Αγαπητέ mhtseas, με το συμπάθειο αλλα δεν φαίνεται να γνωρίζεις ούτε εσύ τί και πως σχετικά με την επιφανειακή, φυσιολογική σκουριά, στον άξονα μετάδοσης.
Η κατασκευή του δεν είναι απο ανοξείδωτο ατσάλι αλλα απο χυτοσίδηρο για λόγους που οι περισσότερες εταιρίες προτιμούν ακόμη και στα μεγάλα φορτηγά.
Αυτό που βλέπεις ουδόλως επηρεάζει την αντοχή ή την μακροζωία.
Τέτοιου διαμετρήματος άξονες και σταυρούς φορούν πολύ μεγαλύτερα και βαρύτερα οχήματα 4Χ4.
Και όσο να αφορά την αντοχή του, πίστεψέ με, δύο χρόνια τώρα έχει δοκιμαστεί σε συνθήκες οσο κανένα άλλο SUV σην Ελλάδα.
Εχει, σαφώς, μειονεκτήματα το MAVERICK, αλλα αυτό που δείχνεις δεν είναι ένα απο αυτά.
ΥΓ.Ασφαλώς και για αποκλειστικά λόγους αισθητικής κάποιος μπορεί να βάψει τον άξονα, να τον επινικελώσει, να τον επαργυρώσει, να τον επιχρυσώσει, αλλα τίποτα απο όλα αυτά δεν πρόκειται να προσθέσει το παραμικρό, αντιθέτως...