Santa έγραψε:KONSTANTINOS έγραψε:Θα ήθελα να αναφερθώ και εγώ σε χιονολάστιχα αλλά όχι από ίδια πείρα.
Εχουμε και λέμε.
Την ημέρα των Φώτων πήγαμε σε ασφάλτινη διαδρομή εγώ (με το mav) και ένας φίλος με ένα mercedes slk 200 που φορούσε χιονολάστιχα με μηδενικά χιλιόμετρα.Εγώ έχω τα Α|Τ 694.Και οι δύο μας χωρίς αλυσίδες.Μπόρεσε και με ακολούθησε σε μεγάλο βαθμό ακόμη και σε 20 πόντους απάτητο χιόνι.Σε παγωμένα σημεία πήγαινε πάρα πολύ καλά.Και μην ξεχνάμε ότι έχει πίσω κίνηση.Φυσικά στο τέλος κόλλησε αλλά και πάλι πήγε πολύ μακριά σε σχέση με ότι τα μανίσια ή άλλα ασφάλτινα. .
20 ποντους χιονι με SLK?!!!!!!!!!
Μαλλον καποιο λαθος κάνεις φιλε KONSTANTINE.
Θα ειχε κολλησει με τη μια. Εδω με 15 πόντους χιόνι το mav δυσκολευεται να κινηθει λόγω του κινητήρα-δισκο. Σε εμένα μυριζε ο δισκος. Αλλο σε χιόνι πατημένο και σε ελαφρυ πάγο πηγαινε καλα.
Eδώ θα μαλώσουμε μαζί
!
Για φέτος δεν ξέρω (αφού δεν έχει ρίξει χιόνι πουθενά) αλλά για πέρυσι, ανέβηκα στο χιονοδρομικό στα Καλάβρυτα με τέσσερα άτομα και όταν οι πίστες ήταν κλειστές όλες λόγω χιονοθύελας, σε απάτητο χιόνι σίγουρα πάνω από 15 πόντους (να τόσο μετα συγχωρήσεως..... χι χι χι
) και δεν μύρισα τίποτα.
Τώρα θα μου πείς είχα συνάχι... όχι φίλε μου συνάχι δεν είχα και παιχνιδάκια σε ανηφορίτσες έκανα (συγκρατημένα πράγματα γιατί φώναζε η Διεύθυνση) αλλά ο δίσκος δεν μύρισε.
Επίσης θα διαφωνήσω και σε κάτι άλλο. Εμένα μου φαίνεται ότι πάει καλύτερα σε απάτητο χιόνι και δυσκολεύεται σε πατημένο, ας μη μιλήσουμε για πάγο !!! εκεί πιρουέτες με τα λάστιχα της μαμάς.
Παλαιότερα με ένα Σκόντα οκτάβια με αντισπίν, με καινούργια ελαστικά, σε φρέσκο χιόνι φτάσαμε πολύ μακρύτερα απ΄ ότι υποψιαζόμουν. Εγώ το Α4 το άφησα καμιά εικοσαριά χιλιόμετρα πιο κάτω και συνεχίσαμε με το Σκόντα με αρκετή άνεση, στο τέλος βέβαια βάλαμε αλυσίδες αλλά εως εκεί πήγε άνετα και μου έκανε εντύπωση. Βέβαια αυτό είναι μπροσθοκίνητο ενώ η SLK πισωκούνητη.