DIMP έγραψε:Suvord ,
αυτό θα κάνω θα προχωρήσω στην αγορά ! Αν τελικά χρειάζονται όσα παρατηρήθηκαν στην αντιπροσωπεία θα αλλαχθούν σε εξωτερικό συνεργείο , απλά για να ξέρω κι εγώ ο ίδιος τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο !!!!!
Ξέρω ότι θα βγούν κάποια θεματάκια απλά προσπαθώ να μειώσω την πιθανότητα αυτό που θα πάρω να είναι πολύ ταλαιπωρημένο !!!! Αυτό που βρήκα μου μοιάζει σε γενικές γραμμές οκ !!!!!
Τι λάστιχα προτείνεις ; Εννοώ ποσόστωση σε χώμα , λάσπη και άσφαλτο ;
Για εκατάσταση συστήματος αερίου έχετε κάποια πρόταση ; Έχετε εικόνα για τους συγκεκριμένους κινητήρες ;
Το παίρνω ως δεδομένο οτι πριν το αγοράσεις θα το έχεις κάνει μία δοκιμή με τον μηχανικό σου.
Ασφαλώς και θα σου βγάλει "θεματάκια", αρκεί να αποφύγεις τις "θεματάρες".
Λάστιχα:
1/ Θεώρησε οτι μόλις το πάρεις στην κατοχή σου δεν θάχεις ρεζέρβα.Η ρεζέρβα-ντόνατ που είχε απο την μάνα του, μετα απο τόσα χρόνια δεν εμπνέει ουδεμία εμπιστοσύνη ούτε για κολύμπι.Μπορείς ν΄αγοράσεις ένα φτηνό ζαντολάστιχο κανονικών διαστάσεων.Ο χώρος της ρεζέρβας το χωράει και με το παραπάνω στη διάμετρο αλλα στο ύψος της θα εξέχει λιγάκι.
2/Οτι λάστιχο και να επιλέξεις, για τη χρήση που θα κάνεις στο αυτοκίνητο μείνε στις μαμίσιες διαστάσεις 215/70/16.
3/Για τον τύπο ελαστικού εγώ θα σκεπτόμουν δύο επιλογές στη θέση σου.Η πρώτη και φθηνότερη επιλογή είναι λάστιχα All terrain,με καλή συμπεριφορά συμπεριφορά στην στεγνή και βρεγμένη άσφαλτο, πολύ καλή συμπεριφορά στο χώμα και μέτρια ως πολύ μέτρια συμπεριφορά στη λασπη.Η δεύτερη επιλογή είναι να φορέσεις κανονικά all weather που θα σου παρέχουν άριστη συμπεριφορά σε στεγνή και βρεγμένη άσφαλτο και θα είναι ικανοποιητικά για το χώμα.Συγχρόνως θα έπαιρνα και τέσσερις σιδερένιες ζάντες με λασπολάστιχα αναγόμωσης για εξορμήσεις στο βουνό και φροντίδα στ΄αμπέλια.Ακριβότερη η δεύτερη επιλογή αλλα και η πιο ασφαλής και απροβλημάτιστη.
Αέριο:
Μπορείς να κάνεις την μετατροπή στον συγκεκριμένο κινητήρα σε LPG.Η ποιότητα της απόδοσης και η μακροζωία εξαρτώνται απο τον εγκταστάτη και την προνοητικότητα του.Ο σταδιακός ψεκασμός με βενζίνη είναι αναγκαίος και μάλιστα σε πολύ συχνά διαστήματα.