:47

Πώρωσέ μας κι άλλο μεγάλε! Περιμένω την επόμενη βόλτα νά 'ρθω.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες